RED BULL ROMANIACS 2021 – NIKH W.YOUNG ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΗΜΕΡΑ…ΑΝΕΤΑ ΜΠΡΟΣΤΑ Ο LETTY!

Με τον πρωτοπόρο της Γενικής Manuel Lettenbichler να οδηγεί με ασφάλεια, εκμεταλλευόμενος την μεγάλη του διαφορά στον αγώνα, ήταν η σειρά του δεύτερου της Γενικής Wade Young να επιτεθεί στον αγώνα και το έκανε κερδίζοντας την τρίτη ημέρα. Καλό αγώνα είχε και ο Billy Bolt ενώ αυτός που εντυπωσίασε ήταν ο Βούλγαρος Teodor kabakchiev που κατάφερε να πάρει την τρίτη θέση σήμερα.

Αποτελέσματα τρίτης ημέρας


Discover more from mxin.gr

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

716 More posts in ENDURO - RALLY category
Recommended for you
ENDUROGP 2026 – ΝΙΚΗ ΞΑΝΑ ΓΙΑ ΤΟΝ J.GARCIA ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΗΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ..ΙΙ

Γρήγοροι και ξέφρενοι αγώνες οδήγησαν τον Josep Garcia της Red Bull KTM Factory Racing να...