AMA MX 2021 – Η ΠΡΩΤΗ ΝΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟΝ C.SEXTON ΗΡΘΕ ΣΤΗΝ WASHOUGAL!

Το πρωτάθλημα Lucas Oil Pro Motocross, που εγκρίθηκε από την AMA Pro Racing, ξεκίνησε το δεύτερο μισό της σεζόν του 2021 με μια επίσκεψη στο Pacific Northwest και το θρυλικό πάρκο Washougal MX. Ο έβδομος γύρος της σεζόν παρουσίασε άφθονη ηλιοφάνεια και ένα τεράστιο πλήθος καλωσορίζοντας την επιστροφή των ταχύτερων αγωνιστών στον κόσμο για το MotoSport.com Washougal National. Στην κατηγορία 450, ένα πολύ ανταγωνιστικό απόγευμα είδε το Chase Sexton της Team Honda HRC να αναδειχθεί νικητής για να γίνει ο τέταρτος διαφορετικός νικητής του τμήματος. Στην κατηγορία 250, το ιστορικό σερί έξι διαφορετικών νικητών έληξε καθώς ο Τζέρεμι Μάρτιν της Monster Energy / Star / Yamaha Racing επικράτησε για τον δεύτερο συνεχόμενο αγώνα για να πάρει την πρώτη του νίκη στο Washougal.

Μετά την περσινή του εμφάνιση με νίκες στην μεγάλη κατηγορία, για πολλούς ο C.Sexton άργησε να πάρει την πρώτη του φετινή νίκη.

Κατηγορία 450
Το εναρκτήριο σκέλος των 450 ξεκίνησε με τον Sexton να οδηγεί τον αγώνα μετά την εκκίνηση ενώ ο ομόσταυλος του Ken Roczen ακολουθούσε δεύτερος. Το δίδυμο της Honda πίεσε στον πρώτο γύρο για να προσπαθήσει να ανοίξει μια διαφορά από το Cooper Webb και τους υπόλοιπους που τους καταδίωκαν, ενώ ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας Dylan Ferrandis βρισκόταν ένατος. Ο Sexton και ο Roczen συνέχισαν να πιέζουν και απομακρύνθηκαν αρκετά δευτερόλεπτα μπροστά από τον Webb, ο οποίος δέχτηκε επίθεση από τον ομόσταυλο του Marvin Musquin και τον Eli Tomac, στα 10 λεπτά τους σκέλους. Ο Musquin έκανε ένα επιτυχημένο πέρασμα στον Webb για να μετακινηθεί στη θέση του βάθρου και ο Tomac ακολούθησε σύντομα στην τέταρτη θέση. Μπροστά, ο Sexton άρχισε να απομακρύνεται από τον Roczen με προβάδισμα περισσότερων των πέντε δευτερολέπτων καθώς ο Roczen συνέχισε να χάνει έδαφος και από τον Musquin. Ο Γάλλος συνέχισε να πιέζει τον Γερμανό και μετά από αρκετούς γύρους ο Musquin έκανε το πέρασμα για να πάρει την δεύτερη θέση.

Το φλερτ του E.Tomac με την πρώτη του φετινή νίκη συνεχίστηκε και στην Washougal.

