ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ 2Τ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΩΝ MOTOCROSS ΚΤΜ 2023…ΜΕ ΜΙΖΑ ΚΑΙ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ INJECTION!
Είναι από τις ελάχιστες φορές που μια εταιρεία παρουσιάζει ολοκληρωτικές αλλαγές σε ολόκληρη την motocross γκάμα της. Η ΚΤΜ, ανανέωσε ριζικά τα τετράχρονα μοντέλα της με νέες τεχνολογίες και καινοτομίες αλλά δεν άφησε τα δίχρονα στην τύχη τους για το 2023. Επένδυσε στα δίχρονα με ολοκληρωμένες αλλαγές αλλά και νέες εφαρμογές, κόντρα στα σημεία των καιρών που θέλουν να σκοτώσουν τον δίχρονο κινητήρα.
Όχι μόνο ανανέωσε την δίχρονη motocross γκάμα της, την διεύρυνε κιόλας με τον νέο SX 300 μια και είδε ότι η κατηγορία που δημιούργησε η FIM στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα, έχει μέλλον. Μετά την enduro σειρά, τώρα και τα motocross απολαμβάνουν μίζα και τροφοδοσία ψεκασμού ενώ νέο είναι και το power valve στην κεφαλή. Όπως είχε ανακοινωθεί πέρσι, η ΚΤΜ απέσυρε από την παραγωγή το SX150. Δείτε παρακάτω την σχετική παρουσίαση της ΚΤΜ για τα νέα μοντέλα της.
Με 8 παγκόσμια πρωταθλήματα της κορυφαίας κατηγορίας FIM MXGP σε 12 χρόνια. Πάνω από 300 νίκες MXGP και MX2 από το 2004. Με 5 από τους τελευταίους 8 τίτλους AMA 450SX Supercross. Cairoli, Dungey, Herlings, Musquin, Prado, Webb, Vialle και άλλους. Η πίστα είναι η απόλαυσή μας. Στην KTM έχουμε ακόμα την μεγαλύτερη και πιο εξειδικευμένη γκάμα motocross που μπορεί να βρει κανείς σε οποιαδήποτε πίστα ή σε οποιαδήποτε αντιπροσωπεία.
Πώς μπορείτε να κυριαρχήσετε καλύτερα;
Έχουμε ακόμα 12 μοντέλα που εκτείνονται από ηλεκτρικά ποδήλατα εκμάθησης έως δίχρονες μίνι μοτοσυκλέτες (50, 65, 85cc) έως μεγαλύτερα δίχρονα χωρητικότητας 125, 250 και 300cc. Τα KTM SX-F αποτελούνται από 250, 350 και 450 τετράχρονα. Ένας μελλοντικός νικητής του AMA 450SX ή παγκόσμιος πρωταθλητής MXGP μπορεί να γίνει πορτοκαλί από τα πρώτα του βήματα στο χώμα μέχρι εκείνες τις τελευταίες στροφές ως νικητής στο υψηλότερο επίπεδο. Λοιπόν, έχουμε τις μοτοσυκλέτες, αλλά γιατί να μπείτε στην οικογένεια; Γιατί να αγκαλιάσετε το KTM DNA; Λοιπόν, τα KTM SX είναι τα πιο ισχυρά σε κάθε κατηγορία και διαθέτουν τα καλύτερα εξαρτήματα. Είναι οι πιο αφοσιωμένοι στον αγώνα.
Η αγωνιστική ομάδα μας ενημερώνει για να σας δώσουμε δύναμη. Τα KTM SX του 2023 είναι πιο κομψά, πιο λεπτά, πιο ελεγχόμενα, τα πιο επιθυμητά. Αποτελούν την καλύτερη έκφραση του απόλυτου «αγώνα» motocross, οπότε είμαστε έτοιμοι για όταν θέλετε να σοβαρευτείτε πραγματικά.
