MXGP 2019 – ΒΡΗΚΕ ΟΜΑΔΑ Ο J.VAN HOREBEEK!

Το μέλλον του Jeremy van Horebeek φεύγοντας από την εργοστασιακή ομάδα της Monster Energy Yamaha, ήταν αβέβαιο για το 2019. Μετά όμως την συμμετοχή του με την SR Honda Team στον αγώνα του Touquet, οι δύο πλευρές έδειξαν ικανοποιημένες και αποφάσισαν να συνεχίσουν την συνεργασία τους σε ολόκληρο το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MXGP της νέας σεζόν. Ο Βέλγος αναβάτης θα αγωνιστεί με την ομάδα στην μεγάλη κατηγορία MXGP.


Discover more from mxin.gr

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

2508 More posts in MOTOCROSS category
Recommended for you
AMA MX 2026 – Ο Α.CAIROLI ΔΗΛΩΣΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΉ ΣΤΟ RED BUD…ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΕΝΑΝ ΑΓΩΝΑ ΤΟΥ PRO MOTOCROSS!

Ο εννέα φορές παγκόσμιος πρωταθλητή; motocross Antonio Cairoli ποτέ δεν έκρυψε το πάθος του για...