ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ: ΞΕΚΑΘΑΡΗ ΥΠΕΡΟΧΗ ΤΗΣ MICHELIN ΚΑΙ ΤΟΥ MARQUEZ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Απόλυτη κυριαρχία της Michelin στην απαιτητική πίστα Termas de Rio Hondo της Αργεντινής και στον αγώνα Gran Premio Motul de la República Argentina καθώς τα MotoGP™ ελαστικά της είχαν εκρηκτικές επιδόσεις κατά τη διάρκεια των δοκιμών και ο Marc Marquez (Repsol Honda Team) εκμεταλλεύτηκε πλήρως τα χαρακτηριστικά τους για να πάρει μία πειστική νίκη.

Η πίστα των 4.806μ αποτελούσε πάντα μία μεγάλη πρόκληση από το 2016 που επέστρεψε στα MotoGP και σε αυτό τον αγώνα της δόθηκε η ευκαιρία να δει τις επιδόσεις των ελαστικών της χωρίς την εμφάνιση της βροχής στην πίστα Termas de Rio Hondo όπως είχε συμβεί στο παρελθόν. Κατά συνέπεια η Michelin είχε μία πλήρη εικόνα των επιδόσεων των ελαστικών της και οι τεχνικοί συνέλεξαν πολλά δεδομένα που θα χρησιμοποιηθούν στο μέλλον.

Παρόλο που οι καιρικές προγνώσεις έδιναν βροχοπτώσεις για την ημέρα του αγώνα τελικά αυτό δεν συνέβη ποτέ, αντιθέτως επικράτησε έντονη ηλιοφάνεια με άνοδο της θερμοκρασίας που άγγιξε τους 44ο Κελσίου λίγο πριν την έναρξη του αγώνα. Κατά συνέπεια, η επιλογή του κατάλληλου ελαστικού προβλημάτισε τις ομάδες μιας και δεν υπήρξαν τέτοιες καιρικές συνθήκες τις προηγούμενες δύο ημέρες. Ο Marquez έστριψε πρώτος μετά την εκκίνηση και τέθηκε επικεφαλής στον πρώτο γύρο προτού χτίσει μία μικρή απόσταση ασφαλείας λίγο μετά σημειώνοντας παράλληλα τον ταχύτερο γύρο του αγώνα. Στη συνέχεια, αύξησε τη διαφορά του από το γκρουπ των αναβατών που ακολουθούσε εκμεταλλευόμενος πλήρως το μείγμα γομών (σκληρό εμπρός και μαλακό πίσω) των MICHELIN Power Slick ελαστικών που είχε επιλέξει, τερματίζοντας πρώτος με διαφορά τουλάχιστον δέκα δευτερολέπτων από τους υπόλοιπους. Επικεφαλής του γκρουπ των αναβατών που ακολουθούσε ήταν ο Valentino Rossi (Monster Energy Yamaha MotoGP) καθώς κράτησε πίσω του τον Andrea Dovizioso (Mission Winnow Ducati) που τον είχε προσπεράσει στον τελευταίο γύρο. Για τη δεύτερη και την τρίτη θέση του βάθρου δόθηκε σκληρή μάχη μεταξύ επτά αναβατών, που όλοι τους χρησιμοποίησαν πέντε από τα διαθέσιμα μείγματα γομών σε διάφορους συνδυασμούς.

64.086 θεατές παραβρέθηκαν στην πίστα Termas de Rio Hondo γεγονός που αποτελεί νέο ρεκόρ προσέλευσης θεατών σ’αυτή. Ο Jack Miller (Pramac Racing) κατάφερε να τερματίσει τέταρτος και πρώτος στην κατηγορία First Independent Rider μπροστά από τον Alex Rins (Team SUZUKI ECSTAR). Στην έκτη θέση ανέβηκε ο Danilo Petrucci (Mission Winnow Ducati) κρατώντας πίσω του τον επιθετικό Takaaki Nakagami (LCR Honda). Τον καλύτερο τερματισμό ως Rookie αναβάτης είχε ο Fabio Quartararo (Petronas Yamaha SRT) που ήρθε στην 8η θέση μπροστά από τον Aleix Espargaro (Aprilia Racing Team Gresini) και τον Pol Espargaro (Red Bull KTM Factory Racing) που έκλεισε τη δεκάδα διασφαλίζοντας ότι και οι πέντε κατασκευαστές τερμάτισαν μέσα στη δεκάδα.