Πίσω από την μπάρα: Προετοιμασία και εξοπλισμός
Είμαστε πρωτοπόροι στην αγορά με τη χρήση νέων ιδεών και τεχνολογίας αιχμής σε όλο το χαρτοφυλάκιο των μοτοσυκλετών μας και τα 2023 KTM SX είναι τα καλύτερα μας. Οι συνεργασίες με εταιρείες όπως η KEIHIN, η PANKL και η Brembo σημαίνει ότι οι δυνατότητες απόδοσης έχουν διευρυνθεί. Η σειρά KTM SX 2023 θα βασίζεται σε 2 χάρτες (ένας τυπικός, πιο ήπια και γραμμική ισχύς και ένας άλλος για πιο επιθετική απόκριση), σύστημα εκκίνησης, έλεγχος πρόσφυσης, αισθητήρας ‘roll-over’ για μεγάλες πτώσεις και ένα ωρόμετρο. Με ηλεκτρονική διαχείριση ψεκασμού καυσίμου και ένδειξη καυσίμου(ρεζέρβα) μέσω του συστήματος διαχείρισης κινητήρα Keihin. Άλλα προπαρασκευαστικά βήματα γίνονται μέσω των προσαρμογών χωρίς εργαλεία που είναι πλέον δυνατές με την τελευταία τεχνολογία WP Suspension engineering. Οι νέες δεξαμενές καυσίμου 7,2 λίτρων πολυαιθυλενίου (τροφοδοτούνται στην προστατευμένη μονοκόμματη αντλία καυσίμου και το φίλτρο) και οι ανθεκτικές ζάντες αλουμινίου Excel ρυθμίζονται πιο γρήγορα και πιο εύκολα χάρη στη νέα σχεδίαση των καψουλιών των ακτίνων. Είστε READY TO RACE.
Η μπάρα έπεσε…μπείτε στη δράση
Εκκινήστε με την ηλεκτρική μίζα (σε όλα τα μοντέλα) το KTM SXs σφυρίζει κατά μήκος της ευθείας και στην πρώτη στροφή και βγαίνει μπροστά με χάρη. Τα πακέτα κινητήρων μας είναι πιο συμπαγή, πιο ανθεκτικά, πιο λειτουργικά και προσφέρουν την καλύτερη αναλογία ισχύος προς βάρος σε όλα τα επίπεδα. Οι νέες κυλινδροκεφαλές προσφέρουν κέρδη απόδοσης, αλλά η περιστροφή των κινητήρων προς τα πίσω κατά 2 μοίρες έχει δώσει καλύτερο κέντρο βάρους και πιο βαθιά επίδραση με την λειτουργία του πλαισίου.
Τα ολοκαίνουργια κιβώτια ταχυτήτων PANKL Racing Systems 5 ταχυτήτων με έναν πρόσθετο αισθητήρα για τις τετράχρονες μοτοσυκλέτες σημαίνουν ότι οι ανοδικές αλλαγές (από τη 2η ταχύτητα και μετά) είναι πιο ελαφριές χάρη στη λειτουργία Quickshifter. Το Quickshifter μπορεί να απενεργοποιηθεί με έναν διακόπτη στο τιμόνι, αλλά ένας άξονας αλλαγής ταχυτήτων βελτιστοποιημένος στο ίδιο το κιβώτιο ταχυτήτων σημαίνει ότι η δύναμη αλλαγής των ταχυτήτων είναι πλέον μικρότερη και επομένως ευκολότερη. Ο υδραυλικός συμπλέκτης Brembo εξασφαλίζει κορυφαία αξιοπιστία, ανεξάρτητα από τις συνθήκες.
Για τα 2Τ, λιγότεροι υδατάνθρακες = περισσότεροι μύες. Έχουμε κοσμήσει τα KTM SX μας με έναν νέο ηλεκτρονικό ψεκασμό καυσίμου για να εξασφαλίσουμε απλότητα, απόλαυση και μοναδικότητα. Επομένως, τα SX αποκτούν ένα νέο σώμα γκαζιού 39 mm με μπεκ τοποθετημένα για ακριβέστερη απόκριση. Ένα «remix to the premix» βασίζεται σε έναν αισθητήρα TPS για καλύτερη συμπεριφορά στο ρελαντί και για το μείγμα καυσίμου-αέρα (χωρίς να ξεχνάμε τον μηχανισμό ψυχρής εκκίνησης(chock) που είναι ο ίδιος με τα KTM SX-F). Το αποτέλεσμα είναι «περισσότερο»: περισσότερη δύναμη, περισσότερη απόκριση, περισσότερη σιγουριά, περισσότερη ευκολία, περισσότερη διασκέδαση.
Εύρεση της ροής και μετά επίθεση στην πίστα
Οι απαιτήσεις του ανταγωνισμού, της φυσικής κατάστασης και της πίστας δίνουν τον ρυθμό σε κάθε σκέλος. Είναι στα βάθη αυτού του σκληρού, φυσικού σταδίου ενός αγώνα, όταν η σύνδεση και η αίσθηση με οποιαδήποτε μοτοσυκλέτα μπορεί να κάνει τη διαφορά και να αξιοποιήσει πλήρως τον ενθουσιασμό και την εκπλήρωση. Έχουμε επαναφέρει τις αρχές σχεδιασμού του πλαισίου μας στον πυρήνα και αναζητήσαμε καλύτερη δυναμική, σταθερότητα και αντοχή. Η «Διαμήκης ακαμψία» είναι μια φράση-κλειδί και με τονισμένη αίσθηση του αναβάτη που έρχεται μέσα από μια φιλοσοφία «anti-squat». Αυτό έχει επιτευχθεί με νέο πλαίσιο και βάσεις, υποπλαίσιο, ψαλίδι, επανατοποθέτηση κινητήρα, εργονομία και τεχνολογία WP Suspension.
Το πλαίσιο είναι υδροδιαμορφωμένο, κοπής με λέιζερ και συγκολλημένο με ρομπότ. το πάχος του τοιχώματος έχει βελτιστοποιηθεί για την επίτευξη βελτιωμένης ειδικής ακαμψίας σε περιοχές υψηλής καταπόνησης όπως η κεφαλή του τιμονιού και όλες οι νέες βάσεις κρούσης. Το δίχρονο KTM SX διαθέτει νέες παράλληλες βάσεις πλαισίου. Ο σχεδιασμός είναι πιο σπορ με βλέμματα για επιπλέον ευελιξία. Ένα παράδειγμα έρχεται μέσω των νέων μαρσπιέ που κινούνται προς τα μέσα για ακόμη μεγαλύτερη απόσταση από τα λούκια της πίστας και για να μπορεί η μοτοσυκλέτα να scrub-άρει καλύτερα στα άλματα. Τα νέα μαρσπιέ είναι ακόμη μεγαλύτερα σε επιφάνεια, αν και η νέα χύτευση σημαίνει ότι είναι ελαφρύτερα από πριν. Η ακαμψία έχει καλυφθεί με ελαφρύτερα χυτά κοίλα ψαλίδια (οι νέες διαδικασίες χύτευσης επιτρέπουν ακόμη μεγαλύτερη εξοικονόμηση βάρους) και έναν νέο πίσω άξονα.
Το αμορτισέρ WP Suspension XACT είναι πιο κοντό και ελαφρύτερο. Η εσωτερική ροή των υγρών είναι πιο χωνευτή, αξιόπιστη και ανθεκτική και οι μικρότερες διαστάσεις του πίσω αμορτισέρ μειώνουν τις πιθανότητες διείσδυσης ρύπων και ακαθαρσιών. Το σχήμα επιτρέπει μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος με τη σύνδεση και η προηγμένη απόσβεση σημαίνει καλύτερη πρόσφυση καθώς η μοτοσυκλέτα απορροφά τα χτυπήματα με τη νέα γεωμετρική ρύθμιση. Μπαίνοντας σε στροφές ή σε προσγείωση σε άλματα, κάθε KTM SX μπορεί να επωφεληθεί πλήρως από τα πιρούνια WP XACT με τεχνολογία αέρα AER που διαθέτει νέο υδροστόπ για πιο αποτελεσματική απόδοση και μεγαλύτερη αντίσταση «τερματίσματος».
Τα KTM SX του 2023 είναι στενότερα και βελτιωμένα, αλλά καταφέραμε να αυξήσουμε την περιοχή επαφής και τις επιφάνειες για να επιτρέψουμε ακόμη περισσότερη συμβολή στον χειρισμό της μοτοσυκλέτας. Το επίπεδο πορτοκαλί κάθισμα – που προσφέρει εξαιρετικό κράτημα και μια στάση που δίνει έμφαση στον μεγαλύτερο έλεγχο – και το ανακατασκευασμένο μπροστινό φτερό είναι νέα αναγνωρίσιμα σημάδια. Τα «πτερύγια λάσπης» τα φτερά αποτρέπουν την υπερβολική άνοδο του χώματος προς τον αναβάτη και το ψυγείο σε ιδιαίτερα υγρές συνθήκες.
