AMA/FIM SX – Η πίστα του San Diego

To ΑΜΑ/FIM Supercross περνάει για τελευταία φορά από την πολιτεία της Καλιφόρνια με τον αγώνα του San Diego. Μέσα σε έξι αγώνες έχουμε δει τέσσερις διαφορετικούς νικητές στην μεγάλη κατηγορία ενώ στην Lites Δύσης οι Ken Roczen και Eli Tomac είναι οι μόνοι που έχουν γευτεί την νίκη φέτος, διεκδικώντας από την αρχή το πρωτάθλημα. Η συνέχεια στο San Diego αναμένετε συναρπαστική, δείτε παρακάτω την πίστα όπου θα εξελιχθεί ο αγώνας. 


Discover more from mxin.gr

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

4394 More posts in ΓΕΝΙΚΑ ΝΕΑ category
Recommended for you
Η DUCATI ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΤΗΣ 250 MOTOCROSS…TO DESMO250 MX 2027

Όπως όλες οι Ducati, η Desmo250 MX έχει τις ρίζες της στον ανταγωνισμό, όπου ο...