MXGP 2021 – O J.VAN HOREBEEK ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΕΑ RX450 ΤΗΣ ΒΕΤΑ

Η ΒΕΤΑ τάραξε τα νερά του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος MXGP ανακοινώνοντας ομάδα για την κορυφαία κατηγορία το 2021. Επιστρέφοντας μετά από 40 χρόνια στο άθλημα που την ανέδειξε, η ιταλική εταιρεία συμμετέχει ξανά στο motocross με δυνατή μεταγραφή του Βέλγου Jeremy van Horebeek πάνω στο πρωτότυπο RX450.

O 31χρονος αναβάτης MXGP, παραχώρησε πρόσφατα συνέντευξη στον ειδικό Τύπο της πατρίδας του αποκαλύπτοντας σημαντικές λεπτομέρειες για την νέα του συνεργασία και την ολοκαίνουργια μοτοσυκλέτα της BETA.

O van Horebeek έγινε πατέρας δύο δίδυμων μωρών την περσινή σεζόν και με την λήξη του συμβολαίου του δεν είχε αγωνιστικά πλάνα για το 2021.

“Αφού ήξερα ότι θα σταματούσα από την SR Honda, δεν έψαχνα αμέσως για κάτι άλλο. “

Η ΒΕΤΑ από την μεριά της είχε απομακρυνθεί από το motocross έχοντας επικεντρωθεί στο Trial και το enduro γνωρίζοντας μεγάλη επιτυχία τα τελευταία χρόνια, κατακτώντας παγκόσμιους τίτλους.

“Απροσδόκητα, έλαβα ένα τηλεφώνημα από την Beta και μου είπαν να το δοκιμάσω πρώτα. Τότε άρχισα να δοκιμάζω το πρωτότυπο MX τους και η πρώτη εντύπωση ήταν αμέσως θετική.” 

Ο van Horebeek είναι ένας αναβάτης που είναι γνωστός για τον επαγγελματισμό του και δύσκολα θα υπέγραφε ένα συμβόλαιο που δεν θα ήταν ανταγωνιστικό για την συμμετοχή του στο MXGP. H επιλογή του να αγωνιστεί με την BETA, εξέπληξε πολλούς αλλά όχι τον ίδιο.

“Εάν ο κινητήρας δεν ήταν ανταγωνιστικός ή δεν υπήρχε μέλλον στο project, τότε δεν θα ξεκινούσα αυτή την προσπάθεια. Αλλά σίγουρα βλέπω πολύ μέλλον στην συμμετοχή της Beta στο MXGP. Ακόμα και αυτούς τους λίγους μήνες που ο νέος κινητήρας ήταν διαθέσιμος, έχουν σημειώσει μεγάλη πρόοδο.”

To BETA RX450 είναι ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο της BETA με ξεχωριστό κινητήρα και φυσικά πλαίσιο, αν και στο γυμνό μάτι οι διαφορές δεν είναι ιδιαίτερα εμφανείς.

“Η Beta δεν είχε κινητήρα 450cc. Είχαν ήδη 430cc και 480cc. Η Beta έπρεπε να φτιάξει το 450cc από το μηδέν. Το πλαίσιο είναι επίσης μια νέα εξέλιξη. Μόνο το ρεζερβουάρ και το πλαστικό κοστούμι προέρχονται από το enduro, οτιδήποτε άλλο είναι πρωτότυπο. Αυτόν που χρησιμοποιούμε, προς το παρόν δεν είναι σίγουρα ο κινητήρας με τον οποίο θα αγωνιστούμε στα GP’s. Η μεγαλύτερη πρόκληση είναι αναμφίβολα η ηλεκτρονική. Δεν έχουν εμπειρία σε αυτό ακόμα και είναι πραγματικά απαραίτητο στο MXGP σήμερα. Οπότε σίγουρα πρέπει να το αναπτύξουμε και να εργαστούμε περαιτέρω.”

Σίγουρα δεν είναι λίγοι αυτοί που ανυπομονούν να δουν τις νέες motocross RX450 ΒΕΤΑ στα σημεία πώλησης αλλά μάλλον αυτό θα αργήσει καθώς η μοτοσυκλέτα βρίσκεται στην εξέλιξη της.

“Τίποτα με το οποίο δουλεύουμε δεν είναι προς πώληση, είναι ένα καθαρά πρωτότυπο. Νομίζω ότι είναι πολύ ωραίο να συμβάλεις σε αυτό.”

Η ομάδα συμμετείχε στους πρώτους αγώνες του διεθνούς πρωταθλήματος Motocross Internazionali d’Italia 2021 με τον vanHorebeek να έχει τερματισμούς μέσα στην πρώτη πεντάδα αλλά έγινε άμεσα εμφανές ότι πρέπει να δουλέψουν στις εκκινήσεις.

“Όσον αφορά τον κινητήρα, δεν έχουν εμπειρία στο motocross, έτσι είναι κάτι καινούργιο. Αυτό θέλει ψάξιμο, αλλά η βάση είναι πολύ καλή. Το κύριο πρόβλημα είναι οι εκκινήσεις μας, πολλά θα εξαρτηθούν από αυτό. Κατά τα άλλα είναι ήδη υπέροχος. “

Η ΒΕΤΑ είναι ένα μικρό σχετικά εργοστάσιο μοτοσυκλετών που έχει την έδρα του στην Ιταλία. Για το van Horebeek αυτό είναι που την κάνει μια πραγματική εργοστασιακή ομάδα αγώνων.

“Η επικοινωνία είναι επίσης πολύ γρήγορη με την Beta. Τελικά, έρχομαι σε επαφή μόνο με τρία άτομα που είναι γνώστες του αθλήματος. Δεν είναι σαν ένα μεγάλο εργοστάσιο όπου πρέπει να ζητήσεις από 100 άτομα να κάνουν κάτι. Έτσι, όλες οι γραμμές λειτουργούν απευθείας και όλα κατασκευάζονται στο εργοστάσιο στην Ιταλία. Από αυτή την άποψη, είναι πραγματικά εργοστασιακή ομάδα.”

Παρότι ο Βέλγος βρίσκεται με την ομάδα λίγους μήνες, έχει μεγάλη εμπιστοσύνη στην μοτοσυκλέτα, στους ανθρώπους της ομάδας SDM ​​Corse και τον εαυτό του, στοχεύοντας πάντα ψηλά στο παγκόσμιο πρωτάθλημα.

“Εγώ ο ίδιος δεν έχω τίποτα άλλο να αποδείξω, αν και ξέρω ότι με μια καλή εκκίνηση, στο επίπεδό μου μπορώ να φτάσω στο Top-5 ούτως ή άλλως. Προφανώς, εξαρτώμαι από την εξέλιξη του κινητήρα. Αλλά δεν το φοβάμαι. “

To Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MXGP 2021 θα ξεκινήσει στην Ολλανδία στις 23/5/21 στo Oss.

2170 More posts in MOTOCROSS category
Recommended for you
ΑΠΟΦΑΣΗ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ ΕΘΝΙΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΤΙΚΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΕΛΛΑΔΟΣ

H AMOTOE δημοσίευσε τον Κανονισμό Εθνικών Ομάδων που περιλαμβάνει τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις των...