ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ KAWASAKI MOTOCROSS ΚΧ250/450 KAI KX450SR 2026
Μεγάλη αναστάτωση έχει προκαλέσει το γεγονός ότι η Kawasaki ανακοίνωσε την παραγωγή δίχρονης ΜΧ μοτοσυκλέτας, αφήνοντας να εννοηθεί τον χρονικό ορίζοντα του 2026, και ίσως να υπάρχει αρκετή δόση αλήθειας καθώς τα νέα τετράχρονα δεν παρουσιάζουν αναβαθμίσεις. Η νέα γενιά του 2026 για τα ΚΧ250/450 και KX450SR της Kawasaki, περνάει στην τρίτη του χρονιά χωρίς να έχει αλλάξει σημαντικά από την τελευταία φορά που δέχτηκε ριζικές αναβαθμίσεις. Με νέους χρωματισμούς, το μεγάλο motocross παραμένει να είναι το πληρέστερο και τεχνολογικά αναβαθμισμένο ΜΧ της πράσινης εταιρείας.

Kawasaki KX450 2026
To 2024 ήταν η χρονιά που η Kawasaki ανανέωσε ριζικά θα λέγαμε το μεγάλο της 450, με νέο κινητήρα, πλαίσιο, πλαστικά, φρένα αλλά και πολλά ηλεκτρονικά. Στον κινητήρα μεγάλη βαρύτητα έχει δοθεί στην κάθετη ροή του αέρα ενώ το φίλτρο του αέρα ακολουθεί τα δεδομένα της εποχής αλλάζοντας χωρίς εργαλεία. Σημαντικό το εμπρός φρένο της Brembo και οι ρυθμίσεις στα μασπιέ, στο τιμόνι αλλά και τις βάσεις της κεφαλής του κινητήρα για καλύτερη προσαρμογή του αναβάτη πάνω στην μοτοσυκλέτα αλλά και στην συμπεριφορά της. Στον ηλεκτρονικό τομέα έχουμε τις δύο χαρτογραφήσεις και το ηλεκτρονικό σύστημα εκκίνησης, που η Kawasaki το έχει από το 2012, και φυσικά σε αυτή την γενιά έχουμε επιπλέον εννέα στάδια traction control. Τα νέα ΚΧ πλέον συνδέονται με bluetooth στο smartphone του ιδιοκτήτη μέσω app που τη Kawasaki το αποκαλεί “Rideology” παρέχοντας του λειτουργίες και ρυθμίσεις επεμβαίνοντας στην ηλεκτρονικής της μοτοσυκλέτας.

Kawasaki KX450SR 2026
Παράλληλα με το KX450 παρουσιάστηκε και το νέο KX450SR, η ειδική έκδοση που και αυτή δεν παρουσιάζει σημαντικές αλλαγές εκτός των γραφικών. Οι διαφορές του με την απλή έκδοση είναι εντυπωσιακές εντός και εκτός πίστας και είναι οι ακόλουθες:
- 49mm Showa Closed Cartridge πιρούνι με επιστρώσεις Kashima και τιτανίου
- Showa πίσω αμορτισέρ με επίστρωση Kashima
- Εξάτμιση τιτανίου PRO CIRCUIT TI-6
- Τιμονόπλακες XTRIG ROCS-TECH με PHDS (PROGRESSIVE HANDLEBAR DAMPING SYSTEM)
- Ειδικές χαρτογραφήσεις απόδοσεις
- Καπάκι συμπλέκτη Hinson με το λογότυπο της Kawasaki
- Πίσω γρανάζι της Renthal® και αλυσίδα της D.I.D
- Στεφάνια τροχών D.I.D DirtStar ST-X
- Ρυθμίσεις ERGO-FIT®
- Γκριπ ODI lock-on grips

Kawasaki KX250 2026
Το μικρό motocross της Kawasaki άλλαξε την περσινή χρονιά και όπως συνηθίζουν οι περισσότερες εταιρείες, δεν πραγματοποιούν μεγάλες αλλαγές την επόμενη, και εξαίρεση δεν αποτελεί η Kawasaki.




















