ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ENDURO ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΩΝ ΤΗΣ FANTIC XE-XEF 2023

Βγαλμένα από την εμπειρία που αποκτήθηκε από τις επιτυχίες σε εθνικό και διεθνές επίπεδο παρουσιάστηκαν τα νέα Fantic Enduro 2023. Αυτή η σειρά μπορεί να υπερηφανεύεται για την κατάκτηση των τριών κορυφαίων θέσεων στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Motocross Junior 125 cc για το 2021 και με τον Davide Guarneri στην ιταλική ομάδα, γεύτηκε την νίκη στο περσινό Six Days of Enduro. Τρία μοντέλα περιλαμβάνουν τη σειρά Fantic Racing Enduro, το δίχρονο XE125, πλήρως ανανεωμένο με νέο κινητήρα και πίσω άξονα τροχού, και τα τετράχρονα αδέρφια XEF250 και XEF450 υψηλής απόδοσης. Ολόκληρη η σειρά θα είναι διαθέσιμη μέσω του δικτύου πωλήσεων Fantic από τον Σεπτέμβριο του 2022.

FANTIC FACTORY FEELING – Από την έναρξή της, η σειρά Fantic είναι Racing! Ανεξάρτητα από την κατάσταση ή το γεγονός, η γκάμα εγγυάται σε κάθε αναβάτη την ποιότητα μιας Factory μοτοσυκλέτας χάρη στη συνεχή μεταφορά γνώσης από το αγωνιστικό τμήμα στην παραγωγή. Με αυτόν τον τρόπο αποκαλύπτεται η έννοια του FACTORY FEELING.

FANTIC ENDURO 2-STROKE – XE125 – “Enduro στην πιο αγνή μορφή.” Το μικρό δίχρονο ένα όγδοο του λίτρου της Fantic, ανέβηκε αμέσως στην κορυφή της κατηγορίας του με την κατάκτηση του τίτλου Junior Motocross World Champion 125 cc το 2021, και ανανεώθηκε πλήρως με στόχο να γίνει ακόμα πιο ανταγωνιστικό.

Ολοκαίνουργιος κινητήρας – Η ισχύς και η απόκριση είναι τα εκπληκτικά χαρακτηριστικά του μικρού αλλά εξαιρετικά αποτελεσματικού νέου 2χρονου κινητήρα 125 cc που αποκτά πλήρη ανανέωση αντλώντας από τον κινητήρα Junior Motocross World Champion του 2021.

Προφανώς διατηρεί την πιστοποίηση Euro5, η οποία είναι πολύ σπάνια μεταξύ των μικρών 2χρονων. Χάρη σε έναν επανασχεδιασμένο κύλινδρο, έμβολο και κύλινδρο, μπιέλα και ένα νέο καρμπυρατέρ Keihin PowerJet 38 mm, το Fantic 125 δεν ήταν ποτέ τόσο στιβαρό και λειτουργικό, ακόμα και σε χαμηλές στροφές.

Το σύστημα εξάτμισης διαθέτει μια φανταστική επιχρωμιωμένη επίστρωση, ειδικά σχεδιασμένη από το τμήμα R&D Fantic. Κατασκευασμένο από την Arrow, διαθέτει ποιότητα υλικά και κατασκευή κορυφαίας ποιότητας. Έχει επίσης εξαιρετική απόκριση, δίνοντας στο XE125 άφθονο γκάζι στις υψηλές στροφές χωρίς να χάνει την ομαλότητα και την γραμμικότητα σε όλη τη ζώνη ισχύος.

Με επανασχεδιασμένο πίσω άξονα και με νέο φιλτροκούτι που διαθέτει πλευρική πρόσβαση στο φίλτρο. Μετά από προσεκτικούς ελέγχους και μελέτες στην πίστα με τους επίσημους αναβάτες μας, οι μηχανικοί της Fantic επέλεξαν ένα airbox για το XE 125 με βελτιστοποιημένο μέγεθος για μέγιστη απόδοση στις υψηλές στροφές, που εγγυάται επίσης αντίσταση μέχρι και τις παραμικρές ακαθαρσίες, ώστε μόνο φρέσκος αέρας να φτάνει στο φίλτρο TwinAir. Τα πίσω πλαϊνά πάνελ είναι επίσης ολοκαίνουργια από λεπτό και διακριτικό πλαστικό, ενώ το νέο κάθισμα προσφέρει μέγιστη άνεση και ελευθερία στην οδήγηση. Μια διαδικασία που βελτίωσε περαιτέρω την εργονομία, που αναπτύχθηκε σε συμβίωση με την Factory Team.

