ΣΥΓΚΙΝΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΣΤΟ SAN MARINO
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
- Ο Francesco Bagnaia (Ducati Lenovo Team) κερδίζει το Grand Prix του San Marino
- Ο Enea Bastianini (Gresini Racing MotoGP) σημειώνει νέο ρεκόρ αγώνα με χρόνο 1’31.868 στον τελευταίο γύρο του αγώνα
- Νέο ρεκόρ διάρκειας αγώνα με χρόνο 41’43.199
- Ο Dominique Aegerter (Dynavolt Intact GP MotoE) κερδίζει τον τίτλο του MotoE™ 2022
Ο Francesco Bagnaia (Ducati Lenovo Team) αντιστάθηκε στην απίστευτη πίεση και κατάφερε να κερδίσει με μόλις 3/100 του δευτερολέπτου στον αγώνα Gran Premio Gryfyn di San Marino e della Riviera di Rimini στην πίστα Misano World Circuit Marco Simoncelli. Ο Enea Bastianini (Gresini Racing MotoGP) τερμάτισε στη δεύτερη θέση, σπάζοντας το ρεκόρ αγώνα στον τελευταίο γύρο, ακολουθούμενος από τον Maverick Viñales (Aprilia Racing) που τερμάτισε στην τρίτη θέση.
Στο Παγκόσμιο Κύπελλο FIM Enel MotoE™, ο Dominique Aegerter (Dynavolt Intact GP MotoE) κέρδισε τον τίτλο του παγκόσμιου πρωταθλήματος του 2022, αφού τερμάτισε στη δεύτερη θέση στον πρώτο αγώνα, καθώς το πρωτάθλημα των ηλεκτρικών μοτοσυκλετών έφτασε στο τέλος του εδώ στην Ιταλία. Ο Mattia Casadei (Pons Racing 40) ήταν ο νικητής του Race 1, με τον Matteo Ferrari (Felo Gresini MotoE) να κερδίζει το δεύτερο αγώνα την Κυριακή.
Όλοι εκτός από έναν αναβάτη επέλεξαν το εμπρός σκληρό και πίσω μεσαίο μείγμα γόμας των ελαστικών MICHELIN Power Slick για τον αγώνα, με εξαίρεση τον Kazuki WATANABE (Team Suzuki Ecstar), ο οποίος επέλεξε το μεσαίο μείγμα γόμας για τον μπροστινό τροχό.
Η πρόβλεψη του καιρού για το Σαββατοκύριακο αρχικά δεν ήταν ελπιδοφόρα, αλλά ο στεγνός καιρός την Παρασκευή και το Σάββατο κατά τη διάρκει των ελεύθερων δοκιμών έδωσε στους αναβάτες την ευκαιρία να κάνουν πολλούς γύρους με τα ελαστικά MICHELIN Power Slick και να αποκτήσουν πολύτιμες πληροφορίες για τη ρύθμιση της μοτοσυκλέτας τους σε περίπτωση βροχής αργότερα το Σαββατοκύριακο και για τον στεγνό αγώνα της Κυριακής.
Ο Fabio Quartararo (Monster Energy Yamaha MotoGP) σημείωσε το πρώτο ρεκόρ του Σαββατοκύριακου, καταρρίπτοντας το ρεκόρ χρόνου στο FP1 με χρόνο 1’32.313, εκμεταλλευόμενος τα μεσαία μείγματα γόμας και για τους δυο τροχούς. Στο FP2 δοκιμάστηκαν κι άλλοι συνδυασμοί ελαστικών, πριν τοποθετηθούν τα πίσω μαλακά μείγματα γόμας για την τελευταία πεντάλεπτη ώθηση χρόνου επίθεσης, όταν οι χρόνοι έπεσαν καθώς οι αναβάτες προσπάθησαν να εξασφαλίσουν μια θέση στην πρώτη δεκάδα και μια πιθανή άμεση πρόσβαση στο Q2, λόγω των αβέβαιων καιρικών συνθηκών. Ο Enea Bastianini τερμάτισε μπροστά πρώτος με ταχύτερο χρόνο 1’31.517.
Στο FP3 το πρωί του Σαββάτου, οι ελεύθερες δοκιμές πραγματοποιήθηκαν με τα μαλακά μείγματα γόμας, πριν ξεκινήσει σοβαρά η επίθεση χρόνου «προκριματικών». Οι δοκιμές που ξεκίνησαν νωρίτερα από το συνηθισμένο για την αποφυγή τυχόν περιστατικών με κίτρινη σημαία και βροχής στον τομέα τέσσερα της πίστας, πρόσφεραν μεγαλύτερο ενθουσιασμό και περισσότερη ένταση στη διαδικασία. Στο τέλος του session, ο Jack Miller (Ducati Lenovo Team) πρωτοστάτησε με τον καλύτερο χρόνο γύρου 1’31.296, εκμεταλλευόμενος μαλακά μείγματα γόμας των ελαστικών MICHELIN Power Slicks και για τους δυο τροχούς.
Οι σημαίες βροχής ήταν ανοιχτές για την έναρξη του FP4, καθώς ο βροχερός καιρός έκανε τελικά μια ανεπιθύμητη εμφάνιση. Η βροχή δεν ήταν δυνατή, αλλά ήταν αρκετή για να κάνει τους αναβάτες να χαλαρώσουν στο πρώτο μισό του session και να μην διακινδυνεύσουν μια πτώση με μικρή ανταμοιβή. Η βροχή ήταν πιο έντονη στο Q2, αλλά η επιφάνεια της πίστας δεν ήταν αρκετά βρεγμένη για τα ελαστικά MICHELIN Power Rain. Σε αυτές τις εξαιρετικά δύσκολες μικτές συνθήκες, η τύχη ευνόησε τους γενναίους και ο Jack Miller κέρδισε τη δεύτερη θέση της pole position στο MotoGP, επικεφαλής ενός lock-out στην πρώτη σειρά της Ducati.
Σχολιάζοντας τον αγώνα, ο Piero Taramasso, Διευθυντής Michelin Two Wheel Motorsport, δήλωσε: «Ήταν καλό που επιτέλους είχαμε μερικές στεγνές μέρες εδώ στο Misano για να δοκιμάσουμε την πλήρη γκάμα των ελαστικών μας στη νέα επιφάνεια που τοποθετήθηκε το 2020. Οι επιδόσεις ήταν πολύ καλές, με όλες τις επιλογές να λειτουργούν καλά σε διαφορετικές στιγμές κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, ανάλογα με τη θερμοκρασία και τις συνθήκες της πίστας, δίνοντας στους αναβάτες την αυτοπεποίθηση να πιέσουν για γρήγορους χρόνους γύρου. Ευτυχώς, την ημέρα του αγώνα οι καιρικές προβλέψεις διαψεύστηκαν και ήταν η πιο ζεστή μέρα του Σαββατοκύριακου. Ο συνδυασμός του εμπρός σκληρού και πίσω μεσαίου μείγματος γόμας που λειτούργησε τόσο καλά στις ελεύθερες δοκιμές, επιλέχθηκε σχεδόν από όλο το grid και απέδωσαν πολύ καλά, ανεξάρτητα από τον κατασκευαστή της μοτοσυκλέτας. Οι χρόνοι γύρων ήταν κοντά και σταθερά γρήγοροι από την αρχή μέχρι το τέλος και οι κλειστοί αγώνες απέδειξαν ότι τα ελαστικά μας είχαν προσιτά επίπεδα επίδοσης και έδωσαν στους αναβάτες αυτοπεποίθηση να αγωνιστούν μέχρι το τέλος για να πάρουν τη νίκη και επέτρεψε στον Enea να σημειώσει νέο ρεκόρ γύρου αγώνα στον τελευταίο γύρο. Θα ήθελα επίσης να συγχαρώ τον Dominique για το παγκόσμιο πρωτάθλημα MotoE, αποδεικνύοντας ότι τα εξατομικευμένα αγωνιστικά ελαστικά MotoE μας με υψηλά ποσοστά βιώσιμων υλικών, μπόρεσαν να παράγουν συναρπαστικούς και κλειστούς αγώνες σε όλη τη σεζόν».