ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ MOTOCROSS ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΩΝ ΤΜ 2024

Η ιταλική ΤΜ παρουσίασε τα νέα της motocross μοντέλα του 2024, με νέο look, χρώματα και γραφικά, πιο ελαφριά, με “Fresh Air” και επιλογή για 5άρι ή 6άρι σασμάν ταχυτήτων! Αυτή την φορά η παρουσίαση έδωσε περισσότερες πληροφορίες τις οποίες μπορείτε να δείτε παρακάτω.

Αλλαγές ΤΜ 2024

  • ΚΙΤ ΓΡΑΦΙΚΩΝ & ΝΕΩΝ ΠΛΑΣΤΙΚΩΝ ΧΡΩΜΑΤΩΝ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
  • ΝΕΟ ΚΑΛΥΜΜΑ ΚΑΘΙΣΜΑΤΟΣ ΑΝΤΙΟΛΙΣΘΗΤΙΚΟ ΣΤΡΩΜΑ
  • ΝΕΑ ΜΑΛΑΚΑ ΓΚΡΙΠ
  • ΝΕΕΣ ΧΟΥΦΤΕΣ ‘CARBON LOOK’ ΣΕ ΜΟΝΤΕΛΑ EN
  • ΝΕΟΣ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑΣ ΚΥΛΙΝΔΡΟΥ TPPS ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ENDURO ‘2-STROKE’ INJECTION ΚΑΥΣΙΜΟΥ ΓΙΑ ΑΥΞΗΜΕΝΗ ΑΚΡΙΒΕΙΑ & ΕΛΕΓΧΟ ΜΕΙΓΜΑΤΟΣ ΑΕΡΑ/ΚΑΥΣΙΜΟΥ
  • ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΟ ΔΙΧΡΟΝΙΚΟ ΣΧΗΜΑ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΘΥΡΑΣ ΚΥΛΙΝΔΡΟΥ(POWER VALVE)
  • ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΛΙΠΑΝΣΗΣ ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΣΤΡΟΦΑΛΟΥ ΓΙΑ ΜΟΝΤΕΛΑ 250/300 «ΔΙΧΡΟΝΩΝ»
  • ΝΕΑ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗ ECU ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΓΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΔΟΣΕΩΝ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ
  • ΝΕΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΡΕΛΑΝΤΙ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ ΜΕ ΕΝΣΩΜΑΤΩΜΕΝΟ ΕΥΕΛΙΚΤΟ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ «4 ΧΡΟΝΟΥΣ»
  • ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΗ ΡΥΘΜΙΣΗ ΒΑΛΒΙΔΩΝ ΕΞΑΤΜΙΣΗΣ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ENDURO ΚΑΙ MX «2Τ»
  • ΝΕΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ – KYB/TM
  • ΝΕΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΣΦΥΡΗΛΑΤΗΣΗΣ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΓΙΑ ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΗ ΑΝΤΟΧΗ
  • ΝΕΟΙ ΔΙΣΚΟΙ ΦΡΕΝΩΝ “GALFER” ΣΕ ΜΟΝΤΕΛΑ MX
  • ΝΕΟ ΠΙΣΩ ΥΠΟΠΛΑΙΣΙΟ ‘4Τ’ ΜΕ ΣΙΝΕΜΠΛΟΚ ΣΤΙΣ ΒΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΞΑΤΜΙΣΗΣ
  • ΝΕΟΣ ΣΙΓΑΣΤΗΡΙΑΣ ΕΞΑΤΜΙΣΗΣ «4Τ» ΓΙΑ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΕΠΙΠΕΔΩΝ DECIBEL ΣΕ ΜΟΝΤΕΛΑ ENDURO ΚΑΙ MX

