AMA MX 2021 – ΠΡΩΤH ΝΙΚH ΤΟΥ J.SWOLL…ΔΕΥΤΕΡΗ ΓΙΑ ΤΟΝ D.FERRANDIS ΣΤΟ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ HIGH POINT

Μετά το πρώτο διάλειμμα της σεζόν του 2021, το Πρωτάθλημα ΑΜΑ Motocross 2021, επέστρεψε στη δράση με το ντεμπούτο του στην ανατολική ακτή και το θρυλικό High Point Raceway. Ο τρίτος γύρος της καλοκαιρινής εκστρατείας σηματοδότησε την επιστροφή του πρωταθλήματος στον διάσημο χώρο της Πενσυλβανίας για πρώτη φορά από το 2019 με το GEICO Motorcycle High Point National, όπου η απειλή της βροχής εμφανίστηκε το απόγευμα αλλά ποτέ δεν πραγματοποιήθηκε. Στην κατηγορία των 450 ένα σκληρό, δυνατό απόγευμα ήταν αρκετό για να βάλει τον Dylan Ferrandis της Monster Energy / Star / Yamaha Racing στο πρώτο σκαλί του βάθρου για δεύτερη φορά φέτος. Στην κατηγορία 250, ο Jalek Swoll της Rockstar Energy Husqvarna Factory Racing απέσπασε την πρώτη του επαγγελματική νίκη.

Κατηγορία 450
Η ελαφριά βροχόπτωση απασχόλησε όταν η μπάρα έπεσε στο εναρκτήριο σκέλος των 450, όπου ο Adam Cianciarulo της Monster Energy Kawasaki επικράτησε στο MotoSport.com Holeshot μπροστά από τον Chase Sexton της Team Honda HRC και τον Christian Craig της Monster Energy / Star / Yamaha Racing, , που σύντομα έδωσε τη θέση του στον Ken Roczen του Team Honda HRC, τον πρωτοπόρο του πρωταθλήματος. Με τον Cianciarulo να απομακρύνεται μπροστά, οι ομόσταυλοι της Honda έδωσαν μάχη για τη δεύτερη θέση.

Δεύτερη φετινή νίκη και επιστροφή στην κορυφή της βαθμολογίας για τον “rookie” της μεγάλης κατηγορίας D.Ferrandis.

Καθώς το σκέλος ξεπέρασε το 10-λεπτό, η πρώτη τριάδα σταθεροποίησε τη θέση της σε αυτές τις θέσεις καθώς ο Ferrandis εξαπέλυσε κυνηγητό από την τέταρτη θέση. Καθώς τα λεπτά συνέχισαν να μειώνονται, η απόσταση μεταξύ των τριών πρώτων συνέχισε να συρρικνώνεται. Ο Sexton σύντομα βρέθηκε σε απόσταση βολής από τον Cianciarulo, αλλά ένα λάθος του όχι μόνο έκανε τον αναβάτη της Honda να χάσει λίγο έδαφος, ανάγκασε και τον Roczen σε λάθος με τον Ferrandisνα περνάει τρίτος.

Με ζωντανή την απειλή, ο Cianciarulo σταδιακά δημιούργησε ένα πλεονέκτημα πολλαπλών δευτερολέπτων έναντι του Sexton, ο οποίος με τη σειρά του δημιούργησε ένα άνετο προβάδισμα από τον Ferrandis. Καθώς τελείωσε ο χρόνος του σκέλους και με μόλις τρεις γύρους να απομένουν, ο Sexton είχε μια πτώση. Μέχρι να ξεκινήσει, τόσο ο Ferrandis όσο και ο Roczen κατάφεραν να τον περάσουν. Μπροστά, ο Cianciarulo φάνηκε να παίρνει εύκολα την πρώτη του νίκη της σεζόν, αλλά αντιμετώπισε ένα τελευταίο πρόβλημα καθώς ένας πιο αργός αναβάτης έπεσε λίγο πριν τον τερματισμό. Χωρίς να μπορεί να τον αποφύγει ο Cianciarulo έπεσε πάνω του αλλά σηκώθηκε και έσπρωξε την μοτοσυκλέτα του στη γραμμή του τερματισμού για να κερδίσει με με αυτόν τον περίεργο τρόπο. Ο Ferrandis ακολούθησε στην δεύτερη θέση πέντε δευτερόλεπτα πίσω του, καθώς ο Roczen ολοκλήρωσε την πρώτη τριάδα. Ο Sexton ανέκαμψε στην τέταρτη θέση, καθώς και ο Aaron Plessinger της Monster Energy / Star / Yamaha Racing που συμπλήρωσε τους πρώτους πέντε.

