ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ SHERCO ENDURO-TRIAL 2019

H γαλλική Sherco παρουσίασε πρόσφατα τα νέα την μοντέλα για το 2019, αναβαθμίζοντας κυρίως την περσινή της “κολεξιόν” προσθέτοντας όμως ακόμα περισσότερες επιλογές στο αγοραστικό κοινό. Μετά την παρουσίαση του SE125R πέρσι,  για το 2019 προσθέτει ακόμα μια νέα enduro μοτοσυκλέτα αυτή τη φορά τετράχρονη, την SEF500, η οποία μπορεί να δεχτεί εξοπλισμό Baja όπως τον αναφέρει η εταιρεία, ή rally ή ακόμα και Dakar αν προτιμάτε. Σημαντική καινοτομία για το 2019 είναι ότι η εκδόσεις Racing και Factory βγαίνουν μαζί και έτσι δεν θα περιμένουν οι υποψήφιοι αγοραστές επιπλέον για την απόκτηση της ειδικής έκδοσης Factory που έβγαινε τελευταία μετά τις εκδόσεις Racing και Six Days. Επίσης η Sherco παρουσίασε και μια μοτοσυκλέτα entry level για τους λάτρεις του Trial.

 

 

Κοινές αλλαγές για όλα τα enduro μοντέλα: SE:

  • Νέο πλαίσιο ελαφρύτερο κατά 400g και πιο εύκαμπτο, μεταφέροντας λιγότερους κραδασμούς στα χέρια του αναβάτη προσφέροντας ευκολότερο χειρισμό του μπροστινού τροχού

  • Νέες τιμονόπλακες ελαφρύτερες κατά 90g
  • Νέο κέντρο πίσω τροχού, πιο ενισχυμένο στην βάση του γραναζιού

  • Νέα στεφάνια τροχών από την Tagasako Excel
  • Νέο πίσω φτερό σχεδιασμένο να αντέχει περισσότερο στις καταπονήσεις

 

Κοινές αλλαγές για όλα τα enduro δίχρονα μοντέλα SE:

  • Νέα μεγαλύτερα ψυγεία κατά 10mm με νέα κολάρα για καλύτερη ψύξη του κινητήρα
  • Νέα πλεξούδα πιο ενισχυμένη, τοποθετημένη σε νέα διάταξη στην μοτοσυκλέτα
  • Νέο κολάρο στην εισαγωγή
  • Νέα εξάτμιση FMF καλύτερα τοποθετημένη και λιγότερο εκτεθειμένη, δεν ενοχλεί το πλαίσιο και είναι προστατευμένη καλύτερα από τις πτώσεις
  • Νέος ελαστικός σύνδεσμος εξάτμισης εμπρός και πίσω τμήματος, μεγαλύτερης αντοχής και στεγανοποίησης

Αλλαγές μόνο στην έκδοση Racing:

  • Πιρούνι WP XPLOR
  • Πίσω ανάρτηση από την WP

Αλλαγές μόνο στην έκδοση Factory:

  • Νέo πιρούνι close cardtridge από την Kayaba με διαφορετικές ρυθμίσεις για κάθε μοντέλο
  • Νέα πίσω ανάρτηση από την Kayaba με διαφορετικές ρυθμίσεις για κάθε μοντέλο
  • Δισκόπλακες από την Galfer για καλύτερη απόδοση στο φρενάρισμα
  • Πίσω γρανάζι δύο υλικών για μεγαλύτερη αντοχή
  • Νέα ποδιά από την AXP πιο ελαφριά κατά 250g
  • Νέο προστατευτικό μπαράκι από την Neken
  • Νέα γριπς από την Domino
  • Νέο κάλυμμα σέλας από την Selle dalla Valle
  • Νέα μπαταρία λιθίου πιο ελαφριά κατά 1300g
  • Νέα βάση μπαταρίας πιο ελαφριά κατά 200g
  • Εξατμίσεις Akrapovic για τα τετράχρονα και FMF για τα δίχρονα μοντέλα
  • Βεντιλατέρ από την Trial Tech

 

Αλλαγές μόνο στην έκδοση Cross Country:

  • Σκληρότερες ρυθμίσεις στις αναρτήσεις
  • Νέo πιρούνι close cardtridge από την Kayaba με διαφορετικές ρυθμίσεις για κάθε μοντέλο
  • Νέα πίσω ανάρτηση από την Kayaba με διαφορετικές ρυθμίσεις για κάθε μοντέλο
  • Δισκόπλακες από την Galfer για καλύτερη απόδοση στο φρενάρισμα
  • Πίσω γρανάζι δύο υλικών για μεγαλύτερη αντοχή
  • Νέα ποδιά από την AXP πιο ελαφριά κατά 250g
  • Νέο μπαράκι από την Neken
  • Νέα γριπς από την Domino
  • Νέο κάλυμμα σέλας από την Selle dalla Valle
  • Νέα μπαταρία λιθίου πιο ελαφριά κατά 1300g
  • Νέα βάση μπαταρίας πιο ελαφριά κατά 200g
  • Εξατμίσεις Akrapovic για τα τετράχρονα και FMF για τα δίχρονα μοντέλα
  • Βεντιλατέρ από την Trial Tech