Πλαίσιο

Οι προδιαγραφές υψηλών προδιαγραφών όλων των μηχανών TM Racing είναι καλά καταρτισμένες και αυτή η χρονιά μοντέλου δεν αποτελεί εξαίρεση. Η λίστα προδιαγραφών για μια «μηχανή παραγωγής» είναι τεράστια και διαθέτει πολυάριθμα εξαρτήματα υψηλής ποιότητας παντού. Για το 2024 έχουμε αρκετές μικρές αλλαγές και αναθεωρήσεις για να βελτιώσουμε περαιτέρω το «νέο για το 2022» πλαίσιο που είχε ήδη σχεδιαστεί για να βελτιώσει την οδική συμπεριφορά, την ισορροπία βάρους, το συνολικό βάρος του μηχανήματος (μειωμένο), την εργονομία του αναβάτη και την οπτική εμφάνιση. Όλες οι παραλλαγές του πλαισίου και των υποπλαισίων θα κατασκευαστούν και πάλι από αλουμίνιο, με κάθε «χωρητικότητα» / παραλλαγή κινητήρα να έχει ένα πλαίσιο μοναδικό για αυτόν τον κυβισμό κινητήρα. Αυτή η «προσαρμογή» του πλαισίου στον κινητήρα επιτρέπει στην TM Racing να σχεδιάζει και να κατασκευάζει κάθε μηχανή στο ελάχιστο βάρος, συμπαγή και με καλύτερα χαρακτηριστικά χειρισμού, συγκέντρωσης μάζας ειδικά για κάθε μοντέλο, είτε 2χρονο είτε 4χρονο. Όλα τα σασί κατασκευάζονται χρησιμοποιώντας τα πιο πρόσφατα σχεδιαστικά στοιχεία που μειώνουν το συνολικό βάρος του πλαισίου διατηρώντας ταυτόχρονα τη μέγιστη αντοχή, σε συνδυασμό με νέες αναθεωρήσεις στη γεωμετρία του πλαισίου / γωνίες τιμονόπλακας που είναι ειδικά προσαρμοσμένες σε κάθε μοντέλο για άλλη μια φορά, επιτρέποντας τα καλύτερα χαρακτηριστικά χειρισμού για κάθε μοντέλο. Σε όλα τα μοντέλα, το πλέον τυπικό πιρούνι διπλού θαλάμου KYB 48 mm, θα συνεχίσει να υιοθετεί την τελευταία γενιά «επικαλύψεων» μείωσης της τριβής με ορισμένες αναθεωρημένες ρυθμίσεις από το 2023. Αυτά τα πιρούνια τελευταίας γενιάς έχουν σχεδιαστεί για να παρέχουν βελτιωμένη απόκριση σε γρήγορες αλλαγές εδάφους, όλα εξακολουθούν να ελέγχονται από το πιο ευνοϊκό σετάρισμα ελατηρίου και λαδιού που εξακολουθεί να αποδεικνύεται ότι προσφέρει μεγαλύτερη αξιοπιστία και πιο σταθερή απόδοση. Το αμορτισέρ TM Racing, κατασκευασμένο από τους τεχνικούς αγώνων TM, έχει δει μερικές μεγάλες εσωτερικές αλλαγές τα τελευταία 2 χρόνια και θα εξακολουθεί να υιοθετεί αυτό το πιο πρόσφατο σύστημα «στεγανοποίησης» που έχει σχεδιαστεί για να μειώνει τις τριβές και να αυξάνει την απόσβεση των κραδασμών. Σε συνδυασμό με τους πιο πρόσφατους περιστρεφόμενους βραχίονες, εξαρτήματα σύνδεσης και διαμέτρους άξονα για περιορισμό και «έλεγχο» της κάμψης, το αμορτισέρ επιτρέπει μια πιο προοδευτική αίσθηση, χαρίζοντας βελτιωμένη σταθερότητα, μεγιστοποιώντας την πρόσφυση. Τα εξαρτήματα του πλαισίου και της ανάρτησης συνεργάζονται για να επιτύχουν τα απίστευτα χαρακτηριστικά χειρισμού σε πολλές επιφάνειες, επιτρέποντας μεγαλύτερη σταθερότητα σε όλες τις συνθήκες, αυξάνοντας την πρόσφυση και εμπνέοντας μεγαλύτερη εμπιστοσύνη για τη μείωση του γυρολογίου. Η αισθητική εμφάνιση των μηχανών θα παραμείνει σύμφωνα με το 2023, όπου η τελευταία γενιά πλαισίου δεν είναι μόνο «φόρμα» αλλά «λειτουργεί», μειώνοντας το πλάτος της μοτοσυκλέτας κατά 3 εκατοστά για να δημιουργηθεί μια πιο λεπτή μηχανή με καλύτερη εργονομία αναβάτη και μεγαλύτερη ελευθερία κίνησης. Η τρέχουσα εμφάνιση της σειράς μοντέλων τελευταίας γενιάς εξακολουθεί να είναι μια από τις πιο εντυπωσιακές μέχρι σήμερα, ένας συνδυασμός γωνιών και καμπυλών που συνδυάζονται άψογα μεταξύ τους από εμπρός προς τα πίσω. Όμορφα, αλλά επιθετικά στο σχήμα τους, τα πάνελ των ψυγείων θα διαθέτουν ένα νέο σχέδιο για το 2024 που θα ενσωματώνει μερικές φωτεινότερες χρωματικές πινελιές δίνοντας μια πιο εντυπωσιακή οπτική εμφάνιση.

«ΣΥΣΤΗΜΑ FRESH AIR»: Όλα τα μοντέλα 2-Stroke για ενήλικες TM Racing διαθέτουν το σύστημα εισαγωγής «Fresh Air» που επιτρέπει στο σύστημα φιλτραρίσματος αέρα του κινητήρα να αναπνέει καθαρότερο αέρα, αυτό το σύστημα μειώνει τη μόλυνση των σωματιδίων του φίλτρου αέρα μεγιστοποιώντας την ισχύ για μεγαλύτερη διάρκεια. Ο αέρας διοχετεύεται από τα ανοίγματα εισαγωγής – μέσω των πλαισίων, του ψυγείου και της δεξαμενής καυσίμου – στο airbox που φιλοξενεί ένα φίλτρο αέρα μεγάλου όγκου. Το σύστημα «Fresh-Air» φέρνει επίσης ένα άλλο πρόσθετο πλεονέκτημα με τη μορφή χαμηλότερου κέντρου βάρους, με το ρεζερβουάρ καυσίμου τώρα τοποθετημένο λίγο πιο μακριά στο πλαίσιο γύρω από τον κύλινδρο του κινητήρα, αυτή η αλλαγή «βάρους», σε συνδυασμό με την τελευταία γεωμετρία πλαισίου και η ανάρτηση, όλα λειτουργούν αρμονικά για να μεγιστοποιήσουν τα χαρακτηριστικά χειρισμού κάθε μηχανής. Τα 4Τ μηχανήματα συνεχίζουν επίσης με ανεστραμμένη διάταξη, η οποία βλέπει το ρεζερβουάρ καυσίμου να κινείται κάτω από την περιοχή του καθίσματος, ενώ το σύστημα εισαγωγής και φιλτραρίσματος του κινητήρα είναι πλέον τοποθετημένο πάνω από τον κινητήρα. Αυτό επιτρέπει στον 4Τ κινητήρα να αναπνέει καθαρότερο αέρα με πολύ πιο άμεση τροφοδοσία αέρα στο σώμα του γκαζιού Fi, η μόλυνση του φίλτρου μειώνεται ενώ η απόδοση και η απόκριση του κινητήρα μεγιστοποιούνται. Αυτή η διάταξη πλαισίου σημείωσε μια τεράστια μεταμόρφωση στην πλήρη γκάμα μηχανών 4Τ μοντέλων, με το κέντρο βάρους να χαμηλώνει περαιτέρω στο πλαίσιο, ειδικά όταν σημειώνεται ότι κάθε μοντέλο χωρητικότητας έχει το δικό του κύριο πλαίσιο μοναδικό για μια συγκεκριμένη βάση κινητήρα. Η TM Racing δημιούργησε μια σειρά απίστευτα ευκίνητων και ευέλικτων μηχανών, καλύτερα χαρακτηριστικά χειρισμού, στρίψιμο, σταθερότητα και απώλειες βάρους φάνηκαν σε όλη την τρέχουσα μορφή πλαισίου καθώς και κέρδη στην απόδοση του κινητήρα.

