ΝΕΑ ΗΛΕΤΡΙΚΗ MOTOCROSS ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ POHLBOCK
Από τους επτά μεγάλους κατασκευαστές μοτοσυκλετών, η KTM είναι η μόνη που προσφέρει ηλεκτρική χωμάτινη μοτοσυκλέτα παραγωγής με το Freeride. Ωστόσο, αυτό δεν είναι καθαρόαιμο motocross. Μέχρι σήμερα έχουν γίνει γνωστές πολλές προσπάθειες αλλά δεν έχουν μεταφραστεί σε πωλήσεις. Φαίνεται ότι το γερμανικό e-bock της Pohlbock είναι το πρώτο που προσφέρει μια έτοιμη πρόταση που είναι διαθέσιμη στο αγοραστικό κοινό.
Η Pohlbock αντιπροσωπεύει τους δύο εμπνευστές της, Romano Pohl και Florian Bockstaller. Και οι δύο είναι τρελοί για το motocross, αλλά ήταν επίσης λάτρεις της φύσης και έτσι γεννήθηκε η ιδέα να κατασκευάσουν μια ηλεκτρική motocross μοτοσυκλέτα. Ο Pohl και ο Bockstaller έκαναν την δουλειά τους καλά, παρουσιάζοντας το Pohlbock eBock S210, μια μοτοσυκλέτα πρότυπο στον κόσμο των e-crossers.
Οι αριθμοί αποδεικνύουν ότι το S210 δεν είναι αδύναμο. Με ισχύ 24KW, και 30 έως 90 λεπτά οδήγησης με μία φόρτιση μπαταρίας, φόρτιση σε 30 λεπτά και συνολικό βάρος 105kg. Αυτή η μοτοσυκλέτα είναι ισοδύναμη με ένα σύγχρονο 250F. Ο κινητήρας έχει ισχύ 160 Nm και μπορεί να κινηθεί για 350 ώρες χωρίς συντήρηση. Το μηχάνημα – και ειδικά το ηλεκτρικό τμήμα – είναι κατασκευασμένο με τα πρότυπα IP69K, έτσι ώστε όλα του τα μέρη να μπορούν να πλυθούν με πιεστικό υψηλής πίεσης.
Τα ηλεκτρονικά σας δίνουν την επιλογή μεταξύ 3 χαρτογραφήσεων ανάλογα με το επίπεδο του αναβάτη αλλά και το τερέν ενώ είναι εξοπλισμένα με προστασία υπερθέρμανσης. Η μπαταρία των 36Volt είναι φτιαγμένη ώστε να μπορεί να αλλάζει γρήγορα. Το eBock S210 διαθέτει ένα βασικό πλαίσιο από μια Husqvarna, είναι εξοπλισμένο με ένα μπροστινό πιρούνι Kayaba 48mm και πίσω με αμορτισέρ Sachs με μοχλικό. Το μπροστινό φρένο είναι της Brembo ενώ για πίσω φρένο χρησιμοποιεί τον κινητήρα προσφέροντας μια μοναδική καινοτομία.
Η τιμή του ξεκινάει από 8.488€ χωρίς ΦΠΑ αλλά και χωρίς την μπαταρία και τον φορτιστή ενώ όλο το πακέτο μαζί, κοστίζει 12.184€
Περισσότερα στην www.pohlbock.com
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
Κινητήρας
Ισχύς 24kW
Ροπή 550Nm (συνεχής στον πίσω τροχό)
Σχέσεις Κιβωτίου 1
Εκπομπές CO 2 – 0%
Μπαταρία Χωρητικότητα 2.7kWh
Γρανάζια Κίνησης 52/12
Μετάδοση Αλυσίδα Renthal R1 520
Πλαίσιο
Τύπος πλαισίου Σωληνοτό από χάλυβα μολυβδαινίου
Τιμονόπλακες XTRIG
Εμπρός φρένο Δισκόφρενο 230mm με υδραυλικά της Brembo
Πίσω φρένο Φρένο κινητήρα
Εμπρός Ανάρτηση Kayaba USD Closed Cartridge 48mm
Πίσω Ανάρτηση Αμορτισέρ 16mm Sachs (πλήρως ρυθμιζόμενο) με μοχλικό
Διαδρομή εμπρός ανάρτησης 300mm
Απόσταση από το έδαφος 360mm
Ύψος σέλας 970mm
Γωνία τιμονιού 63 °
Βάρος 105kg