Αλλαγές μόνο στον κινητήρα SER 125:

  • Νέο πιστόνι καλύτερης εφαρμογής για μεγαλύτερη αξιοπιστία
  • Επανασχεδιασμένος αυλός λίπανσης τον ρουλεμάν στροφάλου στα κάρτερ για καλύτερη λίπανση και αξιοπιστία

 

Αλλαγές μόνο στους κινητήρες SER και SC 250/300 2Τ:

  • Νέος κύλινδρος με λιγότερα κινούμενα μέρη, λιγότερων τριβών πιστόνι-κυλίνδρου με νέο σύστημα power valves στην εξαγωγή προσφέροντας περισσότερη δύναμη και ροπή, 15% χαμηλότερο βάρος, και καλύτερο έλεγχο του γκαζιού χάρη στην καλύτερη διανομή της δύναμης

 

  • Επανασχεδιασμένη ψύξη του κινητήρα
  • Νέο σύστημα ανάφλεξης
  • Νέος πιο δυνατός ανορθωτής
  • Νέο καρμπιρατέρ καλύτερης διαχείρισης καυσίμου στις χαμηλές στροφές του κινητήρα
  • Νέο ελαφρύτερο βολάν για λιγότερη αδράνεια του κινητήρα

 

Αλλαγές μόνο στους κινητήρες SEF και SC 250/300 4Τ:

  • Νέα μεγαλύτερη διάμετρο πιστονιού(078mm στο 250) και μικρότερη διαδρομή, αυξάνει την δύναμη και απόκριση του κινητήρα

 

  • Νέα εισαγωγή στην κεφαλή του 250, βελτιώνει την δύναμη σε μαλακά εδάφη καθώς και την απόκριση του κινητήρα

 

  • Αναβαθμισμένη εξαγωγή στην κεφαλή του 300 για περισσότερη δύναμη στις υψηλές στροφές και καλύτερη απόκριση του γκαζιού
  • Νέες χαρτογραφήσεις στον επιλογέα Soft – Hard στο τιμόνι της μοτοσυκλέτας
  • Νέο προφίλ στις βαλβίδες στην κεφαλή του 250 για καλύτερη ροπή του κινητήρα στις χαμηλές και υψηλές στροφές του κινητήρα
  • Νέο ελαφρύτερο κατά 90g καλάθι συμπλέκτη

 

 

Αλλαγές μόνο στους κινητήρες SEF και SC 450/500 4Τ:

  • Μεγαλύτερη συμπίεση από 11,8 σε 12.3(μόνο στο 450)
  • Αναβαθμισμένη φλάντζα κεφαλής μεγαλύτερης αντοχής(μόνο στο 450)
  • Νέος σχεδιασμός αντικραδασμικού άξονα

 

  • Νέος χάρτης ανάφλεξης για μεγαλύτερη δύναμη και ροπή
  • Ειδικός κύλινδρος και πιστόνι για το 500
  • Ειδικές χαρτογραφήσεις για το 500 στον επιλογέα Soft – Hard στο τιμόνι της μοτοσυκλέτας

 

Κοινές αλλαγές στα Sherco Trial 2019:

  • Νέας σχεδίασης θάλαμος καύσης αλλάζοντας την συμπίεση(125 : 17,7, 250 από 10,72 σε 10,91,  και 300 από 11,34 σε 11,63)
  • Νέο στρόφαλος σε 250 και 300 για ομαλότερη λειτουργία και λιγότερους κραδασμούς

 

Αλλαγές στα Sherco Trial ST Racing 2019:

  • Νέα αφαιρούμενη βάση τελικού εξάτμισης

 

  • Νέα γραφικά
  • Πιρούνι Tech Steel
  • Πίσω ανάρτηση R16V

Αλλαγές στα Sherco Trial ST Factory 2019:

  • Νέα καμπάνα συμπλέκτη τύπου “Diagraph” με νέο ελατήριο, νέα ροδέλα προφόρτησης ομαλότερης λειτουργίας κατά 40%, για καλύτερη απομόνωση του συμπλέκτη και μεγαλύτερη σταθερότητα κατά την λειτουργία
  • Μπαράκι τιμονιού Neken
  • Πίσω ανάρτηση τριών ρυθμίσεων της Reiger
  • Πιρούνι Tech Aluminium
  • Νέο καπάκι κεφαλής που δίνει την δυνατότητα αλλαγής συμπίεσης

 

Νέες εκδόσεις για το 2019:

  • Νέο μοντέλο Trial οικονομικό για entry level αναβάτες
  • Νέα αξεσουάρ Baja μετατροπής των Factory enduro μοντέλων σε μοτοσυκλέτα Rally

Έκδοση Baja με novigation tower μεγάλο ρεζερβουάρ και έξτρα ρεζερβουάρ στο αριστερό number plate.

 

613 More posts in ENDURONEWS category
Recommended for you
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ENDURO 2024 – ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ 2ΟΥ ΑΓΩΝΑ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΣΠΑΡΤΗ

Μετά από μια σκληρή μάχη, ο Αλέξης Ζώρας αντεπιτέθηκε στην πρωτοπορία του Παναγιώτη Κακολύρη αρχικά,...