RALLY DAKAR 2022 – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΟΜΑΔΑΣ MONSTER ENERGY HONDA

Η επίσημη Honda HRC Cross-Country Rally Team αποκαλύφθηκε σήμερα. Η Monster Energy Honda Team είναι έτοιμη να αντιμετωπίσει τις νέες προκλήσεις που έρχονται, η πιο σκληρή από τις οποίες θα είναι το Rally Dakar του 2022.

Η περσινή νικήτρια του πρωταθλήματος Rally Dakar ήταν παρούσα στην γκαλά παρουσίαση των επίσημων ομάδων Honda HRC για τη νέα σεζόν 2022. Η ανανεωμένη Monster Energy Honda Team θα έχει ως στόχο να επαναλάβει τη νίκη της περασμένης σεζόν στον πιο σκληρό αγώνα του κόσμου, το Rally Dakar.

Η ισχυρή συνεργασία πέντε σεζόν μεταξύ της Honda και της Monster Energy είχε ως αποτέλεσμα η ομάδα όχι μόνο να πετύχει μεγάλες επιτυχίες αλλά και να γίνει η ομάδα που συγκεντρώνει τα περισσότερα βλέμματα στο rally cross-country bivouac.

Πράγματι, αν κάτι είναι πιο δύσκολο από την κατάκτηση ενός τόσο δυνατού στόχου, είναι η επανάληψη του. Και μετά το περσινό Dakar, έχει γίνει ξεκάθαρο ότι η Monster Energy Honda Team είναι αποφασισμένη να κερδίσει τον θρίαμβο όσες φορές μπορεί. Για αυτόν ακριβώς τον λόγο η ομάδα θα παρατάξει ένα μείγμα νεότητας και εμπειρίας, φτιάχνοντας μια τρομερή ομάδα με μεγάλες πιθανότητες να πετύχει τον στόχο της.

Στο Dakar του 2021, η Monster Energy Honda Team παρουσίασε τον εαυτό της ως μια ανθεκτική ομάδα, πετυχαίνοντας όχι μόνο να κερδίσει στάδια και να προηγείται σε μεγάλο μέρος του αγώνα, αλλά έχοντας πολλούς αναβάτες να διεκδικούν συνεχώς την πρώτη θέση. Επιπλέον, η μοτοσυκλέτα Honda CRF450 RALLY διευκόλυνε το έργο, αποδεικνύοντας σταθερά τη δύναμή και την αξιοπιστία της και βοηθώντας τους τέσσερις αναβάτες της ομάδας να παραμείνουν μεταξύ των πρωτοπόρων. Θα είναι μια δύσκολη πράξη να ακολουθήσει, αλλά και οι τέσσερις θα σταθούν στο ύψος της τεράστιας πρόκλησης.

Ο Ricky Brabec, Αμερικανός, πρωταθλητής το 2020 και δευτεραθλητής το 2021, θα κοσμεί το #2 στο Honda CRF450 RALLY του. Με τέσσερις νίκες στα στάδια πέρυσι, δυναμικός σε όλη τη διάρκεια της εκστρατείας και στην τελική μάχη για τη συνολική νίκη… ποιος θα μπορούσε να ζητήσει κάτι περισσότερο;

Ο José Ignacio ‘Nacho’ Cornejo, ο νεαρός 27χρονος Χιλιανός υπόσχεση θα επιστρέψει στη Σαουδική Αραβία ελπίζοντας να βελτιωθεί σε σχέση με την περσινή γλυκόπικρη έκδοση, αν και κανείς δεν θα μπορέσει να αφαιρέσει τη νίκη του ή το γεγονός ότι ηγήθηκε του αγώνα για τρεις ολόκληρες μέρες.

Ο Joan Barreda είναι αυτή τη στιγμή ο ενεργός αναβάτης με τον υψηλότερο αριθμό νικών στα στάδια στην κατηγορία μοτοσικλετών. Το #88 “ποτέ μην πεις-πεθάνεις” χρειάζεται λίγο χρόνο. Ποιος θα τολμούσε όμως να αποκλείσει τον Bang Bang από τη λίστα των διεκδικητών της συνολικής νίκης;

Ο Pablo Quintanilla είναι η τελευταία προσθήκη στην ομάδα Monster Energy Honda! Καλώς επιβιβαστήκατε! Ο αναβάτης έχει ήδη ανέβει στο τελευταίο βάθρο του Dakar τουλάχιστον δύο φορές και έχει επίσης δύο τίτλους παγκοσμίου πρωταθλήματος. Η τελευταία υπογραφή στην ομάδα θα είναι πιο ορατή από ποτέ.

Το Rally Dakar 2022 θα ξεκινήσει την 1η Ιανουαρίου στο Ha’il της Σαουδικής Αραβίας και, μετά από 12 ημέρες και μια μέρα ανάπαυσης, θα ολοκληρωθεί στη Τζέντα στις 14 Ιανουαρίου. Το Dakar 2022 θα είναι επίσης ο πρώτος γύρος του νέου Cross-Country Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Rally.

Ruben Faria
Γενικός διευθυντής

“Απομένουν λιγότερο από πέντε ημέρες μέχρι να ξεκινήσει το Rally Dakar και η ομάδα Monster Energy Honda είναι σχεδόν έτοιμη να αντιμετωπίσει τη μεγαλύτερη πρόκληση της χρονιάς. Οι μοτοσυκλέτες, ο εξοπλισμός και τα οχήματα είναι ήδη καθ’ οδόν προς την Τζέντα. Οι αναβάτες Ricky Brabec, José Ignacio Cornejo, Joan Barreda και ο νεοφερμένος της ομάδας Pablo Quintanilla είναι καλά προετοιμασμένοι για το Dakar, όπως αποδείχθηκε στον τελευταίο μας αγώνα της χρονιάς, ο οποίος ολοκληρώθηκε με έναν μεγάλο θρίαμβο για τον Quintanilla.
Το 2020 και το 2021 η Monster Energy Honda Team κέρδισε τον αγώνα και, στην πιο πρόσφατη έκδοση, πετύχαμε ένα υπέροχο αποτέλεσμα με δύο αναβάτες μας στις δύο πρώτες θέσεις στο τελικό βάθρο. Φέτος, το 2022, παίρνουμε το ρόλο του φαβορί, την ομάδα να κερδίσουν, και γι’ αυτό πρέπει να είμαστε πολύ καλά προετοιμασμένοι για τον αγώνα και να πάμε για το χατ-τρικ. Το Dakar είναι ένας πολύ σκληρός, πολύ περίπλοκος αγώνας, όπου οι λεπτομέρειες είναι πολύ σημαντικές και το να κερδίσεις το Dakar δεν είναι απλώς θέμα τύχης: πρέπει να είσαι πραγματικά καλός για δώδεκα ημέρες αγώνα. Πρέπει να είσαι συγκεντρωμένος ως αναβάτης, ως ομάδα, με μια καλή μοτοσυκλέτα… Και θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να κερδίσουμε. Η μοτοσυκλέτα είναι εξαιρετική και έχουμε δουλέψει σκληρά για την αντοχή και την απόδοση. Η ομάδα είναι σχεδόν ίδια με πέρυσι, με εξαιρετική ατμόσφαιρα, που είναι ένας από τους βασικούς παράγοντες για την επιτυχία όλης της ομάδας. Το Dakar 2022 θα είναι σκληρό και δύσκολο, με περισσότερη άμμο και αμμόλοφους από ό,τι στις προηγούμενες εκδόσεις, με κάποια looping στάδια, που θα φέρουν περισσότερες απαιτήσεις από τους αναβάτες. Θα πρέπει να είμαστε συνεπείς και συγκεντρωμένοι στον αγώνα προσπαθώντας να πάρουμε το καλύτερο αποτέλεσμα για την ομάδα.”

Ricky Brabec #2

“Το 2021 ήταν μια μεγάλη προετοιμασία μέχρι στιγμής. Δυστυχώς βρισκόμαστε ακόμα στην κρίση του Covid, οπότε δεν γίνονται πολλοί αγώνες. Δεν με πειράζει να προπονούμαι περισσότερο από τον αγώνα. Είναι πάντα καλό να αγωνίζεσαι και να παραμένεις ανταγωνιστικός, αλλά και να κάνεις πολλή προπόνηση είναι επίσης καλό. Μπορώ να προπονηθώ πολύ κοντά στο σπίτι μου, επομένως είναι εξαιρετικά εύκολο και εξαιρετικά ωφέλιμο να προπονηθώ για το Dakar του 2022. Ήμασταν πολύ κοντά στο να πετύχουμε άλλη μια νίκη το 2021. Δυστυχώς, δύο μεγάλες αποτυχίες μας στοίχειωσαν σε όλο το rally. Όπως είπαμε – ξέρουμε πώς να προπονούμαστε και ξέρουμε ακριβώς από πού να ξεκινήσουμε, απλώς μαθαίνουμε από το 2019 έως το 2020 έως το 2021. Φέτος, στο πλαίσιο της προετοιμασίας για το 2022, ξέρουμε πού να ξεκινήσουμε την προπόνηση και ξέρουμε πώς να προπονούμαστε σταδιακά. Ανυπομονώ να δω πώς μας βοήθησε. Προφανώς, ο κύριος στόχος είναι το Dakar για κάθε αναβάτη Honda. Έχουμε τέσσερις πολύ καλούς, δυνατούς, με αυτοπεποίθηση αναβάτες. Δυστυχώς θέλω να κερδίσω, αλλά το ίδιο και οι άλλοι τρεις. Αν μια Honda κερδίσει, ή δύο, ή τρεις, ή μόνο ένας ανέβει στο βάθρο – είναι ομαδική προσπάθεια και ομαδική νίκη. Ως σύνολο, λοιπόν, αυτός είναι ο κύριος στόχος μας, να κερδίσουμε ξανά το Dakar.”

