TEST RIDE ΤΩΝ ΚΤΜ-HUSQVARNA 2020…ΣΤΗΝ ΑΓΡΙΑ ΔΥΣΗ

Για να οδηγήσουμε την νέα γκάμα off-road αγωνιστικών μοτοσυκλετών των KTM-Husqvarna έπρεπε να κινηθούμε δυτικά, σε ένα σκηνικό βγαλμένο από την Άγρια Δύση της Αμερικής και την εποχή των Western. Στο “The Ranch” μας περίμεναν έξι μοτοσυκλέτες έτοιμες να αναμετρηθούν στο κακοτράχαλο τερέν του Σοφικού Κορινθίας και παρά την εξαιρετική φιλοξενία των ανθρώπων της ΚΤΜ SEE και του θεαματικού πάρκου, οι διαθέσεις την ημέρα της οδήγησης, ήταν άγριες και απαιτητικές.

The Ranch”
Είχαμε ακούσει για το εξαιρετικό θεματικό πάρκο σε παλαιότερες εκδηλώσεις μοτοσυκλέτας που είχαν πραγματοποιηθεί εκεί, αλλά ποτέ δεν είχαμε την ευκαιρία να το δούμε από κοντά. Πραγματικά είναι ένας μοναδικός χώρος που σε πηγαίνει 200 χρόνια πίσω στην εποχή της Άγριας Δύσης στην Αμερική. Εξολοκλήρου φτιαγμένο από ξύλο με δεκάδες άλογα να κυκλοφορούν στις εγκαταστάσεις του, σε μετέφεραν σε μια άλλη εποχή, σε έναν άλλο κόσμο. Η ιδέα να ξεκινήσει η ΚΤΜ SEE την παρουσίαση των νέων της μοντέλων μέσω των Off Road Days 2020 ήταν εκπληκτική, και στην δημοσιογραφική παρουσίαση που προηγήθηκε, παίξαμε με το θέμα και τα νέα μοντέλα, όπως μπορείτε να δείτε παρακάτω.

Ο “Καλός”…ΚΤΜ ΕΧC 350F 2020
Τα τετράχρονα enduro της ΚΤΜ δέχθηκαν για το 2020 σημαντικές αλλαγές και όπως συμβαίνει πάντα εναρμονίστηκαν με τις αλλαγές του 2019, των αντίστοιχων motocross μοντέλων της εταιρείας. Το ΕΧC 350F 2020 κλέβει την καρδία μας κάθε χρονιά που καλούμαστε να οδηγήσουμε τα νέα μοντέλα της πορτοκαλί εταιρείας. Θα τα κατάφερνε και φέτος στην σφικτή διαδρομή με πέτρα και σαθρό χώμα στο Σοφικό; Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή και να δούμε οι αλλαγές της νέας χρονιάς πόσο επηρέασαν αυτά που ξέραμε από την προηγούμενη. Οι νέες μοτοσυκλέτες είναι πιο μικρές σε διαστάσεις και η μείωση του βάρους που έχει επιτευχθεί, είναι άμεσα αντιληπτή. Ειδικά στην διαδρομή που την οδηγήσαμε με τις συνεχείς επιτόπιες στροφές, η ευκολία που γύριζε το “κορμί” της γύρω από τα πασαλάκια, για τετράχρονη μοτοσυκλέτα ήταν εντυπωσιακή. Εκεί κάπου σου έρχεται στο μυαλό η ενημέρωση για τα νέα μοντέλα της εταιρείας και η επαναλαμβανόμενη λέξη extreme που σε συνδυασμό με την εμπλοκή της ΚΤΜ-Husqvarna στο πρωτάθλημα hard enduro WESS, καταλαβαίνεις τον στόχο που έχουν βάλει οι Αυστριακοί και το πεδίο δράσης των νέων τους μοτοσυκλετών. Πράγματι, σε δύσκολα περάσματα με μεγάλες φυτευτές πέτρες που την δοκιμάσαμε, το τράβηγμα για να σηκωθεί ο μπροστινός τροχός ήταν εύκολο και η διέλευση σε κακοτράχαλα μονοπάτια και σφικτές διαδρομές ήταν ικανοποιητικό. Ίσως με λίγη περισσότερη εξοικείωση να τα καταφέρναμε ακόμα καλύτερα.

