ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΤΜ SX-SXF 2019
Η KTM για το 2019 αποφάσισε να κάνει μια ουσιαστική αναβάθμιση στα motocross μοντέλα της, φρεσκάροντας την σειρά των πετυχημένων SX και SXF. Οι διαφορές μπορούν να εντοπιστούν από την πρώτη ματιά, αλλά σίγουρα δεν είναι μόνο εμφανισιακές.
Κοινές αλλαγές για τα ΚΤΜ 250SXF, 350SXF και 450SXF 2019
- Νέο πλαίσιο από ελαφρωμένο χρωμιομολυβδούχο ατσάλι με σωλήνες διαφορετικών προφίλ, επεξεργασμένο με ρομποτικά συστήματα υψηλής τεχνολογίας, απολαμβάνοντας αναβαθμισμένη σκληρότητα
- Νέα προστατευτικά πλαισίου για καλύτερο κράτημα
- Νέα ποδιά με τρεις βίδες εφαρμογής
- Νέο υποπλαίσιο 900 γραμμαρίων ελαφρύτερο και 40mm μακρύτερο από το προηγούμενο
- Νέα πλαστικά για καλύτερη εργονομία και άνεση κινήσεων στον αναβάτη, μεγαλύτερης αντοχής και σταθερότητας ειδικά στα φτερά, χωρίς να αυξάνουν το βάρος από την προηγούμενη έκδοση
- Νέα σέλα για μεγαλύτερη άνεση και νέο κάλυμμα σέλας για καλύτερο κράτημα
- Νέο φιλτροκούτι, μεγαλύτερο και με νέο “βεντούρη” στην εισαγωγή, για καλύτερη απόκριση στο άνοιγμα του γκαζιού
- Νέο ρεζερβουάρ για καλύτερη εργονομία και ευθείας γραμμής σωληνάκια που αποφεύγουν το τσαλάκωμα τους κατά την τοποθέτηση
- Νέες εξατμίσεις μικρότερες με επαναστατικό σχεδιασμό Flow Design Header (FDH) μειώνοντας το βάρος και τον θόρυβο. Η νέα σχεδίαση επιτρέπει στο λύσιμο της εξάτμισης χωρίς να βγει το πίσω αμορτησέρ
- Νέες CNC τιμονόπλακες με την πάνω σκληρότερη κατά 5% . Οι τιμονόπλακες φιλοξενούν και το ωρόμετρο που έρχεται στον στάνταρντ εξοπλισμό
- Νέα ψυγεία που έχουν τοποθετηθεί 12mm πιο κάτω από τα προηγούμενα μοντέλα για καλύτερο κέντρο βάρους της μοτοσυκλέτας. Το κολάρο που περνάει από το πλαίσιο είναι κατά 4mm μεγαλύτερο και η ροή του ψυκτικού υγρού έχει επανασχεδιαστεί για καλύτερη ψύξη του κινητήρα
- Νέα καψούλια στις ακτίνες των τροχών που μειώνουν την συχνότητα να σφίγγουν στην ακτίνα
- Νέα μπαταρία λιθίου πιο δυνατή και πιο ελαφριά
ΚΤΜ 450SXF 2019
Αλλαγές μόνο στο 450SXF 2019
- Ελαφρύτερος κινητήρας με συμπίεση 12.75:1
- Νέα κεφαλή κοντίτερη κατά 15mm και 500 γραμμάρια ελαφρύτερη
- Νέα σχεδίαση εισαγωγής και νέος εκκεντροφόρος βελτιωμένης επιφάνειας τριβής(DLC)
- Κιβώτιο ταχυτήτων σχεδιασμένο από την Pankl την Νο1 προμηθευτή στην F1
- Νέο σώμα ψεκασμού 44mm από την Keihin, καλύτερης στεγανοποίησης στον σένσορα MAP και με νέο σχεδιασμό στις βάσεις των ντιζών
- Νέες χαρτογραφήσεις στην μονάδα ECU(ηλεκτονική) που μαζί με τον σένσορα ταχυτήτων διαθέτει διαφορετική λειτουργία σε κάθε ταχύτητα
- Η ηλεκτρονική λαμβάνει πλέον δεδομένα από εξάτμιση, κύλινδρο και σασμάν προσφέροντας καλύτερη λειτουργία στο traction control και το ηλεκτρονικό σύστημα εκκίνησης
ΚΤΜ 350SXF 2019
Αλλαγές μόνο στο 350SXF 2019
