ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΥ KAWASAKI KX250 2025
Τις τελευταίες πέντε δεκαετίες, η σειρά μοτοσυκλετών Kawasaki KX™ έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην καθοδήγηση των αναβατών στο βάθρο του motocross. To KX είναι μια από τις πιο αξιόλογες μάρκες στο motocross και το Supercross, με το KX250 να προκαλεί συνεχώς τον ανταγωνισμό του στην κατηγορία.
Αντλώντας έμπνευση από την αγωνιστική ομάδα Monster Energy/Pro Circuit/Kawasaki, το πρόσφατα επανασχεδιασμένο KX250 είναι μια υπολογίσιμη δύναμη σε κάθε πίστα motocross. Μεταξύ των αναβαθμίσεων του 2025 είναι μια επανασχεδιασμένη κυλινδροκεφαλή, ένα νέο ελαφρύ πλαίσιο αλουμινίου, μια εξάτμιση κεντρικής εξαγωγής και πολλά νέα χαρακτηριστικά για πρώτη φορά στο Kawasaki KX250, όπως λαβές ODI Lock-On, Kawasaki Traction Control (KTRC), προσαρμόσιμες λειτουργίες οδήγησης μέσω διακόπτη τοποθετημένου στο τιμόνι και συνδεσιμότητας Bluetooth χρησιμοποιώντας το RIDEOLOGY THE APP KX.
Το KX250 δεν είναι απλώς μια μοτοσυκλέτα. είναι η μοτοσυκλέτα που φτιάχνει πρωταθλητές. Οι αναβάτες επωφελούνται από την απαράμιλλη υποστήριξη της ομάδας αγώνων Team Green™, συμπεριλαμβανομένων των κορυφαίων Racer Rewards, προγραμμάτων υποστήριξης και υποστήριξης στην πίστα σε εθνικό επίπεδο. Οι αναβάτες της Kawasaki αποκτούν πρόσβαση στο πρόγραμμα Kawasaki Rider Rewards, το οποίο προσφέρει γενναιόδωρες ανταμοιβές έκτακτης ανάγκης για μια μεγάλη ποικιλία σειρών αγώνων σε όλη τη χώρα.
Αλλαγές Kawasaki KX250 2025:
- ΝΕΟ Ρύθμιση κινητήρα
- ΝΕΑ Κυλινδροκεφαλή
- ΝΕΑ εξαγωγή εξάτμισης και κεντρική εξάτμιση
- ΝΕΑ συνδεσιμότητα smartphone
- ΝΕΟΣ Διακόπτης ελέγχου πρόσφυσης τοποθετημένος στο τιμόνι
- ΝΕΟ Ελαφρύ περιμετρικό πλαίσιο αλουμινίου
- ΝΕΕΣ λαβές ODI Lock-On
- ΝΕΟ Πλαϊνό κάλυμμα που αφαιρείται για εύκολες αλλαγές φίλτρου αέρα
- ΝΕΟ Λεπτό εργονομικό σχέδιο
- ΝΕΑ KTRC και επιλογές οδήγησης
Το Kawasaki KX250 υποβλήθηκε σε σημαντικό επανασχεδιασμό για το 2025, με στόχο τη βελτίωση της απόδοσής του σε διάφορους τομείς. Οι μηχανικοί, έμπειροι με τη συμμετοχή τους σε πολλά Παγκόσμια Πρωταθλήματα Superbike, εργάστηκαν σκληρά για να δημιουργήσουν τα συστήματα εισαγωγής και εξαγωγής για να ενισχύσουν την παροχή ισχύος από χαμηλή έως μεσαία εμβέλεια στροφών. Μια σειρά βαλβίδων με κοκοράκια συμβάλλει στην ελαχιστοποίηση της απώλειας τριβής και μια οδός εισαγωγής τύπου downdraft συμβάλλει στην αυξημένη απόδοση ισχύος.
