ΝΕΑ ΡΕΚΟΡ ΓΙΑ ΤΗ MICHELIN ΚΑΙ ΝΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟ VINALES

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Η Michelin κατέρριψε νέα ρεκόρ στην πίστα Sepang International Circuit,  καθώς ο Maverick Viñales (Monster Energy Yamaha MotoGP) επικράτησε στον αγώνα Shell Malaysia Grand Prix και αναδείχθηκε νικητής.

Οι  ηλιόλουστες συνθήκες κατά τη διάρκεια του τριήμερου αγώνα, όπου οι συνθήκες στην πίστα ήταν ιδανικές, με μόνο εξαίρεση την καθιερωμένη μεσημεριανή βροχή, συντέλεσαν ώστε να σημειωθούν εκπληκτικοί χρόνοι τόσο στις ελεύθερες δοκιμές όσο και στις κατατακτήριες δοκιμές. Το ρεκόρ πίστας καταρρίφθηκε την Παρασκευή και το Σάββατο, αρχικά από το Fabio Quartararo (Petronas Yamaha SRT) και στη συνέχεια ακολούθησαν κι άλλοι αναβάτες. Το γεγονός αυτό συντέλεσε ώστε ο Γάλλος αναβάτης να σημειώσει ακόμη πιο γρήγορο  χρόνο – και κατά τη διάρκεια των κατατακτήριων δοκιμών – να σημειώσει νέο ρεκόρ χρόνου για την pole position, την οποία κέρδισε για τον αγώνα των 20 γύρων της Κυριακής. Επιπλέον, οι έξι πρώτοι αναβάτες σημείωσαν καλυτέρους χρόνους και κατέρριψαν το προηγούμενο ρεκόρ. Παρόλο που ο Quartararo είχε την pole position και ο Viñales τη δεύτερη θέση, ο Jack Miller (Pramac Racing) πετάχτηκε μπροστά στην εκκίνηση και έστριψε πρώτος. Σύντομα όμως τον πέρασε ο Viñales – που είχε επιλέξει το μεσαίο μείγμα γόμας των ελαστικών MICHELIN Power Slick και για τους δύο τροχούς – πήρε τα ηνία του αγώνα  και διατήρησε τη θέση του μέχρι τη γραμμή του τερματισμού. Ο συνολικός χρόνος αγώνα του Viñales ήταν 40’14.632 και ήταν σχεδόν 18 δευτερόλεπτα ταχύτερος από το περσινό ρεκόρ, εκμεταλλευόμενος πλήρως  τις εξαιρετικές  επιδόσεις των ελαστικών MICHELIN Power Slicks, για να μειώσει περίπου κατά ένα δευτερόλεπτο τον κάθε γύρο του στη διάρκεια του αγώνα.  Στη δεύτερη θέση του βάθρου ανέβηκε ο Marc Marquez (Repsol Honda Team), που ξεκίνησε από την 11η θέση στη σχάρα της εκκίνησης, έπειτα από τη βαριά πτώση που είχε στις κατατακτήριες δοκιμές. Ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2019 κατάφερε να κερδίσει προοδευτικά θέσεις κατά τη  διάρκεια του αγώνα, χρησιμοποιώντας το μεσαίο μείγμα γόμας για τον μπροστινό  τροχό και  το μαλακό μείγμα γόμας στον πίσω  τροχό και βρέθηκε στο βάθρο για 17η φορά τη φετινή σεζόν. Στην τρίτη θέση, τερμάτισε ο Andrea Dovizioso (Ducati Team), που έκανε διαφορετικό συνδυασμό ελαστικών, αφού χρησιμοποίησε το μαλακό μείγμα γόμας των ελαστικών MICHELIN Power Slicks και για τους δύο τροχούς και ανέβηκε στο βάθρο, παρόλο που  ξεκίνησε από τη 10η θέση. Στο βάθρο ανέβηκαν τρεις διαφορετικοί κατασκευαστές που αποτελεί άλλο ένα σημαντικό γεγονός για τη Michelin, καθώς επιβεβαιώνονται οι επιδόσεις των ελαστικών σε όλες τις μοτοσυκλέτες.

Οι 103.850 επισκέπτες που παρακολούθησαν τον αγώνα, γέμισαν τις επιβλητικές κερκίδες της πίστας και απόλαυσαν το Valentino Rossi (Monster Energy Yamaha MotoGP), που τερμάτισε στην τέταρτη θέση, να σημειώνει νέο απόλυτο ρεκόρ αγώνα για το παλμαρέ του και τη Michelin. Ο χρόνος του (1’59.661), ήταν σχεδόν ένα δευτερόλεπτο ταχύτερος από το προηγούμενο ρεκόρ και ο πρώτος που σημειώθηκε στο 1’59 σε αγώνα μοτοσυκλετών στη Sepang. Πέμπτος  πέρασε τη γραμμή του τερματισμού ο Alex Rins (Team SUZUKI ECSTAR) που κράτησε πίσω του το Franco Morbidelli (Petronas Yamaha SRT) που κέρδισε τα εύσημα ως πρώτος αναβάτης της κατηγορίας First Independent rider. Ο ομόσταυλός του, Quartararo τερμάτισε στην έβδομη θέση, δίνοντας στην ομάδα  Petronas Yamaha SRT τον τίτλο στη κατηγορία Independent Team, στον πρώτο χρόνο συμμετοχής της στο παγκόσμιο πρωτάθλημα των MotoGP. Όγδοος τερμάτισε ο Miller με το Danilo Petrucci (Ducati Team) στην ένατη θέση. Την δεκάδα συμπλήρωσε ο Joan Mir (Team SUZUKI ECSTAR). Στο συγκεκριμένο αγώνα χρησιμοποιήθηκαν τα τέσσερα από τα έξι διαθέσιμα μείγματα γόμας. Τα  σκληρά μείγματα γόμας των ελαστικών MICHELIN Power Slicks δεν επιλέχτηκαν, καθώς η θερμοκρασία της ασφάλτου στην πίστα, έφθασε μόλις τους 44ο Κελσίου- χαμηλότερες από ότι είναι συνήθως στην Sepang. Παρόλο που τα αποτελέσματα ήταν εντυπωσιακά για τη Michelin, οι εργασίες του τριήμερου επισκιάστηκαν από το ξαφνικό θάνατο του εικοσάχρονου αναβάτη Afridza Munandar που συμμετείχε στον αγώνα Idemitsu Asia Talent Cup του Σαββάτου στην πίστα της Sepang. Η Michelin στέλνει τα θερμά της συλλυπητήρια στην οικογένειά του, τους φίλους του, την ομάδα IATC και γενικά σε όλη την αγωνιστική κοινότητα για το συγκεκριμένο θλιβερό γεγονός.

