ΑΜΟΤΟΕ – ΣΥΝΤΟΜΟ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΑΘΛΗΤΩΝ MOTOCROSS

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΑΘΛΗΤΩΝ ΣΕ ΑΓΩΝΑ MOTOCROSS – ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ και ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
Να καλώς ορίσουμε όλους τους εν ενεργεία αλλά και τους εν δυνάμει αθλητές στο πανέμορφο άθλημα του Motocross. Αυτός ο μικρός και συνοπτικός (όσο είναι δυνατόν) οδηγός έχει σαν σκοπό να δώσει στους αθλητές οδηγίες για τις ενέργειες που πρέπει να κάνουν και τις διαδικασίες που πρέπει να ακολουθήσουν πριν αλλά και κατά την διάρκεια ενός αγώνα Motocross, έτσι ώστε να είναι πιο εύκολη κι απροβλημάτιστη η συμμετοχή τους.

Δεν αντικαθιστά τους κανονισμούς του αθλήματος οι οποίοι (μαζί με τις τροποποιήσεις τους) υπερισχύουν σε κάθε περίπτωση, αλλά αντλεί στοιχεία από αυτούς και περιγράφει συνοπτικά τα βήματα για την συμμετοχή σε αγώνα. Ταυτόχρονα δύναται να χρησιμοποιηθεί κι από τα σωματεία για την ενημέρωση και θεωρητική εκπαίδευση των αθλητών τους. Τους αναλυτικούς κανονισμούς όπως και τις τροποποιήσεις τους για το άθλημα του Motocross μπορείτε να τους βρείτε αναρτημένους στην ιστοσελίδα της Ομοσπονδίας (https://amotoe.org/motocross-kanonismoi ). Επίσης μπορείτε ανά πάσα στιγμή να ενημερώνεστε από τα σωματεία σας για οποιοδήποτε θέμα σας αφορά. Να υπογραμμίσουμε πως η γνώση των κανονισμών (από όλους τους εμπλεκόμενους) είναι αναγκαία κι απαραίτητη. Κάποια από τα παρακάτω αναφερόμενα, δεν υπάγονται μόνο στο άθλημα του Motocross αλλά αφορούν και αθλητές που συμμετέχουν και σε άλλα είδη
αγώνων μοτοσυκλέτας.

Δήλωση Συμμετοχής

  1. Αρχικά, για να μπορέσει να συμμετάσχει κάποιος σε αγώνα, θα πρέπει να αποκτήσει την αθλητική ιδιότητα. Αυτό γίνεται γραφόμενος στην δύναμη κάποιου αθλητικού σωματείου εγγεγραμμένου σταμητρώα τ ης Α ΜΟΤΟΕ. Ν α σ ημειωθεί π ως γ ια ν α ε ίναι δ υνατή η συμμετοχή σας σε αγώνεςΠανελληνίων θεσμών, θα πρέπει το σωματείο στο οποίο έχετε γραφτεί να διαθέτει ειδική αθλητικήαναγνώριση από την Γ.Γ.Α. Κατόπιν κι εφόσον το σωματείο σας έχει θεωρήσει για το τρέχον έτος τηναθλητική σας άδεια, σας παραδίδει και την προσωπική σας κάρτα υγείας την οποία θα θεωρήσει οαρμόδιος γιατρός και θα πρέπει να επιδεικνύετε σε κάθε αγώνα που θα συμμετέχετε. Το πρώτοέγγραφο (αθλητική άδεια ή licence) ισχύει έως και τις 31/12 του τρέχοντος έτους, ενώ το δεύτερο έχειισχύ α πό τ ην η μερομηνία της εξέτασης – υπογραφής α πό τ ον γ ιατρό έ ως κ αι τ ην α ντίστοιχηημερομηνία του επόμενου έτους.Εφόσον έχει εκδοθεί ή ανανεωθεί η αθλητικά σας άδεια, ο γραμματέας του σωματείου σας μπορεί νασας δ ηλώσει σ την κ ατηγορία τ ου θ εσμού π ου θ α σ υμμετάσχετε και να δεσμεύσει τον αριθμόσυμμετοχή σας. Κατόπιν να δηλώσει την συμμετοχή σας σε όποιον αγώνα του συγκεκριμένου θεσμούθέλετε να συμμετέχετε, σύμφωνα πάντα με τις προθεσμίες που αναφέρονται στο Ειδικό Κανονισμό του κάθε αγώνα.
  2. Εφόσον πλέον φαίνεται η συμμετοχή σας στον πίνακα συμμετεχόντων του αγώνα, είστε έτοιμοι να παρουσιαστείτε στον χώρο τ ου αγώνα. Να προσέξετε πως αν για οποιονδήποτε λόγο δεν συμπεριλαμβάνεστε στον πίνακα συμμετοχών του αγώνα, η συμμετοχή σας ΔΕΝ θα γίνει δεκτή.

    Διοικητικός και Τεχνικός Έλεγχος
    1. Η πρώτη σας τυπική υποχρέωση όταν βρεθείτε στην τοποθεσία του αγώνα κι εφόσον έχετετακτοποιηθεί στον χώρο των paddock, είναι να περάσετε από την Γραμματεία για τον ΔιοικητικόΈλεγχο και κατόπιν για τον Τεχνικό Έλεγχο και πάντα μέσα στα χρονικά όρια που ορίζονται στονΕιδικό Κανονισμό του αγώνα που συμμετέχετε. Ελέγχονται τα απαραίτητα έγγραφα και ο αθλητήςυπογράφει την δήλωση συμμετοχής στην οποία επιβεβαιώνει και την γνώση των κανονισμών.Απαραίτητο κι άκρως αναγκαίο είναι το να προσκομίσει ο αθλητής την προσωπική του κάρτα υγείας.Επίσης ο αθλητής πρέπει να παραβρεθεί αυτοπροσώπως λόγω του ότι καλείται να υπογράψει ο ίδιοςτην δήλωση συμμετοχής. Για τους ανήλικους αθλητές είναι αναγκαίο να υπογράψει και ο κηδεμόνας τους.

    2.Εφόσον τελειώσετε με τον Διοικητικό Έλεγχο, σειρά έχει ο Τεχνικός Έλεγχος. Σε αυτόν ελέγχεται ηαρτιότητα της μοτοσυκλέτας με την οποία θα συμμετάσχετε όπως και ο εξοπλισμός ασφαλείας. Αντίγια εσάς μπορεί να τον διεκπεραιώσει ο μηχανικός σας ή εκπρόσωπος της ομάδας σας.Στον Τεχνικό Έλεγχο θα πρέπει να προσκομίσετε μια ή δύο μοτοσυκλέτες εντός προδιαγραφών τωνκανονισμών, καθαρές, σε άψογη λειτουργική κατάσταση κι έτοιμες για έλεγχο.

    Τα ελάχιστα που θα πρέπει να διαθέτουν είναι:
    Μπαράκι ή αφρώδες υλικό στο τιμόνι.
    Μηχανισμό γκαζιού που να μην κολλάει.
    Λειτουργικά φρένα και στους δύο τροχούς.
    Μανέτες με τις μπίλιες στην άκρη τους.
    Να μην υπάρχουν διαρροές λαδιού (πχ αναρτήσεις)
    Τζόγους στους τροχούς και τα σωστά ελαστικά (αν και οι περισσότεροι αθλητές έχουν και επιπλέον
    σετ τροχών)
    Τους σωστούς αριθμούς συμμετοχής σας και τα φόντα τους όπως προβλέπονται στους κανονισμούς.
    Οι αριθμοί συμμετοχής πρέπει να είναι ευανάγνωστοι σε όλες τις συνθήκες, να υπάρχει διακριτή
    διαφορά ανάμεσα στο φόντο και τον αριθμό συμμετοχής και γενικότερα να ακολουθούν τις
    προδιαγραφές που αναφέρονται στους κανονισμούς. Περίγραμμα αντί για φόντο ή δυσδιάκριτοι από
    απόσταση αριθμοί, είναι λόγοι απόρριψης).
    Εξοπλισμός ασφαλείας αναβάτη:
    Κράνος σε καλή έως άψογη κατάσταση και σύμφωνα με τις προδιαγραφές που ορίζονται στον Τεχνικό Κανονισμό.
    Θώρακας προστασίας που να καλύπτει στήθος και πλάτη κι αυτός σύμφωνα με τις προδιαγραφές.
    Επιπλέον στις κατηγορίες Junior (ΜΧ50, ΜΧ65, ΜΧ85, ΜΧ125) είναι υποχρεωτική η χρήση
    προστατευτικών για ώμους, αγκώνες και γόνατα.
    Να μην ξεχνάτε πως ο Τεχνικός Έλεγχος είναι διαρκής και καθ όλη τη διάρκεια της εκδήλωσης. Τυχόνπαρέκκλιση από τα απαιτούμενα, συνεπάγεται αποκλεισμό από τον αγώνα. Κατά την περίπτωση πουκάτι διαφύγει από την προσοχή του τεχνικού εφόρου δεν σημαίνει ότι γίνεται δεκτή η οποιαδήποτεπαράβαση και μη συμμόρφωση στον τεχνικό κανονισμό. Ο αγωνιζόμενος φέρει ακέραιη την ευθύνη του.