Η καρδιά του κινητήρα του KX250, το έμβολο, υποβλήθηκε σε λεπτομερή επανασχεδιασμό για τη βελτιστοποίηση της απόδοσης καύσης. Μια πιο επίπεδη κορώνα προσαρμόζεται σε στενότερη γωνία βαλβίδας και μειώνει ελαφρώς τη συμπίεση, ενώ μικρές ρυθμίσεις στην ισορροπία ακαμψίας του εμβόλου βοηθούν περαιτέρω στη βελτίωση της απόδοσής. Η σχεδίαση του εμβόλου διαθέτει την ίδια σχεδίαση πυθμένα γεφυρωμένου κιβωτίου που χρησιμοποιεί η εργοστασιακή ομάδα. Μια κοντή φούστα, ενισχυμένες εξωτερικές νευρώσεις και πλήρως χωνευτό εσωτερικό στήριγμα κάνουν το έμβολο ελαφρύτερο και ισχυρότερο.
Για το 2025, ο κύλινδρος έχει γείρει πέντε μοίρες προς τα εμπρός για να ταιριάζει στη νέα διάταξη εισαγωγής και εξαγωγής, η οποία συμβάλλει στη μείωση της τριβής και στην παροχή πιο αποδοτικής ισχύος. Ο κύλινδρος είναι μετατοπισμένος 3 mm προς τα εμπρός για να βοηθήσει στην περαιτέρω μείωση της τριβής και να επιτρέψει την αποτελεσματικότερη παραγωγή ενέργειας. Ένας κύλινδρος αλουμινίου με σύνθετη επένδυση χρωμίου βοηθά στην παροχή γρήγορης μεταφοράς θερμότητας, μεγαλύτερη αντοχή στη φθορά και διατήρηση της λίπανσης για αυξημένη απόδοση και ανθεκτικότητα. Ο σχεδιασμός της μπιέλας μειώνει τη δύναμη του εμβόλου στα τοιχώματα του κυλίνδρου, γεγονός που συμβάλλει στη συνολική απόδοση του κινητήρα.
Ο νέος εξισορροπητής πρωτεύοντος κινητήρα μονού άξονα συμβάλλει στην ομαλότερη παροχή ισχύος και μειωμένους κραδασμούς για βελτιωμένο έλεγχο του γκαζιού, ειδικά όταν βγαίνετε από στροφές με χαμηλότερες ταχύτητες. Ένα ημίξηρο σύστημα λίπανσης κάρτερ βοηθά στη δημιουργία ταχύτερης απόκρισης του κινητήρα, καθώς το μεγαλύτερο μέρος του λαδιού αποθηκεύεται στο κιβώτιο ταχυτήτων για να κρατήσει το επιπλέον λάδι μακριά από τον στροφαλοφόρο άξονα και να αποτρέψει την απώλεια ισχύος. Με έναν ρηχό θάλαμο για τη συλλογή λαδιού στο κάτω μέρος του στροφαλοθαλάμου, όπου μια αντλία καθαρισμού το μετακινεί στο κιβώτιο ταχυτήτων, ο στρόφαλος βρίσκεται όσο το δυνατόν χαμηλότερα για να βοηθήσει στη μείωση του κέντρου βάρους του κινητήρα. Οι διπλές αντλίες λαδιού εξασφαλίζουν σωστή λίπανση για αυξημένη απόδοση και τα ψυγεία στρέφονται κατά 10 μοίρες προς τα μέσα, γεγονός που περιορίζει περαιτέρω το προφίλ του KX250.