- Νέα κεφαλή DOHC ελαφρύτερη κατά 200 γραμμάρια με επανασχεδιασμένη ροή(καυσίμου-καυσαερίων) επιτρέποντας το ανέβασμα των στροφών στις 13.400
- Νέα σχεδίαση εισαγωγής και νέος εκκεντροφόρος βελτιωμένης επιφάνειας τριβής(DLC)
- Νέο πιστόνι 88mm από την CP καινούργιας σχεδίασης για να εναρμονιστεί με τον νέο θάλαμο καύσης υψηλής συμπίεσης 14:1
- Κιβώτιο ταχυτήτων σχεδιασμένο από την Pankl την Νο1 προμηθευτή στην F1
- Νέες χαρτογραφήσεις στην μονάδα ECU(ηλεκτονική) που μαζί με τον σένσορα ταχυτήτων διαθέτει διαφορετική λειτουργία σε κάθε ταχύτητα
- Νέα σχεδίαση στην καμπάνα του συμπλέκτη περιορίζοντας την δύναμη που απαιτείται για την λειτουργία του
- Νέο σώμα ψεκασμού 44mm από την Keihin, καλύτερης στεγανοποίησης στον σένσορα MAP και με νέο σχεδιασμό στις βάσεις των ντιζών
- Η ηλεκτρονική λαμβάνει πλέον δεδομένα από εξάτμιση, κύλινδρο και σασμάν προσφέροντας καλύτερη λειτουργία στο traction control και το ηλεκτρονικό σύστημα εκκίνησης
ΚΤΜ 250SXF 2019
Αλλαγές μόνο στο 250SXF 2019
- Αναβαθμισμένες ρυθμίσεις βαλβίδων εναρμονισμένες με την νέα εξάτμιση και φιλτροκούτι για περισσότερη ροπή στον κινητήρα σε όλο το φάσμα των στροφών φτάνοντας μέχρι τις 14.000
- Ανανεωμένος συμπλέκτης υψηλότερης αντοχής, περιορίζοντας την δύναμη που απαιτείται για την λειτουργία του
- Η ηλεκτρονική λαμβάνει πλέον δεδομένα από εξάτμιση, κύλινδρο και σασμάν προσφέροντας καλύτερη λειτουργία στο traction control και το ηλεκτρονικό σύστημα εκκίνησης
Κοινές αλλαγές για τα ΚΤΜ 125SX, 150SX και 250SX 2019
- Νέο πλαίσιο από ελαφρωμένο χρωμιομολυβδούχο ατσάλι με σωλήνες διαφορετικών προφίλ, επεξεργασμένο με ρομποτικά συστήματα υψηλής τεχνολογίας, απολαμβάνοντας αναβαθμισμένη σκληρότητα
- Νέο υποπλαίσιο 900 γραμμαρίων ελαφρύτερο και 40mm μακρύτερο από το προηγούμενο
- Νέα πλαστικά για καλύτερη εργονομία και άνεση κινήσεων στον αναβάτη, μεγαλύτερης αντοχής και σταθερότητας ειδικά στα φτερά, χωρίς να αυξάνουν το βάρος από την προηγούμενη έκδοση
- Νέα σέλα για μεγαλύτερη άνεση και νέο κάλυμμα σέλας για καλύτερο κράτημα
- Νέα προστατευτικά πλαισίου για καλύτερο κράτημα
- Νέο ψαλίδι με μεγαλύτερης διαδρομής στον άξονα του τροχού κατά 5mm,
- Νέας σχεδίασης ρεζερβουαρ καλύτερης εργονομίας
- Νέα ψυγεία που έχουν τοποθετηθεί 12mm πιο κάτω από τα προηγούμενα μοντέλα για καλύτερο κέντρο βάρους της μοτοσυκλέτας. Το κολάρο που περνάει από το πλαίσιο είναι κατά 4mm μεγαλύτερο και η ροή του ψυκτικού υγρού έχει επανασχεδιαστεί για καλύτερη ψύξη του κινητήρα
- Νέα καψούλια στις ακτίνες των τροχών που μειώνουν την συχνότητα να σφίγγουν στην ακτίνα
ΚΤΜ 250SX 2019
Αλλαγές μόνο στο 250SX 2019
- Ο κινητήρας έχει τοποθετηθεί κατά μια μοίρα πιο ψηλά από το ψαλίδι βελτιώνοντας την συμπεριφορά και την πρόσφυση του μπροστινού τροχού
