ΝΕΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΜΙΝΙ ΜΟΤOCROSS ΒΙΚΕ ΑΠΟ ΤΗΝ HONDA!

Τα ηλεκτρικά motocross έγιναν μια ρεαλιστική επιλογή για τα παιδιά και τις οικογένειές του σήμερα, με την αποκάλυψη από την Greenger Powersports του Greenger x Honda CRF-E2, ως αποτέλεσμα μιας νέας συνεργασίας με την αμερικανική Honda.

Αντιπροσωπεύοντας μια πρακτική αλλά συναρπαστική νέα εξέλιξη στον κόσμο των powersports, το CRF-E2 φέρνει την εμπειρία της μοτοσικλέτας σε μια νέα ομάδα πελατών, των οποίων οι ζωές τροφοδοτούνται όλο και περισσότερο από ηλεκτρισμό. Από τη μία πλευρά, τη μοτοσυκλέτα είναι ένα διασκεδαστικό εργαλείο εκπαίδευσης για νέους νέους αναβάτες, καθώς εξαλείφει την ανάγκη χειρισμού ενός μοχλού συμπλέκτη ή αλλαγής ταχυτήτων. Για τα παιδιά που έχουν ήδη εμπειρία στους δύο τροχούς, το CRF-E2 είναι ένα βήμα προς τα πάνω σε λογικές τιμές σε πραγματικά χωμάτινες μοτοσυκλέτες. Για κάθε ομάδα, είναι μια ήσυχη, περιβαλλοντικά υπεύθυνη μορφή αναψυχής με κινητήρα που μπορείτε να απολαύσετε σε περισσότερα μέρη από τα παραδοσιακά μίνι motocross.

Κινούμενο από έναν ηλεκτροκινητήρα χαμηλής τάσης (48 volt) BLDC με εσωτερικό ρότορα, το CRF-E2 παράγει μέγιστη ισχύ 3,4 ίππων και 18,4 λίβρες ροπής. Η μπαταρία ιόντων λιθίου του έχει την καλύτερη αυτονομία στην κατηγορία του περίπου δύο ώρες σε ιδανικές συνθήκες με πλήρη φόρτιση. Η μπαταρία μπορεί να φορτιστεί πλήρως σε τέσσερις ώρες ή σε δυόμισι ώρες με το προαιρετικό σύστημα γρήγορης φόρτισης. Με μια διαθέσιμη εφεδρική μπαταρία, μπορεί να αντικατασταθεί σε δευτερόλεπτα – μια αποκλειστική λειτουργία της Greenger σε αυτήν την κατηγορία.

Το CRF-E2 διαθέτει εξαρτήματα υψηλής ποιότητας, όπως σκελετό αλουμινίου με διπλό δοκό, tepered τιμόνι από αλουμίνιο, μπροστινά και πίσω υδραυλικά δισκόφρενα με ρότορες τύπου πέταλου, ρυθμιζόμενους μοχλούς φρένων από αλουμίνιο και ζάντες αλουμινίου 12 ιντσών με ελαστικά Kenda® Millville K771. Τα εξαρτήματα της ανάρτησης περιλαμβάνουν τηλεσκοπικό υδραυλικό πιρούνι 33 mm και αμορτισέρ DNM με ρυθμιζόμενη προφόρτιση και απόσβεση επαναφοράς. Η διαδρομή του μπροστινού και του πίσω τροχού είναι 3,9 και 8,3 ίντσες, αντίστοιχα. Χάρη στο κόκκινο πλαστικό κοστούμι και τα μπλε-λευκά γραφικά που μιμούνται εκείνα των χωμάτινων μοτοσυκλετών Honda Performance όπως τα CRF450R και CRF250R, τα παιδιά μπορούν να πιστέψουν ότι είναι Πρωταθλητές της Ομάδας Honda HRC.

Με ρυθμιζόμενους μοχλούς χειρός και δυνατότητα αλλαγής του ύψους του καθίσματος μεταξύ 24,8 και 25,5 ιντσών, το CRF-E2 φιλοξενεί φυσικά μια σειρά αναβατών βάρους 45 κιλών ή λιγότερο. Επιπλέον, η μέγιστη ισχύς εξόδου μπορεί να εναλλάσσεται μεταξύ δύο επιπέδων προκειμένου να προσαρμοστεί σε διαφορετικά επίπεδα δεξιοτήτων και εμπειρίας.

