AMA MX/SX – O J.SAVATGY ΣΤΗΝ ΜΟNSTER ENERGY KAWASAKI KAI TA 450 TO 2019

Στο πλευρό του πρωταθλητή στο AMA Motocross 2018 στην κατηγορία των 450 Eli Tomac θα παραταχθεί το 2019 ο Joey Savatgy υπογράφοντας με την ομάδα της Monster Energy Kawasaki πολυετή συμφωνία χωρίς όμως χρονικό προσδιορισμό. Ο Savatgy αν και ανεβαίνει κατηγορία ωστόσο παραμένει με τους πράσινους καθώς τα προηγούμενα χρόνια αγωνιζόταν με την Pro Circuit Kawasaki στα 250. H ανακοίνωση δεν αναφέρει κάτι σχετικό με τον έως τώρα παρτενέρ του Tomac, Josh Grant αν θα παραμείνει στην ομάδα ή αν έχει αποδεσμευτεί. Πρώτος αγώνας για τον Savatgy με την μεγάλη μοτοσυκλέτα θα είναι στο φετινό Monster Energy Cup.


Discover more from mxin.gr

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

2508 More posts in MOTOCROSS category
Recommended for you
AMA MX 2026 – Ο Α.CAIROLI ΔΗΛΩΣΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΉ ΣΤΟ RED BUD…ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΕΝΑΝ ΑΓΩΝΑ ΤΟΥ PRO MOTOCROSS!

Ο εννέα φορές παγκόσμιος πρωταθλητή; motocross Antonio Cairoli ποτέ δεν έκρυψε το πάθος του για...