- Νέες βάσεις κεφαλής από αλουμίνιο περιορίζοντας τους κραδασμούς
- Νέα τρόμπα νερού για καλύτερη ψύξη του νικητήρα
- Ανανεωμένος συμπλέκτης υψηλότερης αντοχής, περιορίζοντας την δύναμη που απαιτείται για την λειτουργία του
- Νέα εξάτμιση επεξεργασμένης σχεδίασης με την κορυφαία τεχνολογία 3D Stamping
- Νέο φιλτροκούτι για μεγαλύτερη ροή αέρα που βελτιώνει την απόκριση του γκαζιού
- Νέες ρυθμίσεις στο καρμπιρατέρ των 38mm της Mikuni, για να ακολουθήσει τις αλλαγές σε φιλτροκούτι και εξάτμιση
ΚΤΜ 150SX 2019
Αλλαγές μόνο στα 125/150SX 2019
- Νέος κύλινδρος με αναβαθμισμένο power valve και νέα εξαγωγή ανεβάζοντας την απόδοση του κινητήρα
- Η σχεδίαση του 125SX επιτρέπει την αύξηση του κυβισμού στα 144cc αλλάζοντας μόνο το πιστόνι την κεφαλή και τον κύλινδρο
- Νέα καμπάνα συμπλέκτη DS μικρότερη κατά 10mm
- Νέα εξάτμιση επεξεργασμένης σχεδίασης με την κορυφαία τεχνολογία 3D Stamping
- Νέο φιλτροκούτι για μεγαλύτερη ροή αέρα που βελτιώνει την απόκριση του γκαζιού
- Νέες ρυθμίσεις στο καρμπιρατέρ των 38mm της Mikuni, για να ακολουθήσει τις αλλαγές σε φιλτροκούτι και εξάτμιση
- Κιβώτιο ταχυτήτων σχεδιασμένο από την Pankl την Νο1 προμηθευτή στην F1
ΚΤΜ 125SX 2019
Αλλαγές στο KTM 85SX 2019
- Νέα γραφικά, πλαστικά και πορτοκαλί πλαίσιο για να ταιριάζει με τις μεγαλύτερες μοτοσυκλέτες της ΚΤΜ
- Νέας σχεδίασης κύλινδρος με καινούργια power valve που αυξάνουν την απόδοση και χειρισμό της μοτοσυκλέτας
- Ο στρόφαλος είναι πιο ελαφρύς με μεγαλύτερη αδράνεια προσφέροντας μεγαλύτερη ροπή αλλά και λιγότερους κραδασμούς
- Πιο συμπαγή καμπάνα συμπλέκτη αλλά και κάρτερ για καλύτερη απόδοση
- Νέο πλαίσιο πιο ελαφρύ και με 7% περισσότερη στρεπτική ακαμψία και 25% λιγότερη διαμήκη ακαμψία που αποροφά καλύτερα τους κραδασμούς
ΚΤΜ 85SX 2019
- Πιρούνι WP AER 43 με εκλεπτυσμένη σχεδίαση με αέρα και χωρίς ελατήρια, πολλαπλών ρυθμίσεων
- Νέο υποπλαίσιο νέας σχεδίασης και πιο ελαφρύ
- Νέα ψυγεία για καλύτερη ψύξη του κινητήρα
- Νέα προστατευτικά ψυγείων για περισσότερη προστασία κατά τις πτώσεις
- Νέο φιλτροκούτι για μεγαλύτερη ροή αέρα που βελτιώνει την απόκριση του γκαζιού
- Νέα καψούλια στις ακτίνες των τροχών που μειώνουν την συχνότητα να σφίγγουν στην ακτίνα
ΚΤΜ 65SX 2019
Αλλαγές στο KTM 65SX 2019
- Νέα γκρίπς από την ΟDI
- Νέα προστατευτικά καλαμιών
- Το πιρούνι της WP AER 35 είναι πιο ελαφρύ με πολλέςρυθμίσεις
- Νέα γραφικά, πλαστικά και πορτοκαλί πλαίσιο για να ταιριάζει με τις μεγαλύτερες μοτοσυκλέτες της ΚΤΜ
ΚΤΜ 50SX 2019
Αλλαγές στο KTM 50SX 2019
- Νέα γκρίπς από την ΟDI
- Νέα προστατευτικά καλαμιών
- Νέα γραφικά, πλαστικά και πορτοκαλί πλαίσιο για να ταιριάζει με τις μεγαλύτερες μοτοσυκλέτες της ΚΤΜ
- Το πιρούνι της WP AER 35 είναι πιο ελαφρύ με πολλέςρυθμίσεις
ΚΤΜ 50SX Mini 2019