ΣΤΑΘΕΡΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΚΑΙ ΡΕΚΟΡ ΓΙΑ ΤΑ MICHELIN POWER SLICK ΣΤΟ MUGELLO

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ – Ο έβδομος αγώνας του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος FIM MotoGP™ μόλις ολοκληρώθηκε με τερματισμό ένα-δύο για την ομάδα της Ducati Lenovo. Ο Enea Bastianini ολοκλήρωσε τον τελευταίο γύρο με χρόνο 1’46.277, κερδίζοντας τη δεύτερη θέση από τον Jorge Martin (Prima Pramac Racing) στις τελικές στροφές.

• Oι αναβάτες εδειξαν τις ικανότητες τους στην πιο τεχνική πίστα της σεζόν, εκμεταλλεύομενοι τις επιδόσεις των ελαστικών MICHELIN. Λόγω της εξαιρετικής σταθερότητας στους χρόνους αγώνα, ο Francesco Bagnaia ολοκλήρωσε 23 γύρους στην πίστα Mugello σε 40’51.770 – περισσότερα από 25 δευτερόλεπτα ταχύτερα από το προηγούμενο ρεκόρ διάρκειας.

• Το τέταρτο Σαββατοκύριακο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος FIM ENEL MotoE™ επιβεβαίωσε τις  βελτιωμένες επιδόσεις των ηλεκτρικών μοτοσυκλετών εξοπλισμένων με ελαστικά MICHELIN, τα οποία είναι πιο βιώσιμα και με ξεχωριστό σχεδιασμό.

Όπως σε κάθε Grand Prix από την αρχή της σεζόν, οι γκάμες MICHELIN Power Slick έχουν αποδείξει τα πλεονεκτήματα των μειγμάτων γόμας του 2024. Οι αναβάτες στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα FIM MotoGP μπόρεσαν και πάλι να βασιστούν στις σταθερές επιδόσεις υψηλού επιπέδου των ελαστικών μας, που τους επέτρεψαν  να σχεδιάσουν την τέλεια στρατηγική για να δικεδικήσουν  τη νίκη. Ανεξάρτητα από τη στιγμή στον αγώνα, όλοι είχαν την ευκαιρία να πιέσουν όταν χρειαζόταν και να αυξήσουν τον ρυθμό για να προσπαθήσουν να κερδίσουν θέσεις, ανεξάρτητα από τη φθορά των ελαστικών. Αυτό το τελευταίο σημείο απεικονίστηκε τέλεια με το πέρασμα του Enea Bastianini στον Jorge Martin (Prima Pramac Racing) στις τελευταίες στροφές του αγώνα, σε μια κομβική στιγμή που τα ελαστικά έπρεπε να προσφέρουν επιδόσεις και αυτοπεποίθηση.

«Τα ελαστικά που διαρκούν και που επιτρέπουν στους αναβάτες να επιτίθενται ανά πάσα στιγμή του αγώνα και να σπάνε ρεκόρ, αποτελούν  το DNA των ελαστικών MICHELIN Power Slick», δήλωσε ο Piero Taramasso, Michelin Two–Wheel Motorsport Manager. «Φεύγουμε από το Mugello με ανάλαφρη καρδιά, με την αίσθηση ότι δώσαμε για άλλη μια φορά στους συνεργάτες μας  τη δυνατότητα να κάνουν ό,τι καλύτερο μπορούσαν. Γνωρίζουμε ότι το Mugello είναι μια πολύ δύσκολη πίστα για ελαστικά, γιατί πέρα ​​από τις στροφές υψηλής ταχύτητας, τα ελαστικά πρέπει να αντέχουν στο πολύ βίαιο φρενάρισμα, συμπεριλαμβανομένης της επιβράδυνσης  από 360 χλμ./ώρα σε περίπου 80 χλμ./ώρα στο τέλος του ευθεία. Φέτος η θερμοκρασία ήταν σημαντικά υψηλότερη από πέρυσι, αλλά τα ελαστικά μας εξακολουθούσαν να επιδεικνύουν μεγάλη ευελιξία και σταθερές επιδόσεις κατά τη διάρκεια του αγώνα. Οι χρόνοι γύρων που είδαμε στο τέλος του αγώνα ήταν συγκρίσιμοι με εκείνους του πρώτου ημιχρόνου. Εν μέρει χάρη στα ελαστικά μας, οι αναβάτες πρόσφεραν ένα συναρπαστικό θέαμα για τους θεατές που ήταν περισσότεροι φέτος(περισσότεροι από 156.000, συμπεριλαμβανομένων περισσότερων από 80.000 την Κυριακή) και αυτό μας κάνει ιδιαίτερα περήφανους».