Το ΕΧC 350F 2020 διατηρεί ένα από τα πλεονεκτήματα του που το έκαναν τόσο αγαπητό στην χώρα μας και δεν είναι άλλο από το πως πατάει στα χαμηλής πρόσφυσης ελληνικά χώματα. Οι προοδευτικές αναρτήσεις που συνεργάζονται άψογα, τόσο μεταξύ τους αλλά και με το βάρος της μοτοσυκλέτας. Σου δίνουν εξαιρετική πληροφόρηση για το τι κάνουν οι τροχοί, δημιουργώντας μια αίσθηση ασφάλειας να κινηθείς με αυτοπεποίθηση στην δύσκολη και απαιτητική διαδρομή. Δεν τερμάτισαν σε κανένα από τα δύο άλματα, αν και θα έπρεπε, καθώς η ταχύτητα ήταν μικρή και προσγείωση ήταν σχεδόν πάντα κάθετη προς το έδαφος. Σίγουρα η μοτοσυκλέτα δεν είχε τον πιο δυνατό κινητήρα που οδηγήσαμε, γεγονός που αποτελούσε πλεονέκτημα στο σαθρό με πέτρες χώμα του The Ranch, με τον έλεγχο της πρόσφυσης στο άνοιγμα του γκαζιού, να είναι πάντα προβλέψιμη.  Εντυπωσιακά ήταν και τα φρένα ή καλύτερα θα ήταν να σωστό να πούμε ότι η μοτοσυκλέτα είχε εντυπωσιακή λειτουργία κατά το φρενάρισμα καθώς όλες οι ΚΤΜ φορούν τα ίδια φρένα της Brembo αλλά στο ΕΧC 350F 2020, το φρενάρισμα είναι διαφορετικό. Η μοτοσυκλέτα πατάει τόσο καλά στο έδαφος και η πληροφόρηση ήταν τέτοια που φρενάροντας μέσα σε κυλιόμενες πέτρες, δεν νοιώθεις ποτέ κίνδυνο πτώσης. Συνολικά το ΕΧC 350F 2020 δεν είναι η πιο γρήγορη μοτοσυκλέτα που οδηγήσαμε, αλλά έχει την συμπεριφορά για να την οδηγήσεις με αυτοπεποίθηση που στο βάθος του χρόνου ενός αγώνα enduro ή hard enduro, είναι σημαντικός παράγοντας για να σε οδηγήσουν στην νίκη. Ο τίτλος του “καλού” από την γνωστή ταινία western, είναι κυρίως γιατί παραμένει η αγαπημένη μας all around μοτοσυκλέτα.

Ο “Κακός”…ΚΤΜ ΕΧC 300TPi 2020
Όταν μια μοτοσυκλέτα καλείται να αντεπεξέλθει σε ένα κακό έως διαβολικό αγωνιστικό περιβάλλον, δεν θα μπορούσε να είναι αγγελικά πλασμένη. Οι αλλαγές που έφερε η KTM στην δίχρονη γκάμα της το 2020 επικεντρώθηκαν περισσότερο στην αξιοπιστία και αντοχή της μοτοσυκλέτας, στην καταπόνηση και κακομεταχείριση των δημοφιλέστερων αγώνων hard enduro. Νέο μεγαλύτερης αντοχής δοχείο λαδιού, πρωτότυπο σχήμα εμπρός τμήματος εξάτμισης για μεγαλύτερη προστασία και αντοχή αλλά και επανασχεδιασμένος κινητήρας με νέες χαρτογραφήσεις και επιπλέον αισθητήρα ατμοσφαιρικής πίεσης στο νέο φιλτροκούτι, είναι η επιμέρους αλλαγές που ξεχωρίζουν μετά την εμφανισιακή κλωνοποίηση του με τα motocross μοντέλα του 2019. Τα καλά νέα είναι ότι TPi επιτέλους δουλεύει όπως πρέπει. Δεν ξέρουμε πόσο επηρεάζει ο νέος αισθητήρας ή οι αλλαγές στον κινητήρα πάντως το αντίστοιχο Husqvarna ΤΕ 300i 2019(χωρίς τον νέο αισθητήρα πιέσεως) που είχαμε οδηγήσει πριν μερικούς μήνες ήταν εύκολα αντιληπτό ότι η πηγή του προβλήματος ήταν στις χαρτογραφήσεις καθώς και εκείνο δούλευε εξαιρετικά σε σχέση με ότι είχαμε οδηγήσει παλαιότερα.