ΤΡΟΧΟΙ: Οι πλήμνες αλουμινίου billet επεξεργασμένοι με CNC, δεμένοι σε ανοδιωμένες ζάντες Excel, διαθέτουν την πιο πρόσφατη διάταξη ακτίνων με προφίλ σχεδίασης «κωνικό» σε ισχυρότερο υλικό, επεξεργασμένο για αύξηση της αντοχής στη διάβρωση, μεγαλύτερες ακτίνες στον μπροστινό τροχό επίσης για πρόσθετη δύναμη. Η διαμόρφωση του τροχού επιτρέπει τη βέλτιστη αντοχή και ανθεκτικότητα των εξαρτημάτων του τροχού, ενώ μειώνει το μη αναρτημένο βάρος κατά ένα μικρό περιθώριο. Οι επεξεργασμένες με CNC πλήμνες, που διαθέτουν εξωτερικές τσιμούχες στεγανοποιήσεις σκόνης που περιβάλλουν αποστάτες τροχών επεξεργασμένους με CNC για περαιτέρω προστασία των ρουλεμάν των τροχών, τοποθετούνται στα εξαρτήματα της ανάρτησης μέσω κοίλων ατράκτων μεγάλης διαμέτρου. Οι άξονες μεγαλύτερης διαμέτρου, επεξεργασμένοι μέσω των κέντρων τους για χαμηλότερο βάρος, επιτρέπουν μια πιο άκαμπτη στερέωση του τροχού, μειώνοντας την κάμψη και επιτρέποντας στην ανάρτηση να λειτουργεί πιο αποτελεσματικά.

ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΕΔΗΣΗΣ: Τα συστήματα πέδησης για τη σειρά αγωνιστικών μοντέλων TM έχουν επίσης λάβει ορισμένα νέα εξαρτήματα με τη μορφή ορισμένων νέων επιλογών για τη σειρά SMK και νέων αντλιών μπροστινών φρένων Brembo για ορισμένα μοντέλα ενηλίκων. Ολόκληρη η γκάμα μοντέλων συνεχίζει να διαθέτει υψηλής ποιότητας δίσκους υπερμεγέθους κυμάτων που λειτουργούν με το «μίγμα» εξαρτημάτων της TM Racing. Οι τρόμπες συνδέονται με τις δαγκάνες των φρένων με γραμμωμένες και πλεγμένες γραμμές αγώνων φρένων υψηλής ποιότητας που έχουν σχεδιαστεί για να ελαχιστοποιούν την διόγκωση και να διασφαλίζουν ότι η μέγιστη προσπάθεια πέδησης μεταδίδεται πάντα στις δαγκάνες. Αυτή η δοκιμασμένη συνεργασία ανταλλακτικών θεωρείται ως ένα από τα καλύτερα συστήματα πέδησης σε πολλές δοκιμές και από τους ανβάτες. Αυτά τα συστήματα πέδησης συνεχίζουν να αποδίδουν στις πιο σκληρές συνθήκες δίνοντας μεγάλη απόδοση και εμπνέοντας πάντα εμπιστοσύνη. Το πίσω σύστημα πέδησης ενεργοποιείται από έναν μοχλό ποδιού από αλουμίνιο με διπλό ρουλεμάν, τοποθετημένο στον άξονα περιστροφής.

ΤΙΜΟΝΟΠΛΑΚΕΣ: Οι τιμονόπλακες που τοποθετούνται στη σειρά μοτοσικλετών TM Racing είναι κατασκευασμένες με CNC από αλουμίνιο μπλοκ και κάθε σφιγκτήρας είναι έργο τέχνης. Η περίπλοκη κατεργασία τους, τα περισσότερα από τα οποία φαίνονται μόνο από την κάτω πλευρά, δίνουν μια δομή σχεδιασμένη να είναι εξαιρετικά ισχυρή, διατηρώντας παράλληλα το βάρος στο ελάχιστο. Οι τιμονόπλακες διαθέτουν επίσης ένα προαιρετικό σύστημα στερέωσης ράβδου που μέσω μιας κωνικής διάταξης από καουτσούκ, επιτρέπει τη μείωση των κραδασμών που μπορούν να μεταδοθούν στην περιοχή του τιμονιού, επιτρέποντας επίσης την στρέβλωση του τιμονιού στην περίπτωση πτώσης που μειώνει τις πιθανότητες σοβαρότερης ζημιάς στο τιμόνι και στα εξαρτήματα που τα κοσμούν. Τα τιμόνια ασφαλίζονται, μέσω του προαιρετικού συστήματος στερέωσης «αποσβεσμένης», με σφιγκτήρες που έχουν επεξεργασθεί με κατεργασία billet, με τους επάνω σφιγκτήρες τιμονιού να φέρουν ένα επεξεργασμένο λογότυπο TM Racing στην επάνω όψη τους.

ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ: Όλες οι μηχανές TM Racing διαθέτουν στάνταρ υδραυλικό συμπλέκτη, ο κύριος κύλινδρος, κατασκευασμένος από την Brembo, μεταδίδει υγρό μέσω μιας γραμμωμένης και πλεγμένης υδραυλικής γραμμής στο έμβολο της TM Racing. Με ξεχωριστούς βοηθητικούς κυλίνδρους για τους κινητήρες 85/125/144, τον κινητήρα 250/300, τους κινητήρες 250Fi/300Fi και τους κινητήρες 450Fi και 530Fi, κάθε μονάδα έχει σχεδιαστεί για να ταιριάζει και να λειτουργεί για κάθε μοντέλο δίνοντας μια ισορροπημένη αίσθηση συμπλέκτη μεταξύ όλων των μεγεθών κινητήρα παραλλαγές, με έμβολα μονής και διπλής στεγανοποίησης στις τρόμπες ανάλογα με την εφαρμογή του μοντέλου. Οι τρόμπες της Brembo, σε συνεργασία με τον πλεκτό σωλήνα που περιορίζει την διόγκωση του σωλήνα υπό ακραίο φορτίο, δίνουν εξαιρετική αίσθηση και ακριβή έλεγχο συμπλέκτη με μεγάλη αντοχή όταν συνδυάζονται με τα καλάθια συμπλέκτη «cush-drive» (σκληρής επίστρωσης) της TM Racing, τα οποία σε όλες τις εκδόσεις 250cc και πάνω, είναι επικαλυμμένα με μια σκληρή επίστρωση μείωσης της τριβής. Όλοι οι συμπλέκτες είναι μονάδες πολλαπλών δίσκων «υγρής λειτουργίας» με πλάκες πίεσης πολλαπλών ελατηρίων.

ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΕΚΚΙΝΗΣΗ: Η συντομογραφία ES σε οποιαδήποτε μοτοσυκλέτα περιγραφική από τη σειρά αγώνων TM υποδηλώνει ότι το μηχάνημα έχει «Ηλεκτρική Εκκίνηση». Το σύστημα εκκίνησης TM Racing Electric τροφοδοτείται από μια νέα, ελαφριά μπαταρία ιόντων λιθίου που επαναφορτίζεται κατά τη λειτουργία του κινητήρα από το ηλεκτρικό σύστημα. Η ηλεκτρική εκκίνηση είναι πλέον στάνταρ τοποθέτηση σε όλα τα μοντέλα και χωρητικότητας κινητήρα άνω των 144cc

Κινητήρες

Κινητήρες 4T – 250Fi ‘Twin’ / 300Fi ‘Twin’ / 450Fi / 530Fi:

Χειροποίητοι στροφαλοθάλαμοι. Ελαφρύ και ισχυρό χυτό περίβλημα συμπλέκτη, αναβαθμισμένο συμπλέκτη, αντλία νερού και καλύμματα ανάφλεξης. Ρότορας αντλίας νερού αλουμινίου. Στροφαλοφόροι άξονες επεξεργασμένοι με billet (που λειτουργούν σε ρουλεμάν κυλίνδρων με στροφαλοφόρους «hi-tech» – 250Fi/300Fi). Έμβολα bridge box με επίστρωση DLC. Κυλινδροκεφαλές φινιρισμένες στο χέρι. Βαλβίδες τιτανίου που ταιριάζουν με έδρες βαλβίδων από χαλκό βηρυλλίου. Διπλοί εκκεντροφόροι που κινούνται με καδένα που ενεργοποιούν τα κοκοράκια βαλβίδων. Αντλία λαδιού διπλού ρότορα (διάταξη τύπου ξηρού κάρτερ). Υψηλή απόδοση – συμπλέκτες μεγάλης διάρκειας. Καλάθια συμπλέκτη «Cush-drive». Καλάθια συμπλέκτη με σκληρή επίστρωση μείωσης τριβής. Φουρκέτες επιλογής κιβωτίου ταχυτήτων με σκληρή επίστρωση μείωσης τριβής. Σκληρυμένα / επεξεργασμένα μέρη άξονα μετάδοσης κίνησης. Κιβώτια ταχυτήτων 5 ταχυτήτων MX / SMK με επιλογή 6 ταχυτήτων / 6 σχέσεων EN 450Fi/530Fi / 6 ταχυτήτων 250Fi/300Fi (διαφορετική αναλογία). Ενεργοποίηση υδραυλικού συμπλέκτη. Συστήματα έγχυσης καυσίμου ελεγχόμενα με emoticon. Ψηφιακή μεταβλητή εκ των προτέρων ανάφλεξη Kokusan με επιλογή διπλού χάρτη που λειτουργεί με τα συστήματα Fi. Μεταβλητός χρονισμός ανάφλεξης με σένσορα στη θέση του κιβωτίου ταχυτήτων. Συστήματα εξάτμισης τύπου «βόμβα» HGS. Ηλεκτρική εκκίνηση.

Η σειρά 4χρονων κινητήρων TM Racing έχει γίνει θρυλική για εξαιρετική απόδοση ισχύος και απόλυτη απόδοση και ανθεκτικότητα. Η ικανότητα αυτών των κινητήρων να λειτουργούν έχει γίνει διάσημη παγκοσμίως και για έναν κινητήρα «παραγωγής» τα εσωτερικά εξαρτήματα και τα υλικά που χρησιμοποιούνται είναι ασύγκριτα, πολλά από αυτά τα εξαρτήματα και υλικά έχουν ένα επίπεδο ποιότητας που συνήθως θα κοσμούσαν τα καλύτερα του «εργοστασίου». μηχανήματα κινητήρα. Με μια συνεχώς αυξανόμενη λίστα αποτελεσμάτων παγκοσμίως σε πολλούς κλάδους, η γκάμα 4χρονων κινητήρων TM Racing έχει αυξηθεί ώστε όχι μόνο να εξυπηρετεί τον τομέα εκτός δρόμου, αλλά και να εμφανίζεται πλέον στους αγώνες δρόμου, ακόμη και στο Karting. Οι μικρότερης χωρητικότητας κινητήρες 250Fi / 300Fi κυριαρχούν στον κόσμο Enduro εδώ και αρκετά χρόνια, κατακτώντας πολλούς παγκόσμιους τίτλους, ευρωπαϊκούς και εγχώριους τίτλους σε όλο τον κόσμο. Ομοίως, οι παραλλαγές 250Fi / 300Fi MX και SMX συμπληρώνουν τον πίνακα τροπαίων. Η γκάμα τετράχρονων μοτοσικλετών μεγαλύτερης χωρητικότητας της TM Racing γνώρισε μεγάλη επιτυχία τις προηγούμενες σεζόν, με τη μηχανή SMX (SMK) 450Fi τώρα να έχει κερδίσει πολλούς τίτλους Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Supermotard και εγχώριων πρωταθλημάτων. Η φετινή χρονιά δεν ήταν διαφορετική και για άλλη μια φορά η τελευταία έκδοση «SMK» 450Fi πρωτοπορεί, παίρνοντας ακόμη περισσότερους τίτλους Παγκοσμίου και Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος φέτος. Με μεγάλη εκτίμηση, το SMK είναι η μοτοσυκλέτα που πρέπει να οδηγείς στο Supermotard για να έχεις τα επιθυμητά αποτελέσματα, αυτή η μηχανή έχει σχεδιαστεί και κατασκευαστεί ειδικά χωρίς συμβιβασμούς. Μια μοτοσυκλέτα που μπορεί να αγοραστεί ως πακέτο, έτοιμο να ευδοκιμήσει σε αυτόν τον κλάδο, όπου άλλα είναι γενικά προσαρμοσμένα μηχανήματα που δημιουργήθηκαν από άλλα βασικά μοντέλα MX, το SMK 450 αποδεικνύεται ασταμάτητο όπως και η έκδοση SMX πριν από αυτό. Το μοντέλο 450Fi Enduro υιοθετήθηκε επίσης πρόσφατα και αναπτύχθηκε για να σχηματίσει τη μοτοσυκλέτα TM Racing Rallye, την 450 DKR / Rallye, μια μηχανή που έχει κερδίσει παγκόσμια πρωταθλήματα στην κατηγορία της, μια εξαιρετική απόδειξη απόδοσης και αντοχής στις πιο σκληρές συνθήκες. Οι παραλλαγές 250Fi και 300Fi φωτίζουν επίσης αυτή τη στιγμή την παγκόσμια σκηνή και έχουν κερδίσει πολλούς παγκόσμιους τίτλους στο εξαιρετικά ανταγωνιστικό Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Enduro. Αυτές οι πιο πρόσφατες τετράχρονες μηχανές TM Racing γυρίζουν τα κεφάλια και εντυπωσιάζουν τους αναβάτες παγκοσμίως με την απόλυτη απόδοση και οδική συμπεριφορά τους, μια άριστα σχεδιασμένη αγωνιστική μηχανή που ξεπερνά τον προκάτοχό τους σε όλες τις απόψεις και επιτυγχάνει εξαιρετικά αποτελέσματα.