«Το CRF-E2 θα επεκτείνει την απόλαυση της οδήγησης εκτός δρόμου με δύο τροχούς σε περισσότερες οικογένειες», δήλωσε ο Brad Chapman, Διευθυντής Πωλήσεων & Μάρκετινγκ της Greenger Powersports. «Η απήχηση στους παραδοσιακούς λάτρεις είναι προφανής, καθώς δεν είναι απλώς ένα όμορφο mini motocross. Ταυτόχρονα, καταρρίπτει τα εμπόδια με ανθρώπους που διαφορετικά δεν θα ασχολούνταν με τα powersports, αλλά που αισθάνονται ήδη άνετα με τον ολοένα και πιο πανταχού παρόν ρόλο της ηλεκτρικής ενέργειας στην κοινωνία μας. Ανυπομονούμε να δούμε περισσότερα παιδιά να έχουν την ευκαιρία να ανακαλύψουν τι είναι οι μοτοσυκλέτες motocross».

Μέσω αυτής της νέας συνεργασίας, το CRF-E2 είναι διαθέσιμο αποκλειστικά μέσω του εθνικού δικτύου των συμμετεχόντων αντιπροσωπειών της αμερικανικής Honda Powersports.

«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να συνεργαστούμε με την Greenger Powersports για να προσφέρουμε ένα καινοτόμο, προσιτό ηλεκτρικό motocross στους πελάτες και τους αντιπροσώπους μας», δήλωσε ο Bill Savino, Ανώτερος Διευθυντής Πελατών της Αμερικανικής Honda. «Μία από τις αποστολές της Honda είναι να διασφαλίσει την χαρά για την επόμενη γενιά και το CRF-E2 ευθυγραμμίζεται σαφώς με αυτόν τον στόχο. Ανυπομονούμε να συνεργαστούμε με την Greenger για να αναπτύξουμε τη μοτοσυκλέτα στο μέλλον».

ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

  • Electric Motor: 48 V- BLDC motor with inner rotor
  • Rated Output 1.2 KW / 2000RPM
  • Max. Power: 2.5 KW
  • Torque – Rate: 5.5Nm; Max: 25Nm
  • Max Motor Speed: 4,000 RPM
  • Final Drive: 1:7.1
  • Drive Mode: Stage 1 , Stage 2
  • Cooling System: Air Cooled
  • Powerpack: Swappable lithium-Ion battery, L*W*H:145*91*270mm, Weight:5.9kg(13lb)
  • Capacity/Energy: 20 AH/960 Wh
  • Charging Time 100%: Standard: 4 Hours , Quick Charge: 2.5 Hours
  • Charging Time 80%: Standard: 3.2 Hours , Quick Charge: 2 Hours
  • Run Time: 2 hours in ideal conditions with full charge
  • Charger Line Voltage: 90-264 V/50-60 Hz
  • Charging Input: 1.3A @ 230V(AC)
  • Charging Power: 290 W
  • Frame: Aluminum twin-spar with Double-Cradle
  • Handlebar: Tapered Aluminum ϕ22mm
  • Front Suspension: Hydraulic Conventional Telescopic Fork ϕ33mm, Length 600mm(24.25inches)
  • Rear Suspension: DNM Rebound/Preload Adjustable,Length 230mm(9inches)
  • Suspension Travel Front /Rear: 100mm(3.9ins)/210mm(8.3inches)
  • Front Brake: Hydraulic caliper w/ 190 mm petal-style rotor; right-hand-lever actuated
  • Rear Brake: Hydraulic caliper w/ 190 mm petal-style rotor; left-hand-lever actuated
  • Front /Rear Rims: 12×1.6 spoke aluminum rim
  • Front /Rear Tires: 60/100-12 Kenda® Millville K771 knobby tire
  • Chain: 428H
  • Steering Head Angle: 25°
  • Triple Clamp Offset: 25°
  • Trail: 32mm
  • Wheel Base: 970mm (38inches)
  • Handlebar Height: 860mm (33.8inches)
  • Ground Clearance: 200mm (7.8inches)
  • Seat Height: Adjustable 630mm (24.8inches) / 650mm (25.5inches)
  • Overall length:1395mm (55inches)
  • Overall Width:690mm (27.1inches)
  • Overall Height: 920mm (36.2inches)
  • Max Load: 45kg (99lb)
  • Weight: 48kg (106lb)
4126 More posts in ΓΕΝΙΚΑ ΝΕΑ category
Recommended for you
TEST – ΔΟΚΙΜΑΖΟΥΜΕ ΤΑ ΤΑΚΑΚΙΑ ΤΗΣ AP RACING…OFF ROAD KAI RACING OFF ROAD

Μία από τις παλαιότερες εταιρείες, με μεγάλη εμπλοκή στους μηχανοκίνητους αγώνες και όχι μόνο, έχει...