ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ROCKSTAR ENERGY HUSQVARNA 2017

Με τρεις οδηγούς θα συμμετάσχει το 2017 στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MXGP η ομάδα της Rockstar Energy Husqvarna. Ο Max Nagl παραμένει στην ομάδα για ακόμα μια χρονιά ενώ ο Christophe Charlier έφυγε και την θέση του στην κατηγορία MXGP πήρε ο Gautier Paulin ο οποίος άφησε την Honda HRC. Στην ΜΧ2, παραμένει με την ομάδα ο Βρετανός Max Anstie. Δείτε παρακάτω την φωτογραφική παρουσίαση της ομάδας.





Discover more from mxin.gr

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

2508 More posts in MOTOCROSS category
Recommended for you
AMA MX 2026 – Ο Α.CAIROLI ΔΗΛΩΣΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΉ ΣΤΟ RED BUD…ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΕΝΑΝ ΑΓΩΝΑ ΤΟΥ PRO MOTOCROSS!

Ο εννέα φορές παγκόσμιος πρωταθλητή; motocross Antonio Cairoli ποτέ δεν έκρυψε το πάθος του για...