Το ΕXC 300TPi, ένα από τα δημοφιλέστερα enduro μοντέλα των τελευταίων ετών, επιτέλους έχει έναν κινητήρα που είναι γραμμικός διαθέτοντας μια ροπάτη και διασκεδαστική λειτουργία. Ακόμα δεν μπορεί να ανταγωνιστεί σε δύναμη και ροπή ενός καλορυθμισμένου δίχρονου κινητήρα με καρμπιρατέρ, όμως διαθέτει πάντα σωστή καύση, δεν μπουκώνει και θα βραχυκυκλώσει μπουζί σε όποια enduro κατάσταση κι αν βρεθεί. Αν και 300 δίχρονα κυβικά, στην σφικτή διαδρομή ποτέ η δύναμη δεν έγινε ανεξέλεγκτη. Δεν του αρέσει να πηγαίνει μια ταχύτητα πάνω όπως τα περισσότερα τρακοσάρια και αυτό κυρίως γιατί η δύναμη του είναι διασκορπισμένη σε ένα μεγάλο εύρος στροφών, αισθητά μεγαλύτερο του ανταγωνισμού. Το ΕΧC 300TPi 2020 ήταν η δεύτερη ελαφρύτερη enduro μοτοσυκλέτα που οδηγήσαμε στο test, ωστόσο δεν ξεπέρασε ποτέ σε ευελιξία την EXC 350F 2020 μέσα στην διαδρομή με τις αναπηδήσεις σε πέτρες και κακοτράχαλα περάσματα να είναι ενοχλητικές. Και εδώ υπάρχουν πολλά περιθώρια βελτίωσης παίζοντας με τις αναρτήσεις και με το γενικότερο στήσιμο της μοτοσυκλέτας αλλά θα πρέπει να τονίσουμε ότι το test ride έγινε σε πολύ συγκεκριμένη περιοχή και ειδικό τερέν οπότε τα συμπεράσματα είναι απολύτως συγκεκριμένα και δεν καλύπτουν την πλειοψηφία των ελληνικών τερέν που έχουμε οδηγήσει. Όπως και να έχει το ΕΧC 300TPi 2020 είναι εξοπλισμένο με έναν ανταγωνιστικότατο κινητήρα που ίσως να μην είναι τόσο γρήγορος να τραβήξει πρώτος πιστόλι σε μια μονομαχία της Άγριας Δύσης, μπορεί όμως να περάσει πρώτος την γραμμή του τερματισμού σε αρκετούς αγώνες hard enduro.

