MXGP 2021 – O A.STERRY ΣΤΗΝ HITACHI KTM UK

Το 2021, ο Adam Sterry θα συνεχίσει την καριέρα του στην Hitachi KTM UK Fueled by Milwaukee στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MXGP. Ο Βρετανός έχει υπογράψει με την νέα του ομάδα για μια σεζόν. Ο 24χρονος έκανε το ντεμπούτο του στο MXGP φέτος με την JD Gunnex KTM Racing, αλλά αργότερα στη σεζόν αποφάσισε να κάνει τη μετάβαση στη βρετανική ομάδα. Ο Sterry θα αγωνιστεί επίσης στο ACU British Championship όπου είχε κερδίσει τον τίτλο στην MX2 το 2016.


Discover more from mxin.gr

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

2508 More posts in MOTOCROSS category
Recommended for you
AMA MX 2026 – Ο Α.CAIROLI ΔΗΛΩΣΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΉ ΣΤΟ RED BUD…ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΕΝΑΝ ΑΓΩΝΑ ΤΟΥ PRO MOTOCROSS!

Ο εννέα φορές παγκόσμιος πρωταθλητή; motocross Antonio Cairoli ποτέ δεν έκρυψε το πάθος του για...