Σε μικρή απόσταση από τη Φλωρεντία, στην καρδιά της Τοσκάνης, η πίστα Autodromo del Mugello μήκους 5.245 χιλιομέτρων έχει εννέα δεξιές και έξι αριστερές στροφές. Θεωρείται πολύ τεχνική από τις ομάδες και αποτελεί μια από τις αγαπημένες πίστες των αναβατών. Είναι επίσης η πίστα που περιέχει τη μεγαλύτερη ευθεία στο πρωτάθλημα (1.141 χλμ) όπου οι μοτοσυκλέτες προσεγγίζουν ταχύτητες 370 χλμ./ώρα.

Για τον συγκεκριμένο αγώνα του 2024, η Michelin είχε διαθέσιμα για τους συνεργάτες  τρία μείγματα γόμας για εμπρός (μαλακό, μεσαίο, σκληρό) και δύο για πίσω (μαλακό και μεσαίο). Δεδομένου του μεγαλύτερου αριθμού στροφών προς τα δεξιά, τα πίσω ελαστικά ήταν ασύμμετρα και πιο ενισχυμένα στη δεξιά τους πλευρά.

«Από την έναρξη των δοκιμών την Παρασκευή, οι αναβάτες αποφάσισαν ότι το μεσαίο μείγμα γόμας θα ήταν η η καλύτερη επιλογή για τον μπροστινό τροχό και ότι το μαλακό για τον πίσω – τουλάχιστον για τον αγώνα Sprint», δήλωσε ο Piero Taramasso. «Στη συνέχεια, τα αποτελέσματα που επιτεύχθηκαν το Σάββατο ήταν τόσο καλά που η συντριπτική πλειοψηφία των συνεργατών μας (με εξαίρεση έναν μόνο αναβάτη) επανέλαβαν τον ίδιο επιτυχημένο συνδυασμό για την Κυριακή».

Το απόγευμα του Σαββάτου, τον αγώνα Sprint κέρδισε ο Francesco Bagnaia (Ducati Lenovo Team), μπροστά από τον Marc Marquez (Gresini Racing MotoGP) και τον Pedro Acosta (Red Bull GASGAS Tech 3).

Την Κυριακή, τον αγώνα Grand Prix κέρδισε και πάλι ο Francesco Bagnaia (Ducati Lenovo Team), ο οποίος κυριάρχησε στον αγώνα από τον πρώτο γύρο, μπροστά από τον ομόσταυλό του Enea Bastianini. Το τρίτο σκαλί του βάθρου κατέλαβε ο Jorge Martin (Prima Pramac Racing).

Ρεκόρ και στατισικά από το Grand Prix του 2024

Ενώ κέρδισε την pole position, ο Jorge Martin (Prima Pramac Racing) σημείωσε νέο ρεκόρ γύρου πίστας όλων των εποχών με χρόνο 1’44.504, καταρρίπτοντας το προηγούμενο ρεκόρ με χρόνο 1’44.855 που σημείωσε  πέρυσι ο Francesco Bagnaia (Ducati Lenovo Team).

Κατά τη διάρκεια του Grand Prix, ο Francesco Bagnaia σημείωσε το νέο ρεκόρ αγώνα με χρόνο 1’45,770, καταρρίπτοντας το δικό του ρεκόρ  με χρόνο 1’46.588, το οποίο σημείωσε το 2022.

Ο Marc Marquez (Gresini Racing MotoGP) έθεσε ένα νέο ρεκόρ χρόνου στον αγώνα Sprint σε 1’45,198, σε σύγκριση με  1’46,187 το 2023.

Με αυτόν τον σταθερά γρήγορο ρυθμό, ο αγώνας Sprint διήρκεσε σχεδόν 11 δευτερόλεπτα λιγότερο από το 2023 (19’30.251 έναντι 19’41.183), ενώ το Grand Prix βελτιώθηκε περισσότερο από 25 δευτερόλεπτα. Ο αγώναες του 2024 διήρκεσε 40.51.385, σε σύγκριση με 41.16.863 το 2023.

Όσον αφορά την τελική ταχύτητα, το ρεκόρ που σημείωσε ο Brad Binder (Red Bull KTM Factory Racing) κατά τη διάρκεια του αγώνα Sprint του 2023 (366,1 χλμ./ώρα), ισοφάρισε φέτος ο Pol Espargaro και πάλι κατά τη διάρκεια του αγώνα Sprint.

Ο τέταρτος αγώνας του  Παγκόσμιου Πρωταθλήματος FIM ENEL MotoE™

Μετά τους δύο αγώνες που πραγματοποιήθηκαν στην πίστα Mugello, το πρωτάθλημα MotoE έφτασε στα μισά του δρόμου για τη σεζόν του 2024. Όπως και πέρυσι, αυτή η σειρά των 16 αγώνων, η οποία περιλαμβάνει ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες, διεξάγεται με ρυθμό δύο αγώνων κατά τη διάρκεια οκτώ Σαββατοκύριακων MotoGP.

Οι ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα FIM ENEL MotoE, που προμηθεύεται η Ducati, είναι εξοπλισμένες με νέα ελαστικά Michelin που ενσωματώνουν 49% ανανεώσιμα και ανακυκλωμένα υλικά μπροστά και 53% πίσω, σε σύγκριση με 34% και 52% αντίστοιχα το 2023. Φέτος, νέα είναι και η σχεδίαση του πίσω ελαστικού, του οποίου το πέλμα διαθέτει εφήμερα σχέδια με βελούδινη εμφάνιση, σχεδιασμένα να ξεθωριάζουν κατά τους πρώτους γύρους.

Κατά τη διάρκεια του πρώτου αγώνα,  που τελικά έγινε στις 6:40 μ.μ. το Σάββατο μετά το ατύχημα του Lukas Tulovic (Dynavolt Intact GP Moto E), ο Mattia Casadei (LCR E-Team) πέρασε πρώτος τη γραμμή τερματισμού, μπροστά από τον Alessandro Zaccone (Tech 3 E-Racing) και τον Hector Garzo (Dynavolt Intact GP MotoE).

Το δεύτερο αγώνα κέρδισε ο Kevin Zannoni (Open Bank Aspar Team), μπροστά από τους δύο αναβάτες της LCR E-Team, Mattia Casadei και Eric Granado.

Στον 2ο γύρο του πρώτου αγώνα, ο Alessandro Zaccone (Tech3 E-Racing) κατέρριψε το ρεκόρ αγώνα για το MotoE με χρόνο 1’55.617, ενώ την προηγούμενη μέρα, κατά τη διάρκεια του δεύτερου προκριματικού session, σημείωσε νέο ρεκόρ πίστας όλων των εποχών για την κλάση του, με χρόνο 1’55.466. Ο Andrea Mantovani (Klint Forward Factory Team) σημείωσε το ρεκόρ ταχύτητας με 282.7 χλμ/ώρα με την ηλεκτρική του Ducati.

«Ο ανταγωνισμός είναι έντονος στην καρδιά αυτων των πολύ καινοτόμων αγώνων», σχολίασε ο Piero Taramasso. «Κάθε αγωνιστικό Σαββατοκύριακο, το πρωτάθλημα παρουσιάζει σημαντική πρόοδο, είτε σε επιδόσεις είτε σε θέαμα εντός πίστας. Σε αυτό το πλαίσιο, τα νέα μας ελαστικά συμβάλλουν σημαντικά. Το Σάββατο είδαμε ότι το ρεκόρ αγώνα καταρρίφθηκε στον πρώτο από τους δύο αγώνες και μετά βελτιώθηκε ξανά στο δεύτερο με τα ίδια ελαστικά! Αυτά τα αποτελέσματα αποδεικνύουν ότι τα ελαστικά μας, με βιώσιμα μείγματα γόμας, προσφέρουν επιδόσεις  υψηλού επιπέδου που αντέχουν  στο χρόνο. Είμαστε πολύ περήφανοι για αυτό το αποτέλεσμα ».

Ο 8ος αγώνας του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος MotoGP FIM, καθώς και ο 9ος και ο 10ος αγώνας του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος MotoE FIM ENEL θα πραγματοποιηθούν από τις 28 έως τις 30 Ιουνίου στην πίστα Motul TT Assen (Ολλανδία).

4126 More posts in ΓΕΝΙΚΑ ΝΕΑ category
Recommended for you
TEST – ΔΟΚΙΜΑΖΟΥΜΕ ΤΑ ΤΑΚΑΚΙΑ ΤΗΣ AP RACING…OFF ROAD KAI RACING OFF ROAD

Μία από τις παλαιότερες εταιρείες, με μεγάλη εμπλοκή στους μηχανοκίνητους αγώνες και όχι μόνο, έχει...