O “Άσχημος’…ΚΤΜ SX 450F 2020
Η ΚΤΜ τα τελευταία χρόνια έχει καταφέρει να έχει όχι μόνο τις ποιο ανταγωνιστικές και τεχνολογικά προηγμένες motocross μοτοσυκλέτες της αγοράς, αλλά και τις ποιο όμορφες. Το “Άσχημος” λοιπόν είναι στο πως μια μοτοσυκλέτα μπορεί παρά την εξωτερική της ομορφιά να είναι αποκρουστική με την συμπεριφορά της. Για το 2020 οι Αυστριακοί έκαναν ελάχιστες αλλαγές προσφέροντας νέες ρυθμίσεις στις αναρτήσεις του ΚΤΜ SX 450F ενώ τοποθέτησαν μεγαλύτερο πίσω γρανάζι 49Τ. Φυσικά την προηγούμενη χρονιά είχε επέλθει η ανανέωση των motocross μοντέλων οπότε το 2020 έγινε ένα απλό φρεσκάρισμα.

Με αυτές τις ελάχιστες αλλαγές στα ΜΧ, η ΚΤΜ SEE επικεντρώθηκε περισσότερο να μας προσφέρει μια διαδρομή που θα ταίριαζε στα ανανεωμένα enduro μοντέλα της, δίνοντας μας παράλληλα την ευκαιρία να πάρουμε μια γεύση και από τα motocross SX-FC. Όσο και να μαλακώσαμε τις αναρτήσεις το ΚΤΜ SX 450F 2020 δυσφορούσε στο σαθρό με πέτρες τερέν με το στιβαρό του πλαίσιο να θέλει διαρκώς να πάει ευθεία. Χάρη της μεγάλης δύναμης του κινητήρα σε όλο το φάσμα των στροφών ήταν εφικτό να βγάλεις ολόκληρη την διαδρομή με τρίτη στο σασμάν ακόμα και στις επιτόπιες στροφές. Εκεί όμως ο motocross ON-OFF συμπλέκτης απαιτούσε χειρουργικές επεμβάσεις στην λειτουργία του και δεν ήταν λίγες οι φορές που ο κινητήρας έσβηνε. Ευτυχώς που το ΚΤΜ SX 450F εδώ και αρκετά χρόνια είναι εφοδιασμένο με traction control και στο άνοιγμα του γκαζιού δεν συνέβαιναν επικίνδυνες καταστάσεις. Ακόμα και στα φρένα το απότομο, δάγκωμα του μπροστινού καραδοκούσε να σε πετάξει κάτω, κάθε φορά που ο εμπρός τροχός έχανε την πρόσφυση μπαίνοντας σε κυλιόμενες πέτρες ή σαθρό χώμα. Συνολικά όπως καταλάβατε δεν ήταν μια ευχάριστη εμπειρία και η λίστα της δυσαρέσκειας συνεχίζει με την βαριά αίσθηση στην σφικτή διαδρομή που σε συνδυασμό με όλα τα παραπάνω έκαναν την οδήγηση της ΚΤΜ SX 450F 2020 εξαιρετικά κουραστική. Μπορεί το “Άσχημος” και όλα τα παραπάνω να μην είναι προσβλητικά έστω και σε test ride για την ΚΤΜ SX 450F 2020, όμως σκεφτείτε πως θα ακουγόταν ότι ένα σύγχρονο motocross 450 κινείται εξαιρετικά σε μια απαιτητική enduro ειδική διαδρομή! Το αντίκτυπο στις motocross απαιτήσεις…δεν θα ήταν εξίσου κολακευτικό.

