ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ MOTOCROSS ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΩΝ GASGAS MY24

To 2024 ήταν η σειρά της GASGAS να δεχτεί τις αλλαγές που εφαρμόστηκαν την προηγούμενη χρονιά στα motocross μοντέλα του ομίλου ΚΤΜ, καταφέρνοντας όμως ξανά, να παρουσιάσουν διαφορετικές μοτοσυκλέτες σε συμπεριφορά και αίσθηση από τα αδέρφια τους KTM και Husqvarna, όπως μπορέσαμε να διαπιστώσουμε από κοντά, στην επίσημη παρουσίαση της εταιρείας στην Ιταλία.

Η νέα φιλοσοφία των χωμάτινων μοτοσυκλετών της GASGAS, είναι πιο χαλαρή από τις αδερφές της, επενδύοντας περισσότερο στην φιλική και άνετη συμπεριφορά των μοτοσυκλετών της. Βέβαια η βάση των μοντέλων, έχει αποδείξει ότι διαθέτει αγωνιστικό DNA, ικανό να κερδίζει πρωταθλήματα αλλά στην GASGAS πιστεύουν ότι αν δεν υπάρχει ο παράγοντας διασκέδασης στους αγώνες, δεν μπορείς και να κερδίσεις!

Για να πετύχει αυτή την διαφοροποίηση η GASGAS πρόσθεσε στα νέα μοντέλα: καινούργιο κοστούμι πλαστικών με νέα γραφικά, φρένα και υδραυλικό συμπλέκτη της Braktec, νέες εξατμίσεις στα 4Τ, μπροστινό τμήμα εξάτμισης(όπως των ΚΤΜ-Husqvarna) μόνο στο MC250F, καπάκι στο ρεζερβουάρ που διατίθεται σε μαύρο και κόκκινο(ως αξεσουάρ), νέα σφυρήλατη τιμονόπλακα, νέο υποπλαίσιο αλουμινίου, νέο ειδικό τιμόνι για την GASGAS από την Neken, διακόπτη επιλογής χαρτογραφίσεων μόνο για το MC125 στο στάνταρντ εξοπλισμό ενώ διατίθεται ως αξεσουάρ για το MC250 και για τα 4Τ που έχουν επιπλέον TC, LC και QS.

Όπως αναφέραμε και νωρίτερα στην αντίστοιχη παρουσίαση των enduro μοντέλων της κόκκινης μάρκας, οι αλλαγές που ακολουθούν όλα τα μοντέλα του ομίλου ΚΤΜ, και φυσικά πέρασαν φέτος και στα motocross της GASGAS είναι: το νέο πλαίσιο, οι νέοι τετράχρονοι κινητήρες(με επιλογή TC, LC και QS), οι νέοι δίχρονοι κινητήρες διπλού ψεκασμού με νέες εξατμίσεις ελαφρύτερες και πιο μαζεμένες στα δίχρονα καθώς έδωσε περισσότερο χώρο η αφαίρεση της μανιβέλας, το νέο χυτό ψαλίδι με τον νέο πίσω τροχό και τον νέο πίσω άξονα των 22mm, το νέο συγύρισμα των ηλεκτρονικών που βρίσκονται πλέον όλα συγκεντρωμένα κάτω από την σέλα, το νέο φιλτροκούτι, τα νέα μασπιέ, νέες βελτιωμένες αναρτήσεις WP, η νέα σέλα και τεχνολογία Quick Shifter στα 4T μοντέλα. Αξίζει να σημειώσουμε ότι, αν και οι motocross κινητήρες με τους αντίστοιχους enduro μοιάζουν, μας έγινε ειδική αναφορά στο πόσο διαφορετικοί είναι μεταξύ τους, για να πετύχουν την απαιτούμενη συμπεριφορά των κοινών μεν, αλλά τόσο διαφορετικών αθλημάτων.

Τεχνικά χαρακτηριστικά νέων μοντέλων Motocross GASGAS 2024:

