Η Sherco βρήκε τον τρόπο μέσα στην πανδημία του κορωναϊού να προχωρήσει στην εξέλιξη των μοτοσυκλετών της καταφέρνοντας να ολοκληρώσει τις αλλαγές που είχε προγραμματίσει για τα νέα μοντέλα της του 2021. Εντυπωσιακά κατάφερε να τα παρουσιάσει τον Ιούνιο, μένοντας πιστή στο ραντεβού με το αγοραστικό της κοινό.
Από την περσινή χρονιά η γαλλική Sherco παρουσιάζει ταυτόχρονα και τις δύο enduro σειρές της. Racing και Factory, ενώ για δεύτερη επίσης χρονιά έχει επικεντρωθεί στην εξέλιξη των κινητήρων της, τόσο στην μείωση βάρους αλλά και στην καλύτερη απόδοση. Οι δύο εκδόσεις παρουσιάζουν και κάποιες κοινές εξωτερικές αλλαγές τις οποίες συνοψίζουμε παρακάτω:
Οι κοινές περιφερειακές αλλαγές:
Νέα γραφικά inmold σε Racing και Factory έκδοση
Μαύρο κάλυμμα σέλας στα Racing, μπλε Selle dalla Valle στα Factory
Μαύρα προστατευτικά πλαισίου για τα Racing, μπλε για τα Factory
Στεφάνια τροχών από την Excel
Νέο ελατήριο στο ποδόφρενο
Νέος αισθητήρας πτώσης στα τετράχρονα 250/300
Αναρτήσεις WP X-Plor για τα Racing, Kayaba για τα Factory μοντέλα
Νέα μαύρα γκριπς για τα Racing και μπλε για τα Factory μοντέλα
Michelin ελαστικά σε όλα τα μοντέλα
Εξατμίσεις Akrapovic στα 4Τ και FMF στα 2Τ για τα Factory μοντέλα
Προστατευτική ποδιά από την AXP για τα Factory μοντέλα
Νέες πιο ελαφριές δισκόπλακες της Galfer(-70g) για τα Factory μοντέλα
Βεντιλατέρ ψυγείου για τα Factory μοντέλα
Δοχείο διαστολής για τα Factory μοντέλα
Προστατευτικό τιμονιού της Nekken για τα Factory μοντέλα
Όπως αναφέραμε και πιο πάνω η Sherco συνέχισε να βελτιώνει και να ελαφρώνει τους κινητήρες της και το 2021. Παρακάτω μπορείτε να δείτε αναλυτικά τις αλλαγές σε κάθε κινητήρα.
ΑΛΛΑΓΕΣ 2021 ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ 125 2Τ
Για τον μικρό κινητήρα των δίχρονων 125 κυβικών η Sherco βελτίωσε την περιοχή του στροφάλου και συγκεκριμένα στην ένωση του με την μπιέλα, για μεγαλύτερη αντοχή και διάρκεια.