“Billy the Kid”…KTM EXC 150TPi 2020
To μικρό KTM EXC 150 μετά από ένα διάστημα παρανομίας εξέτισε την ποινή του και επέστρεψε στην νομιμότητα, ανανεωμένο και τεχνολογικά προηγμένο. Η σημαντικότερη αλλαγή για το 2020 στην enduro γκάμα της ΚΤΜ ήταν η προσθήκη ηλεκτρονικής τροφοδοσίας ψεκασμού στο KTM EXC 150 που πλέον έχει και αυτό το TPi κολλημένο δίπλα στο όνομα του. Αυτή η αλλαγή έφερε την δυνατότητα έκδοσης πινακίδας καθώς περνάει με επιτυχία όλους τους περιβαλλοντολογικούς περιορισμούς βγαίνοντας από την “παρανομία” και φυσικά, μπορεί να συμμετάσχει σε αγώνες enduro. Μπορούμε να πούμε ότι ο KTM EXC 150TPi 2020 είναι ολοκαίνουργιο καθώς έχει μεγάλες αλλαγές στον κινητήρα και όπως και η υπόλοιπη γκάμα έχει εναρμονιστεί με τις περσινές αλλαγές στα motocross μοντέλα της ΚΤΜ. Ακόμα πιο μικρό σε διαστάσεις και πλέον εφοδιασμένο με έναν γραμμικό κινητήρα σε ολόκληρο το φάσμα των στροφών, το KTM EXC 150TPi 2020 έγινε πιο φιλικό και ευκολοδήγητο από ποτέ. Εξακολουθεί να θέλει προσοχή η επιλογή της ταχύτητας που θα επιλέξεις σε κάθε σημείο της διαδρομής αφού η μια πάνω ή μια κάτω επιλογή στο σασμάν από αυτή που πρέπει, δύσκολα θα είναι αποτελεσματική ακόμα και με την βοήθεια του συμπλέκτη. Πάντως η μοτοσυκλέτα έχει δύναμη στις χαμηλές στροφές και δεν στολάρει όπως συνέβαινε στο παρελθόν. Η χρήση TPi είναι ευεργετική για την KTM EXC 150TPi 2020 για τον απλούστατο λόγω ότι την έχει απαλλάξει από το σετάρισμα του καρμπιρατέρ που ήταν πάντα πονοκέφαλος σε αυτά τα δίχρονα κυβικά.

Όπως αναφέραμε μαζί με την δύναμη στις χαμηλές στροφές η τροφοδοσία ψεκασμού εγγυάται την σωστή λειτουργία του κινητήρα ενώ στις ψηλές στροφές, δεν του λείπει η δύναμη χωρίς να έχει βέβαια  το έντονο ξέσπασμα του παρελθόντος. Με την κατάλληλη ταχύτητα στο σασμάν, το KTM EXC 150TPi 2020  ήταν αρκετά διασκεδαστικό και ευέλικτο στην διαδρομή στο Σοφικό, αν και χρειάστηκε έντονα την χρήση του συμπλέκτη. Το χαμηλό του βάρος επιτρέπει οι αναρτήσεις να έχουν ένα πιο μαλακό και ελεύθερο σετάρισμα βοηθώντας σε μεγάλο βαθμό την οδήγηση ενώ αντίθετα τα φρένα θέλουν συνήθεια καθώς μοιράζεται τις ίδιες δυνατές μονάδες με τα μεγαλύτερα και βαρύτερα αδέρφια του, προκαλώντας το μπλοκάρισμα των τροχών νωρίτερα από το συνηθισμένο. Συνολικά η αναβάθμιση του KTM EXC 150TPi το 2020 ξαναβάζει στον χάρτη της κατηγορίας την ΚΤΜ, κυρίως γιατί μπορεί να βγάλει πινακίδα κάτι που είναι σημαντικό για τους νεαρούς αναβάτες του enduro που θέλουν την enduro μοτοσυκλέτα τους και ως μεταφορικό μέσον καθώς δεν μπορούν να έχουν δύο μοτοσυκλέτες. Νέα, ωραία, νόμιμη, χωρίς να έχει να ζηλέψει τίποτα από τα υπόλοιπα αδέρφια της η KTM EXC 150TPi 2020 κατέβηκε στο “The Ranch” πυροβολώντας δεξιά και αριστερά δείχνοντας το νεανικό της ταμπεραμέντο!

