ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΤΜ SXF 250/450 FACTORY EDITION 2022

H KTM παρουσίασε τα πολυαμενόμενα Factory Edition SXF 250 και 450 του 2022 που αποτελούν τους προάγγελους τον μοντέλων παραγωγής του 2023. Μετά από αρκετές spy photos και συζητήσεις, λόγω ότι οι αυστριακοί αναμενόταν να παρουσιάσουν ολοκαίνουργια νέα μοντέλα, δεν μας απογοήτευσαν, ταράζοντας την motocross αγορά για ακόμα μια φορά.

H KTM πρωτοπορεί ξανά στον χώρο των motocross μοντέλων παραγωγής παρουσιάζοντας έστω και σε ξεχωριστή έκδοση, σύστημα Quickshift! Όμως δεν έμεινε εκεί. Για τα Factory Edition του 2022, παρουσίασε ολοκαίνουργιες μοτοσυκλέτες αλλάζοντας εξολοκλήρου το πλαίσιο και τα περιφερειακά της μοτοσυκλέτας ενώ σημαντικές αλλαγές έγιναν και στους κινητήρες, κυρίως στο 250. Αυτό που δεν περιμέναμε είναι η αφαίρεση του συστήματος blutooth που διέθεταν τα προηγούμενα μοντέλα factory edition όπου μπορούσες να αλλάξεις τις χαρτογραφήσεις της μοτοσυκλέτας μέσω ενός app από το κινητό σου. Δείτε παρακάτω τις φωτογραφίες των νέων KTM SXF Factory Edition, τις αλλαγές και τα τεχνικά στοιχεία.

KTM SX450F Factory Edition 2022

Τα νέα ΚΤΜ SXF 250/450 Factory Edition του 2022 περιλαμβάνουν

  • Νέο κοστούμι πλαστικών ειδικά σχεδιασμένο διευκολύνοντας την κίνηση του αναβάτη
  • Νέο πλαίσιο που προσφέρει νέα βελτιωμένη γεωμετρία στην μοτοσυκλέτα
  • Νέα θέση στο νέο ψαλίδι συμβάλλοντας στην ακαμψία
  • Νέος κινητήρας 450cc SOHC εξαιρετικής ροπής και δύναμης
  • Νέος κινητήρας 250cc DOHC τοποθετημένος δύο μοίρες πίσω βελτιώνοντας το κέντρο βάρους της μοτοσυκλέτας ενώ είναι μικρότερος κατά 8mm στο ύψος με 3mm χαμηλότερη θέση του εμπρός γραναζιού κίνησης
  • Νέα κεφαλή κινητήρα στο 250 ελαφρύτερη με δύο βίδες βάσης και μεγαλύτερες βαλβίδες εξαγωγής 27.5mm για καλύτερη ροή καυσίμου προσαρμοσμένες στις αλλαγές διαμέτρου και διαδρομής του πιστονιού
  • Νέο πιστόνι bridge-box-type στο 250 με 81mm διάμετρο και 48.5mm διαδρομή (αντί 78.0 / 52.3 mm του προηγούμενου μοντέλου) για υψηλότερη συμπίεση 14.5:1
  • Νέα καμπάνα συμπλέκτη στο 250(ίδιο με του KTM 450 SX-F), προσαρμοσμένο για την νέα αναλογία μετάδοσης(24:72)
  • Νέα λειτουργία Quickshift προσφέροντας ευκολότερο ανέβασμα ταχυτήτων χωρίς την χρήση συμπλέκτη
  • Νέο υποπλαίσιο αλουμινίου πολυαμιδίου προσφέροντας υπολογισμένη ακαμψία και βελτιωμένη αντοχή(ελαφρύτερο κατά 190g)
  • Νέο πιρούνι WP XACT 48 mm AER με καλύτερη απόσβεση στο τέλος της διαδρομής του
  • Νέα ανάρτηση WP XACT CFD με βελτιωμένο το πιστόνι και πεταλούδες στους ρυθμιστές
  • Νέος επιλογέας χαρτογραφήσεων που επίσης ενεργοποιεί το Quickshifter, το Traction και το Launch Control
  • Νέα τεχνολογία μασπιέδων με λιγότερο βάρος και ειδική σχεδίαση για να μην μαζεύουν λάσπη
  • Νέος άξονας πίσω τροχού για το 250 βελτιώνοντας την ευκαμψία
  • Νέα γραφικά Red Bull KTM Factory Racing
  • Τιμονόπλακες Factory Racing CNC με εναλλασσόμενο offset 20 – 22 mm ανοδιωμένες σε πορτοκαλί χρώμα
  • Τροχοί με στεφάνια D.I.D DirtStar και CNC κέντρα τροχών ανοδιωμένα σε πορτοκαλί χρώμα
  • Νέα προστατευτική ποδιά κινητήρα από πολυαμίδιο
  • Νέο προστατευτικό εμπρός δισκόφρενου
  • Μηχανικό σύστημα εκκίνησης στις επικαλαμίδες
  • Μαλακά γκρίπ ODI lock-on
  • Εργοστασιακή σέλα Selle Dalla Valle high grip

ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ SX450F FACTORY EDITION 2022

Engine Type: Single Cylinder, 4-Stroke
Displacement: 449.9 cc
Bore / Stroke: 95 / 63.4 mm
Compression Ratio: 13.1:1
Starter/Battery: Electric Starter / 12.8V, 2 Ah
Transmission: 5 Gears
Fuel System: Keihin EFI, 44 mm Throttle Body
Lubrication: Pressure lubrication with 2 oil pumps
Primary Ratio: 29:72
Final Drive: 13:51
Cooling: Liquid Cooling
Clutch: Wet Multi-Disc DDS-Clutch, Brembo Hydraulics
Ignition: Keihin EMS
Frame: Central Double-Cradle Type 25CrMo4 Steel
Sub Frame: Aluminum / Polyamide Glass Fiber
Handlebar: Neken, Aluminum Ø 28/22 mm
Front Suspension: WP XACT USD Fork, Ø 48 mm
Rear Suspension: WP XACT Monoshock with Linkage
Suspension Travel Front/Rear: 310 mm / 12.2 in; 300 mm / 11.81 in
Front/Rear Brakes: Disc Brake 260 mm / 10.24 in; 220 mm / 8.66 in
Front/Rear Rims: 1.60x 21” / 2.15 x 19” DID
Front/Rear Tires: 80/100-21” / 120/80-19” Dunlop MX33
Chain: 5/8 x 1/4 in
Silencer: Aluminum
Steering Head Angle: 26.1º
Triple Clamp Offset: 22 mm
Wheelbase: 1,493 mm ± 10 mm / 58.77 ± 0.4 in
Ground Clearance: 343 mm / 13.5 in
Seat Height: 954 mm / 37.5 in
Tank Capacity, Approx: 7.2 L / 1.9 gal
Weight (without fuel), Approx: 102.6 kg / 226.1 lbs

ΚΤΜ SXF250 Factory Edition 2022

ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ SX250F FACTORY EDITION 2022

Engine Type: Single Cylinder, 4-Stroke
Displacement: 249.92 cc
Bore / Stroke: 81.0 / 48.5 mm
Compression Ratio: 14.5:1
Starter/Battery: Electric Starter / 12.8V, 2 Ah
Transmission: 5 Gears
Fuel System: Keihin EFI, 44 mm Throttle Body
Lubrication: Pressure lubrication with 2 oil pumps
Primary Ratio: 24:72
Final Drive: 14:51
Cooling: Liquid Cooling
Clutch: Wet Multi-Disc DS-Clutch, Brembo Hydraulics
Ignition: Keihin EMS
Frame: Central Double-Cradle-Type 25CrMo4 Steel
Sub Frame: Aluminum / Polyamide Glass Fiber
Handlebar: Neken, Aluminum Ø 28/22 mm
Front Suspension: WP XACT USD Fork, Ø 48 mm
Rear Suspension: WP XACT Monoshock with Linkage
Suspension Travel Front/Rear: 310 mm / 12.2 in; 300 mm / 11.81 in
Front/Rear Brakes: Disc Brake 260 mm / 10.24 in; 220 mm / 8.66 in
Front/Rear Rims: 1.60x 21” / 2.15 x 19” DID
Front/Rear Tires: 80/100-21” / 110/90-19” Dunlop MX33
Chain: 5/8 x 1/4 in
Silencer: Aluminum
Steering Head Angle: 26.1º
Triple Clamp Offset: 22 mm
Wheelbase: 1,493 mm ± 10 mm / 58.77 ± 0.4 in
Ground Clearance: 343 mm / 13.5 in
Seat Height: 954 mm / 37.5 in
Tank Capacity, Approx: 7.2 L / 1.9 gal
Weight (without fuel), Approx: 101.2 kg / 223.1 lbs

1637 More posts in ΝΕΑ category
Recommended for you
ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΚΤΜ ORANGE SAFETY TOUR ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟΣ!

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - Με δυνατή συμμετοχή 70 συμμετοχών το Σαββατοκύριακο 14-15 Δεκεμβρίου, αναβάτες όλων των...