ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ Η ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΟΥ KTM SX 150

Στην πρόσφατη δημοσιογραφική παρουσίαση των νέων μοντέλων της ΚΤΜ του 2022 που παρακολουθήσαμε στην Ζήρεια, πληροφορηθήκαμε ότι το δίχρονο μοντέλο της εταιρείας SX150 του 2022, είναι το τελευταίο που βγαίνει στην παραγωγή. Η ΚΤΜ δεν βλέπει λόγω ύπαρξης μοτοσυκλέτας σε αυτά τα κυβικά στο motocross ενώ στο enduro το EXC 150TPi θα συνεχίσει κανονικά.


Discover more from mxin.gr

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

4394 More posts in ΓΕΝΙΚΑ ΝΕΑ category
Recommended for you
Η DUCATI ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΤΗΣ 250 MOTOCROSS…TO DESMO250 MX 2027

Όπως όλες οι Ducati, η Desmo250 MX έχει τις ρίζες της στον ανταγωνισμό, όπου ο...