“The Sheriff”…Husqvarna FE 250 2020
Μέσα σε όλα αυτό το χάος που δημιουργήθηκε από τις μονομαχίες των ΚΤΜ μοτοσυκλετών στην απαιτητική διαδρομή του The Ranch, κάποιος έπρεπε να βάλει τάξη στις σκέψεις μας και στους προβληματισμούς μας. Μόλις το Husky FE 250 2020 ήρθε στα χέρια μας, η ηρεμία επέστρεψε από την πρώτη στιγμή που περάσαμε το πόδι από πάνω της. Οι αλλαγές με το χαμηλωμένο ύψος της μοτοσυκλέτας αλλά και το κουμπάκι του traction control σε προετοίμαζε θετικά για να επιτεθείς στην διαδρομή. Το Husky FE 250 2020 είναι μαλακό και άνετο με έναν όμορφο προοδευτικό κινητήρα που ίσως θα ήταν υπερβολή να χρησιμοποιήσουμε το traction control  ακόμα και στην σαθρή επιφάνεια στο Σοφικό. Αυτό συμβαίνει κυρίως γιατί στις χαμηλές στροφές του κινητήρα δεν υπάρχει ιδιαίτερη δύναμη και στις stop and go στροφές της διαδρομής, η χρήση του συμπλέκτη είναι απαραίτητη ακόμα και με πρώτη ταχύτητα στο σασμάν. Δυστυχώς σε τέτοιες διαδρομές το σύστημα υδραυλικού συμπλέκτη της Magura δεν έδειξε αντίστοιχη λειτουργία όπως των αντίστοιχων Brembo των ΚΤΜ με αποτέλεσμα να έχουμε μερικά σβησίματα στα πολύ σφικτά κομμάτια. Ρυθμίζοντας την μανέτα σε μια πιο λίγο πιο άβολη θέση για εμάς, το πρόβλημα περιορίστηκε και από εκεί και μετά τα πράγματα άρχισαν να γίνονται πιο διασκεδαστικά.

Το Husky FE 250 2020 διαθέτει ένα αρκετά φιλικό σύνολο, περνάει εύκολα στις enduro δυσκολίες και μπορεί να κινηθεί γρήγορα σε ειδικές enduro με το κατάλληλο σετάρισμα στις αναρτήσεις. Παρότι, με το σύστημα της Magura στον συμπλέκτη είχαμε θέμα, στα φρένα δεν παρατηρήσαμε σημαντικές διαφορές από τα αντίστοιχα της Brembo. To φρενάρισμα ήταν πάντα ικανοποιητικό και προβλέψιμο και συνεργαζόταν άψογα με το υπόλοιπο σύνολο. Με το Husky FE 250 2020 η τάξη είχε αποκατασταθεί. Το χάος που επικρατούσε με την πρόσφυση της διαδρομής είχε μπει ελεγχόμενη κατάσταση και ο σερίφης είχε βάλει το “The Ranch” πίσω στην κανονικότητα. Αν το Husky FE 250 2020 είχε και έναν πιο ροπάτο κινητήρα, κανένας στην “Άγρια Δύση” δεν θα μπορούσε να σηκώσει κεφάλι.

“The Outlaw”…Husky FC 250 2020
Αν προσπαθήσεις να φέρεις μια motocross μοτοσυκλέτα σε μια enduro διαδρομή, καλύτερα να προσέξεις ποια μοτοσυκλέτα θα είναι αυτή. Σίγουρα τα τετράχρονα 250cc με το χαμηλό τους βάρος και την προβλέψιμη δύναμη του κινητήρα είναι πρώτα στην λίστα. Και πάλι όμως, είναι έξω από τα νερά τους, είναι σε ένα μέρος που δεν θα έπρεπε να είναι αλλά θα βρούνε τον τρόπο να επιβιώσουν όπως οι “Outlaw’s” στην Άγρια Δύση. Έτσι το Husky FC 250 2020 όπως και το ΚΤΜ SX 450F 2020 τα motocross της δημοσιογραφικής παρουσίασης της ΚΤΜ SEE, βρέθηκαν σε ένα μέρος που δεν θα έπρεπε να είναι, αλλά θα έπρεπε να επιβιώσουν. Για το 2020 η Husqvarna άλλαξε μόνο τα γραφικά και έκανε πιο μαλακές τις ρυθμίσεις των αναρτήσεων του Husky FC 250 2020 για να εναρμονιστεί καλύτερα με το νέα σκληρό πλαίσιο και τις ριζικές αλλαγές που δέχτηκε το μοντέλο το 2019. Ακόμα και με αυτές τις μαλακές ρυθμίσεις το Husky FC 250 2020 έδειχνε έξω από τα νερά του στην διαδρομή στο Σοφικό και σύντομα βρεθήκαμε να σκαλίζουμε τις αναρτήσεις και να ψάχνουμε την καλύτερη ρύθμιση ανάμεσα στις χαρτογραφίσεις και το traction control.