 

Η Michelin επιστρέφει τώρα στην Ευρώπη, όπου θα αναλύσει τα δεδομένα που έχει συλλέξει από τη δοκιμή του νέου πίσω ελαστικού που πραγματοποιήθηκε στον αγώνα του Phillip Island στην Αυστραλία. O τελευταίος αγώνας της σεζόν του 2019, θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 17 Νοεμβρίου στη Valencia της Ισπανίας. Στη συνέχεια θα παραμείνει στην Ισπανική πίστα για δύο ημέρες στο πλαίσιο της έναρξης της επόμενης αγωνιστικής χρονιάς.

Marc Marquez – Repsol Honda Team:

«Κάναμε πολύ καλή δουλειά στον τομέα των ελαστικών από το σκέλος της FP1 και μετά και καταλάβαμε από τις δοκιμές ποιο ελαστικό θα ήταν κατάλληλο για τον αγώνα. Συνεπώς, εργαστήκαμε εντατικά με τον Pascal αυτό το  τριήμερο – ο τεχνικός μας από τη Michelin – για να δούμε πως θα κάνουμε συντήρηση των ελαστικών κατά τη  διάρκεια του αγώνα, έχοντας παράλληλα τις καλύτερες επιδόσεις. Θα ήθελα λοιπόν να συγχαρώ τη Michelin και τον Pascal, διότι πάντα συνεργάζονται μαζί μας με στόχο να βελτιώνουμε τις επιδόσεις μας πάνω στη μοτοσυκλέτα».

Piero Taramasso – Michelin Motorsport Two-Wheel Manager:

«Αυτό το σαββατοκύριακο ήταν θαυμάσιο για τη Michelin, καθώς ολοκλήρωσε με τον καλύτερο τρόπο το δύσκολο πρόγραμμα των πέντε εβδομάδων σε μακρινούς αγώνες. Τα ελαστικά μας είχαν εξαιρετικές επιδόσεις και καταρρίψαμε το απόλυτο ρεκόρ γύρου, το χρόνο της pole position, το ρεκόρ γύρου κατά τη διάρκεια του  αγώνα και το συνολικό χρόνο του αγώνα, γεγονός που αποδεικνύει για άλλη μία φορά το μεγάλο εύρος της αγωνιστικής χρήσης όλων των μειγμάτων γόμας. Επίσης, το γεγονός ότι όλα τα διαφορετικά μείγματα γομών των ελαστικών που χρησιμοποιήθηκαν από τους τρεις πρώτους αναβάτες– από διαφορετικούς κατασκευαστές – είχαν εξαιρετικές επιδόσεις,  αποδεικνύει για άλλη μία φορά το μεγάλο εύρος της αγωνιστικής χρήσης όλων των μειγμάτων γόμας. Άλλωστε, αυτός είναι ο στόχος μας σε κάθε αγώνα. Στο διάστημα των πέντε εβδομάδων, είχαμε τέσσερις αγώνες και αντιμετωπίσαμε εναλλασσόμενες καιρικές συνθήκες. Σε γενικές γραμμές  είμαστε ευχαριστημένοι από τις σταθερές και καλές επιδόσεις των ελαστικών μας σε όλες τις πίστες και σε όλες τις καιρικές συνθήκες, γεγονός που συντέλεσε ώστε να έχουμε  έντονο και στενό συναγωνισμό. Παρόλο που οι καιρικές συνθήκες ήταν δύσκολες μερικές φορές, τα ελαστικά MICHELIN Power Slicks  είχαν εξαιρετικές επιδόσεις και τόνωσαν την εμπιστοσύνη των οδηγών για να μπορέσουν να πιέσουν τα όρια τους. Τώρα, επιστρέφουμε πίσω στη Γαλλία, πριν ξεκινήσουμε για τον τελευταίο αγώνα της χρονιάς που θα πραγματοποιηθεί στην Ισπανία και στη συνέχεια θα ακολουθήσουν οι προετοιμασίες για την αγωνιστική σεζόν του 2020».

4159 More posts in ΓΕΝΙΚΑ ΝΕΑ category
Recommended for you
ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΚΤΜ ORANGE SAFETY TOUR ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟΣ!

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - Με δυνατή συμμετοχή 70 συμμετοχών το Σαββατοκύριακο 14-15 Δεκεμβρίου, αναβάτες όλων των...