ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ KAWASAKI KX250 2024
Για το 2024 η Kawasaki δεν πραγματοποίησε μεγάλες αλλαγές στο ΚΧ250 και δεν ακολούθησε τις σημαντικές επεμβάσεις που δέχτηκε το αντίστοιχο μοντέλο ΚΧ450. Όπως συνηθίζεται όμως, αναμένεται να δούμε αυτές τις παρεμβάσεις στο ΚΧ250 του 2025.
Η κορυφαία μοτοσυκλέτα KX250™ με ισχυρό κινητήρα 249 κυβικών εκατοστών, ηλεκτρική εκκίνηση, ανάρτηση KYB και υδραυλικό συμπλέκτη με ελατήριο κώνου, έχει οδηγήσει σε μια κληρονομιά πρωταθλημάτων με 18 επαγγελματικούς τίτλους AMA και 196 νίκες σε αγώνες από το 2004.
Προσαρμοσμένη για αναβάτες με εμπειρία σε αγώνες, το 2024 KX250 τροφοδοτείται από έναν υγρόψυκτο, τετράχρονο κινητήρα 249cc που έχει σχεδιαστεί για να επιτυγχάνει ισχυρές επιδόσεις σε όλο το εύρος στροφών και να έχει ως αποτέλεσμα γρήγορους χρόνους και εξαιρετική απόδοση κατά το holeshot. Το KX250 συνεχίζει να χρησιμοποιεί την ενεργοποίηση βαλβίδας με κοκοράκια – μια σειρά βαλβίδων που σχεδιάστηκε από τους μηχανικούς της World Superbike της Kawasaki – για να βοηθήσει στην επίτευξη ενός υψηλού ορίου στροφών που επιτρέπει τη χρήση πιο επιθετικών προφίλ εκκεντροφόρων. Ένα έμβολο συμπίεσης 14,1:1 διαθέτει μια λιπαντική επίστρωση ξηρής μεμβράνης στις ποδιές του εμβόλου για μείωση της τριβής και βοήθεια στη διαδικασία τοποθέτησης.
Τα διπλά μπεκ συμπληρώνουν τον ισχυρό κινητήρα και αυξάνουν την απόδοση του κινητήρα στις υψηλές στροφές. Η χρήση υδραυλικού συμπλέκτη κωνικού δίσκου με ελατήριο παρέχει σταθερή αίσθηση κατά τη βαριά χρήση. Ένα λεπτό περιμετρικό πλαίσιο αλουμινίου σχεδιάστηκε με γνώμονα τον ελαφρύ, ευκίνητο χειρισμό και τη λεπτή εργονομία. Η ελαφριά κατασκευή αποτελείται από σφυρήλατα, εξωθημένα και χυτά μέρη για βελτιστοποιημένη ακαμψία. Τα μπροστινά πιρούνια USD ελατηρίου της KYB μεγάλης διαμέτρου 48mm επιτρέπουν τη χρήση εμβόλων απόσβεσης 25mm, παρέχοντας ομαλή λειτουργία και σταθερή απόσβεση. Μια επίστρωση Kashima στους εξωτερικούς σωλήνες των πιρουνιών βοηθά στη μείωση της τριβής. Στο πίσω μέρος, μια μονάδα αμορτισέρ KYB συμπληρώνει το μπροστινό πιρούνι και διαθέτει δυνατότητα προσαρμογής διπλής συμπίεσης.
Σταματώντας τον ισχυρό κινητήρα KX250 είναι ένας μπροστινός ρότορας Braking 270mm, ο οποίος προσφέρει ισχυρή δύναμη πέδησης και εξαιρετικό έλεγχο. Ένας πίσω δίσκος μάρκας Braking240 mm συμβάλλει στον έλεγχο και προσφέρει βελτιστοποιημένη απόδοση ακινητοποίησης.
Η Kawasaki συνεχίζει την απαράμιλλη δέσμευσή της να προσφέρει στους αναβάτες κορυφαία άνεση στην κατηγορία χάρη στο ρυθμιζόμενο σύστημα στήριξης τιμονιού ERGO-FIT® και των μασπιέ της, για να ταιριάζει σε μια ποικιλία αναβατών και στυλ οδήγησης. Ένα εργοστασιακό τιμόνι από αλουμίνιο πάχους 1-1/8″ Renthal® Fatbar® διατίθεται στάνταρ και διαθέτει ρυθμιζόμενες βάσεις τεσσάρων θέσεων. Το τιμόνι πολλαπλών θέσεων προσφέρει δύο οπές στερέωσης με δυνατότητα ρύθμισης 35mm και οι σφιγκτήρες μετατόπισης 180 μοιρών διαθέτουν τέσσερις μεμονωμένες ρυθμίσεις για να ταιριάζουν σε αναβάτες διαφορετικού μεγέθους. Τα μασπιέ διαθέτουν σημεία στήριξης διπλής θέσης, με χαμηλότερη θέση που μειώνει την τυπική ρύθμιση κατά επιπλέον 5mm.
Το κομψό πλαστικό κοστούμι με τα γραφικά εργοστασιακού στιλ διασφαλίζουν ότι το KX250 είναι το πιο ευκρινές ΜΧ στην πίστα και αντικατοπτρίζει περαιτέρω τις άκρως ρυθμισμένες επιδόσεις του. Έχει σχεδιαστεί για να διευκολύνει την κίνηση του αναβάτη με μακριές, λείες επιφάνειες που διευκολύνουν την ολίσθηση εμπρός και πίσω.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ 5
ΕΚΚΙΝΗΣΗ Μίζα
ΔΙΑΔΡΟΜΗ 52.2 mm
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ 78.0 mm
ΣΥΜΠΙΕΣΗ 14.1:1
ΣΥΜΠΛΕΚΤΗΣ Υγρός πολύδισκος
ΚΥΒΙΣΜΟΣ 249cm³
EMS DC-CDI
ΤΥΠΟΣ Μονοκύλινδος, DOHC, Υδρόψυκτος, Τετράχρονος
ΠΛΑΙΣΙΟ
ΒΑΡΟΣ (Χωρίς Καύσιμα) 103.2kg
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ (APPROX.) 6,2l
ΕΜΠΡΟΣ ΦΡΕΝΟ Δισκόφρενο 270 mm
ΠΙΣΩ ΦΡΕΝΟ Δισκόφρενο 240 mm
ΑΛΥΣΙΔΑ 520
ΣΧΕΔΙΟ Περιμετρικό αλουμινίου
ΕΜΠΡΟΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗ Kayaba 48 mm
ΠΙΣΩ ΑΝΑΡΤΗΣΗ Kayaba με μοχλικό
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ 960mm
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ 1,485mm
ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΜΗΚΟΣ 2,190mm
ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΠΛΑΤΟΣ 820mm
ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΥΨΟΣ 1,270mm
ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΕΔΑΦΟΣ 345 mm
ΓΩΝΙΑ ΤΙΜΟΝΙΟΥ 42°
TRAIL 118mm
ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΠΙΣΩ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ 317 mm
ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΠΙΣΩ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ 317 mm