ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ENDURO ΑΠΟ ΤΗΝ FANTIC ΜΕ 300 ΔΙΧΡΟΝΟ ΙΝJECTION!

Η Fantic Motor ανακοίνωσε το πολυαναμενόμενο δίχρονο μοντέλο παραγωγής με τροφοδοσία ψεκασμού το XE 300 και μας έκανε μια έκπληξη με ένα νέο τετράχρονο XEF 310 μεσαίου κυβισμού, αυξάνοντας τη γκάμα enduro σε πέντε μοντέλα το 2024. Δεν σταμάτησε μόνο εκεί, παρουσίασε traction control, υδραυλικό συμπλέκτη, μίζα και ένα επαναστατικό σύστημα ψύξης.

Ο πιο επιτυχημένος κατασκευαστής στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα EnduroGP 2023 χτυπά ακριβώς στην καρδιά των παραδοσιακών μεγεθών χωρητικότητας κινητήρων enduro με την ανακοίνωση του πολυαναμενόμενου δίχρονου 300cc και ενός νέου μοντέλου XEF 310 4T.

Ο νέος δίχρονος κινητήρας 300cc injection βρίσκεται στο ραντάρ μας, αφού είδαμε για πρώτη φορά το πρωτότυπο από τη Minarelli ακριβώς πριν από τρία χρόνια. Έχει περάσει πολύς καιρός από τότε που είδαμε για πρώτη φορά αυτό τον πρωτότυπο κινητήρα, αλλά η εξέλιξη ήταν σταθερή, σε όλη τη διαδρομή δήλωσε η Fantic. Οι αγωνιστικές ομάδες αγωνίζονται με καρμπιρατέρ εδώ και δύο χρόνια – κυρίως ο Albin Norrbin που πήρε το J2 Junior Παγκόσμιο Πρωτάθλημα αυτή τη σεζόν – και ο κινητήρας injection βρίσκεται σε εξέλιξη με τον νικητή του ISDE και Ιταλό πρωταθλητή Davide Guarneri.

Το νέο μοντέλο παραγωγής 300 2T
Ο πολυαναμενόμενος κινητήρας XE300 2T της Minarelli είναι συμβατός με Euro5, με ψεκασμό καυσίμου, έχει ηλεκτρική εκκίνηση και θα κυκλοφορήσει στην αγορά μέχρι το τέλος του 2023, στην αγορά με ένα επαναστατικό σύστημα ψύξης.

Στην Fantic αναφέρουν ότι ο στόχος τους ήταν από παλιά ήταν να αναπτύξουν έναν κινητήρα εξαιρετικά υψηλών επιδόσεων, που εγγυάται μεγάλη ισχύ, αλλά μια κανονική και πλήρη καμπύλη ροπής σε όλες τις ταχύτητες και με «ένα επαναστατικό σύστημα ψύξης». Εκτός από τη συζήτηση για το μάρκετινγκ, η ουσία του τόσο μεγάλου χρόνου ανάπτυξης έχει επικεντρωθεί στο ηλεκτρονικό σύστημα διπλού μπεκ της Dell’Orto για τη δημιουργία ενός κινητήρα που υπόσχονται ότι θα έχει την ισχυρή ισχύ που θέλετε και περιμένετε, από ένα 300αρι αλλά εύκολο στην οδήγηση.

Η Fantic λέει ότι παράγει «συμβατή ισχύ», αλλά διατηρεί τα πρότυπα Euro5 με την ηλεκτρονική βαλβίδα εξαγωγής που βοηθά στη δημιουργία μιας σταθερής καμπύλης ροπής σε κάθε ταχύτητα – αν και παραμένει το κιβώτιο πέντε ταχυτήτων σύμφωνα με τον αρχικό εξοπλισμό της Yamaha.

Ο νέος υδραυλικός συμπλέκτης εκκίνησης έχει σχεδιαστεί στην Ιταλία από τη Minarelli επίσης και η νέα μοτοσυκλέτα έχει επίσης υδραυλικό συμπλέκτη που θα είναι ένα μπόνους για όλους όσους έχουν ξοδέψει χρόνο σε ένα YZ250 (και μοντέλο X) σε ακραίες συνθήκες enduro. Η Fantic αναφέρει ότι ο πίσω άξονας έχει επανασχεδιαστεί σε σύγκριση με τα άλλα δίχρονα offroad μοντέλα τους, χωρίς να αλλάξουν οι συνολικές διαστάσεις.

Η “βαθιά μελέτη” έγινε επίσης για τους διακόπτες και τα κουμπιά του τιμονιού, για βελτίωση της λειτουργίας και της χρηστικότητας με μίνιμαλ σχεδιασμό. Τα LED, η ρύθμιση ελέγχου πρόσφυσης πολλαπλών επιπέδων και ο διακόπτης διπλού χάρτη τοποθετούνται στα αριστερά, με μόνο τον κλασικό διακόπτη δεξιά.

Η λιανική τιμή με ΦΠΑ είναι 10.390 € από αντιπροσώπους Fantic.

Έκπληξη νέο τετράχρονο 310cc
Το Enduro21 είναι χαρούμενο και έκπληκτο που βλέπει το νέο XEF 310 (δεν ξέραμε ότι θα ερχόταν), ένα μοντέλο 4T το οποίο η Fantic έχει προφανώς τοποθετήσει σωστά μεταξύ των αδερφών 250 και 450. Ο καλύτερος συνδυασμός και των δύο κόσμων.

Ο Fantic λέει ότι αφιερώθηκαν πολλές ώρες για να βρεθεί η καλύτερη ισορροπία μεταξύ απόδοσης και φιλικότητας για όλους τους αναβάτες σε αυτό το μοντέλο. Το αποτέλεσμα είναι η ευελιξία και η φιλικότητα προς το χρήστη του 250 4T “αλλά με απόδοση ισχύος και ισχυρή ροπή που πλησιάζει τον μεγαλύτερο αδερφό το 450, προσθέτουν. Η αναλογία συμπίεσης 12,8 είναι στην πιο ήπια πλευρά, έτσι ώστε ο χρήστης και η ισχύς μπορούν να προσαρμοστούν με τρεις επιλογές χάρτη (δυνατό/μαλακό/στάνταρντ) και υπάρχει ένα σύστημα ελέγχου πρόσφυσης εννέα επιπέδων όλα αυτά μπορούν να επιλεγούν με τους νέους διακόπτες χάρτη στο τιμόνι.

Το WIFI COM είναι επίσης στάνταρ, ένα σύστημα για τον έλεγχο του χαρακτήρα του κινητήρα μέσω μιας εφαρμογής app στο τηλέφωνό σας (όπως το σύστημα Yamaha). Όπως τα αδέρφια του 250 και 450, το XEF 310 διαθέτει το ίδιο περιμετρικό πλαίσιο αλουμινίου και ανάρτηση Kayaba SSS με ειδικές ρυθμίσεις, δίσκους φρένων 270 mm μπροστά και 245 mm πίσω.

Η λιανική τιμή με ΦΠΑ είναι 10.790 € στους αντιπροσώπους της Fantic.

4144 More posts in ΓΕΝΙΚΑ ΝΕΑ category
Recommended for you
O ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ MOTOGP ΣΤΟ MOTOCROSS!

Ολοκληρώνοντας με απόλυτη επιτυχία την φετινή χρονιά στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP 2024, ο Jorge Martin...