Πλαίσιο – Το 125 δίχρονο της Fantic ευθυγραμμίζεται τέλεια με ένα πλαίσιο αλουμινίου 100%-, για έναν συνδυασμό που είναι σχεδόν ο μοναδικός στο είδος του στην αγορά. Υψηλής τεχνολογίας, ελαφρύ αλλά και εξαιρετικά στιβαρό, παρέχει κορυφαία ακρίβεια και απόκριση, για μέγιστη ισχύ σε οποιεσδήποτε συνθήκες. Το XE125 διαθέτει επίσης εκτός από το πλαίσιο το απόλυτο σημείο αναφοράς στις αναρτήσεις με το το πιρούνι Kayaba SSS (Speed ​​​​Sensitive System) closed cartidge των 48mm με διαδρομή 300mm και εξαιρετικά ρυθμιζόμενο σε προφόρτιση, επαναφορά και απόσβεση συμπίεσης. Ευελιξία σημαίνει προσαρμογή σε διαφορετικά επίπεδα οδήγησης, από αρχάριους έως επαγγελματίες αγώνων. Το πίσω αμορτισέρ είναι επίσης Kayaba, με διαδρομή τροχού 315mm.

Τέλεια χαρτογράφηση σε όλες τις συνθήκες – Περνώντας από ειδικές διαδρομές σε σκληρό έδαφος, ύπουλη άμμο και θάμνο, καθώς και σε ξηρές, ακόμη και βαριές και λασπώδεις διαδρομές, το Fantic XE 125 διατίθεται στάνταρ με δύο διακόπτες χάρτη κινητήρα στο τιμόνι για να προσαρμόζεται με την κατάσταση του τερέν. Ο Soft χάρτης καθυστερεί το χρόνο ανάφλεξης μειώνοντας τον ρυθμό ροής και είναι κατάλληλος για το πιο ύπουλο έδαφος, προσφέροντας μια μοτοσυκλέτα που έχει πάντα απόκριση και πιο διαχειρίσιμη δύναμη, χωρίς να θυσιάζει τη μέγιστη ισχύ. Ο Hard χάρτης είναι καθαρή αδρεναλίνη, ιδανικό για πίστες που προσφέρουν εξαιρετικό κράτημα και σας επιτρέπουν να απελευθερώσετε την πλήρη ιπποδύναμη του κινητήρα.

FANTIC ENDURO 4-STROKE: XEF 250 και XEF450 – Για τους λάτρεις των τετράχρονων enduro, η Fantic προσφέρει δύο μοτοσικλέτες που συνοψίζουν τα καλύτερα σε τεχνολογία και απόδοση, με το πνεύμα και τα συναισθήματα που μόνο το FANTIC FACTORY FEELING μπορεί να προσφέρει. Το νέο Fantic XEF 250 είναι η ιδανική σύνθεση για αγώνες στο υψηλότερο επίπεδο στην E1 κατηγορία, ενώ το πανίσχυρο XEF 450 έχει σχεδιαστεί για τις πιο δύσκολες προκλήσεις στην κορυφαία κατηγορία, την E2. Και οι δύο μοιράζονται την ίδια βασική πλατφόρμα, με ολοκαίνουργιες ρυθμίσεις, που αντιπροσωπεύουν την καλύτερη λύση στην αγορά αγώνων.

Πλαίσιο – Το εξαιρετικά ελαφρύ πλαίσιο αλουμινίου αποτελείται από σφυρήλατα, εξωθημένα και συμπιεσμένα μέρη που μαζί δίνουν την απόλυτη ισορροπία μέσω της ελαφρότητας και της ακαμψίας, της ευκινησίας και της ακρίβειας.

Ανάρτηση – Η ανάρτηση Enduro της Fantic με το πιρούνι Kayaba SSS (Speed ​​​​Sensitive System) closed cartridge των 48mm εξασφαλίζει εξαιρετικά ακριβή χειρισμό, χρησιμοποιώντας κάθε χιλιοστό διαδρομής για να φιλτράρει το έδαφος και να προσφέρει την αίσθηση που χρειάζεται ο αναβάτης.

Εργονομία – Οι τετράχρονες μοτοσυκλέτες Fantic Enduro είναι λεπτές, επιτρέποντάς τους να πιέζονται ανάμεσα στα πόδια του αναβάτη για μέγιστο έλεγχο. Οι μοτοσυκλέτες έχουν σχεδιαστεί για να παρέχουν άφθονη κίνηση και έλεγχο του οχήματος ταυτόχρονα. Το κεντρικό ρεζερβουάρ 8 λίτρων διαθέτει καθαρό σχεδιασμό και εργονομία ερχόμενο από την Factory Enduro Team. Βασική ήταν επίσης η μελέτη στην σέλα ώστε να είναι άνετη και να έχει μέγιστο κράτημα. Όλα αυτά για να προσφέρουν μέγιστη άνεση και ελευθερία στον αναβάτη, είτε πρόκειται για κυριακάτικη βόλτα είτε για να κερδίσει το Six Days.

Χούφτες και ποδιά κινητήρα στάνταρ – Τα Fantic XEF250 και XEF450 είναι εξοπλισμένα στάνταρ με προστατευτικά χούφτες και ποδιά κινητήρα, ώστε να μπορείτε να αντιμετωπίζετε με ασφάλεια ανωμαλίες και εμπόδια.

Εύκολη διαχείριση χάρτη με την εφαρμογή WiGET – Η αποκλειστική εφαρμογή WiGET προσφέρει την ευκαιρία να έχετε πολλές μοτοσυκλέτες σε μια. Με ένα απλό άγγιγμα του smartphone, η ECU των XEF250 και XEF450 μπορούν να ρυθμιστούν σε έναν από τους χάρτες που έχει αναπτύξει η Fantic Racing ή μπορείτε να επιλέξετε την ιδανική ρύθμιση κινητήρα για κάθε τύπο εδάφους και οποιαδήποτε περιβαλλοντική συνθήκη. Είναι επίσης δυνατή η ανάγνωση διαγνωστικών στοιχείων της μοτοσυκλέτας, προσθήκη σημειώσεων σέρβις, η λήψη διαγνωστικών και η προβολή δεδομένων κινητήρα σε πραγματικό χρόνο.

FANTIC XEF 250 – Μια μοτοσυκλέτα που έχει καταπλήξει τους πάντες από το ντεμπούτο της, συμβάλλοντας σημαντικά στην επιτυχία της νικήτριας Εθνικής Ιταλίας στο Six Days of Enduro το 2021. Το τετράχρονο Fantic XEF 250 είναι εξαιρετικά ανταγωνιστικό και αξιόπιστο. Πράγματι, έγινε γρήγορα και δικαίως ένας από τους πρωταγωνιστές της E1.

Κινητήρας – Το XEF250 μπορεί να υπερηφανεύεται για μια απολύτως ξεχωριστή λύση στην αγορά χάρη στην ανεστραμμένη κυλινδροκεφαλή του για άμεση, κοντή και αποτελεσματική γραμμή μετωπικής εισαγωγής. Αυτή η συμπαγής διάταξη κινητήρα, σε συνδυασμό με έναν κύλινδρο με κλίση προς τα πίσω σε σχέση με την κατακόρυφο, συγκεντρώνει τις μάζες στο μέγιστο, εξασφαλίζοντας εξαιρετική ευελιξία και εντυπωσιακό χειρισμό. Η αλουμινένια εξάτμιση Arrow εξασφαλίζει μεγάλη ροπή και γραμμικότητα παράδοσης σε συνδυασμό με εκρηκτικότητα στις υψηλές στροφές.

FANTIC XEF450 – Ισορροπία, ισχύς και έλεγχος. Το Fantic XEF450 θέτει ένα νέο σημείο αναφοράς, με την ισχύ των 55+ ίππων στην 4χρονη να διατηρείται υπό έλεγχο κατά 100% Made in Fantic διαχείριση κινητήρα. Μια μοτοσυκλέτα που επαναπροσδιορίζει τα όρια ισορροπίας μεταξύ ελέγχου και πληθωρικότητας για ένα ισχυρό 450 cc στο Enduro Masterclass.

Κινητήρας – Το εκπληκτικό τετράχρονο 450 cc εκμεταλλεύεται καλύτερα τα καθιερωμένα χαρακτηριστικά και επιλογές, όπως ο διπλός εκκεντροφόρος και ο αντίστροφος άξονας. Μάλιστα, η ανεστραμμένη κεφαλή, σε συνδυασμό με έναν κύλινδρο με κλίση προς τα πίσω, εγγυάται εξαιρετική ευελιξία και εντυπωσιακό χειρισμό. Το σύστημα εξάτμισης έχει σχεδιαστεί για να διασφαλίζει ότι ο κινητήρας αποδίδει τα μέγιστα. Αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την Arrow, η πολλαπλή αγκαλιάζει στενά τον κύλινδρο για να συγκεντρώνει το βάρος, ενώ ο ακροδέκτης αλουμινίου απελευθερώνει όλη την ισχύ και τον συναρπαστικό ήχο ενός 450.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

686 More posts in ENDURONEWS category
Recommended for you
ΕΛΛΗΝΙΚΟ TRIAL 2024 – ΕΙΔΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ 7ΟΥ & 8ΟΥ ΑΓΩΝΑ ΑΘΗΝΑ

Το αθλητικό σωματείο Λ.Ε.ΜΟΤ. «Λέσχη Ελλήνων Μοτοσυκλετιστών», με αριθμό Αθλητικής Αναγνώρισης (ΦΜ08), μετά από έγκριση...