Pablo Quintanilla #7

“Νιώθω πολύ χαρούμενος και ενθουσιασμένος που είμαι μέλος της ομάδας. Για μένα είναι τιμή να είμαι μέλος της ομάδας που ήδη κέρδισε το Dakar στην τελευταία του έκδοση. Για μένα είναι κάτι που έψαχνα όλα αυτά τα χρόνια. Το κλίμα στην ομάδα είναι πολύ ωραίο. Η σχέση μεταξύ των αναβατών, των μηχανικών και όλων των ανθρώπων που εργάζονται εδώ είναι πολύ ωραία. Είναι τιμή να είμαι μέλος της ομάδας. Νομίζω ότι όλοι οι αναβάτες θέλουν να κερδίσουν το Dakar. Ερχόμαστε κάθε χρόνο με τη φιλοδοξία να κερδίσουμε τον αγώνα. Για μένα είναι ένα ιδιαίτερο συναίσθημα. Έχω ήδη τερματίσει δεύτερος και τρίτος στον αγώνα. Σίγουρα θέλω να κερδίσω. Αλλά το σημαντικό είναι να βελτιώσω τις ικανότητές μου και τον ρυθμό μου για να έχω την ευκαιρία να κερδίσω. Για μένα είναι σημαντικό να έχεις μια μεγάλη ομάδα πίσω σου. Μερικά πράγματα μπορείς να προετοιμάσεις για τον εαυτό σου πριν από τον αγώνα, αλλά το άλλο είναι ότι έχεις τη σωστή ομάδα, με τους σωστούς ανθρώπους και το κατάλληλο μηχάνημα για να τα καταφέρεις. Θέλω να κερδίσω. Θα προετοιμαστώ για τη νίκη. Θα βάλω τα δυνατά μου όπως πάντα. Θα δίνω 100% κάθε μέρα και κάθε στάδιο. Ελπίζω και εύχομαι αυτό το όνειρο να γίνει πραγματικότητα.”

Jose Ignasio Cornjo #11

“Η πραγματική πίεση ήταν όταν ήμουν ιδιώτης. Έπρεπε να προσπαθήσω συνέχεια για να γίνω επαγγελματίας. Δεν είχα τους πόρους. Περνάω καλά. Ζω το όνειρο. Αγώνας επαγγελματικά για το HRC. Πολεμώντας για να κερδίσουμε το Ράλι Ντακάρ – το πιο σημαντικό ράλι στον κόσμο. Απλώς δεν νιώθω την πίεση. Η Atacama ήταν πραγματικά καλή προπόνηση για αυτό που ερχόταν. Καλές συνθήκες και καλές διαδρομές. Διασκεδασα πολυ. Η πανδημία; Πιστεύαμε ότι θα είχαμε περισσότερους αγώνες, αλλά κάποιοι από αυτούς ακυρώθηκαν ή αναβλήθηκαν, οπότε δεν είναι ακόμα μια κανονική χρονιά. Ήταν καλύτερα από πέρυσι. Μπόρεσα να κάνω κάποιες δοκιμές και κάποιες κανονικές προπονήσεις και μερικούς αγώνες με την ομάδα. Πέρυσι κάναμε μόλις ένα πριν από το Ντακάρ. Ήταν σίγουρα καλύτερα από πέρυσι.”

Joan Barreda #88

“Προσπάθησα να κάνω καλή δουλειά σε όλη τη σεζόν. Ξεκινήσαμε τη χρονιά με το Rally Ανδαλουσίας και κάναμε καλή δουλειά. Κάναμε επίσης αγώνες κοντά στο σπίτι μου στην Baja της Ισπανίας. Ήταν ένα υπέροχο Rally και έδειξα καλή ταχύτητα. Ήταν καλή προετοιμασια για να κάνω όλη αυτή τη δουλειά. Φέτος δουλέψαμε ειδικά τη δεύτερη εβδομάδα του Dakar. Είναι ένας μακρύς αγώνας – διαφορετικός από τα αλλά Rally. Νομίζω ότι δουλεύουμε καλά. Προσπαθούμε να είμαστε σε καλή φυσική και ψυχική κατάσταση. Προσπαθούμε να φροντίσουμε όλες τις μικρές λεπτομέρειες. Με όλα αυτά μαζί, με μια πραγματικά καλή μοτοσυκλέτα και μια εξαιρετική ομάδα, είμαστε σίγουροι ότι μπορούμε να κάνουμε καλή δουλειά”

472 More posts in ENDURO category
Recommended for you
ENDUROGP 2024 – ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΔΕΥΤΕΡΟΥ ΓΥΡΟΥ ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ

Αγώνας καρμπόν της προηγούμενης εβδομάδας ξεκίνησε νωρίς το πρωί κάτω από τον πορτογαλικό ήλιο για...