MXON 2022 – ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ ΤΟ ΕΘΝΩΝ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ΚΑΙ ΤΟ RED BUD

Μετά από τρία χρόνια ο μεγαλύτερος motocross θεσμός, επιστρέφει στην Αμερική και μάλιστα στην πίστα που πραγματοποιήθηκε την τελευταία φορά επί αμερικανικού εδάφους το 2018 στο Red Bud. Επίσης έχει από τώρα ανακοινωθεί η διοργάνωση του MXoN 2023 που θα γίνει στο Ernee όπου αναβλήθηκε λόγω Covid-19 το 2020.


Discover more from mxin.gr

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

2508 More posts in MOTOCROSS category
Recommended for you
AMA MX 2026 – Ο Α.CAIROLI ΔΗΛΩΣΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΉ ΣΤΟ RED BUD…ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΕΝΑΝ ΑΓΩΝΑ ΤΟΥ PRO MOTOCROSS!

Ο εννέα φορές παγκόσμιος πρωταθλητή; motocross Antonio Cairoli ποτέ δεν έκρυψε το πάθος του για...