AMA MX/SX 2020 – ΤΕΛΟΣ ΕΠΟΧΗΣ…ΚΛΕΙΝΕΙ Η GEICO HONDA

Το 1998, η ομάδα που γνωρίσαμε ως GEICO Honda ξεκίνησε αθόρυβα ως επέκταση καριέρας του βετεράνου Mike LaRocco, ο οποίος είχε περνούσε δύο δύσκολες σεζόν με την ομάδα Suzuki και χρειάστηκε μια ανασυγκρότηση της καριέρας του. Ο Rick Zielfelder του Factory Connection Suspension συνεργάστηκε με τον LaRocco για να δημιουργήσει μια μικρή ομάδα που κράτησε τον The Rock στους αγώνες. Ο LaRocco παρέδωσε εκπληκτικά αποτελέσματα. Στα 27 του εκείνη τη χρονιά, εμφανίστηκε ως απειλή για το βάθρο. Μέχρι τον επόμενο χρόνο, η ομάδα του LaRocco και του Ziggy κέρδισαν ακόμη περισσότερη υποστήριξη από τη Honda, και μέσα σε λίγα χρόνια η ομάδα είχε επίσης μια προσπάθεια της Honda στα 125cc. Στην κορυφή, η απογείωση της καριέρας του LaRocco αντικατοπτρίστηκε από μια παρόμοια προσπάθεια πέντε χρόνια αργότερα για τον Kevin Windham στα 450.

Οι βετεράνοι LaRocco και Windham είχαν το σεβασμό και την αγάπη από τους οπαδούς και τη βιομηχανία. Αυτό που πραγματικά ενίσχυε την κληρονομιά αυτής της ομάδας προήλθε από ένα πολύ νεότερο σετ. Η επιτυχία των 125cc της ομάδας ήταν ανάμεικτη, μέχρι που από τις τάξεις των ερασιτεχνών, υπέγραψε τον Trey Canard, και στη συνέχεια άρχισε να ανανεώνει το playbook της βιομηχανίας. Ο Canard κέρδισε ένα πρωτάθλημα Lites Supercross ως “rookie” και σύντομα συμμετείχαν μεγάλοι αναβάτες όπως ο Justin Barcia και ο Eli Tomac. Σύντομα η ερώτηση «ποιος θα ήταν ο επόμενος ερασιτέχνης FC Honda» απασχολούσε στα pits των ερασιτεχνών. Τελικά, δεν ήταν μόνο οι αναβάτες που είχε η FC Honda, ήταν περισσότερο το ποιους δεν είχαν οι άλλες ομάδες. Άρπαξαν τόσους μεγάλους νέους αναβάτες που άφησαν αποτελεσματικά τις προοπτικές των ανταγωνιστών τους μηδαμινές. Ένας-ένας ήρθαν οι τίτλοι και οι νίκες, και παρεμπιπτόντως, ο Canard, ο Barcia και ο Tomac ανέβηκαν όλοι στο 450 της Honda .

Η αντιγραφή είναι η πιο ειλικρινής μορφή επιβράβευσης και τώρα το τοπίο του motocross έχει ολοκληρωθεί με ομάδες εργοστασίων sta 250 που εξασφαλίζουν to νεαρό ταλέντο σε επαγγελματικές προσφορές πολύ νωρίτερα. Παλιά ο συνδυασμός Canard / Factory Connection Honda, ήταν μια εξαίρεση. Δεκαετίες αργότερα, είναι ο κανόνας.

Δυστυχώς, η ομάδα που χτίστηκε για το μέλλον δεν έχει μέλλον. Στα τέλη Ιουλίου, ο χορηγός τίτλου GEICO ενημέρωσε την ομάδα ότι δεν θα ανανεώνει την τρέχουσα συμφωνία η οποία έληξε στο τέλος αυτής της αγωνιστικής σεζόν. Η ομάδα είχε ήδη χάσει έναν άλλο σημαντικό, μακροχρόνιο χορηγό με την Amsoil. Με ελάχιστο χρόνο για να βρεις αντικαταστάτη για το GEICO και να κάθεται σε ένα από τα πιο αβέβαια οικονομικά περιβάλλοντα όλων των εποχών, έγινε τρομακτικό έργο να βρεις νέο κεφάλαιο για να γεμίσεις το επταψήφιο κουλοχέρη που απαιτεί μια ομάδα αυτής της κλίμακας. Σίγουρα, δεν θα συνέβαινε γρήγορα.