H καλύτερη επιλογή ήταν αυτή της απότομης-δυνατής χαρτογράφισης με ενεργοποιημένο το traction control καθώς σου επέτρεπε να ξεκολλάς γρήγορα και εύκολα από στροφή σε στροφή χωρίς περιττά σπιναρίσματα, κάτι που έλειπε από το enduro αδερφάκι του το Husky FE 250 2020. Η κατάσταση βελτιώθηκε σε μεγάλο βαθμό αλλά ποτέ δεν έγινε διασκεδαστική καθώς το πρόβλημα με τον συμπλέκτη της Magura εμφανίστηκε ξανά αλλά εδώ είχαμε να κάνουμε με μια motocross μοτοσυκλέτα που έτσι κι αλλιώς οι συμπλέκτες τους δυσκολεύονται σε αυτές τις καταστάσεις. Το στιβαρό άκαμπτο πλαίσιο και η τάση των αναρτήσεων να θέλουν να δουλέψουν ψηλά στην διαδρομή τους, σπρώχνοντας μακρυά τα έμβολα από την ολοκλήρωση της διαδρομής όσο το δυνατόν νωρίτερα, δεν ήταν ότι καλύτερο στις κυλιόμενες πέτρες της διαδρομής, και δεν ήταν λίγες οι φορές που το πιρούνι έδιωχνε προς όποια κατεύθυνση του ήταν εύκολο. Και πάλι βρεθήκαμε σε μια κατάσταση όπου θα έπρεπε να τιθασεύσουμε τις κινήσεις της μοτοσυκλέτας, προσπαθώντας να ακολουθήσουμε την γραμμή που είχαμε επιλέξει. Ήταν φανερό ότι η Husky FC 250 2020 ήταν έξω από τα νερά της και δεν έδειχνε διάθεση για συνεργασίες. Σε όλη αυτή την κουραστική κατάσταση το μόνο που έδειχνε να λειτουργεί προς όφελος μας, ήταν ο κινητήρας. Ξεκόλλαγε την μοτοσυκλέτα γρήγορα, εύκολα και αβίαστα μετά από κάθε στροφή με το traction control να κάνει καλά την δουλειά του  αλλά από εκεί και μετά αναλάμβαναν οι αναρτήσεις και το πλαίσιο για να σου κάνουν την ζωή δύσκολη και πάλι. Όμως το Husky FC 250 2020 δεν σχεδιάστηκε ποτέ για να δουλέψει σε μια σφικτή enduro διαδρομή. Όπως και το ΚΤΜ SX 450F 2020 κλήθηκαν να επιβιώσουν σε μια κατάσταση έξω από την φύση τους και σε ένα βαθμό ανταποκρίθηκαν στις απαιτήσεις έστω και χωρίς ιδιαίτερες αξιώσεις.

Φωτογραφίες: Χρήστος/Γιώργος Καραγιωργάκης

4030 More posts in ΓΕΝΙΚΑ ΝΕΑ category
Recommended for you
WORLDS FIRST – ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ LOOP ΜΕ ΒΜΧ ΑΠΟ ΤΟΝ Γ.ΝΤΑΒΟΥΤΙΑΝ

World's First: Το μεγαλύτερο Full Loop με BMX από τον Γιώργο Νταβουτιάν - Ο Γιώργος...