ΙΔΡΥΣΗ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΕΙΣΑΓΩΓΕΩΝ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΩΝ

Οι δέκα μεγαλύτεροι εισαγωγείς μοτοσυκλετών της χώρας μας, ίδρυσαν τον Σύνδεσμο Εισαγωγέων Μοτοσυκλετών Ελλάδος – Σ.Ε.Μ.Ε. με στόχο την ανάπτυξη και εκπροσώπηση του μοτοσυκλετισμού και την διεύρυνση της αγοράς δικύκλων. Δείτε παρακάτω την σχετική ανακοίνωση.


Discover more from mxin.gr

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

310 More posts in ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ category
Recommended for you
Η DUCATI ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΤΗΣ 250 MOTOCROSS…TO DESMO250 MX 2027

Όπως όλες οι Ducati, η Desmo250 MX έχει τις ρίζες της στον ανταγωνισμό, όπου ο...