Η ομάδα αγωνίστηκε με δυσκολίες για δύο μήνες, αλλά η σεζόν του 2021 έρχεται γρήγορα. Την Πέμπτη το βράδυ, η ομάδα αποφάσισε να κλείσει τις πόρτες. Ακόμα και οι πιο ελπιδοφόρες προσφορές χορηγών δεν έρχονται γρήγορα, και όσο πιο σκληρά πιέζετε, τόσο περισσότερες είναι οι πιθανότητες να χάσετε ολόκληρη τη συμφωνία. Ο χρόνος δεν ήταν διαθέσιμος, ο χρόνος είχε περάσει. Κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου στο Fox Raceway National, η ομάδα ενημέρωσε το προσωπικό ότι θα κλείσει. Τουλάχιστον οι αναβάτες και το προσωπικό πήραν λίγο χρόνο για να βρουν δουλειά αλλού, αντί να ακολουθήσουν τη διαδικασία να σταματήσουν ακριβώς πριν ξεκινήσει η επόμενη σεζόν.

Για μεγάλο μέρος του προσωπικού, αυτό είναι ένα πικρό χάπι. Για μερικούς αναβάτες, θα είναι πραγματικά εντάξει. Ο Jeremy Martin έκανε ότι έπρεπε να κάνει φέτος. Κερδίζοντας ξανά, επανέφερε την αξία του, οπότε παρόλο που δεν θα τιμήσει τον τελευταίο χρόνο του συμβολαίου GEICO, σίγουρα θα βρει άλλο σπίτι. Θα πάρει τον ίδιο μισθό που είχε με τη GEICO τώρα που γίνεται προσθήκη της τελευταίας στιγμής σε όποια ομάδα μπορεί να τον υπογράψει; Μάλλον όχι. Αλλά θα κερδίσει ξανά. Οι αδελφοί του Lawrence έχουν μεγάλες προοπτικές και ο Jett ανέφερε ότι θα είναι εντάξει.

Ο Jett μόλις σημείωσε την πρώτη του νίκη. Δεν είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς ότι η Honda τον κλειδώνει και ξεκινά μια εργοστασιακή προσπάθεια στα 250 για να βεβαιωθεί ότι παραμένει κόκκινος. Θα κάνει το ίδιο και με τον Hunter και έχει έναν αναβάτη 250SX για κάθε ακτή.

Αυτό αφήνει τους δύο άλλους αναβάτες, και είναι και οι δύο “rookies” , οι προοπτικές που έχει να καλύψει αυτή η ομάδα για πάνω από μια δεκαετία. Ο Jo Shimoda ολοκλήρωσε τη χρονιά με την καλύτερη σεζόν στην πέμπτη γενική θέση στην Pala, συμπεριλαμβανομένης της τρίτης στο τελικό σκέλος. Ο Carson Mumford ήταν συνολικά ένατος, με 9-10-9 τελικούς στους τρεις τελευταίους γύρους. Οι Shimoda και Mumford δεν είναι φωτιά όπως ο Jett Lawrence, αλλά αντιπροσώπευαν τη σταθερή πρόοδο που θα μπορούσε να οδηγήσει σε μελλοντικούς τίτλους, όπως είχε σχεδιάσει η ομάδα στο παρελθόν. Για αυτούς τους αναβάτες, η απώλεια είναι μεγαλύτερη απ ‘όλους.

Το μονοπάτι που θα μπορούσε να ήταν ιδανικό. Σε μια ποιητική μέρα, ο Chase Sexton σημείωσε την πρώτη του νίκη στα 450 Class. Ο Sexton ήταν αναβάτης της GEICO Honda φέτος, αγωνίστηκε στα 250SX Ανατολής για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά. Ο Christian Craig, ένα μακροχρόνιο μέλος της ομάδας GEICO, πήρε τη δεύτερη θέση στο τελευταίο σκέλος των 450.

Ο Sexton θα είναι το μέλλον της προσπάθειας των 450 της Honda. Παίρνοντας μια νίκη με τον Lawrence και σταθερά κέρδη για νεαρά ταλέντα όπως οι Shimoda και Mumford. Η ομάδα έδινε ξανά το μέλλον, έως ότου σταμάτησαν οι παραδόσεις.

Θα χαθούν με πολλούς τρόπους.

1969 More posts in MOTOCROSS category
Recommended for you
MXGP 2024 – ΝΙΚΗ ΚΑΡΙΕΡΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ P.JONASS ΣΤΟ “ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΛΑΣΠΗΣ” ΤΟΥ ΠΕΜΠΤΟΥ ΓΥΡΟΥ ΣΤΗΝ ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ

Η λάσπη πάντα εξομαλύνει τις διαφορές στο motocross και στον πέμπτο γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος...