AMA MX/SX – ΧΩΡΙΖΟΥΝ ΟΡΙΣΤΙΚΑ KAWASAKI ΚΑΙ J.PRADO

Από το τελείωμα του πρωταθλήματος AMA motocross 2025 ήταν γνωστό ότι υπήρχε ρήξη και δυσαρέσκεια ανάμεσα στις σχέσεις του Jorge Prado και της ομάδας του Monster Energy Kawsaki, μια αντιπαράθεση που έπαιξε και στα social media, με άσχημο αντίκτυπο. Ήταν σχεδόν βέβαιο ότι οι δύο πλευρές δεν θα συνέχιζαν μαζί.

Από κοινού Kawasaki και Prado δεν επιθυμούσαν την συνέχιση της συνεργασίας του όμως στο πολυετές συμβόλαιο του περσινού παγκόσμιο πρωταθλητή της MXGP, υπήρχε και μια τρίτη πλευρά αυτή της Monster Energy. Ο Prado, όπως έχουμε αναφέρει και στο παρελθόν, είχε έτοιμη λύση gia to 2026 με την Red Bull KTM αρκεί να ήταν ακριβώς αυτό δλδ Red Bull KTM. Τελικά όπως φαίνεται βρέθηκε λύση και η Monster αποχώρησε και αυτή από τα δικαιώματα της στον Prado, και τώρα αναμένουμε την ανακοίνωση της νέας ομάδας του Ισπανού!


Discover more from mxin.gr

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

2508 More posts in MOTOCROSS category
Recommended for you
AMA MX 2026 – Ο Α.CAIROLI ΔΗΛΩΣΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΉ ΣΤΟ RED BUD…ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΕΝΑΝ ΑΓΩΝΑ ΤΟΥ PRO MOTOCROSS!

Ο εννέα φορές παγκόσμιος πρωταθλητή; motocross Antonio Cairoli ποτέ δεν έκρυψε το πάθος του για...