    Έλεγχος μοτοσυκλέτας κι αναβάτη στην είσοδο του αγωνιστικού χώρου.
    Όταν εισέρχεστε στην πίστα είτε για δοκιμές είτε για αγώνα, να γνωρίζετε πως πάντα ελέγχεται ημοτοσυκλέτα σας όπως και ο εξοπλισμός ασφαλείας. Αν κάτι δεν είναι σύμφωνο με τουςκανονισμούς, δεν θα σας επιτραπεί η είσοδος στην πίστα (δοκιμές και αγώνα).
    Δοκιμές (Ελεύθερες και Χρονομετρημένες)Η είσοδος στα σκέλη δοκιμών είναι ελεύθερη καθ’ όλη τη διάρκεια των δοκιμών της κατηγορίας πουσυμμετέχετε. Δεν υπάρχει χρονικός περιορισμός του πότε θα εισέλθετε στην πίστα για δοκιμές.Όπως επίσης έχετε τη δυνατότητα να βγείτε στα paddock (είτε για κάποια ρύθμιση είτε για νααλλάξετε μοτοσυκλέτα ή οτιδήποτε άλλο) και να επιστρέψετε στην πίστα για να συνεχίσετε.
    Είναι δυνατόν να έχετε στη ζώνη μηχανικών και την 2η μοτοσυκλέτα σας και να την χρησιμοποιήσετεκατά το δοκούν. Η ύπαρξη 2ης μοτοσυκλέτας στην ζώνη μηχανικών επιτρέπεται κατά τις περιόδουςδοκιμών αλλά ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ όταν διεξάγονται αγωνιστικά σκέλη. Στην 2η περίπτωση είναι και αιτίααποκλεισμού του αναβάτη.

    Η συμμετοχή στις ελεύθερες δοκιμές δεν είναι υποχρεωτική. Είναι όμως επιθυμητή για την καλύτερηγνώση της πίστας. Αντίθετα, η συμμετοχή στις χρονομετρημένες δοκιμές (ή σε κοινά σκέληελεύθερων και χρονομετρημένων δοκιμών) είναι υποχρεωτική.

    Πριν την εκκίνηση
    20 λεπτά πριν την πτώση της μπάρας εκκίνησης ανοίγει για τις μοτοσυκλέτες η είσοδος στην ζώνηαναμονής. Μπορεί να εισέλθει μόνο μια μοτοσυκλέτα ανά αναβάτη κι έως και δύο μηχανικοί.
    10 λεπτά πριν την πτώση της μπάρας εκκίνησης δεν επιτρέπεται πλέον η είσοδος μοτοσυκλετών στηνζώνη αναμονής. Αν η μοτοσυκλέτα κάποιου αναβάτη δεν βρίσκεται εντός της ζώνης, δεν είναι δυνατήη συμμετοχή του στο σκέλος.Με το κλείσιμο της ζώνης αναμονής και για τα επόμενα 3 λεπτά, ανοίγει η είσοδος στην πίστα για τον γύρο αναγνώρισης, ο οποίος δεν είναι υποχρεωτικός.
    7 λεπτά πριν την πτώση της μπάρας κλείνει η είσοδος στην πίστα για γύρο αναγνώρισης. Όσοιαναβάτες δεν έχουν ξεκινήσει γύρο αναγνώρισης δεν έχουν πλέον τη δυνατότητα να τον πραγματοποιήσουν.
    4 λεπτά πριν την πτώση της μπάρας κλείνει η έξοδος από την πίστα κι επιστροφή στην ζώνη αναμονής. Όσοι αναβάτες δεν έχουν επιστρέψει από τον γύρο αναγνώρισης είναι εκτός αγώνα. Αμέσως μετά ανοίγει η είσοδος στην περιοχή τη μπάρας εκκίνησης και για να ετοιμαστούν οι αναβάτες για την εκκίνηση.

    Στη ζώνη αναμονής μπορούν να εισέλθουν έως δύο (2) ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟΙ μηχανικοί για κάθε αναβάτη της κατηγορίας που αγωνίζεται.

    Ο αθλητής έχει τ η δυνατότητα ν α εισέλθει α νά πάσα στιγμή. Μ όνο π ου, ανάλογα με την όποια καθυστέρηση του, δεν του επιτρέπεται η συμμετοχή στις διαδικασίες που έχει χάσει.
    Αν μια μοτοσυκλέτα παρουσιάσει πρόβλημα στον γύρο αναγνώρισης και καταφέρει να επιστρέψει στη ζώνη αναμονής εντός των προβλεπόμενων ορίων, μπορεί να επισκευαστεί στο χώρο της ζώνης και να εισέλθει στον αγώνα όταν είναι έτοιμη κι ακόμα κι αν ο αγώνας έχει ξεκινήσει.Αν μια μοτοσυκλέτα παρουσιάσει πρόβλημα στον γύρο αναγνώρισης και εισέλθει στην ζώνη μηχανικών, ο αναβάτης τίθεται εκτός αγώνα.Στην περιοχή πίσω από την μπάρα εκκίνησης επιτρέπεται η είσοδος ΜΟΝΟ των αθλητών και τωνστελεχών του αγώνα. Οι μηχανικοί επιτρέπονται μόνο σ τη ζώνη αναμονής κι έως και τ ο όριο που οριοθετεί την περιοχή της μπάρας εκκίνησης στα τρία (3) μέτρα πίσω από αυτήν. Οι αναβάτες μπορούν ανά πάσα στιγμή (από την στιγμή που έχει ανοίξει η είσοδος στην ζώνη αναμονής) να εισέλθουν και να προετοιμάσουν την θέση τους πίσω από την μπάρα. ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ να προετοιμαστεί από τον αναβάτη η περιοχή μπροστά από την θέση που προετοιμάζει.

    Εξυπακούεται πως η παρουσία μηχανικών και συνοδών δεν επιτρέπεται.Με το που κλείνει η έξοδος από την πίστα σ την ζώνη αναμονής (4 λεπτά πριν την εκκίνηση), το αρμόδιο της Οργάνωσης στέλεχος καλεί τους αθλητές να πάρουν την θέση τους στην μπάρα για την
    εκκίνηση του αγώνα και σύμφωνα με τα αποτελέσματα των χρονομετρημένων δοκιμών ή όποιας άλλης διαδικασίας προβλέπεται. Αν κάποιος αθλητής δεν είναι παρών στον χώρο, δεν τον περιμένουν και χάνει την σειρά του.

    Οι αθλητές τοποθετούν μόνοι τους τις μοτοσυκλέτες πίσω α πό τ ην μ πάρα εκκίνησης. Οι συνοδοί μηχανικοί επιτρέπονται κι εφόσον το επιτρέψει ο Αλυτάρχης (για κλείδωμα ανάρτησης, τάκους για την εκκίνηση, παροχή γυαλιών προστασίας κλπ) το πολύ έως και στο πίσω όριο στην περιοχή της μπάρας. Με το που θα λάβει ο αναβάτης τους στην θέση του εγκαταλείπουν τον χώρο.Από την στιγμή που θα επιλέξουμε μια θέση δεν επιτρέπεται να την αλλάξουμε. Όπως και να σταθούμε ανάμεσα σε δύο θέσεις και να καταλάβουμε δύο θέσεις στην μπάρα.Όταν βεβαιωθεί ο Αλυτάρχης πως όλοι και όλα βρίσκονται στην θέση τους, ο Αφέτης υψώνει τηνπράσινη σημαία και ξεκινά η διαδικασία της εκκίνησης.

    Διαδικασία Εκκίνησης
    Ο αφέτης υψώνει την πράσινη σημαία και οι αναβάτες βάζουν σε λειτουργία τις μοτοσυκλέτες τους.Αμέσως μετά υψώνεται η πινακίδα 15’’ και η διαδικασία της εκκίνησης μπαίνει στην τελική της φάση. Οι αναβάτες κάνουν τις τελευταίες τους ετοιμασίες.Εφόσον περάσουν τα 15’’, υψώνεται η πινακίδα 5’’. Θα περάσουν 5 ολόκληρα δευτερόλεπτα και
    κατόπιν (από το 6ο έως και το 10ο δευτερόλεπτο) θα πέσει η μπάρα και θα ξεκινήσει ο αγώνας.Στην παραπάνω διαδικασία δεν αναστέλλεται.Αν μια μοτοσυκλέτα σβήσει, ο αναβάτης προσπαθεί να την βάλει ξανά σε λειτουργία και ξεκινά τον αγώνα όταν του είναι δυνατόν. Δεν τον περιμένει ο αφέτης και δεν καθυστερεί την διαδικασία της εκκίνησης.

    Αν μια μοτοσυκλέτα παρουσιάσει πρόβλημα κατά την διαδικασία της εκκίνησης, η εκκίνηση δίνεται κανονικά και κατόπιν (εφόσον έχει πέσει η μπάρα) οι μηχανικοί της ομάδας μπορούν να πισκευάσουν την μοτοσυκλέτα στην περιοχή της εκκίνησης. Δεν επιτρέπεται να την σπρώξουν για να μπει σε λειτουργία μπροστά από την μπάρα και στην περιοχή της ευθείας εκκίνησης. Θεωρείται εξωτερική βοήθεια κι είναι λόγος αποκλεισμού. Ο αναβάτης μόνος του, μπορεί. Όταν η μοτοσυκλέτα επισκευαστεί, ο αναβάτης μπορεί να ξεκινήσει τον αγώνα για τους γύρους και χρόνο που απομένει.Κατά την διάρκεια του αγώνα (σκέλους).

    Αν σε οποιαδήποτε στιγμή του σκέλους δείτε υψωμένη ΚΟΚΚΙΝΗ σημαία, αυτό σημαίνει πως ο αγώνας διακόπτεται και πρέπει να ακολουθήσετε τις οδηγίες των στελεχών.
    Αν δείτε υψωμένη ΚΙΤΡΙΝΗ σταθερή σημαία, αυτό σημαίνει πως μπροστά σας υπάρχει έμμεσος κίνδυνος. Οδηγούμε προσεκτικά και δεν προσπερνάμε προπορευόμενο αθλητή (εκτός εάν του ρίχνετε γύρο). Αν ο επόμενος κριτής δεν έχει υψώσει ΚΙΤΡΙΝΗ κινούμενη σημαία, αυτό σημαίνει πως ο όποιος κίνδυνος πλέον δεν υφίσταται και συνεχίζεται τον αγώνα σας κανονικά.
    Αν δείτε υψωμένη ΚΙΤΡΙΝΗ κινούμενη σημαία (η οποία συνήθως ακολουθείται της σταθερής),
    υπάρχει άμεσος κίνδυνος και τότε:
    Μειώνετε εμφανώς την ταχύτητα σας και να είστε έτοιμοι πιθανόν και να σταματήσετε.
    Δεν επιχειρείτε άλματα.
    Δεν προσπερνάτε προπορευόμενους συναθλητές σας.
    Με το που προσπερνάτε το συμβάν, συνεχίζετε σε ρυθμό αγώνα. Αν κατά λάθος
    προσπεράσατε προπορευόμενο σας αναβάτη, παραχωρείτε άμεσα την θέση που κερδίσατε.
    Αν δείτε υψωμένη σημαία ΙΑΤΡΙΚΟΥ συμβάντος (ιατρικό προσωπικό μέσα στην διαδρομή), ισχύουν ότι και στην κινούμενη κίτρινη σημαία με τη μόνη διαφορά πως στα άλματα οδηγείτε τόσο σιγά, που απλά ρολλάρετε πάνω στις ράμπες τους.
    Αν δείτε υψωμένη ΜΠΛΕ σημαία, σημαίνει πως σας ρίχνει γύρο πιο γρήγορος αναβάτης. Διατηρείτε την ταχύτητα σ ας και την αγωνιστική σας γραμμή. Δεν υποχρεούστε να κάνετε σ την άκρη ή να μειώσετε την ταχύτητα σας για να σας περάσει. Υποχρεούστε όμως στο να μην δημιουργήσετε επικίνδυνες γι αυτόν συνθήκες όπως και να μην τον εμποδίσετε να σας περάσει ( π.χ. αλλαγή γραμμών ή αύξηση της ταχύτητας σας).

    Όσο οδηγείτε στην διαδρομή επιτρέπεται η επικοινωνία με τους μηχανικούς σας μόνο στην περιοχήτης ζώνης μηχανικών. Η επικοινωνία σε οποιοδήποτε άλλο σημείο θεωρείται εξωτερική βοήθεια. Ακολουθείτε πάντα την οριοθετημένη διαδρομή. Σε περίπτωσης πτώσης ή οποιουδήποτε άλλου συμβάντος, ΔΕΝ σας ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ εξωτερική βοήθεια από κανέναν άλλον εκτός από στελέχη της οργάνωσης. Παράβαση των παραπάνω κανόνων, επισύρουν τιμωρίες οι οποίες αναφέρονται στον Γενικό Κανονισμό. Αν στην γραμμή τερματισμού δείτε την πινακίδα 2 γύροι, σημαίνει πως υπολείπεται ακόμη η ολοκλήρωση 2 γύρων από τον αθλητή που προηγείται, για να τελειώσει το σκέλος. Αντίστοιχα κι όταν δείτε την πινακίδα 1 γύρος.

    Όταν δείτε υψωμένη την σημαία ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ (καρό σημαία) συνεπάγεται ο τερματισμός του σκέλους και για εσάς. Αν για κάποιο λόγο κατά την διάρκεια του σκέλους σας επιδεικνύεται ΜΑΥΡΗ σημαία, τότε θα πρέπει αμέσως να οδηγήσετε την μοτοσυκλέτα σας είτε στην ζώνη μηχανικών είτε όπου αλλού σας δοθεί εντολή από τα στελέχη του αγώνα.
    Μετά το τέλος του σκέλους – αγώνα Αν είναι περίοδος δοκιμών ή το 1ο σκέλος της κατηγορίας σας, επιστρέφετε στα paddock για να ξεκουραστείτε και να προετοιμαστείτε για το ή τα επόμενα σκέλη. Αν είναι το τελευταίο σκέλος της κατηγορίας σας στην έξοδο της πίστας θα παραδώσετε την συσκευή χρονομέτρησης (sensor). Αν καταφέρατε να τερματίσετε μέσα στις τρεις (3) πρώτες θέσεις της κατηγορίας σας, τότε θα πρέπει να οδηγήσετε την μοτοσυκλέτα σας στο χώρο του Park Ferme, τον οποίον και θα σας υποδείξει η οργάνωση και θα την παραλάβετε μετά το τέλος της προθεσμίας των ενστάσεων.

    Αμέσως μετά ακολουθούν οι απονομές των επάθλων στους 6 πρώτους νικητές της κάθε κατηγορίας. Σε αυτές, εκτός του ότι η παρουσία των αθλητών που θα βραβευθούν είναι υποχρεωτική, επιβάλλεται η παρουσία όλων μας σαν ένδειξη τιμή προς τους συναθλητές μας. Να υπογραμμίσουμε πως όλοι οι εμπλεκόμενοι πρέπει να ενεργούμε και συμπεριφερόμαστε με τρόπο ο οποίος θα προάγει το άθλημα αλλά και τον αθλητισμό γενικότερα. Με την ελπίδα πως δεν γίναμε κουραστικοί και ότι το παραπάνω εγχειρίδιο θα σας φανεί χρήσιμο, ευχόμαστε σε όλους τους αθλητές ευχάριστους κι ασφαλείς αγώνες.

    Από την AMOTOE
1208 More posts in MOTOCROSS category
Recommended for you
ΑΠΟΦΑΣΗ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ ΕΘΝΙΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΤΙΚΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΕΛΛΑΔΟΣ

H AMOTOE δημοσίευσε τον Κανονισμό Εθνικών Ομάδων που περιλαμβάνει τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις των...