Ο Tomac ήταν στην σειρά και οι παλιοί αντίπαλοί μετά από μια μικρή μάχη, ο Tomac έκανε την κίνηση του και του επέτρεψε να ρίξει τον Roczen από το βάθρο. Ο αναβάτης της Honda συνέχισε να χάνει θέσεις και τελικά τον πέρασε και ο αντίπαλός του στο πρωτάθλημα Ferrandis. Για τον Sexton, ήταν η πιο κυρίαρχη απόδοση της καριέρας του, καθώς κέρδισε από την εκκίνηση την πρώτη του νίκη της σεζόν. Μια άτυχη στιγμή του Musquin επέτρεψε στον Tomac να περάσει δεύτερος και να τερματίσει 3,4 δευτερόλεπτα πίσω από τον Sexton, ενώ ο Musquin ανέκαμψε για να κερδίσει το καλύτερο του αποτέλεσμα της σεζόν στην τρίτη θέση. Ο νικητής του προηγούμενου αγώνα Justin Barcia τερμάτισε τέταρτος, με τον Ferrandis πέμπτο και τον Roczen έκτο. Καθώς τα 450 πέρασαν την μπάρα για να ξεκινήσει το δεύτερο σκέλος, ο Webb ήταν αυτός που ξεπέρασε τον Ferrandis και τον ομόσταυλο του, Aaron Plessinger, για να εξασφαλίσει την εκκίνηση και πρωτοπορία του αγώνα. Ο Webb ανέλαβε το προβάδισμα εν συντομία, αλλά ο Ferrandis έκανε μια επίθεση με ένα γρήγορο πέρασμα για να καταλάβει τον έλεγχο του σκέλους, αφήνοντας τον Webb να διαχειριστεί τον Sexton της τρίτης θέσης. Ο Sexton πέρασε τον Webb και στη συνέχεια κοίταξε να επιτεθεί στον Ferrandis για το προβάδισμα. Η μάχες του Webb δεν είχαν τελειώσει καθώς ο Plessinger πίεζε από την τέταρτη θέση. Ο Webb τον κράτησε για λίγο, αλλά ο αναβάτης της Yamaha κατάφερε να κάνει το προσπέρασμα και να ανέβει στις τρεις πρώτες. Καθώς το σκέλος πλησίασε το σημείο των 10 λεπτών, λιγότερο από δύο δευτερόλεπτα χώριζε το πρώτο τρίο, ενώ ο Tomac έφτασε στην τέταρτη θέση. Βλέποντας την ευκαιρία, ο Tomac πέρασε στην επίθεση και έκανε γρήγορη δουλειά στον Plessinger για να μετακινηθεί στην τρίτη θέση. Η ένταση από τους τρεις πρωτοπόρους αυξήθηκε δραματικά κατά τη διάρκεια των τελευταίων 10 λεπτών του σκέλους καθώς μια ισχυρή πίεση από τον Tomac ώθησε τον Sexton να πλησιάσει τον Ferrandis. Ο Γάλλος απάντησε με μερικούς από τους γρηγορότερους γύρους του αγώνα και του επέτρεψε να φτιάξει μια μικρή απόσταση από τους διώκτες του. Μετά από μια εκτεταμένη μάχη, ο Tomac πέρασε τελικά τον Sexton για την δεύτερη και είχε μόλις πάνω από δύο γύρους για να προσπαθήσει και να καλύψει μια διαφορά 3 δευτερολέπτων από τον Ferrandis. Καθώς έφτασαν στο σημείο της λευκής σημαίας Tomac πέτυχε τον ταχύτερο γύρο του απογεύματος για να πλησιάσει στον τροχό του Γάλλου. Ο Ferrandis όμως απάντησε και άντεξε στην πρόκληση βάζοντας την μοτοσυκλέτα του, 4,5 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Tomac καθώς ο Sexton ακολούθησε αρκετά πιο πίσω τρίτος. Η προσπάθεια του Sexton με τερματισμούς 1-3 τον έφερε στην πρώτη θέση του βάθρου των 450 για δεύτερη φορά στην καριέρα του. Ο Tomac(2-2) τερμάτισε στην δεύτερη θέση και έχασε την πρώτη του νίκη της χρονιάς για μόλις έναν βαθμό. Ο Ferrandis(5-1) ολοκλήρωσε το συνολικό βάθρο στην τρίτη θέση.

“Είχα δύο πολύ καλές εκκινήσεις σήμερα και αυτή ήταν η διαφορά», είπε ο Sexton. “Είναι πολύ ωραίο να κερδίζεις μετά από μια τόσο σκληρή αρχή της σεζόν. Προσπαθώ στο σπίτι μου στη Florinda, να βελτιωθώ και τελικά απέδωσε. Θα προχωρήσουμε σε αυτό το διάλειμμα με αυτοπεποίθηση, έτοιμοι να βγούμε ακόμα καλύτεροι. “

Με 47 βαθμούς διαφοράς από τον δεύτερο στην βαθμολογία, ο D.Ferrandis δύσκολα θα χάσει τον φετινό τίτλο.

Το έβδομο βάθρο του Ferrandis, σε συνδυασμό με την 9η θέση του Roczen (6-10), επέτρεψε στον Γάλλο να αποκτήσει σημαντικό προβάδισμα στην κατάταξη των 450. Ο Ferrandis βρίσκεται τώρα 47 πόντους μπροστά από τον Roczen, με τον Tomac να βρίσκεται πίσω 54 βαθμούς στην τρίτη θέση.

Δεύτερη φετινή νίκη για τον J.Martin και περισσότερες νίκες σε σκέλη(5) από κάθε άλλον φέτος στην μικρή κατηγορία.

Κατηγορία 250
Το πρώτο σκέλος των 250 είδε τον Carson Mumford να παίρνει την εκκίνηση, ακολουθούμενος από τον Justin Cooper. Καθώς ο Mumford προσπάθησε να εκμεταλλευτεί την ευκαιρία του να βρεθεί μπροστά, ο Cooper άσκησε μεγάλη πίεση και φρόντισε να πάρει τον έλεγχο του αγώνα στον πρώτο γύρο. Ωστόσο, ο Mumford αντιμετώπισε με επιτυχία την επίθεση από τον πρωτοπόρο της βαθμολογίας και υπερασπίστηκε την πρωτοπορία. Πίσω τους, ο RJ Hampshire τους πλησίαζε από την τρίτη θέση. Ο Mumford έλεγξε τον ρυθμό στα πρώτα λεπτά, αλλά ο Cooper άρχισε να πλησιάζει και σύντομα ανέβασε την πρόκληση στα οκτώ λεπτά του σκέλους. Ο αναβάτης της Yamaha ήταν επιτυχής τη δεύτερη φορά και δούλεψε γύρω από τον Mumford για να πάρει το προβάδισμα. Οι επόμενοι γύροι είδαν τον Mumford να χάνει περισσότερες θέσεις καθώς ο Hampshire ανέλαβε τη δεύτερη θέση και ο Pierce Brown του πήρε την τρίτη θέση. Ο Jeremy Martin μπήκε στην εικόνα από την τέταρτη θέση και έριξε τα βλέμματα του στην πρώτη τριάδα. Μπροστά, οι Cooper και Hampshire έθεσαν γρήγορους γύρους καθώς η απόσταση μεταξύ τους κυμαινόταν στα μισά του σκέλους. Ο Hampshire επέμεινε και καθώς έφτασαν στα 10 λεπτά μέχρι τον τερματισμό, πλησίασε σε λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο. Ωστόσο, τα ντουμπλαρίσματα ήταν υπέρ του Cooper και του επέτρεψαν για λίγο να επεκτείνει το προβάδισμα. Ο Hampshire δεν το άφησε ποτέ και συνέχισε τη πίεση του για να κρατήσει τον Cooper κοντά, αλλά καθώς ο χρόνος έληξε στο σκέλος ο Cooper σπρίνταρε για να απομακρυνθεί, αφήνοντας τον Hampshire πίσω. Ο ηγέτης του πρωταθλήματος πήρε την νίκη, 2,8 δευτερόλεπτα μπροστά από το Hampshire, ακολουθούμενος από τον Martin στην τρίτη θέση.

Ο Rj Hampshire έχει την ταχύτητα για νίκες και θα μπορούσε να είναι διεκδικητής του πρωταθλήματος αν ήταν σταθερός.

O Michael Mosiman τερμάτισε στην τέταρτη θέση και ο Hunter Lawrence στην πέμπτη θέση. Ο Jett Lawrence, ο οποίος βρίσκεται στη δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα, τερμάτισε έβδομος. Όταν η μπάρα έπεσε στο δεύτερο σκέλος των 250, ήταν ο Cooper που έβαλε τον εαυτό του σε πλεονεκτική θέση, ακολουθούμενος από τον Martin και τον Lawrence, οι οποίοι είχαν μια μικρή επαφή καθώς έπαιρναν θέση, γεγονός που ανάγκασε τον Lawrence να χάσει μερικές θέσεις. Ο Martin συνέχισε τότε την επίθεση και κοίταξε να περάσει τον ομόσταυλο του για το προβάδισμα καθώς ο Hampshire εμφανίστηκε στην τρίτη θέση. Οι πέντε κορυφαίοι αναβάτες βρισκόντουσαν μέσα σε πέντε δευτερόλεπτα ο ένας από τον άλλο, με τον Μartin να ασκεί συνεχή πίεση στον Cooper καθώς ο Hampshire άφησε υπομονετικά τα πράγματα να εξελιχθούν από την τρίτη θέση. Λίγο πριν τα μισά του σκέλους ο Martin τράβηξε τη σκανδάλη με ένα εσωτερικό πέρασμα. Ο Cooper προσπάθησε να αντισταθεί, αλλά ο Martin τελικά πέρασε. Λίγο αργότερα, ο Hampshire προσπάθησε να επιτεθεί για την δεύτερη θέση, αλλά έσβησε για λίγο η μοτοσικλέτα του δίνοντας την τρίτη θέση στον Brown πριν συνεχίσει στην τέταρτη θέση, ακριβώς μπροστά από τον J.Lawerence. Μόλις πήρε το προβάδισμα ο Martin ήταν σε θέση να χτίσει μια διαφορά από τον Cooper, αλλά στο τέλος ο Cooper τον πλησίασε ξανά. Ο Martin απάντησε και με δύο γύρους να απομένουν, ο Cooper είχε μια άσχημη πτώση στον γρήγορα ανηφορικό κομμάτι της πίστας. Τελικά συνέχισε και επανήλθε στον αγώνα, αλλά έχασε αρκετές θέσεις. Χωρίς να γνωρίζει την ατυχία του ομόσταυλου του, ο Martin συνέχισε και πέρασε τη γραμμή τερματισμού 11,8 δευτερόλεπτα μπροστά από τον J.Lawerence, ο οποίος ανέβηκε στην δεύτερη θέση, με τον τρίτο τον Hampshire. Ο Cooper κατάφερε να τερματίσει στην όγδοη θέση. Με τερματισμούς 3-1, ο Martin επικράτησε με μια απροσδόκητη συνολική νίκη. Οι διαδοχικές νίκες του τον έκαναν τον πρώτο επαναλαμβανόμενο νικητή της σεζόν στην κατηγορία 250 και του έδωσαν την 19η νίκη της καριέρας του, η οποία τον οδηγεί σε ισοπαλία με τον Ryan Villopoto στην πέμπτη θέση στην ιστορία της κατηγορίας.

“Ερχόμενοι σήμερα (ο ιδιοκτήτης της ομάδας) ο Boby Reαgan μου είπε ότι δεν ήξερε αν είχα αυτό που χρειάζεται στην Washougal και αυτό είναι όλο το κίνητρο που χρειαζόμουν”, είπε ο Martin. “Ξέρω ότι είχα ένα δώρο. Είναι κρίμα που ο Justin (Cooper) έπεσε, δεν είναι ωραίο να βλέπεις κάποιον να πέφτει έτσι. Είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι εδώ. Πάντα είναι δύσκολα εδώ, οπότε νιώθω πολύ ωραία να κερδίζω στην Washougal. “

Ο Hampshire(2-3) τερμάτισε στη δεύτερη θέση, ενώ ο Cooper(1-8) συμπλήρωσε το βάθρο τρίτος. Παρά τις αντιξοότητες του, ο Cooper αύξησε το προβάδισμά του έναντι του J.Lawrence στην κατάταξη των 250. Οκτώ πόντοι χωρίζουν τους δύο πρώτους αναβάτες στο πρωτάθλημα. Ο Hunter Lawrence είναι τρίτος, 44 πόντους μακριά από την κορυφή.

Η αχρείαστη πίεση του J.Cooper για νίκη, παραλίγο να του στοιχίσει την πρωτοπορία στην βαθμολογία και ίσως το πρωτάθλημα.

“Με δύο γύρους να απομένουν, προσπαθούσα να κάνω μια επίθεση στον Jeremy (Martin)”, εξήγησε ο Cooper. “Ανεβαίνοντας το λόφο δέχτηκα μια κλοτσιά πίσω. Δεν είμαι πραγματικά σίγουρος τι συνέβη. Ήταν στις σκιές και ήταν δύσκολο να το δεις. Κατέληξα σε ένα δύσκολο σημείο στο λόφο και έτσι ήταν δύσκολο να ξεκινήσω. Προφανώς τα πράγματα μπορούν να αλλάξουν γρήγορα (στο πρωτάθλημα). Θα κάνουμε αυτό το διάλειμμα, θα συγκεντρωθούμε και θα επιστρέψουμε δυνατά για να ολοκληρώσουμε τη σεζόν. “

Το πρωτάθλημα Lucas Oil Pro Motocross θα περάσει στο τελευταίο διάλειμμα της σεζόν τα επόμενα δύο σαββατοκύριακα, πριν επιστρέψει στις 14 Αυγούστου με τον αγώνα της Unadilla.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ – ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ

2170 More posts in MOTOCROSS category
Recommended for you
ΑΠΟΦΑΣΗ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ ΕΘΝΙΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΤΙΚΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΕΛΛΑΔΟΣ

H AMOTOE δημοσίευσε τον Κανονισμό Εθνικών Ομάδων που περιλαμβάνει τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις των...