Ολοκληρώνοντας το σκέλος δυνατά
Έχετε πάει πιο γρήγορα και περισσότερο από ποτέ, αλλά οποιοσδήποτε επαγγελματίας αναβάτης θα σας πει ότι οι τελευταίοι δύο-τρεις γύροι οποιουδήποτε σκέλους είναι βασικοί. Αυτό είναι όπου η ευελιξία και η χρηστικότητα των νέων KTM SX είναι ακόμη πιο δυνατές. Ο ρυθμός απορρόφησης ενέργειας είναι υψηλός χάρη στο βελτιωμένο σασί και σε άλλα εξαρτήματα, όπως οι τιμονόπλακες CNC με βελτιστοποιημένες βάσεις στήριξης τιμονιιού και μεγαλύτερη επιφάνεια λαβής. Αυτό οδηγεί σε λιγότερη «στρέψη» του τιμονιού. Ολόκληρη η μονάδα προστατεύεται από ένα νέο σχέδιο number plate. Το υποπλαίσιο είναι ένα υβριδικό άρτια κατασκευασμένο χάρη στο αλουμίνιο ενισχυμένο με πολυαμίδιο, που εφαρμόζει αντοχή στο κάτω μέρος του πλαισίου και επεκτείνει την ευελιξία για έλεγχο και άνεση στα επάνω τμήματα. Το υποπλαίσιο έχει σχεδιαστεί με προηγμένη ανάλυση πεπερασμένων στοιχείων και ζυγίζει λιγότερο από δύο κιλά.
Καλώς ήρθατε στο μέλλον.
Αλλαγές KTM 300 SX 2023
- Ολοκαίνουργιο μοντέλο με νέο πλαίσιο και κινητήρα με νέο κοστούμι πλαστικών
- Ο νέος κινητήρας με ηλεκτρονική βαλβίδα ισχύος προσφέρει βελτιωμένη ισχύ μεσαίας κλίμακας και περιστρεφόμενη μάζα
- Το νέο σώμα γκαζιού Keihin 39 mm(σε όλα τα μοντέλα) διαθέτει προηγμένη τεχνολογία EFI για άμεση απόκριση στο γκάζι και ευκολία στη χρήση—όχι άλλο πίδακα για συνθήκες
- Η νέα ηλεκτρική εκκίνηση και η ελαφριά μπαταρία Li-Ion παρέχουν άμεση εκκίνηση με μικρό βάρος
- Νέος σχεδιασμός πλαισίου με παράλληλες βάσεις, νέο σφυρήλατο στήριγμα κραδασμών και επανασχεδιασμένη ακαμψία για καλύτερη διαχείριση της άνεσης του αναβάτη
- Νέο βελτιστοποιημένο υποπλαίσιο τοπολογίας με υβριδική κατασκευή πολυαμιδίου και αλουμινίου για βελτιωμένη αντοχή
- Το νέο κοίλο, χυτό ψαλίδι προσφέρει μειωμένο βάρος χωρίς ανάρτηση και αυξημένη ακαμψία
- Ενημερωμένο πιρούνι WP XACT με νέες ρυθμίσεις και νέο υδροστόπ για βελτίωση της αντίστασης τερματίσματος
- Το νέο, πλήρως επανασχεδιασμένο πίσω αμορτισέρ WP XACT έχει ελαφρύτερο και κοντύτερο σώμα και όλα τα νέα εσωτερικά
- Οι νέες βελτιστοποιημένες βάσεις τιμονιού αυξάνουν την επιφάνεια πρόσφυσης για μειωμένη συστροφή του τιμονιού
- Ο νέος διακόπτης επιλογής χάρτη αλλάζει τον χαρακτήρα του κινητήρα ανάλογα με τις συνθήκες της πίστας και τις προτιμήσεις του αναβάτη
- Το υδραυλικό σύστημα συμπλέκτη Brembo προσφέρει εξαιρετικά ελεγχόμενη απομόνωση και ελαφριά λειτουργία
- Τα φρένα Brembo υψηλής τεχνολογίας σε συνδυασμό με τους ελαφρούς κυματιστούς δίσκους προσφέρουν απίστευτη δύναμη πέδησης και αίσθηση
- Οι τιμονόπλακες από CNC και οι ζάντες Excel προηγμένης τεχνολογίας συνδυάζουν απαράμιλλη απόδοση και ανθεκτικότητα με τεράστια εξοικονόμηση βάρους
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ KTM 300 SX 2023
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
- Ταχύτητες – 5
- Εκκίνηση – Μίζα
- Διαδρομή – 72 mm
- Διάμετρος – 72 mm
- Συμπλέκτης – Υγρός πολύδισκος τύπου DDS με υδραυλικά της Brembo
- Κυβισμός – 293.2 cm³
- Ηλεκτρονική – Vitesco Technologies EMS
- Τύπος – μονοκύλινδρος δίχρονος
ΠΛΑΙΣΙΟ
- Εμπρός φρένο – Δισκόφρενο 260 mm
- Πίσω φρένο – Δισκόφρενο 220 mm
- Αλυσίδα – X-Ring 5/8 x 1/4″
- Τύπος πλαισίου – Μονού δοκού κρεμαστού τύπου από 25CrMo4 steel
- Εμπρός ανάρτηση – WP XACT-USD, Ø 48 mm – διαδρομής 310 mm
- Πίσω ανάρτηση – WP XACT Monoshock with linkage – διαδρομής 300 mm
- Απόσταση από το έδαφος – 354 mm
- Μεταξόνιο – 1,493mm
- Ύψος σέλας – 958 mm
- Γωνία στρέψης τιμονιού – 63.9 °
- Βάρος χωρίς καύσιμα – 99.4 kg
- Χωρητικότητα ρεζερβουάρ – 7.2 l
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ KTM 250 SX 2023
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
- Ταχύτητες – 5
- Εκκίνηση – Μίζα
- Διαδρομή – 72 mm
- Διάμετρος – 66.4 mm
- Συμπλέκτης – Υγρός πολύδισκος τύπου DDS με υδραυλικά της Brembo
- Κυβισμός – 249 cm³
- Ηλεκτρονική – Vitesco Technologies EMS
- Τύπος – μονοκύλινδρος δίχρονος
ΠΛΑΙΣΙΟ
- Εμπρός φρένο – Δισκόφρενο 260 mm
- Πίσω φρένο – Δισκόφρενο 220 mm
- Αλυσίδα – X-Ring 5/8 x 1/4″
- Τύπος πλαισίου – Μονού δοκού κρεμαστού τύπου από 25CrMo4 steel
- Εμπρός ανάρτηση – WP XACT-USD, Ø 48 mm – διαδρομής 310 mm
- Πίσω ανάρτηση – WP XACT Monoshock με μοχλικό – διαδρομής 300 mm
- Απόσταση από το έδαφος – 354 mm
- Μεταξόνιο – 1,493mm
- Ύψος σέλας – 958 mm
- Γωνία στρέψης τιμονιού – 63.9 °
- Βάρος χωρίς καύσιμα – 99.4 kg
- Χωρητικότητα ρεζερβουάρ – 7.2 l
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ KTM 125 SX 2023
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
- Ταχύτητες – 6
- Εκκίνηση – Μίζα
- Διαδρομή – 54 mm
- Διάμετρος – 54.5 mm
- Συμπλέκτης – Υγρός πολύδισκος τύπου DDS με υδραυλικά της Brembo
- Κυβισμός – 124.8 cm³
- Ηλεκτρονική – Vitesco Technologies EMS
- Τύπος – μονοκύλινδρος δίχρονος
ΠΛΑΙΣΙΟ
- Εμπρός φρένο – Δισκόφρενο 260 mm
- Πίσω φρένο – Δισκόφρενο 220 mm
- Αλυσίδα – X-Ring 5/8 x 1/4″
- Τύπος πλαισίου – Μονού δοκού κρεμαστού τύπου από 25CrMo4 steel
- Εμπρός ανάρτηση – WP XACT-USD, Ø 48 mm – διαδρομής 310 mm
- Πίσω ανάρτηση – WP XACT Monoshock με μοχλικό – διαδρομής 300 mm
- Απόσταση από το έδαφος – 359 mm
- Μεταξόνιο – 1,493mm
- Ύψος σέλας – 958 mm
- Γωνία στρέψης τιμονιού – 63.9 °
- Βάρος χωρίς καύσιμα – 92.4 kg
- Χωρητικότητα ρεζερβουάρ – 7.2 l