MXGP 2020 – ΑΝΑΝΕΩΣΕ ΜΕ ΤΗΝ RED BULL KTM O J.HERLINGS

Λίγο πριν την έναρξη του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος MXGP 2020 στην Αγγλία και με το συμβόλαιο του να λήγει το 2021, η Red Bull KTM, έφερε ξανά τον Jeffrey Herlings στο τραπέζι για να ανανεώσουν την συνεργασία τους μέχρι και το 2023.

O τέσσερις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής μετά από 12 χρόνια συνεργασίας με τους Αυστριακούς, δήλωσε ότι νοιώθει την ομάδα οικογένεια του, έχοντας πετύχει μαζί τους τις σημαντικότερες στιγμές της καριέρας του.


Discover more from mxin.gr

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

2508 More posts in MOTOCROSS category
Recommended for you
AMA MX 2026 – Ο Α.CAIROLI ΔΗΛΩΣΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΉ ΣΤΟ RED BUD…ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΕΝΑΝ ΑΓΩΝΑ ΤΟΥ PRO MOTOCROSS!

Ο εννέα φορές παγκόσμιος πρωταθλητή; motocross Antonio Cairoli ποτέ δεν έκρυψε το πάθος του για...