Οι νέες συμμετρικά ευθυγραμμισμένες θύρες εισαγωγής και εξαγωγής αυξάνουν την απόδοση ροής εισαγωγής και εξαγωγής για αυξημένη ισχύ εξόδου και αίσθηση ισχύος χαμηλής έως μεσαίας εμβέλειας. Το έκκεντρο εισαγωγής ανυψώθηκε κατά 10 mm για να επιτρέψει μεγαλύτερη εισαγωγή προς τα κάτω για μεγαλύτερη απόδοση εισαγωγής και η γωνία της βαλβίδας είναι κατά ένα βαθμό στενότερη. Η δρομολόγηση εισαγωγής τύπου downdraft διαθέτει τώρα μια ελαφρώς πιο απότομη γωνία προσέγγισης 34 μοιρών για μια πιο ευθεία μέθοδο εισόδου για τον αέρα εισαγωγής, βελτιώνοντας την απόδοση πλήρωσης του κυλίνδρου επηρεάζοντας άμεσα την ισχύ. Σε συνδυασμό με το αναθεωρημένο σχήμα της κυλινδροκεφαλής, το οποίο κατασκευάστηκε για να ταιριάζει στη νέα συμμετρική κυλινδροκεφαλή, η συνολική ισχύς του κινητήρα στις χαμηλές στροφές αυξήθηκε. Η ενεργοποίηση βαλβίδας με κοκοράκια μειώνει τη μάζα της σειράς βαλβίδων σε σύγκριση με την ενεργοποίηση τύπου τάπας και μειώνει την τριβή στον λοβό του έκκεντρου. Η επίστρωση DLC (Diamond-like Carbon) στους ακόλουθους βοηθά στην αποφυγή φθοράς και οι λοβοί του εκκεντροφόρου έχουν επίστρωση νιτριδίου χρωμίου για αυξημένη αντοχή. Ένα ειδικό υλικό έδρασης βαλβίδας βοηθά στην αποφυγή φθοράς στις βαλβίδες τιτανίου.
Ο νέος σχεδιασμός του κιβωτίου αέρα(φιλτροκούτι) μεγιστοποιεί τις δυνατότητες των διπλών μπεκ. Διαθέτει ένα φίλτρο αέρα σε σχήμα θόλου που ολισθαίνει μέσα και έξω από τις αυλακώσεις στερέωσης και ασφαλίζεται με γάντζους ταχείας απελευθέρωσης για ευκολότερη συντήρηση του φίλτρου. Με το άκρο της κεφαλής της εξάτμισης μετακινημένο προς τα εμπρός, ο σιγαστήρας θα μπορούσε επίσης να μετακινηθεί προς τα εμπρός για να βοηθήσει στη συγκέντρωση της μάζας της μοτοσυκλέτας, με αποτέλεσμα το άκρο του σιγαστήρα να είναι δύο ίντσες πιο μπροστά. Ένας πιο επίπεδος θάλαμος τελικού εξάτμισης, ο οποίος αυξάνει αποτελεσματικά το μήκος του σωλήνα εξάτμισης και μειώνει τον θόρυβο της εξάτμισης, έχει μετακινηθεί λίγο πάνω από δύο ίντσες προς τα μέσα για μειωμένη επαφή με το πόδι του αναβάτη και η νέα θέση συμβάλλει επίσης στην ευκολότερη πρόσβαση στο έδαφος. κάτι που είναι χρήσιμο για έναν αναβάτη στη γραμμή εκκίνησης.
Χρησιμοποιήθηκε μια νέα διάταξη σώματος πεταλούδας 44 mm για να ταιριάζει με τη νέα διάταξη θυρών εισαγωγής και εξαγωγής και η πιο ευθεία διαδρομή προς τον κύλινδρο εξομαλύνει τη ροή αέρα για αυξημένη απόδοση και συνολική καλύτερη αίσθηση ισχύος. Ένας αντίστροφος προσανατολισμός γέρνει το άνοιγμα της βαλβίδας της πεταλούδας από την κορυφή προς τον κύλινδρο για βέλτιστο σπρέι καυσίμου και απόκριση στο γκάζι, και το κυρίως μπεκ έχει μετακινηθεί 11 mm πιο κοντά στον κύλινδρο, έτσι ώστε το καύσιμο να εγχέεται σε ένα ρεύμα αέρα υψηλής ροής. Αυτό τροφοδοτεί γρήγορα καύσιμο στον θάλαμο καύσης για βελτιωμένη γραμμική απόκριση του γκαζιού.