  • Νέο πλαίσιο: Σχεδιασμένο για να είναι σταθερό στην ταχύτητα, τα νέα πλαίσια διατηρούν την καλύτερη ικανότητα στις στροφές και παρέχουν βελτιωμένη πληροφόρηση στον αναβάτη.
  • Νέο υποπλαίσιο αλουμινίου: Ισχυρό, αξιόπιστο και παίζει ζωτικό ρόλο στην εργονομία και το χειρισμό κάθε μοτοσυκλέτας.
  • Νέο ψαλίδι από χυτό αλουμίνιο: Ελαφρύ, ισχυρό και προσφέρει ακριβώς τη σωστή ποσότητα ελαστικότητας!
  • Νέος μετρητής ώρας: Βοηθά να βεβαιωθείτε ότι όλοι οι αναβάτες παραμένουν στην κορυφή της συντήρησης της μοτοσυκλέτας τους.
  • Μπροστινό πιρούνι WP XACT με τεχνολογία AER: Εκλεπτυσμένο, ρυθμιζόμενο με το χέρι και τώρα διαθέτει HydroStop για να απομακρύνει το χτύπημα από βαριές προσγειώσεις.
  • Πίσω αμορτισέρ WP XACT: Κοντύτερο και ελαφρύτερο, διατηρώντας όμως 300 χιλιοστά διαδρομής, το αμορτισέρ WP XACT διαθέτει νέο έμβολο για βελτίωση της άνεσης και της απόδοσης.
  • Νέοι σφυρήλατες τιμονόπλακες: Διαθέτει νέο στέλεχος διεύθυνσης που προσφέρει λίγο περισσότερη ελαστικότητα για βελτιωμένη άνεση.
  • Σύστημα υδραυλικού συμπλέκτη Braktec υψηλής απόδοσης: Εξασφαλίζει συνέπεια και απόδοση ανά πάσα στιγμή.
  • Νέα φρένα Braktec: Δίσκοι φρένων που είναι μοναδικοί στο GasGas και νέες δαγκάνες μπροστά και πίσω. Ποτέ δεν ήταν πιο εύκολο να κρατάς τα πράγματα υπό έλεγχο
  • Τιμόνι Neken: Κατασκευασμένο από αλουμίνιο υψηλής αντοχής και με γωνίες κλήσεις που είναι μοναδικές για το GasGas, εγγυημένη αντοχή και άνεση. Υπάρχει επίσης ένα μεγαλύτερο μαξιλαράκι για βελτιωμένη ασφάλεια.
  • Νέα μαρσπιέ: Τα μεγαλύτερα είναι σίγουρα καλύτερα όταν πρόκειται για τα μασπιέ στην GasGas! Βοηθούν να κρατήσετε τα πόδια σας εκεί που πρέπει σε όλες τις συνθήκες.
  • Νέος ψεκασμός TBI με premix για 2Τ: Ενημερώνοντας το 2χρονο χτύπημα μας, το Throttle Body Injection διασφαλίζει ότι οι κινητήρες λειτουργούν καθαροί, με ευκρίνεια και δημιουργούν ισχυρή ισχύ σε όλο το εύρος στροφών.
  • Νέος ηλεκτρονικός έλεγχος εξάτμισης για 2Τ: Ελέγχοντας πώς ανοίγουν οι θύρες εξάτμισης, η νέα ηλεκτρονική βαλβίδα ισχύος δημιουργεί μέγιστη ισχύ και προσφέρει βελτιωμένη αντοχή.
  • Νέοι κινητήρες: Συγκεντρώνοντας τη μάζα ενώ είναι και ελαφρύτεροι, για να μην αναφέρουμε ότι παράγουν περισσότερη ισχύ, οι κινητήρες προσφέρουν ακόμα καλύτερη απόδοση για το 2024.
  • Νέα, ενοποιημένη θέση κινητήρα: Όλα τα τετράχρονα μοντέλα έχουν τον κινητήρα τοποθετημένο στην ίδια θέση για τη βελτίωση της συνολικής συμπεριφοράς κάθε μοτοσυκλέτας.
  • Διακόπτης επιλογής χάρτη: Το MC125 είναι ήδη εξοπλισμένο(στον στάνταρντ εξοπλισμό) με ένα, έναν διακόπτη επιλογής χάρτη, που μεταφέρει την εμπειρία οδήγησης σε νέα επίπεδα! Προσθέτοντάς τον διακόπτη(ως αξεσουάρ) στο MC250, θα έχετε επίσης την επιλογή δύο διαφορετικών χαρτών κινητήρα.
  • Με το απλό πάτημα του αντίστοιχου διακόπτη στα 4Τ, μπορείτε να ενεργοποιήσετε επίσης το launch control, το traction control, και το νέο quickshifter και φυσικά να επιλέξετε έναν από τους δύο χάρτες για να προσαρμόσετε την απόδοση κάθε μοτοσυκλέτας για κάθε αναβάτη.
4128 More posts in ΓΕΝΙΚΑ ΝΕΑ category
Recommended for you
Η HUSQVARNA ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΟ ΝΕΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ENDURO PIONEER 2025

Η Husqvarna Mobility συνεχίζει να διευρύνει τη γκάμα των ηλεκτρικών μοτοσυκλετών της αποκαλύπτοντας το συναρπαστικό...