Σταδιακή και σταθερή βελτίωση για τον ταχύτατο A.Cianciarulo με στον καλύτερο φετινό του τερματισμό στην δεύτερη θέση.

Το αποφασιστικό δεύτερο σκέλος των 450 ξεκίνησε με τον Justin Barcia του Troy Lee Designs / Red Bull / GASGAS Factory Racing να κλέβει την MotoSport.com Holeshot. Τον πέρασε γρήγορα ο Plessinger για την πρωτοπορία, ενώ οι Eli Tomac και Cianciarulo της Monster Energy Kawasaki ακολουθούσαν. Ο Cianciarulo έβαλε το κεφάλι κάτω και πίεσε για να περάσει τον Plessinger παίρνοντας και σε αυτό το σκέλος την πρωτοπορία. Συνέχισε να επιταχύνει το ρυθμό του δημιουργώντας ένα πλεονέκτημα πολλαπλών δευτερολέπτων μετά από μόλις δύο γύρους! Πίσω του, ο Tomac είχε καλό ρυθμό και κατάφερε να περάσει και αυτός τον Plessinger για την δεύτερη θέση..

Καθώς η μάχη εξελισσόταν μπροστά, οι διεκδικητές του τίτλου της κατηγορίας έκαναν τις κινήσεις τους, καθώς ο Ferrandis ανέβηκε στην τέταρτη και ο Roczen στην έκτη θέση. Και οι δύο αναβάτες ανέβασαν τον ρυθμό τους και μεταφέρθηκαν με επιτυχία στην τρίτη και τέταρτη θέση, αντίστοιχα. Τη στιγμή που τελείωσαν την αρχική τους επίθεση, οι ομόσταυλοι της Kawasaki ήταν πάνω από πέντε δευτερόλεπτα μπροστά. Από εκεί, ο Ferrandis και ο Roczen μάχονταν για την τρίτη θέση με τον Ferrandis να έχει το πάνω χέρι.

Μπροστά, ο Tomac έκλεισε βρέθηκε πίσω από τον Cianciarulo και ακολούθησε μια μάχη για το προβάδισμα. Ο Tomac μπόρεσε να περάσει, αλλά ο Cianciarulo αντεπιτέθηκε και επανέκτησε τη θέση. Ωστόσο, ο Tomac δεν παραιτήθηκε και συνέχισε την πίεση. Οι δυο τους έδωσαν ακόμα μια μάχη με τον Cianciarulo να μην μπορεί να κρατήσει πίσω του τον Tomac.

Στο High Point εμφανίστηκαν δύο E.Tomac. Ο φετινός στο πρώτο σκέλος και αυτός από τα παλιά στο δεύτερο, ανεβαίνοντας στο τρίτο σκαλί του βάθρου.

Μόλις ο Tomac πήρε την πρωτοπορία άρχισε να απομακρύνεται και σύντομα είχε τον έλεγχο του σκέλους. Καθώς το σκέλος ξεπέρασε τον χρόνο των 20 λεπτών, ο Cianciarulo βρέθηκε υπό πίεση από τους Ferrandis και Roczen στην τρίτη και τέταρτη θέση. Και οι τρεις αναβάτες πάλεψαν στη συνέχεια για δεύτερη θέση και χρησιμοποίησαν κάθε ίντσα της πίστας αναζητώντας το πλεονέκτημα. Καθώς το πλήθος τους αποθέωνε, τόσο ο Ferrandis όσο και ο Roczen πίεσαν και πέρασαν τον Cianciarulo, ο οποίος έπεσε από τη δεύτερη στην τέταρτη θέση. Αυτή η συναρπαστική ακολουθία άλλαξε επίσης τη μάχη στη συνολική κατάταξη, καθώς ο Ferrandis πήρε στον έλεγχο του αγώνα.

Για τον Tomac ήταν μια κυρίαρχη νίκη ενδεικτική των τριών του πρωταθλημάτων στον θεσμό. Πήρε την πρώτη του νίκη σε σκέλος της σεζόν με διαφορά 3,2 δευτερόλεπτα έναντι του Ferrandis, ο οποίος κατάφερε να αποτρέψει τον Roczenγια την δεύτερη θέση.

Αν και έχασε το σκέλος, η συνέπεια στα αποτελέσματα του Ferrandis(2-2) ήταν αρκετή για να του δώσει τη δεύτερη γενική νίκη της σεζόν. Η τέταρτη θέση του Cianciarulo(1-4) του στέρισε την πρώτη του φετινή νίκη σε αγώνα ρίχνοντας τον για ένα βαθμό στην δεύτερη θέση ενώ ο Tomac(6-1), έκανε την πρώτη του εμφάνιση στο βάθρο σπάζοντας με την νίκη του στο δεύτερο σκέλος την ισοβαθμία του από τον τέταρτο Roczen ( 3-3).

Ο K.Roczen έχασε το βάθρο στην ισοβαθμία με τον Ε.Tomac αλλά και την πρωτοπορία στην βαθμολογία από τον D.Ferrandis.

«Τι αγώνας. Δεν ξέρω (τι να πω) », είπε ο Ferrandis. «Έκανα μια καλή αρχή και κατάφερα να φτάσω από τον Ken (Roczen), το οποίο ήταν καλό επειδή ήταν τόσο γρήγορος σήμερα. Ήταν ένας πόλεμος (μετά από αυτό). Ο Κέν συνέχισε να με πιέζει και καταφέραμε να έρθουμε στον Adam (Cianciarulo). Ήταν τρελό πόσο ανταγωνιστικό ήταν με αυτούς. Πηγαίναμε τόσο γρήγορα και το κομμάτι ήταν τόσο δύσκολο. Είναι απίθανο να κερδίζεις εδώ μια νίκη και να κερδίσεις ξανά το κόκκινο φόντο. “

Με τη νίκη η Ferrandis ανέκτησε επίσης τον έλεγχο του κόκκινου φόντου ως ηγέτης των 450 στην βαθμολογία. Αυτή τη στιγμή έχει ένα πλεονέκτημα τριών πόντων έναντι του Roczen, ενώ ο Plessinger(5-8), ο οποίος τερμάτισε έκτος το στον αγώνα διατήρησε την τρίτη θέση, 30 πόντους πίσω από τον πρωτοπόρο.

Κατηγορία 250
Το πρώτο σκέλος των 250 της ημέρας ξεκίνησε με λίγη βροχή, καθώς ο Hunter Lawrence του Team Honda HRC τέθηκε επικεφαλής του αγώνα κερδίζοντας το MotoSport.com Holeshot, ακολουθούμενο από το Swoll. Το ζευγάρι έδωσε μάχη για την πρώτη θέση σε ολόκληρο τον πρώτο γύρο, το οποίο τους επέτρεψε να απομακρυνθούν από τον Justin Cooper της Monster Energy / Star / Yamaha Racing στην τρίτη θέση. Καθώς βρέθηκαν σε ένα από τα βαθιά κατηφορικά τμήματα της πίστας, ο Lawrence μπήκε με πάρα πολύ ταχύτητα, βγήκε από την πίστα και έπεσε. Αυτό οδήγησε τον Swoll στο προβάδισμα και τον Cooper στη δεύτερη με τον RJ Hampshire της Rockstar Energy Husqvarna Factory Racing στην τρίτη θέση.

Και την νίκη πήρε ο J.Swoll. Μετά την πρώτη νίκη της καριέρας φέτος στο Supercross ήρθε και η πρώτη στο motocross.

Οι τρεις πρώτοι βρισκόντουσαν μέσα σε δύο δευτερόλεπτα ο ένας από τον άλλο καθώς ο Hampshire άρχισε να πιέζει από την τρίτη θέση. Ο αναβάτης της Husqvarna εργάστηκε μεθοδικά γύρω από τον Cooper για δεύτερη και έβγαλε τα βλέμματα στον ομόσταυλο του μπροστά. Ο Swoll αντιστάθηκε σε πολλές επιθέσεις, αλλά ο Hampshire ποτέ δεν λύγισε και προσπάθησε να πάρει την πρώτη θέση. Πίσω τους, ο Cooper έκανε ένα λάθος και έχασε δύο θέσεις, οι οποίες μετέφεραν τον Colt Nichols της Monster Energy / Star / Yamaha Racing στην τρίτη θέση και τον πρωτοπόρο της βαθμολογίας Jett Lawrence της ομάδας Honda HRC, στην τέταρτη θέση.

Οι τρεις πρώτοι παρέμειναν στις θέσεις τους, με αρκετά δευτερόλεπτα να τους χωρίζουν, κάτι που φάνηκε να βάζει τον Hampshire σε μια πορεία προς την πρώτη του κατάκτηση σκέλους της σεζόν. Με προβάδισμα σχεδόν 10 δευτερολέπτων και λιγότερο από πέντε λεπτά στο σκέλος, η αλυσίδα της μοτοσικλέτας του Hampshire έσπασε και έφερε τον αγώνα του σε ένα απότομο και άτυχο τέλος. Ο Swoll πήρε ξανά το προβάδισμα και κατάφερε να διασφαλίσει την πρώτη του νίκη σε σκέλος της καριέρας του, τερματίζοντας 3,1 δευτερόλεπτα μπροστά από τον δεύτερο Nichols. Ο Lawrence ακολούθησε στην τρίτη θέση, τον Jo Shimoda της Monster Energy / Pro Circuit / Kawasaki τέταρτο και τον Cooper στην πέμπτη θέση.

O J.Lawrence έπρεπε να δουλέψει σκληρά σε αυτόν τον αγώνα, ανταμοίφθηκε όμως με την επέκταση του βαθμολογικού του πλεονεκτήματος.

Το τελευταίο σκέλος των 250 ξεκίνησε με τον Nichols στην πρωτοπορία κερδίζοντας το πρώτο MotoSport.com Holeshot της σεζόν, ακριβώς μπροστά από τους Cooper, Swoll και τους αδελφούς Lawrence. Ο Cooper πέρασε στην επίθεση νωρίς και πίεσε τον ομόσταυλο του για να πάρει τον έλεγχο του σκέλους καθώς ο Swoll πίεσε επίσης τον Nichols και ανέβηκε στην δεύτερη λίγο πριν από την ολοκλήρωση του πρώτου γύρου.

H καθαρή πίστα μπροστά βοήθησε τον Cooper καθώς καθιέρωσε μια διαφορά πολλαπλών δευτερολέπτων στους πρώτους γύρους έχοντας το πλεονέκτημα. Πίσω του, ο αγώνας συνεχιζόταν καθώς ο Jett Lawrence ανέβαινε θέσεις. Ο Αυστραλός αναβάτης πέρασε τον Nichols για την τρίτη θέση και κυνήγησε τον Swoll. Αρκετά σύντομα η μάχη για την δεύτερη θέση άναψε καθώς οι Swoll και Lawrence άλλαξαν αρκετές φορές την θέση πριν ο Lawrence πάρει τελικά το πάνω χέρι.

Ο Cooper ποτέ δεν κοίταξε πίσω και κυριάρχησε σε ολόκληρο τον σκέλος για να κερδίσει το πρώτο του σκέλος της σεζόν Πήρε την καρώ σημαία με 4,3 δευτερόλεπτα μπροστά από τον δεύτερο Lawrence, ενώ ο Swoll τερμάτισε στην τρίτη θέση.

Με τερματισμούς 1-3, ο Swoll έγινε ο τρίτος διαφορετικός νικητής των τριών γύρων της κατηγορίας των 250 και έγινε επίσης ο 87ος διαφορετικός αναβάτης που πήρε νίκη στην ιστορία της κατηγορίας. Επίσης, σηματοδότησε το πρώτο βάθρο για τον αναβάτη της Φλόριντα, του οποίου το καλύτερο αποτέλεσμα στην καριέρα ήταν η έβδομη θέση στον προηγούμενο γύρο.

«Είχαμε κάποιον στην ομάδα μας που έφυγε από την ζωή νωρίτερα αυτήν την εβδομάδα, οπότε να τον τιμήσουμε με αυτό (νίκη) είναι μοναδικό», δήλωσε ο Swoll. «Το να κερδίσεις εδώ μπροστά από όλους αυτούς τους θαυμαστές είναι απίστευτο. Η γλώσσα μου ήταν στις ακτίνες, ήμουν τόσο κουρασμένος, αλλά πάλεψα πολύ. Ήξερα ότι θα μπορούσα να το κάνω αυτό (νίκη). Κάναμε τόση δουλειά για να έχουμε την ευκαιρία να είμαστε εδώ. Δεν ξέρω τι άλλο να πω αυτή τη στιγμή. “

Η πτώση στο πρώτο σκέλος στέρησε την νίκη στον αγώνα από τον J.Cooper και πολύτιμους βαθμούς για το πρωτάθλημα.

Ο Lawrence(3-2) διατήρησε το βαθμολογικό προβάδισμα του με τον τρίτο του σερί τερματισμό στο βάθρο ενώ και ο Cooper(5-1) συνέχισε τις εμφανίσεις του στο βάθρο με την τρίτη θέση.

Με τον τερματισμό του μπροστά από τον Cooper στη γενική κατάταξη, ο Lawrence πρόσθεσε επίσης έναν βαθμό στο προβάδισμά του στην βαθμολογία των 250 Class, το οποίο βρίσκεται σήμερα στους 11 πόντους. Ο Hunter Lawrence(8-11) μετακόμισε στην τρίτη θέση μετά τον τερματισμό στην όγδοη θέση και τώρα βρίσκεται 42 πόντους πίσω από την κορυφή.

«Μπήκα στο δεύτερο και προσπάθησα να ασκήσω πίεση στον Cooper, αλλά παρατήρησα ότι δεν κέρδισα πολύ έδαφος», εξήγησε ο Lawrence. «Συνειδητοποίησα ότι θα προτιμούσα να παλέψω για τη δεύτερη παρά να χάσω δυνητικά περισσότερους πόντους. Δεν είμαι απόλυτα χαρούμενος με την προσπάθειά μου σήμερα, αλλά τερμάτισα δεύτερος και είχαμε μια καλή μέρα για το πρωτάθλημα. “

Το πρωτάθλημα Lucas Oil Pro Motocross θα κάνει ένα διάλειμμα πριν από την επιστροφή στη δράση στις 3 Ιουλίου με την παράδοση του Twisted Tea RedBud National.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ

2170 More posts in MOTOCROSS category
Recommended for you
ΑΠΟΦΑΣΗ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ ΕΘΝΙΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΤΙΚΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΕΛΛΑΔΟΣ

H AMOTOE δημοσίευσε τον Κανονισμό Εθνικών Ομάδων που περιλαμβάνει τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις των...