ΝΕΟ ΠΛΑΙΣΙΟ, ΜΟΧΛΙΚΟ ΚΑΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΤΑ GAS GAS ΤΟΥ ΜΧGP TO 2021

Η εργοστασιακή ομάδα της Gas Gas Standing Construct στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MXGP θα αναπτύξει περαιτέρω και θα διαφοροποιήσει το MC 450F από τις μοτοσυκλέτες των KTM- Husqvarna κατά τη διάρκεια του 2021, παρόλο που η βελγική ομάδα περιμένει ακόμα μια νέα σχεδίαση πλαισίου για τη μοτοσυκλέτα που έχει ήδη δοκιμαστεί στο MXGP.

Η ομάδα ήταν η πρώτη που ανέλαβε τις μοτοσυκλέτες της Gas Gas μετά την απόκτηση της μάρκας από τον όμιλο Pierer Mobility και παρά την γρήγορη αλλαγή, είχε παρουσία σε υψηλό επίπεδο των διεθνών αγώνων motocross το 2020. Ο Glenn Coldenhoff κατάφερε να δώσει την πρώτη νίκη στην μάρκα, στον τρίτο γύρο του πρωταθλήματος στην Λετονία.

Για το 2021, η ομάδα, με επικεφαλής τον τεχνικό Wim Van Hoof, θα έχει ένα νέο ρόστερ με τους Pauls Jonass και Brian Bogers να φέρουν τις αντίστοιχες εμπειρίες τους, από τις Husqvarna και KTM. Η περσινή ομάδα του Tim Mathys ήταν με τους Coldenhoff και Ivo Monticelli για δύο συνεχόμενες σεζόν. Ο Bogers, ειδικότερα, είχε καθήκοντα αναβάτη δοκιμών για την KTM το 2020, συμπεριλαμβανομένου του περαιτέρω πειραματισμού με την αναζωογονημένη τεχνολογία της πίσω ανάρτησης με αέρα της WP Suspension. Η εταιρεία είχε ξεκινήσει το σύστημα αναρτήσεων με αέρα κοντά στις αρχές της τελευταίας δεκαετίας, αλλά έχει σημειώσει περαιτέρω πρόοδο, στο σημείο που χρησιμοποιήθηκε στο MC 450F του Justin Barcia για να κερδίσει τον πρώτο γύρο του 2021 Supercross στο Houston. Ο Bogers θα αγωνιστεί στο MXGP με πίσω ανάρτηση αέρα, ενώ ο Jonass θα πρέπει να προσαρμοστεί με αυτήν την νέα τεχνολογία για αυτόν.

Η Standing Construct περνά τις αρχικές φάσεις προετοιμασίας της με τον Λετονό και τον Ολλανδό. “Προς το παρόν συνεχίζουμε να οδηγούμε με το ίδιο σετ που χρησιμοποιούσαν οι Glenn και Ivo πέρυσι», λέει ο Van Hoof. «Ο Brian επίσης, οδηγούσε για το εργοστάσιο [KTM] για τα τελευταία έξι GP μεταξύ του Lommel και του Arco το 2020 και σχολίασε ότι το Gas Gas ήταν ένα βήμα για αυτόν.”

Ενώ ο Van Hoof λέει ότι ένα νέο πλαίσιο GasGas “δεν είναι ακόμα έτοιμο”, η ίδια η ομάδα έχει προχωρήσει μπροστά ως πρωτοπόρος για την τεχνολογική ταυτότητα της GasGas. “Υπήρξαν αλλαγές, χρησιμοποιούμε ένα πολύ διαφορετικό σύστημα μοχλικού και πίσω αμορτισέρ επίσης”, προσθέτει. “Δοκιμάσαμε σε διαφορετικές πίστες και οι αναβάτες ήταν χαρούμενοι επειδή ένιωθαν ότι η μοτοσυκλέτα είναι προβλέψιμη. Είχαν περισσότερη εμπιστοσύνη στο πίσω αμορτισέρ. Με τον κινητήρα και το σασί, βρήκαμε μια πραγματικά καλή βάση το 2020, και αυτό επιβεβαιώθηκε από τα σχόλια του Paul επειδή είναι ένας κορυφαίος αναβάτης. Μας έδωσε την επιβεβαίωση ότι κάναμε καλή δουλειά. Τώρα έχουμε μερικά μικρά πράγματα που πρέπει να σημειώσουμε για την επόμενη κατεύθυνση.”

2170 More posts in MOTOCROSS category
Recommended for you
ΑΠΟΦΑΣΗ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ ΕΘΝΙΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΤΙΚΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΕΛΛΑΔΟΣ

H AMOTOE δημοσίευσε τον Κανονισμό Εθνικών Ομάδων που περιλαμβάνει τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις των...