Το δευτερεύον μπεκ ψεκάζει το καύσιμο στο κέντρο του αγωγού εισαγωγής, το οποίο επιτρέπει τον καλύτερο ψεκασμό του καυσίμου και επιτρέπει περισσότερο χρόνο για να κρυώσει το μείγμα πριν εισέλθει στον θάλαμο καύσης. Τα διπλά μπεκ ψεκασμού καυσίμου προσφέρουν άμεση απόκριση στο γκάζι και ισχυρή ισχύ σε όλο το εύρος στροφών. Το πάνω μπεκ παρέχει ομαλή, άμεση απόκριση, ενώ το κάτω παρέχει ώθηση ισχύος. Καθώς αυξάνονται τόσο οι στροφές ανά λεπτό όσο και η θέση του γκαζιού, η κύρια λειτουργία αλλάζει από το κάτω ψεκασμού στο πάνω. Στην πρώτη και στη δεύτερη ταχύτητα ο διακόπτης είναι σταδιακός, ενώ στις υψηλότερες ταχύτητες ο διακόπτης είναι στιγμιαίος. Ένα συμπαγές σώμα γκαζιού 44 χιλιοστών βοηθά στο μειωμένο βάρους και παρέχει εύκολη εκκίνηση, απόκριση στο γκάζι, σταθερή παροχή καυσίμου σε άλματα και κραδασμούς και αντισταθμίζει αυτόματα τις μεταβαλλόμενες συνθήκες.
Ο υδραυλικός συμπλέκτης της Kawasaki προσφέρει άμεση αίσθηση και ελαφριά δράση μοχλού. Με λιγότερο τζόγο καθώς ο συμπλέκτης θερμαίνεται κατά τη βαριά χρήση, παρέχοντας στον αναβάτη μια πιο σταθερή αίσθηση. Ο συμπλέκτης χρησιμοποιεί ένα μονό κωνικό ελατήριο δίσκου για την ελαφριά ενεργοποίηση του συμπλέκτη όταν τραβιέται ο μοχλός και ένα μεγάλο εύρος εμπλοκής του συμπλέκτη βοηθά τον αναβάτη να ελέγχει καλύτερα την λειτουργία του. Οι δίσκοι έχουν επίσης μετατοπισμένα τμήματα για να προάγουν τον καθαρό διαχωρισμό των δίσκων για να βοηθήσουν στη μείωση της οπισθέλκουσας όταν ο συμπλέκτης είναι αποδεσμευμένος.
Η επιστροφή της ηλεκτρικής εκκίνησης στο KX250 παρέχει την ευκολία της γρήγορης και εύκολης εκκίνησης του κινητήρα με το πάτημα του κουμπιού και την τροφοδοσία του από μια ελαφριά, συμπαγή μπαταρία ιόντων λιθίου. Για πρώτη φορά σε ένα KX250, οι αναβάτες μπορούν τώρα γρήγορα και εύκολα να αλλάξουν μεταξύ Normal και Aggressive χαρτογράφησης κινητήρα στην ECU χρησιμοποιώντας το κουμπί Mode στο αριστερό τιμόνι. Ο επιθετικός χάρτης παρέχει πιο έντονη απόκριση στο γκάζι ενώ ο κανονικός χάρτης παρέχει πιο γραμμική απόκριση. Οι αναβάτες μπορούν να προσαρμόσουν τη χαρτογράφηση στις προτιμώμενες ρυθμίσεις τους χρησιμοποιώντας το RIDEOLOGY THE APP KX* στο smartphone τους.
Το 2025 KX250 έρχεται εξοπλισμένο με Kawasaki TRAction Control (KTRC), το οποίο μπορεί να ενεργοποιηθεί και να εναλλάσσεται μεταξύ Weak και Strong ανάλογα με την προτίμηση του αναβάτη χρησιμοποιώντας ένα κουμπί στο αριστερό μέρος του τιμονιού. Το traction control παρακολουθεί τις στροφές του κινητήρα και η ECU ανιχνεύει τις στροφές ανά λεπτό όταν η ταχύτητα του πίσω τροχού αυξάνεται πολύ γρήγορα, καθυστερώντας το χρονισμό της ανάφλεξης για ενίσχυση της πρόσφυσης. Οι αναβάτες μπορούν επίσης να απενεργοποιήσουν το σύστημα εάν δεν επιθυμούν να χρησιμοποιήσουν το traction control.
Η λειτουργία ελέγχου εκκίνησης επιστρέφει στη φετινή μοτοσυκλέτα και είναι παρόμοιο με το σύστημα που χρησιμοποιείται στις μοτοσυκλέτες που χρησιμοποιεί η εργοστασιακή ομάδα αγώνων Monster Energy®/Pro Circuit/Kawasaki. Πατώντας ταυτόχρονα τα κουμπιά Mode και KTRC, ενεργοποιείται η λειτουργία launch control, μεταβαίνοντας σε έναν ξεχωριστό χάρτη κινητήρα που βοηθά τους αναβάτες να μεγιστοποιήσουν την πρόσφυση και να αυξήσουν τις πιθανότητές τους για καλή εκκίνηση. Η λειτουργία ελέγχου εκκίνησης έχει το μεγαλύτερο αποτέλεσμα μέσα στα πρώτα δευτερόλεπτα από την απελευθέρωση του συμπλέκτη από την εκκίνηση και αποδεσμεύεται αυτόματα όταν το κιβώτιο ταχυτήτων αλλάζει στην τρίτη ταχύτητα, επιστρέφοντας στην προηγουμένως επιλεγμένη λειτουργία ισχύος.
Όπως το KX450, το KX250 χρησιμοποιεί τώρα τη συνδεσιμότητα smartphone χρησιμοποιώντας την εφαρμογή RIDEOLOGY THE APP KX*, επιτρέποντας στους αναβάτες να προσαρμόζουν το χρόνο καυσίμου και την ανάφλεξη της μοτοσυκλέτας τους χωρίς κόπο. Μια μονάδα επικοινωνίας είναι τοποθετημένη στο πίσω αριστερό μέρος του πλαισίου και δεν απαιτείται τοποθέτηση αξεσουάρ. Υπάρχουν πολλές διαθέσιμες λειτουργίες εντός της εφαρμογής, συμπεριλαμβανομένων των KX™ FI Calibration, Engine Monitoring, Maintenance Log και Setup Log.
– Βαθμονόμηση KX™ FI: χρησιμοποιώντας τη διεπαφή δικτύου έξι προς έξι της εφαρμογής, ο όγκος καυσίμου και ο χρονισμός ανάφλεξης των δύο αρχικών χαρτών της μοτοσυκλέτας μπορούν να ρυθμιστούν με ακρίβεια για να ταιριάζουν στις συνθήκες ή/και στις προτιμήσεις μέσω του smartphone
– Παρακολούθηση κινητήρα: ενώ ο κινητήρας λειτουργεί, από το smartphone μπορούν να προβληθούν λειτουργίες όπως οι στροφές κινητήρα, η γωνία γκαζιού, η πίεση εισαγωγής κινητήρα, η θερμοκρασία ψυκτικού, η θερμοκρασία αέρα και η μετατόπιση ανάφλεξης
– Μητρώο συντήρησης: μπορούν να καταγραφούν αρχεία καταγραφής συντήρησης σε στυλ υπομνήματος
– Μητρώο εγκατάστασης: μπορούν να εγγραφούν σημειώσεις ρύθμισης σε στυλ οδήγησης
*RIDEOLOGY THE APP KX δεν προορίζεται για χρήση κατά τη λειτουργία του οχήματος. Χρησιμοποιήστε το RIDEOLOGY THE APP μόνο όταν το όχημα δεν λειτουργεί και είναι ασφαλές να το κάνετε.
Για να φιλοξενήσει τις νέες θύρες εισαγωγής και εξάτμισης κινητήρα, το 2025 KX250 διαθέτει ένα νέο ελαφρύ περιμετρικό πλαίσιο αλουμινίου που προέρχεται απευθείας από το πολυβραβευμένο 2024 KX450 που προσφέρει ελαφρύ, ευκίνητο χειρισμό και σύνθετο χαρακτήρα. Η ισορροπία ακαμψίας βελτιστοποιήθηκε και συμβάλλει στην αυξημένη αίσθηση στο μπροστινό μέρος για βελτιωμένες επιδόσεις στις στροφές σε ευρύτερο φάσμα συνθηκών, διατηρώντας παράλληλα καλύτερη αδράνεια στην επιτάχυνση και το φρενάρισμα, συμβάλλοντας σε ταχύτερους χρόνους γύρου και καλύτερη απόδοση του αναβάτη.
Η άρθρωση Y του μπροστινού downtube αναμορφώθηκε και μετακινήθηκε 4,9 ίντσες ψηλότερα και η νέα πιο απότομη διάταξη εισαγωγής καθοδικού ρεύματος απαιτούσε να μετακινηθεί ο άνω εγκάρσιος σωλήνας κάτω από την εισαγωγή, μετακινώντας τον κάτω εγκάρσιο σωλήνα προς τα κάτω και χαμηλώνοντας την πίσω βάση του αμορτισέρ.
Το νέο σχήμα και η θέση της άρθρωσης downtube Y, μαζί με το νέο σχήμα του άνω εγκάρσιου σωλήνα και το αναθεωρημένο σχήμα νευρώσεων στο βραχίονα του ψαλιδιού και ένας νέος τετράγωνος κάτω εγκάρσιος σωλήνας συμβάλλουν στη βελτιωμένη ακαμψία. Η αυξημένη συγκέντρωση μάζας συμβάλλει στον εύκολο χειρισμό της μοτοσυκλέτας και η αναθεωρημένη στρεπτική ακαμψία συμβάλλει στην αύξηση της αίσθησης στο μπροστινό μέρος στις στροφές, για ένα ευρύτερο φάσμα συνθηκών. Οι πίσω βραχίονες στήριξης κινητήρα αποτελούνται πλέον από αλουμίνιο και συμπληρώνουν τους χαλύβδινους βραχίονες στήριξης του κινητήρα μπροστά για να παρέχουν ευκίνητο χειρισμό και καλύτερη σταθερότητα στις ευθείες. Συνολικά, το πλαίσιο είναι περίπου μισό κιλό ελαφρύτερο από το 2024 KX250.
Ο επανασχεδιασμένος κινητήρας χρησιμοποιείται ως μέρος εκτόνωσης, συμβάλλοντας στη συνολική ισορροπία ακαμψίας του πλαισίου και το ψαλίδι συμβάλλει στην παροχή της κατάλληλης ακαμψίας για να ταιριάζει με το πλαίσιο και να συμβάλλει στην πρόσφυση του πίσω τροχού. Η ισορροπία και οι ρυθμίσεις του πλαισίου έχουν αλλάξει και είναι κατάλληλες για αναβάτες με εμπειρία σε αγώνες, καθιστώντας το μια κορυφαία επιλογή για τους αγωνιζόμενους. Με έμφαση στη σχεδίαση στην παροχή μέγιστης πρόσφυσης υπό επιτάχυνση, τοποθετούνται συγκεκριμένες διαστάσεις και σχέδια πλαισίου για να αποφευχθεί το squat του πλαισίου και να βελτιωθεί η πρόσφυση, συμπεριλαμβανομένων ενισχυτικών νευρώσεων, περιστροφής ψαλιδιού, άξονα εξόδου, βάσεις σύνδεσης και πίσω άξονα.
Εμπνευσμένα από το νέο πλαίσιο του KX™450 τα εξαρτήματα ανάρτησης Showa, του KX250 είναι τώρα εξοπλισμένα με νέα μπροστινά πιρούνια με ανεστραμμένο ελατήριο υψηλής απόδοσης Showa 48 mm που προσφέρουν ομαλή δράση σε όλη τη διαδρομή του πιρουνιού. Οι εσωτερικές βαλβίδες και τα επίπεδα λαδιού μέσα στα πιρούνια έχουν ρυθμιστεί ώστε να ταιριάζουν με το νέο πλαίσιο για αυξημένη απορρόφηση των χτυπημάτων και περισσότερη πρόσφυση. Τα πιρούνια διαθέτουν εσωτερικούς σωλήνες μεγάλης διαμέτρου, που επιτρέπουν τη χρήση εμβόλων απόσβεσης 25 mm που επιτρέπουν χαμηλότερη εσωτερική πίεση και σταθερή απόσβεση. Η επίστρωση Kashima στους εξωτερικούς σωλήνες των πιρουνιών δημιουργεί μια σκληρή επιφάνεια χαμηλής τριβής για να αποτρέψει την τριβή στο εσωτερικό των σωλήνων, διασφαλίζοντας ότι οι ολισθαίνουσες επιφάνειες παραμένουν λείες με την πάροδο του χρόνου ενώ προστατεύουν το εξωτερικό από τη διάβρωση. Το λιπαντικό υλικό στο εσωτερικό συμβάλλει στην ομαλότερη δράση της ανάρτησης και στην καλύτερη συνολική αίσθηση οδήγησης.
Πίσω, ένα νέο αμορτισέρ Showa συμπληρώνει το νέο μπροστινό πιρούνι. Το πίσω αμορτισέρ διαθέτει δυνατότητα προσαρμογής διπλής συμπίεσης, η οποία επιτρέπει τη χωριστή ρύθμιση της απόσβεσης υψηλής και χαμηλής ταχύτητας. Εφόσον η θέση τοποθέτησης του αμορτισέρ τοποθετήθηκε χαμηλότερα, το ίδιο το αμορτισέρ μειώθηκε κατά 32 mm, αλλά η διαδρομή της ανάρτησης παραμένει η ίδια. Το ρεζερβουάρ επανατοποθετήθηκε στην αριστερή πλευρά της μοτοσυκλέτας για να δημιουργηθεί περισσότερος χώρος για το σύστημα εξάτμισης. Το νέο σύστημα σύνδεσης πίσω ανάρτησης Uni-Trak® τοποθετεί τον βραχίονα της ανάρτησης κάτω από το ψαλίδι, επιτρέποντας μεγαλύτερη διαδρομή της πίσω ανάρτησης. Οι ρυθμίσεις αμορτισέρ ταιριάζουν με την ισορροπία ακαμψίας του πλαισίου για να μεγιστοποιηθεί η πρόσφυση. Το εσωτερικό του κεντρικού θαλάμου είναι επενδεδυμένο με επίστρωση Kashima για βελτιωμένη δράση ανάρτησης.
Στα πολυάριθμα αγωνιστικά εξαρτήματα εργοστασιακού στιλ στη μοτοσυκλέτα KX250 συμβάλλουν τα δισκόφρενα. Μπροστά υπάρχει ένας μεγάλος ρότορας 270 mm, ο οποίος προσφέρει ισχυρή δύναμη πέδησης και εξαιρετικό έλεγχο. Στο πίσω μέρος, ένας δίσκος 240 mm συμβάλλει στην ισχυρή ισχύ ακινητοποίησης, συμπληρώνοντας τον μεγάλο μπροστινό δίσκο. Οι δίσκοι σε στυλ μαργαρίτα συμβάλλουν τόσο στη σπορ εμφάνιση όσο και στην εκτροπή της λάσπης.
Το 2024 KX250 διαθέτει ολοκαίνουργιο κοστούμι πλαστικών που επιτρέπει στους αναβάτες να αλλάζουν τη θέση οδήγησης πιο εύκολα. Τα καλύμματα, τα πλαϊνά καλύμματα και το πίσω φτερό έλαβαν όλα ενημερώσεις στη σχεδίασή τους και είναι πλέον πιο σταθερά, συμπυκνώνοντας τη συνολική εμφάνιση και εξαλείφοντας τα σημεία αγκίστρωσης για τις μπότες και τα γόνατα του αναβάτη για μια πιο ανάλαφρη αίσθηση. Μια νέα σχεδίαση γρήγορης απελευθέρωσης εμφανίζεται στο πλαϊνό κάλυμμα, διευκολύνοντας την εύκολη πρόσβαση στο φίλτρο αέρα χωρίς εργαλεία. Το επάνω μέρος του ρεζερβουάρ καυσίμου είναι χαμηλό, γεγονός που επιτρέπει στο κάθισμα να κάθεται επίπεδο, επιτρέποντας αυξημένη κίνηση όταν γλιστράτε προς τα εμπρός στη μοτοσικλέτα.
Για μεγαλύτερη άνεση του αναβάτη, οι λαβές ODI Lock-On διατίθενται πλέον στάνταρ στο KX250. Αυτό το καινοτόμο σύστημα λαβής βιδώνει τις λαβές στο τιμόνι και θα απλοποιήσει τη διαδικασία αντικατάστασης των λαβών. Οι λαβές τονίζονται με πράσινες λεπτομέρειες στις λαστιχένιες άκρες και το υλικό τοποθέτησης, συνεχίζοντας την ευκρινή αγωνιστική εικόνα της μοτοσυκλέτας.
Πολλά εξαρτήματα ERGO-FIT® υπάρχουν στο KX250, επιτρέποντας στους αναβάτες να προσαρμόσουν τη μοτοσικλέτα σύμφωνα με τις προτιμήσεις τους. Η επάνω τιμονόπλακα παρέχει δύο θέσεις στήριξης για τους αναστρέψιμους σφιγκτήρες του τιμονιού, επιτρέποντας τη ρύθμιση του τιμονιού σε μία από τις τέσσερις θέσεις με ρυθμιζόμενο εύρος 35 mm. Το αλουμινένιο Fatbar 1-1/8″ Renthal βοηθά στη μείωση των κραδασμών που μεταδίδονται στον αναβάτη και η στροφή διευκολύνει τους αναβάτες να ζυγίζουν τον μπροστινό τροχό. Τα μασπιέ των ποδιών μπορούν να τοποθετηθούν σε δύο θέσεις, επιτρέποντας στον αναβάτη να αλλάξει το ύψος έως και 5 mm.
Οι λεπτομέρειες εργοστασιακού στυλ φέρνουν τον κύκλο του KX250. Πράσινα πλαστικά, χρυσές τάπες στο καπάκι βολάν και στην τάπα λαδιού και πράσινες ανταύγειες στους ρυθμιστές ανάρτησης μιμούνται την εμφάνιση των εργοστασιακών μηχανών Kawasaki. Οι μαύροι τροχοί, οι τιμονόπλακες και τα καλύμματα κυλινδροκεφαλής τονίζουν τι έντονο πράσινο χρώμα. Τα καλύμματα του συμπλέκτη, του βολάν και της κεφαλής είναι όλα κατασκευασμένα από ελαφρύ μαγνήσιο.