AMA MX 2026 – ΟΙ ΑΔΕΡΦΟΙ COENEN ΠΑΝΕ ΑΜΕΡΙΚΗ ΚΑΙ ΦΕΡΝΟΥΝ ΤΟ ΧΑΟΣ ΤΟ 2027
Έχοντας πάρει το πρώτο δείγμα από την συμμετοχή των αδερφών Coenen στον τρίτο γύρο του αμερικανικού πρωταθλήματος στο Thunder Valley πριν από τρεις εβδομάδες και με την επιβεβαίωση ότι την σεζόν του 2027 θα αγωνιστούν πλήρως επί αμερικανικού εδάφους, έχει ξεκινήσει ένα ντόμινο μεταγραφικών σεναρίων που έχει φέρει τα πάνω κάτω.
Τα πράγματα ξεκινούν από τον όμιλο της ΚΤΜ που παρά τα προβλήματα, παραμένει ο κύριος παίχτης των μεγάλων μεταγραφών. Την νέα σεζόν, μετά την αποχώρηση της εργοστασιακή GASGAS ακολουθεί και η Husqvarna όπου οι αναβάτες των 250 Ryder Difrancesco, Casey Cochran και Daxton Bennick θα μεταφερθούν στην ΚΤΜ μαζί με τον Julien Baumer και φυσικά τον Sasha Coenen. Με την έλευση του Lucas στα 450, αναγκαστικά ο Aaron Plessinger δεν θα ανανεώσει για το 2027 και ήδη γνωρίζουμε ότι θα πάει στην Triumph, ενώ αναμένουμε και τον Jorge Prado να υπογράψει πλέον κανονικό συμβόλαιο καθώς φέτος ήταν με κοινή συμφωνία χωρίς απολαβές. Στην περίπτωση του Eli Tomac η ομάδα έχει ανοιχτά όλα τα σενάρια ενώ για τους αναβάτες της Husqvarna που αποχωρεί, ο RJ Hampshire είναι πολύ κοντά με την Ducati, και ο Malcolm Stewart με την Suzuki, o μεν πιθανότατα στην θέση του Justin Barcia και ο δεύτερος στην θέση του Jason Anderson. Με αυτή την κατάσταση αποκλείεται η οποιαδήποτε επιστροφή την ομάδα του Chase Sexton σε περίπτωση που αποχωρήσει από την Kawasaki.
Μια και αναφέραμε τον Sexton, η μόνη ομάδα που θα μπορούσε να υποστηρίξει το badget του είναι η Yamaha, που θα χάσει τον Cooper Webb και πιθανότατα τον Justin Cooper επίσης. Θα πρέπει όμως να αποδεχτεί τον ρόλο του ως δεύτερος αναβάτης(δύσκολο!) καθώς στην μεγάλη κατηγορία η Yamaha είναι του…Deegan! O Webb φαίνεται να πηγαίνει ξανά σε σιδερένιο πλαίσιο, στην δορυφορική ομάδα της Husqvarna που θα δημιουργηθεί με εργοστασιακή υποστήριξη στους κινητήρες ενώ ο Cooper είναι έτσι κι αλλιώς επιλογή της Kawasaki για δεύτερος(δίπλα στον Sexton) ή ακόμα και πρώτος της αναβάτη.
Αν νομίζαμε πέρσι ότι η μετακίνηση των Prado και Tomac στην ΚΤΜ, του Sexton στην Kawasaki και η παρουσία των Ducati και Triumph στο πρωτάθλημα ήταν μια δυνατή μεταγραφική περίοδος, φέτος μάλλον πάμε για μια ακόμα πιο δυνατή.
Discover more from mxin.gr
Subscribe to get the latest posts sent to your email.