Η σειρά τετράχρονων θα διατηρήσει την τρέχουσα διαμόρφωση του πλαισίου με ρεζερβουάρ καυσίμου κάτω από το κάθισμα και την εισαγωγή αέρα πάνω από τον κινητήρα. Αυτή η διάταξη έχει δει μια τεράστια μεταμόρφωση στα χαρακτηριστικά χειρισμού όλων των 4-χρονων μοντέλων από τότε που παρουσιάστηκε και βελτιώνεται σταδιακά κάθε χρόνο. Η κεντρική μάζα, η καλύτερη ισορροπία και οι αναθεωρήσεις στη γεωμετρία και τις ρυθμίσεις ανάρτησης επέτρεψαν στην TM Racing να δημιουργήσει μια απίστευτη γκάμα τετράχρονων μηχανημάτων, όλα με εξαιρετική ικανότητα και ευελιξία. Μια απίστευτη γκάμα κινητήρων που ταιριάζουν με μια απίστευτη γκάμα σασί, το καθένα προσαρμοσμένο σε έναν «βασικό» κινητήρα, έχει δώσει στην TM Racing την απόλυτη γκάμα σε 4χρονα μηχανήματα, με κάθε μοντέλο να αποδεικνύεται ότι είναι κορυφαίο στην κατηγορία του στην παγκόσμια σκηνή. Έχουμε κάποιες μικρές αλλά σημαντικές αλλαγές στους κινητήρες για το νέο έτος του μοντέλου, μαζί με έναν νέο κινητήρα για το μοντέλο MX 450Fi, όλοι οι κινητήρες παραλλαγής μοντέλου διαφέρουν εσωτερικά σε μεγάλη κλίμακα επίσης, διαφορές στον εκκεντροφόρο άξονα, το έμβολο, τις βαλβίδες, τον στροφαλοφόρο άξονα, ράβδος, κιβώτια ταχυτήτων και πολλά άλλα, για να μην αναφέρουμε ρυθμίσεις στα ηλεκτρονικά και τα συστήματα τροφοδοσίας καυσίμου για να προσαρμόσουν τέλεια την απόδοση κάθε κινητήρα. Κάθε μία από αυτές τις αλλαγές είναι προσαρμοσμένη σε κάθε μοντέλο και έχει σχεδιαστεί για να λειτουργεί παράλληλα με τα αναθεωρημένα σώματα γκαζιού και τα συστήματα Fi, μεγιστοποιώντας την απόκριση και την απόλυτη απόδοση του κινητήρα αυτών των ήδη απίστευτων κινητήρων για κάθε συγκεκριμένο κλάδο. Ο θρυλικός κινητήρας 450Fi, που κυριαρχεί στη μορφή του Supermotard για πάνω από μια δεκαετία, γνώρισε τεράστιες αλλαγές το 2022 με την κυκλοφορία του μοντέλου «SMK» με κινητήρα διπλής εξαγωγής – παρόμοιο με τους αδελφούς μικρότερης χωρητικότητας, που διέθετε αναθεωρημένη κυλινδροκεφαλή με δύο συστήματα εξάτμισης και μια ακολουθία βαλβίδων με κοκοράκια. Αυτός ο σχεδιασμός κινητήρα θα οριστεί πλέον ως ο κινητήρας TM Racing 450Fi της επιλογής όσον αφορά την απόδοση και έτσι θα δούμε τώρα μια αναθεωρημένη παραλλαγή στο μηχάνημα MX 450Fi. Όλα τα τετράχρονα μοντέλα θα λάβουν ορισμένες τεχνικές αλλαγές για τη νέα χρονιά μοντέλων, όλα σχεδιασμένα για να λειτουργούν αρμονικά για να προσφέρουν καλύτερες επιδόσεις σε όλη τη διάρκεια. Το καλύτερο μόλις έγινε καλύτερο.

Bore & Stroke: 81mm x 58.1mm
Displacement: 299.4cm3
Intake : Throttle Body
Fuelling: Electronic Fuel Injection – Emoticon ECU
Ignition: Kokusan / Emoticon ECU
Clutch: Multiple-disk in oil bath with hydraulic control
Gear: 6 gear
Cooling System: Coolant liquid with pump
Frame: Aluminium Deltabox Beam Extrusion / Forged & Micro-cast Parts
Front fork: KYB 48mm
Rear shock: TM Racing
Front tyre: 21″
Rear tyre: 19″
Front brake: Disk 270 mm – Brembo pump & caliper
Rear brake: Disk 245mm. – Nissin pump & caliper
Tank: 7.5 Litre
Seat Height: 97cm
Weight: 102kg (‘wet’ – without fuel)
Bore & Stroke: 77mm x 53.6mm
Displacement: 249.6cm3
Intake : Throttle Body
Fuelling: Electronic Fuel Injection – Emoticon ECU
Ignition: Kokusan / Emoticon ECU
Clutch: Multiple-disk in oil bath with hydraulic control
Gear: 6 gear
Cooling System: Coolant liquid with pump
Frame: Aluminium Deltabox Beam Extrusion / Forged & Micro-cast Parts
Front fork: KYB 48mm
Rear shock: TM Racing
Front tyre: 21″
Rear tyre: 19″
Front brake: Disk 270 mm – Brembo pump & caliper
Rear brake: Disk 245mm. – Nissin pump & caliper
Tank: 7.5 Litre
Seat Height: 97cm
Weight: 102kg (‘wet’ – without fuel)
Bore & Stroke: 95mm x 63.4mm
Displacement: 449cm3
Intake : Throttle Body
Fuelling: Electronic Fuel Injection – Emoticon ECU
Ignition: Kokusan / Emoticon ECU
Clutch: Multiple-disk in oil bath with hydraulic control
Gear: 5 gear (6 gear option)
Cooling System: Coolant liquid with pump
Frame: Aluminium Deltabox Beam Extrusion / Forged & Micro-cast Parts
Front fork: KYB 48mm
Rear shock: TM Racing
Front tyre: 21″
Rear tyre: 19″
Front brake: Disk 270 mm – Brembo pump & caliper
Rear brake: Disk 245mm. – Nissin pump & caliper
Tank: 7.5 Litre
Seat Height: 97cm
Weight: 107.5kg (‘wet’ – without fuel)

Κινητήρες 125cc / 144cc:

Χειροποίητοι στροφαλοθάλαμοι με «υδρόψυξη» της περιοχής του στροφαλοφόρου άξονα των περιβλημάτων του κινητήρα. Ελαφρύ και ισχυρό χυτό περίβλημα συμπλέκτη, ανανεωμένος συμπλέκτης, αντλία νερού και καλύμματα ανάφλεξης. Ρότορας αντλίας νερού αλουμινίου. Στροφαλοφόροι άξονες επεξεργασμένοι billet που λειτουργούν σε ρουλεμάν κυλίνδρων με στεγανοποιήσεις στροφάλου «hi-tech». Έμβολα με επίστρωση μείωσης τριβής. Υψηλή απόδοση – συμπλέκτες μεγάλης διάρκειας. Καλάθια συμπλέκτη «Cush-drive». Φουρκέτες επιλογής κιβωτίου ταχυτήτων με σκληρή επίστρωση μείωσης τριβής. Σκληρυμένα/επεξεργασμένα εξαρτήματα άξονα μετάδοσης (αναθεωρημένος κύριος άξονας), κιβώτια ταχυτήτων 6 ταχυτήτων με διαφορετικές αναλογίες χαμηλής/ανώτατης κορυφής για μοντέλα MX/EN. Μπλοκ καλαμιών V-Force. Ενεργοποίηση υδραυλικού συμπλέκτη. Καρμπυρατέρ Keihin. Συστήματα ψεκασμού καυσίμου «TBi» ελεγχόμενα με emoticon. Συστήματα εξάτμισης υψηλής απόδοσης. Ηλεκτρονικός έλεγχος βαλβίδας εξαγωγής TMEES. Ψηφιακές μεταβλητές εκ των προτέρων ανάφλεξης Kokusan.

Οι θρυλικοί δίχρονοι κινητήρες TM Racing 125cc και 144cc είναι συνώνυμοι με τις επιδόσεις. Σε συνδυασμό με μερικές απίστευτες τεχνικές καινοτομίες, η τελευταία εξέλιξη των κινητήρων σχεδιάζονται και κατασκευάζονται από μερικά από τα καλύτερα υλικά και διαθέτουν μερικά από τα καλύτερα βοηθητικά εξαρτήματα που διατίθενται ως στάνταρ εξοπλισμό. Η TM Racing δημιούργησε κινητήρες μικρής χωρητικότητας με εξαιρετικά χαρακτηριστικά ισχύος, μεγαλύτερα από ό,τι θα υποδείκνυε η πραγματική τους χωρητικότητα, σε συνδυασμό με εξαιρετική αξιοπιστία που προσφέρουν κορυφαίες επιδόσεις στην κατηγορία από την αρχή ξανά και ξανά. Και οι δύο εκδόσεις 125cc και 144cc έχουν λάβει μικρές, αλλά σημαντικές, αναθεωρήσεις για τη νέα χρονιά μοντέλου όσον αφορά τη ρύθμιση του κινητήρα. Αυτές οι νέες αλλαγές λειτουργούν παράλληλα με τον ενημερωμένο ηλεκτρονικό προγραμματισμό που έχει σχεδιαστεί για να μεγιστοποιεί την απόδοση του κινητήρα σε όλες τις μορφές. Η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη βαλβίδα εξαγωγής TMEES με σύστημα άμεσης μετάδοσης παραμένει, ένα καλά αποδεδειγμένο και αξιόπιστο σύστημα που ήταν μια ευπρόσδεκτη ενημέρωση σε αυτούς τους κινητήρες μικρής χωρητικότητας. Το σύστημα «direct-drive» TMEES προσφέρει καλύτερη απόκριση με κέρδος ισχύος/ροπής στο χαμηλότερο εύρος, ενώ ενισχύει τη μεσαία/ανώτατη απόδοση του κινητήρα. Τα ηλεκτρονικά του συστήματος TMEES έχουν σχεδιαστεί ώστε να λειτουργούν άψογα με τα ηλεκτρονικά του κινητήρα για να διασφαλίζεται ότι η ισχύς, η ροπή και η απόκριση είναι πάντα στα καλύτερά τους για κάθε συγκεκριμένο κλάδο. Στις εκδόσεις 125cc / 144cc EN και SMR «Fi», τα νέα συστήματα ψεκασμού καυσίμου TBi θα διαθέτουν μια σειρά από νέες αλλαγές ειδικά για αυτά τα μοντέλα.

Bore & Stroke: 54mm x 54.6mm
Displacement: 124.8cm3
Intake : Reed valve
Fuelling: Keihin 38mm Carburettor
Ignition: Kokusan Electronic
Clutch: Multiple-disk in oil bath with hydraulic control
Gear: 6 gear
Cooling System: Coolant liquid with pump
Frame: Aluminium Deltabox Beam Extrusion / Forged & Micro-cast Parts
Front fork: KYB 48mm
Rear shock: TM Racing
Front tyre: 21″
Rear tyre: 19″
Front brake: Disk 270 mm – Brembo pump & caliper
Rear brake: Disk 245mm. – Nissin pump & caliper
Tank: 9.0 Litre (12 litre option)
Seat Height: 98.5cm
Weight: 91kg (‘wet’ – without fuel)
Bore & Stroke: 56mm x 58.2mm
Displacement: 124.8cm3
Intake : Reed valve
Fuelling: Keihin 38mm Carburettor
Ignition: Kokusan Electronic
Clutch: Multiple-disk in oil bath with hydraulic control
Gear: 6 gear
Cooling System: Coolant liquid with pump
Frame: Aluminium Deltabox Beam Extrusion / Forged & Micro-cast Parts
Front fork: KYB 48mm
Rear shock: TM Racing
Front tyre: 21″
Rear tyre: 19″
Front brake: Disk 270 mm – Brembo pump & caliper
Rear brake: Disk 245mm. – Nissin pump & caliper
Tank: 9.0 Litre (12 litre option)
Seat Height: 98.5cm
Weight: 91kg (‘wet’ – without fuel)

Κινητήρες 250cc / 300cc:

Χειροποίητοι στροφαλοθάλαμοι. Ελαφρύ και ισχυρό χυτό περίβλημα συμπλέκτη, ανανεωμένος συμπλέκτης, αντλία νερού και καλύμματα ανάφλεξης. Ρότορας αντλίας νερού αλουμινίου. Στροφαλοφόροι άξονες επεξεργασμένοι billet που λειτουργούν σε ρουλεμάν κυλίνδρων με στεγανοποιήσεις στροφάλου «hi-tech». Έμβολα με επίστρωση μείωσης τριβής. Υψηλή απόδοση – συμπλέκτες μεγάλης διάρκειας. Καλάθια συμπλέκτη «Cush-drive». Καλάθια συμπλέκτη με σκληρή επίστρωση μείωσης τριβής. Φουρκέτες επιλογής κιβωτίου ταχυτήτων με σκληρή επίστρωση μείωσης τριβής. Σκληρυμένα / επεξεργασμένα μέρη άξονα μετάδοσης κίνησης. Κιβώτια ταχυτήτων MX / EN με διαφορετικές σχέσεις – 5 και 6 ταχυτήτων με επιλογές διαθέσιμες στα μοντέλα MX/SMX. Ενεργοποίηση υδραυλικού συμπλέκτη. Μπλοκ καλαμιών V-Force. Καρμπυρατέρ Keihin (MX/SMX/FT). Συστήματα ψεκασμού καυσίμου «TBi» ελεγχόμενα με emoticon με ξεχωριστό ηλεκτρονικό έλεγχο διανομής λαδιού. Ηλεκτρική εκκίνηση. Αντικραδασμικός άξονας. Συστήματα εξάτμισης HGS (με επιμεταλλωμένους θαλάμους διαστολής σε μοντέλα EN / Road). Ηλεκτρονικός έλεγχος βαλβίδας εξαγωγής TMEES. Ψηφιακή μεταβλητή εκ των προτέρων ανάφλεξη Kokusan με επιλογή διπλού χάρτη. Μεταβλητός χρονισμός ανάφλεξης / έλεγχος βαλβίδας ισχύος και λειτουργία συστήματος ψεκασμού καυσίμου με ευαισθησία θέσης μετάδοσης.

Οι 2χρονοι κινητήρες TM Racing 250cc και 300cc είναι συνώνυμοι με τη δύναμη και την ανθεκτικότητα, με κάθε κινητήρα χωρητικότητας να έχει τις δικές του μοναδικές ιδιότητες όσον αφορά τις επιδόσεις και τα χαρακτηριστικά απόδοσης ισχύος. Το 2019 οι κινητήρες είχαν έναν πλήρη επανασχεδιασμό που περιείχε πολλές νέες και συναρπαστικές προσθήκες για αύξηση της απόδοσης και της ευκολίας χρήσης για τον αναβάτη, στη συνέχεια αυτοί οι κινητήρες ενημερώθηκαν ξανά το 2020 για την κυκλοφορία των παραλλαγών με ψεκασμό καυσίμου. οι αλλαγές παραμένουν και υιοθετούνται σε όλα τα μοντέλα. Για το νέο έτος μοντέλου βλέπουμε μόνο μερικές μικρές αλλαγές και αναθεωρήσεις σε αυτούς τους ήδη «πλήρους» κινητήρες, συμπεριλαμβανομένων των νέων ανοχών στροφαλοφόρου άξονα, των αναθεωρημένων θυρών κυλίνδρων και μιας νέας διάταξης ρουλεμάν του αντικραδασμικού άξονα . Υπάρχουν επίσης ενημερώσεις ειδικά για τις εκδόσεις «Fi», οι οποίες περιλαμβάνουν αλλαγές στο σύστημα ελέγχου ψεκασμού καυσίμου για καλύτερη απόδοση.