Η Michelin θα μεταβεί στη συνέχεια από τη Νότιο Αμερική στην πίστα Circuit of The Americas στο Austin του Τέξας για τον τρίτο γύρο του πρωταθλήματος που θα διεξαχθεί την Κυριακή 14 Απριλίου.

Marc Marquez – Repsol Honda Team:

«Αυτό ήταν ένα από τα καλύτερα σαββατοκύριακα στα MotoGP  και ένας από τους καλύτερους αγώνες που είχα μέχρι τώρα στην καριέρα μου στα MotoGP κι όλα αυτά γιατί τα κατάφερα όλα με ένα πολύ καλό τρόπο. Είχα ένα πολύ καλό σαββατοκύριακο και είμαι πολύ χαρούμενος γιατί καταλάβαμε πολύ καλά πώς να δουλέψουμε με τα ελαστικά και βρήκαμε πιο είναι το κατάλληλο μείγμα γομών για το αγώνα. Στην αρχή του αγώνα όλα έδειχναν ότι πήραμε μεγάλο ρίσκο με την επιλογή του μαλακού μείγματος γόμας στον πίσω τροχό ωστόσο, για μένα ήταν η καλύτερη επιλογή βάσει της στρατηγικής μου. Σκόπευα να πιέσω άμεσα από την αρχή του αγώνα και να φτιάξω μία απόσταση ασφαλείας κι αυτό έκανα και προς το τέλος έκανα συντήρηση στα ελαστικά μου με πολύ καλό τρόπο και ήμουν πολύ χαρούμενος με αυτή τη νίκη».

Piero Taramasso – Michelin Motorsport Two-Wheel Manager:

«Ερχόμενοι σε αυτή την πίστα γνωρίζαμε ότι θα αποτελούσε μία ιδιαίτερη δοκιμασία για τα ελαστικά μας ίσως την πιο σημαντική όλης της σεζόν. Φέραμε μία πλήρη γκάμα συμμετρικών ελαστικών – πράγμα που δεν είχαμε κάνει ποτέ σε καμία πίστα μέχρι τώρα – και μείναμε πολύ ικανοποιημένοι με τις επιδόσεις όλων των ελαστικών. Οι χρόνοι ήταν πολύ καλοί στις ελεύθερες δοκιμές καθώς και στις κατατακτήριες δοκιμές όπου τα ελαστικά έδειξαν σταθερότητα στις επιδόσεις τους. Την ημέρα του αγώνα καθώς η θερμοκρασία σημείωνε άνοδο μέχρι την έναρξη του αγώνα έπρεπε να παρθούν αποφάσεις όσον αφορά την επιλογή των κατάλληλων μειγμάτων γόμας. Κι όλα αυτά γιατί η θερμοκρασία ήταν υψηλότερη από τις προηγούμενες δύο ημέρες ωστόσο, το τεχνικό επιτελείο της Michelin συνεργάστηκε άψογα με τις ομάδες και τους αναβάτες για να κάνουν την καλύτερη επιλογή βάσει των συνθηκών. Το γεγονός ότι ανέβηκαν στο βάθρο τρεις διαφορετικοί κατασκευαστές επιβεβαίωσε για άλλη μία φορά ότι κατασκευάζουμε ελαστικά που αποδίδουν σε όλους. Πλέον είναι ώρα να βλέπουμε μπροστά μας για το Austin μιας και αποτελεί μία νέα πρόκληση σε μία απαιτητική πίστα που είμαστε έτοιμοι να την δεχθούμε».

4126 More posts in ΓΕΝΙΚΑ ΝΕΑ category
Recommended for you
TEST – ΔΟΚΙΜΑΖΟΥΜΕ ΤΑ ΤΑΚΑΚΙΑ ΤΗΣ AP RACING…OFF ROAD KAI RACING OFF ROAD

Μία από τις παλαιότερες εταιρείες, με μεγάλη εμπλοκή στους μηχανοκίνητους αγώνες και όχι μόνο, έχει...