Η Sherco βρήκε τον τρόπο μέσα στην πανδημία του κορωναϊού να προχωρήσει στην εξέλιξη των μοτοσυκλετών της καταφέρνοντας να ολοκληρώσει τις αλλαγές που είχε προγραμματίσει για τα νέα μοντέλα της του 2021. Εντυπωσιακά κατάφερε να τα παρουσιάσει τον Ιούνιο, μένοντας πιστή στο ραντεβού με το αγοραστικό της κοινό.
Από την περσινή χρονιά η γαλλική Sherco παρουσιάζει ταυτόχρονα και τις δύο enduro σειρές της. Racing και Factory, ενώ για δεύτερη επίσης χρονιά έχει επικεντρωθεί στην εξέλιξη των κινητήρων της, τόσο στην μείωση βάρους αλλά και στην καλύτερη απόδοση. Οι δύο εκδόσεις παρουσιάζουν και κάποιες κοινές εξωτερικές αλλαγές τις οποίες συνοψίζουμε παρακάτω:
Οι κοινές περιφερειακές αλλαγές:
Νέα γραφικά inmold σε Racing και Factory έκδοση
Μαύρο κάλυμμα σέλας στα Racing, μπλε Selle dalla Valle στα Factory
Μαύρα προστατευτικά πλαισίου για τα Racing, μπλε για τα Factory
Στεφάνια τροχών από την Excel
Νέο ελατήριο στο ποδόφρενο
Νέος αισθητήρας πτώσης στα τετράχρονα 250/300
Αναρτήσεις WP X-Plor για τα Racing, Kayaba για τα Factory μοντέλα
Νέα μαύρα γκριπς για τα Racing και μπλε για τα Factory μοντέλα
Michelin ελαστικά σε όλα τα μοντέλα
Εξατμίσεις Akrapovic στα 4Τ και FMF στα 2Τ για τα Factory μοντέλα
Προστατευτική ποδιά από την AXP για τα Factory μοντέλα
Νέες πιο ελαφριές δισκόπλακες της Galfer(-70g) για τα Factory μοντέλα
Βεντιλατέρ ψυγείου για τα Factory μοντέλα
Δοχείο διαστολής για τα Factory μοντέλα
Προστατευτικό τιμονιού της Nekken για τα Factory μοντέλα
To ελατήριο στο ποδόφρενο έχει μεγαλώσει για καλύτερη επαναφορά.
Ελαστικά της Michelin σε όλα τα μοντέλα.
Όπως αναφέραμε και πιο πάνω η Sherco συνέχισε να βελτιώνει και να ελαφρώνει τους κινητήρες της και το 2021. Παρακάτω μπορείτε να δείτε αναλυτικά τις αλλαγές σε κάθε κινητήρα.
ΑΛΛΑΓΕΣ 2021 ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ 125 2Τ
Για τον μικρό κινητήρα των δίχρονων 125 κυβικών η Sherco βελτίωσε την περιοχή του στροφάλου και συγκεκριμένα στην ένωση του με την μπιέλα, για μεγαλύτερη αντοχή και διάρκεια.
Νέος ελαφρύτερος δευτερεύον άξονας κιβωτίου ταχυτήτων για όλα τα δίχρονα.
ΑΛΛΑΓΕΣ 2021 ΣΤΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ 250/300 2Τ
Νέος αντικραδασμικός άξονας μειώνει τους κραδασμούς του κινητήρα και την καταπόνηση στα χέρια του αναβάτη.
Αλλαγές στο κιβώτιο ταχυτήτων με νέα ελαφρύτερα γρανάζια που μειώνουν το βάρος κατά 600g και νέο γρανάζι πρώτης σχέσης για καλύτερη συμπεριφορά στα τεχνικά δύσκολα κομμάτια των enduro διαδρομών.
Η συνολική μείωση βάρους από τους δίχρονους κινητήρες των 250/300cc φτάνουν τα 1,2kg με αλλαγές στο κιβώτιο, τον επιλογέα ταχυτήτων, την κεφαλή αλλά και την καμπάνα συμπλέκτη.
Νέος ελαφρύτερος δευτερεύον άξονας κιβωτίου ταχυτήτων για όλα τα δίχρονα.
Νέα κεφαλή με μειωμένη συμπίεση, όπως των εργοστασιακών ομάδων, για καλύτερη ευστροφία χωρίς να χάνεται η απόδοση στις χαμηλές στροφές.
Μεγαλύτερη μονάδα ανάφλεξης μεγαλύτερης αντοχής και έντασης σπινθήρα στο μπουζί.
Προσαρμοσμένες με την νέα μονάδα ανάφλεξης που βελτιώνει την λειτουργία και ζωή του μπουζί, οι δύο επιλογές χαρτογράφησης προσφέρουν μια διαφορά 5.5hp για να επιλέξει ο αναβάτης ανάλογα με το οδηγικό του στυλ ή το τερέν που θα οδηγήσει.
ΑΛΛΑΓΕΣ 2021 ΣΤΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ 250/300 4Τ
Νέο ρουλεμάν μπιέλας.
Νέα κάρτερ που βελτιώνουν την λίπανση του κινητήρα και σε συνδυασμό με το καινούργιο ρουλεμάν μπιέλας μειώνουν τις θερμοκρασίες του κινητήρα και το σβήσιμο στις χαμηλές στροφές.
Νέος μικρότερος άξονας στο αντικραδασμικό σύστημα.
Νέοι εκκεντροφόροι που σε συνδυασμό με τις αλλαγές στον στρόφαλο αλλά και την νέα χαμηλότερη συμπίεση, προσφέρουν καλύτερη απόδοση και δύναμη στις υψηλές στροφές.
Νέος αισθητήρας πτώσεως, σβήνει τον κινητήρα σε περίπτωση πτώσης για μεγαλύτερη ασφάλεια του οδηγού, των μηχανικών αλλά και του κινητήρα.
Νέο σύστημα εξάτμισης Akrapovic(στα Factory μοντελα), προσαρμοσμένο στις νέες αλλαγές του κινητήρα.
Βελτιωμένη απόδοση για τα τετράχρονα 250/300της Sherco με τις νέες αλλαγές σε κινητήρα και εξάτμιση.
ΑΛΛΑΓΕΣ 2021 ΣΤΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ 450/500 4Τ
Το 2021 η Sherco κατάφερε να ελαφρώσει και τα μεγάλα της τετράχρονα 450/500 κατά 500g με κύριες αλλαγές στα γρανάζια της τρόμπας λαδιού, του αντικραδασμικού άξονα, στο πηνίο της μίζας και άλλα σημεία του κινητήρα.