Ενώ διατηρούν ορισμένα εσωτερικά εξαρτήματα, εξωτερικά, οι κινητήρες τελευταίας γενιάς έχουν μια εντελώς νέα εμφάνιση και δεν μοιράζονται τίποτα όσον αφορά τα χυτά εξαρτήματα και ελάχιστα εσωτερικά εξαρτήματα με τον κινητήρα της προηγούμενης κατηγορίας που καταργήθηκε σταδιακά το 2017. Ο πλήρης επανασχεδιασμός του Αυτός ο τελευταίος κινητήρας γεννήθηκε και κατασκευάστηκε για να δέχεται πολυάριθμες αλλαγές, αλλαγές που περιλαμβάνουν ηλεκτρική εκκίνηση σε όλα τα μοντέλα, παράλληλα με την επιλογή ψεκασμού καυσίμου σε μοντέλα με ψηφιακά ελεγχόμενο σύστημα διανομής λαδιού. Το συγκρότημα κιβωτίου ταχυτήτων διαθέτει επίσης επικαλυμμένα και επεξεργασμένα εξαρτήματα μείωσης της τριβής για να εξασφαλίσει ομαλή και ακριβή αλλαγή ταχυτήτων και ένα εντελώς νέο συγκρότημα κιβωτίου ταχυτήτων για τις εκδόσεις Enduro με 6 σχέσεις (επιλογή σε μοντέλα καρμπυρατέρ). Η πρόσφατη προσθήκη ενός αντικραδασμικού άξονα μειώνει τους κραδασμούς του κινητήρα, δίνοντας πιο ομαλή απόδοση, καλύτερη «αίσθηση» και μείωση της κόπωσης του αναβάτη. Η ανάφλεξη ευαίσθητη στη θέση του κιβωτίου ταχυτήτων λειτουργεί παράλληλα με το σύστημα ελέγχου της βαλβίδας εξαγωγής TMEES, με το σερβομηχανισμό τοποθετημένο στον κύλινδρο και να λειτουργεί απευθείας σε ένα αναθεωρημένο σύστημα τροχαλίας. Ο ηλεκτρονικός προγραμματισμός ελέγχου, παράλληλα με τον διακόπτη χάρτη διπλής ανάφλεξης που είναι τοποθετημένος στο τιμόνι, επιτρέπει την παροχή ισχύος για καθέναν από τους κινητήρες 250cc και 300cc όχι μόνο να προσαρμόζεται από τον αναβάτη στην πίστα, αλλά τα ηλεκτρονικά συστήματα κάνουν επίσης αλλαγές στη χαρτογράφηση ανάλογα με την επιλογή ταχύτητας , θέση βαλβίδας(και επικοινωνία με το σύστημα ψεκασμού καυσίμου όπου ισχύει), διασφαλίζοντας πάντα την καλύτερη παροχή ισχύος και πρόσφυση. Ένα σύστημα που αποδεικνύεται εξαιρετικό τόσο για το hole-shot όσο και για τα ολισθηρά τμήματα βράχου, ανάλογα με τη μηχανή και την ικανότητα φυσικά, επιτρέποντας έτσι στον κινητήρα και τα συστήματα ελέγχου να δώσουν στον αναβάτη την απαιτούμενη ισχύ και ροπή στον απαιτούμενο χρόνο. το καλύτερο σε απόδοση σε όλες τις συνθήκες. Κατασκευασμένοι από μερικά από τα καλύτερα υλικά για τη διατήρηση της απόδοσης και της αξιοπιστίας, αυτοί οι ήδη κορυφαίοι κινητήρες που παράγουν απίστευτη, αλλά χρησιμοποιήσιμη, ελεγχόμενη ισχύ και ροπή σε συνδυασμό με ποιοτικά βοηθητικά εξαρτήματα, έχουν φτάσει σε ένα νέο επίπεδο. Η απόδοση ισχύος, η άνεση του αναβάτη και η απόλυτη απόδοση προσαρμόζονται βέλτιστα σε κάθε κλάδο σε όλες τις συνθήκες, με τρόπο που δεν έχει ξαναδεί η αγορά σε 2χρονους κινητήρες εκτός δρόμου.

Bore & Stroke: 66.4mm x 72mm
Displacement: 249.3cm3
Intake : Reed valve
Fuelling: Keihin 38mm Carburettor
Ignition: Kokusan / Emoticon ECU
Clutch: Multiple-disk in oil bath with hydraulic control
Gear: 5 gear (6 option)

Cooling System: Coolant liquid with pump
Frame: Aluminium Deltabox Beam Extrusion / Forged & Micro-cast Parts
Front fork: KYB 48mm
Rear shock: TM Racing
Front tyre: 21″
Rear tyre: 19″
Front brake: Disk 270 mm – Brembo pump & caliper
Rear brake: Disk 245mm. – Nissin pump & caliper
Tank: 9.0 Litre (12 litre option)
Seat Height: 98.5cm
Weight: 100kg (‘wet’ – without fuel)
Bore & Stroke: 72mm x 72mm
Displacement: 297.2cm3
Intake : Reed valve
Fuelling: Keihin 38mm Carburettor
Ignition: Kokusan / Emoticon ECU
Clutch: Multiple-disk in oil bath with hydraulic control
Gear: 5 gear (6 option)
Cooler System: Coolant liquid with pump
Frame: Aluminium Deltabox Beam Extrusion / Forged & Micro-cast Parts
Front fork: KYB 48mm
Rear shock: TM Racing
Front tyre: 21″
Rear tyre: 19″
Front brake: Disk 270 mm – Brembo pump & caliper
Rear brake: Disk 245mm. – Nissin pump & caliper
Tank: 9.0 Litre (12 litre option)
Seat Height: 98.5cm
Weight: 100kg (‘wet’ – without fuel)

.

4034 More posts in ΓΕΝΙΚΑ ΝΕΑ category
Recommended for you
MXGP 2024 – ΝΙΚΗ ΚΑΡΙΕΡΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ P.JONASS ΣΤΟ “ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΛΑΣΠΗΣ” ΤΟΥ ΠΕΜΠΤΟΥ ΓΥΡΟΥ ΣΤΗΝ ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ

Η λάσπη πάντα εξομαλύνει τις διαφορές στο motocross και στον πέμπτο γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος...