ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ MOTOCROSS ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΩΝ HUSQVARNA FC 250/450 ROCKSTAR EDITION 2022

Η Husqvarna παρουσιάζει τα μοντέλα 2022 FC 450 Rockstar Edition. Οι ολοκαίνουργιοι κινητήρες και το πλαίσιο κρατούν ανταγωνιστικούς τους αναβάτες motocross μπροστά από τους αντιπάλους τους, από αγώνα σε αγώνα. Η κορυφαία στην κατηγορία της, δυναμική απόδοση προσφέρει άμεση ισχύ, ενώ η προηγμένη εργονομία παρέχει πλήρη έλεγχο.

Το FC450 Rockstar Edition διαθέτει κινητήρα SOHC, παρέχοντας επίσης κορυφαίες επιδόσεις στην κατηγορία του. Ο κινητήρας είναι ολοκαίνουργιος, ελαφρύς και έχει επανατοποθετηθεί στις βάσεις του για βέλτιστη συγκέντρωση μάζας, που εγγυάται εύκολο χειρισμό και έλεγχο.

Το FC450 Rockstar Edition έχει επίσης πλήρως αναθεωρημένο πλαίσιο για το 2022. Διαθέτει νέο πλαίσιο χρωμιομολυβδαίνιου σχεδιασμένο για βελτιωμένη συμπεριφορά κατά του squat υπό ισχύ. Το νέο ψαλίδι από χυτό αλουμίνιο παρέχει βέλτιστη ακαμψία με χαμηλό βάρος. Ένα ανθεκτικό, υβριδικό υποπλαίσιο αλουμινίου-πολυαμιδίου έχει σχεδιαστεί για ειδική υπολογισμένη ακαμψία.

Το FC450 ROCKSTAR EDITION 2022 φοράει το νούμερο του αναβάτη της εταιρείας Zach Osborne που ολοκλήρωσε πρόσφατα την καριέρα του.

Η ανάρτηση είναι από την WP. Το νέο μπροστινό πιρούνι XACT 48 mm με τεχνολογία AER παρέχει πιο προοδευτική απόσβεση στο τέλος της διαδρομής του, ενώ η τελευταία σχεδίαση του πίσω αμορτισέρ XACT διαθέτει ρύθμιση χωρίς εργαλεία.

Ένας νέος, πολυλειτουργικός διακόπτης χάρτη επιλέγει τρόπους επιλογής χαρτογράφησης. Ενεργοποιεί επίσης χαρακτηριστικά πρόσφυσης και ελέγχου εκκίνησης, καθώς και Easy Shift για απρόσκοπτες αλλαγές στο κιβώτιο των πέντε ταχυτήτων αναθεωρημένης σχέσης τόσο στο FC250 Rockstar Edition όσο και στο FC450 Rockstar Edition.

Τα νέα πλαστικά, διακοσμημένα με τα τελευταία γραφικά Rockstar Energy Husqvarna Factory Racing, έχουν προσαρμόσει την εργονομία για ευκολία στην κίνηση στη μοτοσυκλέτα. Αυτό δίνει στους αναβάτες μεγαλύτερο έλεγχο για να επικεντρωθούν καλύτερα στους αγώνες.

Τα FC250 Rockstar Edition και FC450 Rockstar Edition αντιγράφουν τις μοτοσυκλέτες της ομάδας Rockstar Energy Husqvarna Factory Racing που διαγωνίζονται στο AMA Supercross και προσφέρουν ανταγωνιστικά μηχανήματα σε όλους τους αγώνες motocross.

Αλλαγές FC 250/450 ROCKSTAR EDITION 2022

  • Νέα πλαστικά με ειδικά προσαρμοσμένη εργονομία για ευκολότερη μετακίνηση στη μοτοσυκλέτα
  • Νέο πλαίσιο υδροσχηματισμένου χρωμίου μολυβδαινίου που βελτιώνει σημαντικά τη συμπεριφορά κατά του squat
  • Νέο ψαλίδι από χυτό αλουμίνιο βελτιστοποιημένης τοπολογίας που παρέχει βέλτιστη ακαμψία και χαμηλό βάρος
  • Νέος κινητήρας DOHC 250cc που παρέχει κορυφαία ροπή και μέγιστη ισχύ στην κατηγορία του
  • Νέος κινητήρας 450cc SOHC που παρέχει κορυφαίες επιδόσεις και χαμηλό βάρος
  • Νέος αισθητήρας Easy Shift που παρέχει απρόσκοπτο ανέβασμα ταχυτήτων
  • Υδραυλικό σύστημα συμπλέκτη Brembo υψηλής απόδοσης
  • Νέα κατασκευή υβριδικού υποπλαισίου αλουμινίου-πολυαμιδίου που παρέχει ειδικά υπολογισμένη ακαμψία και προηγμένη αντοχή
  • Τα νέα μπροστινά πιρούνια WP XACT 48 mm με τεχνολογία AER προσφέρουν πιο προοδευτική απόσβεση στο τέλος της διαδρομής
  • Νέος σχεδιασμός πίσω αμορτισέρ WP XACT με κύριο έμβολο βελτιστοποιημένο για CFD και ρυθμιστές χωρίς εργαλεία
  • Νέος πολυλειτουργικός διακόπτης χάρτη, ο οποίος ενεργοποιεί επίσης τα Easy Shift, Traction- και Launch Control
  • Νέα γραφικά Rockstar Energy Husqvarna Factory Racing
  • Τιμονόπλακες Factory Racing CNC με ρυθμιζόμενο off-set [20mm – 22mm]
  • Εργοστασιακό σετ τροχών με ζάντες DID DirtStar και μαύρα ανοδιωμένα κέντρα CNC
  • Νέα ποδιά κινητήρα από σύνθετο πολυαμίδιο για προηγμένη προστασία και ανθεκτικότητα
  • Νέο προστατευτικό μπροστινού δίσκου φρένων από σύνθετο πολυαμίδιο για πρόσθετη προστασία
  • Μηχανική Factory holeshot συσκευή στάνταρ
  • Μαλακές, γκρι λαβές κλειδώματος ODI
  • GUTS Factory κάλυμμα καθίσματος υψηλής πρόσφυσης
  • Τιμόνι και μαξιλαράκι υψηλής ποιότητας ProTaper
  • Μίζα που τροφοδοτείται από μια ελαφριά μπαταρία Li-Ion 2.0 Ah

FC450 ROCKSTAR EDITION ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΟΦΕΛΗ

Κινητήρας

Ο κινητήρας SOHC του FC450 Rockstar Edition είναι το τέλειο παράδειγμα των προηγμένων τεχνικών μηχανικής που χρησιμοποιούνται από τη Husqvarna Motorcycles, προσφέροντας τεράστια ισχύ αιχμής με συνολικό βάρος μόλις 59 λίβρες (26.8 κιλά), που ισοδυναμεί με μείωση βάρους περίπου 300 γραμμαρίων σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά.

Η συγκέντρωση μάζας είναι το κλειδί για τη σχεδίαση του κινητήρα, επιτρέποντας στους μηχανικούς του πλαισίου να τοποθετούν τον κινητήρα πιο κοντά στο κέντρο βάρους για βελτιωμένο χειρισμό και ευελιξία. Αυτό επιτεύχθηκε με την κλίση του κινητήρα 2° προς τα πίσω, πράγμα που σήμαινε την τοποθέτηση του γραναζιού κίνησης 3mm χαμηλότερα. Μαζί με τα πλεονεκτήματα της συγκέντρωσης μάζας και του μειωμένου βάρους, η συμπεριφορά κατά του squat του πλαισίου βελτιώθηκε σημαντικά.

Δόθηκε προσοχή στη δυνατότητα συντήρησης του νέου κινητήρα FC450 Rockstar Edition. Οι προεξοχές αποστράγγισης για υγρά και οι προστιθέμενοι δείκτες σέρβις στον κινητήρα δείχνουν ξεκάθαρα πού να χρησιμοποιείτε ροδέλες, κάνοντας τη συντήρηση και το σέρβις πιο εύκολα από πριν.

  • Κινητήρας με κλίση 2° προς τα πίσω με επανατοποθετημένο γρανάζι (3 χιλιοστά χαμηλότερα) → βελτιωμένη συγκέντρωση μάζας και βελτιωμένη συμπεριφορά κατά του squat
  • Κορυφαία απόδοση και ελάχιστο βάρος → αυξημένη απόδοση στις μεσαίες στροφές και βελτιωμένος χειρισμός
  • Βελτιωμένη δυνατότητα συντήρησης των εσωτερικών στοιχείων του κινητήρα → προστέθηκαν δείκτες σέρβις και μπότες αποστράγγισης για υγρά

Κεφαλή κυλίνδρου

Η επανασχεδιασμένη κυλινδροκεφαλή SOHC είναι απίστευτα συμπαγής και ελαφριά, με κοντό προφίλ και τον εκκεντροφόρο να βρίσκεται όσο το δυνατόν πιο κοντά στο κέντρο βάρους. Οι παράλληλες βάσεις του πλαισίου βελτιώνουν σημαντικά τον χειρισμό και την ευελιξία.

Οι ελαφριές βαλβίδες ενεργοποιούνται μέσω ενός εκκεντροφόρου και διαθέτουν χρονισμό ειδικά σχεδιασμένο για να παρέχει ακριβή επίπεδα ροπής και απόκρισης γκαζιού. Η διάμετρος των βαλβίδων εισαγωγής είναι 40 mm, ενώ στην εξαγωγή είναι 33 mm. Ένα νέο κάλυμμα βαλβίδας μειώνει τον αριθμό των βιδών στερέωσης (απαιτούνται μόνο δύο) και ένας απλός πίδακας ψεκασμού λαδιού εγγυάται αποτελεσματική ψύξη διατηρώντας το βάρος χαμηλό.

Μια νέα λεπτή διατρητική καδένα, χαμηλής τριβής οδηγούς και με επίστρωση στον DLC χαμηλής τριβής στην βάση του εκκεντροφόρου προσφέρει βέλτιστη απόδοση, αξιοπιστία και ανθεκτικότητα. Δόθηκε προσοχή στις εργασίες συντήρησης με θέσεις κλειδώματος για την καδένα του εκκεντροφόρου για τη βελτίωση της δυνατότητας συντήρησης του συστήματος βαλβίδων.

  • Επανασχεδιασμένη κυλινδροκεφαλή SOHC → πιο συμπαγής σχεδιασμός, παράλληλες βάσεις πλαισίου και εκκεντροφόρος πιο κοντά στο κέντρο βάρους
  • Νέο ελαφρύ κάλυμμα βαλβίδας → μόνο δύο βίδες στερέωσης και ένα μπεκ ψεκασμού λαδιού για ψύξη
  • Νέα λεπτή διάτρητη καδένα εκκεντροφόρου που προσθέτει ανθεκτικότητα
  • Επίστρωση DLC και οδηγοί αλυσίδας χαμηλής τριβής → βέλτιστη απόδοση, αξιοπιστία και ανθεκτικότητα
  • Βελτιωμένη δυνατότητα συντήρησης της σειράς βαλβίδων → θέσεις κλειδώματος για την καδένα εκκεντροφόρου

Κύλινδρος και έμβολο

Ο ελαφρύς κύλινδρος αλουμινίου είναι ένα αριστούργημα μηχανικής, με οπή 95 mm. Το έμβολο τύπου γεφυρωμένου κουτιού CP διαθέτει ανοδιωμένες δακτυλιοειδείς αυλακώσεις, προσθέτοντας ανθεκτικότητα και μεγαλύτερα διαστήματα σέρβις ενώ ζυγίζει μόνο 327 γραμμάρια. Η αναλογία συμπίεσης έχει αυξηθεί σε 13.1:1 για βελτιωμένη απόδοση.

  • Ελαφρύς κύλινδρος αλουμινίου → διάμετρος 95 mm / διαδρομή 63.4 mm
  • Ελαφρύ, υψηλής απόδοσης σφυρήλατο έμβολο τύπου bridged box → μειωμένες ταλαντευόμενες μάζες
  • Αυξημένη συμπίεση σε 13.1:1 → βελτιωμένη απόδοση αιχμής
  • Ανοδιωμένο δακτυλιοειδές αυλάκι → πρόσθετη αντοχή και μεγαλύτερα διαστήματα σέρβις

Στρόφαλος

Η αδράνεια που παράγεται από τον στροφαλοφόρο άξονα έχει υπολογιστεί προσεκτικά για να προσφέρει βέλτιστη πρόσφυση και ικανότητα οδήγησης από τον ισχυρό κινητήρα 450cc. Ο στρόφαλος είναι ειδικά τοποθετημένος για να αξιοποιεί την περιστροφική μάζα στο ιδανικό κέντρο βάρους, με αποτέλεσμα μια ελαφριά αίσθηση ευελιξίας στο χειρισμό. Ένα απλό ρουλεμάν μεγάλου άκρου που αποτελείται από δύο κελύφη ρουλεμάν που τοποθετούνται πρεσαριστά, εξασφαλίζουν μέγιστη αξιοπιστία και ανθεκτικότητα, εξασφαλίζοντας μεγάλα διαστήματα σέρβις 100 ωρών.

  • Θέση στροφαλοφόρου άξονα → ιδανικό κέντρο βάρους, βελτιωμένος χειρισμός
  • Νέα ρουλεμάν και πρεσαριστά κέλυφη ρουλεμάν → αυξημένη αντοχή και διαστήματα σέρβις

Στροφαλοθάλαμος(κάρτερ)

Οι στροφαλοθάλαμοι έχουν σχεδιαστεί για να τοποθετούν τους άξονες και τα εσωτερικά του κινητήρα στις ιδανικές θέσεις για να προσφέρουν τον καλύτερο δυνατό χειρισμό. Επιπλέον, η θέση του άξονα του συμπλέκτη διατηρεί τον συμπλέκτη πάνω από τη στάθμη του λαδιού με αποτέλεσμα τη μειωμένη αντίσταση και την αυξημένη απόδοση. Ένα νέο γρανάζι αντλίας λαδιού από χάλυβα και τα επανατοποθετημένα μπεκ λαδιού αυξάνουν τη συνολική πίεση λαδιού, με αποτέλεσμα την αυξημένη αντίσταση κατά της υπερθέρμανσης και βελτιωμένη αντοχή.

Οι διαδικασίες παραγωγής χύτευσης υψηλής πίεσης διατηρούν το συνολικό βάρος στο ελάχιστο, με αποτέλεσμα το πάχος λεπτού τοιχώματος, διατηρώντας παράλληλα την αξιοπιστία.

  • Νέος σχεδιασμός → βελτιστοποιημένη συγκέντρωση μάζας και αυξημένη απόδοση
  • Νέος εξοπλισμός αντλίας λαδιού από χάλυβα και αυξημένη πίεση λαδιού → βελτιωμένη αντοχή και αντοχή στην υπερθέρμανση
  • Διαδικασία παραγωγής χύτευσης υψηλής πίεσης → λεπτά τοιχώματα για μειωμένο βάρος διατηρώντας παράλληλα την αντοχή

Κιβώτιο ταχυτήτων

Το επανασχεδιασμένο ελαφρύ κιβώτιο ταχυτήτων 5 ταχυτήτων παράγεται από την Pankl Racing Systems και εξασφαλίζει το υψηλότερο επίπεδο αντοχής και αξιοπιστίας. Ένας βελτιστοποιημένος ως προς το βάρος άξονας αλλαγής ταχυτήτων μειώνει τη δύναμη λειτουργίας που απαιτείται για τις αλλαγές ταχυτήτων και το κιβώτιο ταχυτήτων διαθέτει επίσης μια αναθεωρημένη σχέση μετάδοσης (29:72). Ο νέος αισθητήρας Easy Shift είναι τοποθετημένος στο τύμπανο αλλαγής ταχυτήτων, επιτρέποντας ανεβάσματα ταχυτήτων χωρίς συμπλέκτη. Η λειτουργία μπορεί να ενεργοποιηθεί/απενεργοποιηθεί μέσω του νέου κουμπιού με σήμανση QS στον διακόπτη επιλογής χάρτη, που βρίσκεται στην αριστερή πλευρά στο τιμόνι.

Ο νέος λεβιές ταχυτήτων διαθέτει σχεδιασμό που αποτρέπει τη συσσώρευση λάσπης και διατηρεί το άκρο του μοχλού στην αρχική του θέση ακόμα και στις πιο δύσκολες συνθήκες. Ένας προηγμένος αισθητήρας ταχυτήτων επιλέγει έναν συγκεκριμένο χάρτη κινητήρα προσαρμοσμένο για κάθε ταχύτητα.

  • Νέο κιβώτιο 5 ταχυτήτων → αναθεωρημένη σχέση μετάδοσης (29:72) για ομαλή και ακριβή αλλαγή
  • Βελτιστοποιημένος ως προς το βάρος άξονας αλλαγής ταχυτήτων → μειωμένη δύναμη λειτουργίας που απαιτείται για τις αλλαγές ταχυτήτων
  • Ο ενσωματωμένος αισθητήρας Easy Shift τοποθετημένος στο τύμπανο αλλαγής ταχυτήτων επιτρέπει ανεβάσματα χωρίς συμπλέκτη → Η λειτουργία απρόσκοπτης αλλαγής ταχυτήτων μπορεί να ενεργοποιηθεί/απενεργοποιηθεί με τον διακόπτη επιλογής χάρτη
  • Ενσωματωμένος αισθητήρας γραναζιών → συγκεκριμένοι χάρτες κινητήρα για κάθε γρανάζι

Συμπλέκτης DDS

Το FC450 Rockstar Edition διαθέτει ανανεωμένο συμπλέκτη DDS (Dampened Diaphragm Steel). Τα αποκλειστικά χαρακτηριστικά αυτού του συστήματος περιλαμβάνουν μια πλάκα πίεσης από χάλυβα μονού διαφράγματος αντί για τα παραδοσιακά σπειροειδή ελατήρια. Ενσωματώνει σύστημα απόσβεσης για καλύτερη πρόσφυση και ανθεκτικότητα. Το καλάθι συμπλέκτη είναι ένα μονοκόμματο χαλύβδινο εξάρτημα κατεργασμένο με CNC που επιτρέπει τη χρήση λεπτών χαλύβδινων επενδύσεων και συμβάλλει στη συμπαγή σχεδίαση του κινητήρα.

Οι κύριες βελτιώσεις περιλαμβάνουν καλύτερη ψύξη του συμπλέκτη από λίπανση υπό πίεση, μείωση της κόπωσης του συμπλέκτη από τη χρήση σε μεγάλη χρήση, ενώ το καλάθι του συμπλέκτη έχει επανασχεδιαστεί και προσαρμοστεί για το νέο κιβώτιο 5 σχέσεων.

  • Συμπλέκτης DDS → ελαφρύς με σταθερή διαμόρφωση και εξαιρετική αντοχή
  • Βελτιωμένη ψύξη συμπλέκτη από λίπανση υπό πίεση → μειωμένη κόπωση του συμπλέκτη από την καταπόνηση
  • Επανασχεδιασμένο καλάθι συμπλέκτη → προσαρμοσμένο για νέα σχέση μετάδοσης 5 σχέσεων

Πλαίσιο

Το υδροσχηματισμένο, κομμένο με λέιζερ και συγκολλημένο με ρομπότ πλαίσιο είναι κατασκευασμένο με δεξιοτεχνία. Κατασκευασμένο με ειδικά υπολογισμένες παραμέτρους διαμήκους και στρεπτικής κάμψης, το πλαίσιο παρέχει εξαιρετική αίσθηση στον αναβάτη, απορρόφηση ενέργειας και ευστάθεια στην ευθεία γραμμή. Επιπλέον, το πλαίσιο διαθέτει σφυρήλατα στηρίγματα για την τοποθέτηση της πρόσφατα σχεδιασμένης ποδιάς κινητήρα πολυαμιδίου που έχει τοποθετηθεί στάνταρ στις εκδόσεις Rockstar.

Οι περιστροφικές μάζες στο πλαίσιο και η σφυρηλατημένη σύνδεση της κεφαλής του τιμονιού έχουν επανατοποθετηθεί. Μαζί με τη νέα βάση στήριξης αμορτισέρ, η οποία δεν συνδέεται πλέον με τον κύριο σωλήνα, έχει βελτιωθεί σημαντικά το anti-squat του πλαισίου. Επίσης, το πάχος του τοιχώματος του πλαισίου έχει βελτιστοποιηθεί για την επίτευξη βελτιωμένης αξιοπιστίας και ειδικής ακαμψίας σε περιοχές υψηλής καταπόνησης όπως η κεφαλή του τιμονιού και οι βάσεις κραδασμών. Οι παράλληλες βάσεις πλαισίου (ίδια θέση στην αριστερή και τη δεξιά πλευρά) βελτιώνουν τα χαρακτηριστικά ευκαμψίας του πλαισίου, ενώ τα χαρακτηριστικά ευστάθειας παραμένουν ασυναγώνιστα.

Ένα άλλο χαρακτηριστικό της νέας τοπολογίας πλαισίου είναι ότι οι θέσεις στήριξης των μασπιέ έχουν μετακινηθεί προς τα μέσα, με αποτέλεσμα λιγότερη ευαισθησία στο μάγκωμα σε βαθιές αυλακώσεις ή κατά το στρίψιμο στα άλματα. Το συνολικό μέγεθος των ολοκαίνουργιων μασπιέ έχει αυξηθεί, σχεδιασμένο με τη βοήθεια της τελευταίας τεχνολογίας υπολογιστικής δυναμικής ρευστών (CFD). Η νέα μονοκόμματη τσιμούχα κεφαλής τιμονιού επιτρέπει την ευκολότερη τοποθέτηση σε περίπτωση αντικατάστασης ή σέρβις και προσφέρει βελτιωμένη αξιοπιστία.

Το πλαίσιο των εκδόσεων Rockstar έχει φινιριστεί σε μια premium μαύρη επίστρωση πούδρας λεπτής δομής. Τα στάνταρ προστατευτικά πλαισίου διαθέτουν νέα και βελτιωμένη θέση, που εγγυάται ανώτερη προστασία, ανθεκτικότητα και προηγμένο κράτημα σε οποιαδήποτε κατάσταση. Τοποθετημένη με τέσσερις βίδες, χρησιμοποιώντας τα ενσωματωμένα στηρίγματα πλαισίου, η πρόσφατα σχεδιασμένη σύνθετη ποδιά κινητήρα πολυαμιδίου προσφέρει ανώτερη προστασία από τη λάπση και τις σκληρές κρούσεις στο πλαίσιο και τον κινητήρα.

  • Ειδικά σχεδιασμένη διαμήκης ακαμψία → εξαιρετική αίσθηση του αναβάτη, απορρόφηση ενέργειας και σταθερότητα
  • Επανατοποθετημένες περιστροφικές μάζες και νέα βάση αμορτισέρ
  • Πάχος τοιχώματος πλαισίου βελτιστοποιημένο για τοπολογία για συγκεκριμένη ακαμψία και βελτιωμένη αξιοπιστία σε περιοχές υψηλής πίεσης (π.χ. κεφαλή τιμονιού, βάση κραδασμών)
  • Νέες παράλληλες βάσεις πλαισίου (ίδια θέση στην αριστερή και δεξιά πλευρά) για βελτιωμένα χαρακτηριστικά ευκαμψίας
  • Η θέση τοποθέτησης στα μασπιέ μετακινείται προς τα μέσα για μειωμένο κίνδυνο μαγκώματος σε βαθιά λούκια ή κατά το τρίψιμο
  • Νέο, φιλικό προς το σέρβις μονοκόμματο στεγανοποιητικό κεφαλής τιμονιού → ευκολότερη τοποθέτηση, βελτιωμένη αξιοπιστία
  • Ανθεκτικό φινίρισμα με βαφή πούδρας με στάνταρ προστατευτικά πλαισίου και ποδιά κινητήρα

Υποπλαίσιο αλουμινίου ενισχυμένο με πολυαμίδιο

Χρησιμοποιώντας 60% πολυαμίδιο και 40% αλουμίνιο, το υποπλαίσιο δύο τεμαχίων έχει συνολικό βάρος μόλις 3.9 λίβρες (1.8 κιλά). Με τη βοήθεια της υπολογιστικής δυναμικής, δημιουργήθηκε ειδική ακαμψία στο ελαφρύ και στιβαρό υποπλαίσιο, παρέχοντας εξαιρετικό χειρισμό και άνεση του αναβάτη.

Οι κάτω δοκοί υποπλαισίου και οι βάσεις πλαισίου είναι κατασκευασμένες από προφίλ χυτού αλουμινίου για να εγγυώνται στιβαρότητα και αξιοπιστία όπου χρειάζεται. Το επάνω υποπλαίσιο είναι κατασκευασμένο από πολυαμίδιο χυτευμένο με έγχυση, επιτρέποντας συγκεκριμένα χαρακτηριστικά ελαστικότητας και ελαφριά κατασκευή.

  • Νέα υβριδική κατασκευή πολυαμιδίου/αλουμινίου βελτιστοποιημένη τοπολογία
  • Κάτω δοκοί υποπλαισίου και βάσεις πλαισίου κατασκευασμένες από (χυτό) προφίλ αλουμινίου → εξαιρετικά στιβαρά και αξιόπιστα (χωρίς αρμούς συγκόλλησης)
  • Επάνω υποπλαίσιο κατασκευασμένο από χυτευμένο με έγχυση πολυαμίδιο → ειδική ακαμψία και ευέλικτο πλεονέκτημα χειρισμού και άνεσης

Ψαλίδι

Το νέο ψαλίδι από χυτό αλουμίνιο είναι σχεδιασμένο για να προσφέρει βέλτιστη ακαμψία και αξιοπιστία στο χαμηλότερο δυνατό βάρος. Η τοπολογία έχει βελτιστοποιηθεί για καλύτερη ακαμψία, ενώ μια βελτιωμένη διαδικασία χύτευσης μειώνει το βάρος κατά περίπου 190 γραμμάρια. Προκειμένου να βελτιστοποιηθούν και να ταιριάζουν με τα νέα ευέλικτα χαρακτηριστικά του πλαισίου, τοποθετείται ένας νέος πίσω άξονας 22 mm.

Επιπλέον, ο οδηγός της αλυσίδας και η γλίστρα έχουν επανασχεδιαστεί πλήρως, με αποτέλεσμα βελτιωμένη αντοχή και λιγότερη ευαισθησία στην αγκίστρωση σε εξωτερικά αντικείμενα. Αυτός ο νέος σχεδιασμός θα βοηθήσει στη μείωση της συσσώρευσης βρωμιάς γύρω από το ψαλίδι και το προστατευτικό της αλυσίδας, ειδικά σε ακραίες συνθήκες λάσπης.

Τα σημάδια ρύθμισης της αλυσίδας είναι επίσης ορατά από πάνω για απλούστερη ρύθμιση.

  • Νέο χυτό ψαλίδι → νέα θέση για βέλτιστη ακαμψία
  • Βελτιωμένη διαδικασία χύτευσης για μειωμένο βάρος → 190 γραμμάρια ελαφρύτερο από την προηγούμενη γενιά
  • Νέος πίσω άξονας 22 mm βελτιστοποιημένος για να ταιριάζει με τα χαρακτηριστικά ευκαμψίας του πλαισίου
  • Νέα σχεδιασμένα οδηγός και γλίστρα αλυσίδας
    • Μεταβάσεις ευθυγραμμισμένες με την επιφάνεια του ψαλιδιού, με ελατήριο από χάλυβα για βελτιωμένη αντοχή
  • Συνολικά, λιγότερο επιρρεπής στην αγκίστρωση σε εξωτερικά αντικείμενα

Μπροστινό πιρούνι WP XACT με τεχνολογία AER

Το διαιρούμενο πιρούνι αέρα 48 mm διαθέτει ελατήριο αέρα με κάψουλα και θάλαμο λαδιού υπό πίεση για προοδευτική και σταθερή απόσβεση. Οι παρακάμψεις λαδιού και αέρα μειώνουν τις κορυφές πίεσης και, σε συνδυασμό με ένα σύστημα απόσβεσης μεσαίας βαλβίδας, το πιρούνι παρέχει εξαιρετική αίσθηση και άνεση στον αναβάτη. Ένα νέο υδροστόπ βελτιώνει την αντίσταση στο κάτω μέρος μέσω πιο προοδευτικής δύναμης απόσβεσης στα τελευταία 40mm διαδρομής. Επιπλέον, η ανάκαμψη μειώνεται επίσης με αποτέλεσμα το πιρούνι να είναι χαμηλότερο κατά την αρχική επιτάχυνση μετά από σκληρή προσγείωση. Ένας επανασχεδιασμένος δακτύλιος προστασίας πιρουνιού αυξάνει την προστασία από την εισχώρηση ρύπων.

Οι ρυθμίσεις προσαρμόζονται εύκολα μέσω μιας μοναδικής βαλβίδας προφόρτισης πίεσης αέρα, καθώς και μέσω ρυθμιστών κλικ εύκολης πρόσβασης για συμπίεση και επαναφορά. Επιπλέον, η αντλία αέρα που απαιτείται για τη ρύθμιση της πίεσης αέρα του πιρουνιού παρέχεται στάνταρ.

  • Μπροστινό πιρούνι WP XACT → Τύπος αέρα 48 mm με λειτουργία διαχωρισμού απόσβεσης
  • Σύστημα απόσβεσης μεσοβαλβίδας → εξαιρετική απόσβεση και σταθερή απόδοση
  • Ελατήριο αέρα με κάψουλα και θάλαμος λαδιού υπό πίεση → προοδευτική και σταθερή απόσβεση
  • Νέο υδροστόπ στα πόδια του πιρουνιού → βελτιωμένη αντίσταση στο τερμάτισμα και μειωμένη ανάκαμψη
    • Πιο προοδευτική απόσβεση στα τελευταία 40 mm διαδρομής (σύνολο 310 mm) → προηγούμενης γενιάς υδροστάτης είναι αποτελεσματική μόνο στα τελευταία 10 mm διαδρομής
    • Μειωμένη ανάκαμψη → το πιρούνι παραμένει χαμηλότερο κατά την αρχική επιτάχυνση μετά από σκληρή προσγείωση
  • Εύκολοι ρυθμιστές → απλές και γρήγορες ρυθμίσεις clicker
  • Επανασχεδιασμένοι δακτύλιοι προστασίας πιρουνιού → αυξημένη προστασία από εισβολή ρύπων

Αμορτισέρ WP XACT

Η ολοκαίνουργια σχεδίαση έχει ως αποτέλεσμα ένα πίσω αμορτισέρ με 15 mm λιγότερο συνολικό μήκος και 100 γραμμάρια μικρότερο βάρος σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά, ενώ διατηρεί αμετάβλητη τη διαδρομή του πίσω τροχού στα 300mm. Το αμορτισέρ συνδυάζεται με ένα αναθεωρημένο σύστημα μοχλικού με νέα γεωμετρία για να παρέχει την ίδια εξέλιξη όπως πριν, αλλά με τη μεγαλύτερη δυνατή πρόσφυση και απορρόφηση. Σε συνδυασμό με τη νέα γεωμετρία του πλαισίου, βελτιώνει την απόσταση του μοχλικού από το έδαφος και ως εκ τούτου είναι λιγότερο επιρρεπής σε ζημιές όταν βρίσκει κάτω.

Το νέο, βελτιστοποιημένο κεντρικό έμβολο υπολογιστικής δυναμικής υγρών (CFD) στο αμορτισέρ βελτιώνει την αρχική άνεση και παρέχει ισχυρό κράτημα. Οι οπές ροής διαφορετικού μεγέθους επιτρέπουν στις ροδέλες να ανοίγουν πιο εύκολα και να μειώνουν τη συνολική καταπόνηση της ροής λαδιού και την πίεση στα στελέχη. Μειωμένο βάρος σημαίνει επίσης λιγότερη κινούμενη μάζα, με αποτέλεσμα χαμηλότερες δυνάμεις στο κύριο έμβολο.

Η δυνατότητα ελέγχου διπλής συμπίεσης πλήρως ρυθμιζόμενη με το χέρι επιτρέπει την αλλαγή των ρυθμίσεων υψηλής και χαμηλής συμπίεσης με το χέρι. Μαζί με τον πρόσφατα σχεδιασμένο ρυθμιστή επαναφοράς, ο οποίος είναι ρυθμιζόμενος με το χέρι ή το εργαλείο, οι αναβάτες μπορούν τώρα να προσαρμόσουν τις ρυθμίσεις των κραδασμών χωρίς εργαλεία και χωρίς τη βοήθεια μηχανικού στην πίστα.

Εκτός από τις δυνατότητες ρύθμισης χωρίς εργαλεία, παρουσιάζεται ένας νέος ρυθμιστής προφόρτισης που φέρνει αυξημένη αντίσταση στην εισχώρηση ρύπων. Ένα νέο ελατήριο συγκράτησης δύο τεμαχίων επιτρέπει τη γρήγορη τοποθέτηση χωρίς να χωρίζει το αμορτισέρ.

Με τις στεγανοποιήσεις της SKF χαμηλής τριβής στο μοχλικό, το πίσω αμορτισέρ WP XACT παρέχει προηγμένα χαρακτηριστικά απόσβεσης για αξεπέραστη πρόσφυση και απορρόφηση ενέργειας. Η ισορροπία πίεσης μέσα στο αμορτισέρ εξασφαλίζει σταθερή απόσβεση, με αποτέλεσμα ανώτερη άνεση και αίσθηση του αναβάτη.

  • Νέος ελαφρύς, συμπαγής σχεδιασμός πίσω αμορτισέρ με 15 mm μειωμένο συνολικό μήκος
    • MY22 → 470mm / MY23 → 455mm | Διαδρομή πίσω τροχού αμετάβλητη → 300 χλστ
    • Το μειωμένο βάρος έχει ως αποτέλεσμα μικρότερη κινούμενη μάζα → 100 γραμμάρια ελαφρύτερη σχεδίαση έχει ως αποτέλεσμα χαμηλότερες πιέσεις στα ρουλεμάν
  • Το νέο κύριο έμβολο βελτιστοποιημένο με CFD αυξάνει την αρχική άνεση και εγγυάται ισχυρό κράτημα
  • Βελτιωμένη απόσταση από το έδαφος, χαμηλότερος κίνδυνος ζημιάς σε ακραίες καταστάσεις κατεβάσματος
  • Ο νέος έλεγχος διπλής συμπίεσης επιτρέπει την προσαρμογή των ρυθμίσεων υψηλής και χαμηλής συμπίεσης με το χέρι
  • Ο νέος ρυθμιστής επαναφοράς επιτρέπει την αλλαγή της ρύθμισης με το χέρι ή το εργαλείο
  • Επανασχεδιασμένος ρυθμιστής προφόρτισης με αυξημένη αντίσταση διείσδυσης βρωμιάς και νέο σχεδιασμό γρήγορης τοποθέτησης
  • Τσιμούχες σύνδεσης SKF χαμηλής τριβής → εκλεπτυσμένη απόκριση πίσω αμορτισέρ για προηγμένα χαρακτηριστικά απόσβεσης
  • Ισορροπία πίεσης στο εσωτερικό του αμορτισέρ → σταθερή απόσβεση
  • Το ελατήριο συγκράτησης δύο τεμαχίων επιτρέπει τη γρήγορη τοποθέτηση και συναρμολόγηση του ρυθμιστή προφόρτισης και του αμορτισέρ

Τιμονόπλακες μηχανικής επεξεργασίας CNC

Κατασκευασμένοι από υψηλής ποιότητας αλουμίνιο, οι τιμονόπλακες Factory Racing με CNC μηχανική επεξεργασία διαθέτουν βέλτιστα ρυθμισμένη ακαμψία στελέχους τιμονιού, τέλεια ευθυγράμμιση των σωλήνων του πιρουνιού και ακριβή γεωμετρία των σφιγκτήρων πιρουνιού για να εξασφαλίζουν υψηλή απόκριση και ομαλή απόδοση του πιρουνιού. Τα μέγιστα κέρδη στο χειρισμό παρέχονται με απλή ρύθμιση offset σε 20mm ή 22mm.

Οι νέες σχεδιασμένες, βελτιστοποιημένες για τοπολογία βάσεις τιμονιού παρέχουν αυξημένη επιφάνεια πρόσφυσης για λιγότερη περιστροφή του τιμονιού στο ίδιο βάρος με την προηγούμενη γενιά. Επιπλέον, επιτρέπουν τόσο την ελαστική όσο και τη σταθερή τοποθέτηση παρέχοντας προσαρμόσιμη ελαστικότητα στο τιμόνι.

  • Απόσβεση από καουτσούκ → λιγότεροι κραδασμοί, λιγότερο ακριβής αίσθηση στο μπροστινό μέρος (OE)
  • Διορθώθηκε → αυξημένη δόνηση, πιο ακριβής αίσθηση στο μπροστινό μέρος

Το εμπρός number plate ενσωματώνει ένα προστατευτικό τριπλού σφιγκτήρα που καλύπτει τον κάτω τριπλό σφιγκτήρα και τον προστατεύει από τη φθορά που προκαλείται από το χώμα.

  • Αλουμίνιο κατεργασμένο με CNC με ανοδιωμένη επιφάνεια → εξαιρετική ποιότητα και αξιοπιστία
  • Τέλεια σύσφιξη και ευθυγράμμιση → ομαλή δράση του πιρουνιού
  • Νέες, βελτιστοποιημένης τοπολογίας βάσεις τιμονιού → αυξημένη επιφάνεια πρόσφυσης για λιγότερη περιστροφή του τιμονιού, στο ίδιο βάρος με την προηγούμενη γενιά
  • Απόσβεση από καουτσούκ στον επάνω σφιγκτήρα → μειωμένοι κραδασμοί, αυξημένη άνεση
  • Ρυθμιζόμενη θέση τιμονιού → ρυθμιζόμενη εργονομία

Υδραυλικός συμπλέκτης Brembo

Το υψηλής απόδοσης σύστημα υδραυλικού συμπλέκτη Brembo εγγυάται ομοιόμορφη φθορά, λειτουργία σχεδόν χωρίς συντήρηση και τέλεια διαμόρφωση σε κάθε κατάσταση. Αυτό σημαίνει ότι ο τζόγος αντισταθμίζεται συνεχώς έτσι ώστε το σημείο πίεσης και η λειτουργία του συμπλέκτη να παραμένουν ίδια σε συνθήκες κρύου ή ζέστης, καθώς και με την πάροδο του χρόνου. Αμέτρητες ώρες δοκιμών με επίκεντρο τους αγώνες έχουν αποδείξει την εξαιρετική αξιοπιστία του υψηλής ποιότητας, ιταλικής κατασκευής υδραυλικού συστήματος Brembo.

  • Σύστημα υδραυλικού συμπλέκτη Brembo → τέλεια διαμόρφωση και εξαιρετική αξιοπιστία σε κάθε κατάσταση

Φρένα

Το υψηλότερο επίπεδο ποιότητας είναι εγγυημένο με κορυφαίες δαγκάνες και χειριστήρια της Brembo στην κατηγορία. Ο πλευστός μπροστινός δίσκος των 260mm και πίσω κυματιστός δίσκος 220mm προσφέρουν εξαιρετική ισχύ ακινητοποίησης, προσφέροντας εμπιστοσύνη σε όλες τις συνθήκες. Ένα νέο σύνθετο μπροστινό προστατευτικό δίσκου πολυαμιδίου τοποθετείται στάνταρ για πρόσθετη προστασία.

  • Δαγκάνες φρένων Brembo και δίσκοι υψηλής απόδοσης → ανώτερη ισχύ ακινητοποίησης με μεγαλύτερο έλεγχο και εμπιστοσύνη
  • Νέο πολυαμιδικό σύνθετο μπροστινό προστατευτικό δίσκου → πρόσθετη προστασία και ελάχιστο βάρος

Μασπιέ

Τα ολοκαίνουργια μασπιέ που έχουν σχεδιαστεί με CFD προσφέρουν μεγαλύτερη επιφάνεια για τις σόλες των μπότων ενώ είναι λιγότερο επιρρεπή στο μάγκωμα σε βαθιά λούκια, στις απογειώσεις, κατά το στρίψιμο στα άλματα ή στις οριοθετήσεις της πίστας. Το αποτέλεσμα είναι καλύτερος έλεγχος της μοτοαυκλέτας σε όλες τις συνθήκες. Αυτό επιτεύχθηκε με μια νέα, πιο στενή θέση ενσωματωμένη στη σχεδίαση του πλαισίου, η οποία επίσης μειώνει το βάρος.

  • Νέα, βελτιστοποιημένα για τοπολογία, χυτά μασπιέ → μειωμένο βάρος και λιγότερο επιρρεπή στη συσσώρευση βρωμιάς
  • Βάση μασπιέ ενσωματωμένη στο πλαίσιο → το στενότερο προφίλ είναι λιγότερο επιρρεπές στην επαφή με βαθιά λούκια

Τιμόνι ProTaper

Το τιμόνι ProTaper δεν συγκρίνεται με κανένα για την λειτουργικότητα και το στυλ. Κατασκευασμένο σύμφωνα με αυστηρά πρότυπα, το τιμόνι διαθέτει κορυφαία αντοχή στην κόπωση σε ελάχιστο βάρος. Η κάμψη του τιμονιού αυξάνει περαιτέρω την άνεση με ένα βέλτιστο σημείο πίεσης στα χέρια του αναβάτη.

  • Τιμόνι ProTaper → κορυφαία λειτουργία και στυλ
  • Husqvarna γωνίες → βέλτιστη άνεση

Σύστημα γκρίπ και γκαζιού

Η λαβή κλειδώματος ODI στην αριστερή πλευρά δεν απαιτεί κόλληση, ενώ στη δεξιά, η βουλκανισμένη λαβή διαθέτει έναν καινοτόμο ενσωματωμένο μηχανισμό γκαζιού. Το συγκρότημα έχει εύκολη ρύθμιση ελεύθερου τζόγου και αλλάζοντας ένα έκκεντρο, μπορεί να αλλάξει η διαδρομή του γκαζιού. Οι λαβές κλειδώματος ODI διατίθενται στάνταρ σε πιο απαλή, γκρι σύνθεση στις εκδόσεις Rockstar.

  • Σύστημα πεταλούδας και λαβές ODI → ευκολία στην αλλαγή της πεταλούδας. εύκολη τοποθέτηση λαβής χωρίς κόλλα

Διακόπτης επιλογής χάρτη, έλεγχος πρόσφυσης και εκκίνησης

Σχεδιασμένος για εύκολη λειτουργία, ο νέος διακόπτης επιλογής χάρτη διατίθεται στάνταρ στο Rockstar Edition. Ενεργοποιεί το traction και launch control, επιλέγει ανάμεσα σε δύο χάρτες κινητήρα (επιθετικό/ομαλό) και ενεργοποιεί τη λειτουργία Easy Shift. Ο χάρτης 1 είναι ο τυπικός χάρτης για γραμμική, προβλέψιμη ισχύ, ενώ ο χάρτης 2 είναι ένας επιθετικός χάρτης για άμεση απόκριση του γκαζιού και πιο εκρηκτική ισχύ εξόδου.

Η νέα λειτουργία Easy Shift (μόνο στο ανέβασμα ταχυτήτων) μπορεί να ενεργοποιηθεί ή να απενεργοποιηθεί μέσω του διακόπτη επιλογής χάρτη. Η λειτουργία λειτουργεί μόνο κατά την ανοδική αλλαγή ταχύτητας, διακόπτοντας την ανάφλεξη για ένα κλάσμα του δευτερολέπτου. Αυτό επιτρέπει την αλλαγή ταχύτητας ενώ το γκάζι είναι πλήρως ανοιχτό χωρίς τη χρήση του συμπλέκτη. Ένας αισθητήρας στο τύμπανο αλλαγής ταχυτήτων καταγράφει τη δύναμη από το μοχλό αλλαγής ταχυτήτων, στέλνει το σήμα στην ECU και ο χρονισμός ανάφλεξης διακόπτεται. Για την αποφυγή ακούσιων αλλαγών και ψευδωνεκράς, η λειτουργία είναι ενεργή μόνο από τη δεύτερη έως την πέμπτη ταχύτητα.

Με τον κινητήρα στο ρελαντί, το launch control ενεργοποιείται πατώντας ταυτόχρονα το traction control και το Easy Shift. Και τα δύο σύμβολα θα αρχίσουν να αναβοσβήνουν για να υποδείξουν ότι ο έλεγχος εκκίνησης είναι ενεργός. Αυτή η λειτουργία περιορίζει την ποσότητα ισχύος στον πίσω τροχό, βελτιώνοντας την πρόσφυση και αποτρέποντας την απώλεια ελέγχου σε έντονη επιτάχυνση. Μόλις ο αναβάτης ανεβάσει ταχύτητα, ο έλεγχος εκκίνησης θα απενεργοποιηθεί αυτόματα. Επιπλέον, η λειτουργία Easy Shift απενεργοποιείται ενώ είναι ενεργοποιημένη η λειτουργία ελέγχου εκκίνησης.

Ο έλεγχος πρόσφυσης ενεργοποιείται από έναν διακόπτη με την ένδειξη «TC» και λειτουργεί αναλύοντας την είσοδο γκαζιού από τον αναβάτη και τον ρυθμό με τον οποίο αυξάνονται οι σ.α.λ. του κινητήρα. Εάν οι σ.α.λ. αυξηθούν πολύ γρήγορα, το σύστημα διαχείρισης κινητήρα (EMS) καταγράφει απώλεια πρόσφυσης και μειώνει την ποσότητα ισχύος στον πίσω τροχό εξασφαλίζοντας μέγιστη πρόσφυση. Αυτό είναι ένα ξεχωριστό πλεονέκτημα σε υγρές ή λασπώδεις συνθήκες.

  • Διακόπτης επιλογής χάρτη τιμονιού νέας σχεδίασης → αλλάζει τα χαρακτηριστικά του κινητήρα ανάλογα με τις συνθήκες και τις προτιμήσεις του αναβάτη
  • Νέα λειτουργία Easy Shift → Ανέβασμα ταχύτητας χωρίς συμπλέκτη
  • Έλεγχος πρόσφυσης → βέλτιστη πρόσφυση σε όλες τις συνθήκες
  • Έλεγχος εκκίνησης → μέγιστη πρόσφυση για τέλειες εκκινήσεις

Διακόπτης εκκίνησης/διακοπής

Ο νέος συνδυασμένος διακόπτης start/stop στη δεξιά πλευρά του τιμονιού επιτρέπει την εύκολη, διαισθητική εκκίνηση και στάση του κινητήρα.

Ηλεκτρονική (EMS)

Το Keihin EMS έχει σχεδιαστεί ειδικά για να είναι μικρότερο, ελαφρύτερο και ταχύτερο στην επεξεργασία δεδομένων. Ενσωματώνει έλεγχο εκκίνησης για τέλειες εκκινήσεις, επιλέξιμους χάρτες κινητήρα μέσω του διακόπτη ελέγχου πρόσφυσης στο τιμόνι, καθώς και τη λειτουργία Easy Shift. Σε συνδυασμό με τον αισθητήρα ταχυτήτων, η παροχή ισχύος είναι προσαρμοσμένη για κάθε ταχύτητα.

Ένας νέος αισθητήρας ανατροπής (ROS) κόβει την ανάφλεξη σε περίπτωση ακραίων ατυχημάτων, προσθέτοντας άλλο ένα επίπεδο ασφάλειας στη νέα γενιά μηχανών motocross Husqvarna. Επιπλέον, ο νέος ωρομετρητής διαθέτει πλέον ενσωματωμένο LED κατάστασης FI και ένδειξη στάθμης καυσίμου.

  • Keihin EMS → μικρό, ελαφρύ και ταχύτερο στην επεξεργασία δεδομένων κινητήρα για πιο αποτελεσματική διαχείριση κινητήρα
  • Νέος αισθητήρας ανατροπής (ROS) → αυτόματη κοπή ανάφλεξης σε ακραίες συγκρούσεις
  • Νέος ωρομετρητής με ενσωματωμένο LED κατάστασης FI και ένδειξη στάθμης καυσίμου
  • Αισθητήρας ταχυτήτων → συγκεκριμένοι χάρτες κινητήρα για κάθε γρανάζι

Σώμα γκαζιού 44mm

Τα μοντέλα Rockstar Edition διαθέτουν σώμα γκαζιού Keihin 44 mm. Το μπέκ είναι τοποθετημένο έτσι ώστε να εξασφαλίζει την πιο αποτελεσματική ροή στον θάλαμο καύσης και για να διασφαλίζει τη βέλτιστη απόκριση στο γκάζι, το καλώδιο του γκαζιού τοποθετείται απευθείας χωρίς σύνδεση παρέχοντας πιο άμεση απόκριση και αίσθηση στο γκάζι.

  • Σώμα γκαζιού → 44mm, μπεκ τοποθετημένο για βέλτιστη ροή, πιο άμεση απόκριση στο γκάζι χάρη στην άμεση τοποθέτηση ντίζας

Σύστημα εξάτμισης

Τα συστήματα εξάτμισης Rockstar Edition έχουν σχεδιαστεί με επιδεξιότητα για να προσφέρουν κορυφαίες επιδόσεις με το λιγότερο δυνατό βάρος. Ο σωλήνας κεφαλής διαθέτει έναν θάλαμο συντονισμού σχεδιασμένο με ροή ενσωματωμένο στον σωλήνα κεφαλής. Ο σωλήνας κεφαλής σχεδιάζεται και κατασκευάζεται σε δύο κομμάτια για να είναι όσο το δυνατόν πιο συμπαγής. Η θέση του συνδέσμου επιτρέπει την αφαίρεσή του χωρίς να χρειάζεται να αφαιρέσετε το πίσω αμορτισέρ. Η περαιτέρω καινοτομία επιτρέπει ένα κοντό, συμπαγές σιγαστήρα χωρίς αυξημένα επίπεδα θορύβου. Ο σιγαστήρας είναι κατασκευασμένος από ελαφρύ αλουμίνιο και έχει κομψό φινίρισμα σε μαύρη επίστρωση που αναδεικνύει την κορυφαία ποιότητά του.

  • Συμπαγείς εξατμίσεις → ελαφριές και σχεδιασμένες για βέλτιστη απόδοση
  • Σωλήνας κεφαλής τοποθετημένος απευθείας στη βάση του κινητήρα για βελτιωμένη δυνατότητα συντήρησης
  • Θέση σύνδεσης κεφαλής → αφαίρεση της εξάτμισης χωρίς αφαίρεση του πίσω αμορτισέρ

Ηλεκτρική εκκίνηση και μπαταρία Li-Ion

Για να προσφέρει το πλεονέκτημα ενός εύκολου ηλεκτρικού συστήματος εκκίνησης, μια μπαταρία Li-Ion 2.0 Ah τοποθετείται στα μοντέλα Rockstar Edition. Η μπαταρία ιόντων λιθίου ζυγίζει περίπου 2.2 λίβρες (1 κιλό) λιγότερο από μια συμβατική μπαταρία μολύβδου/οξέος, έτσι ώστε η άνεση της ηλεκτρικής εκκίνησης να παρέχεται ελαχιστοποιώντας το συνολικό βάρος.

  • Ηλεκτρική μίζα → εύκολη εκκίνηση όταν ο χρόνος είναι κρίσιμος
  • Μπαταρία Li-Ion → ελαφριά, 1 kg ελαφρύτερη από μια συμβατική μπαταρία

Ολοκληρωμένο σύστημα ψύξης

Τα ψυγεία κατασκευάζονται με επιδεξιότητα από την WP χρησιμοποιώντας αλουμίνιο υψηλής αντοχής. Η βελτιστοποίηση CFD χρησιμοποιείται για τη διοχέτευση του αέρα μέσω των ψυγείων πιο αποτελεσματικά και την παροχή βέλτιστης ψύξης σε οποιαδήποτε κατάσταση. Το σύστημα ψύξης είναι ενσωματωμένο στο πλαίσιο επιτρέποντας βελτιωμένη ψύξη διοχετεύοντας το ψυκτικό μέσω του πλαισίου ενώ εξαλείφεται η ανάγκη για πρόσθετους σωλήνες. Ένας μεγάλος κεντρικός σωλήνας που διατρέχει το πλαίσιο μειώνει την πίεση σε αυτό το σημείο του συστήματος επιτρέποντας μια πιο σταθερή ροή ψυκτικού και τώρα περιλαμβάνει έναν εσωτερικό θερμοστάτη για πρόσθετη αξιοπιστία.

Επιπλέον, τα ψυγεία είναι τοποθετημένα κοντά στο κέντρο βάρους για βελτιωμένη ευελιξία χειρισμού.

  • Ολοκληρωμένη ψύξη → μέγιστη απόδοση στον ελάχιστο χώρο
  • Νέα καπάκια ψυγείων κλεισίματος μπαγιονέτ
  • Ψυγεία WP → αποδοτικά για βέλτιστη ψύξη
  • Μεγάλος κεντρικός σωλήνας → σταθερή ροή ψυκτικού

Ρεζερβουάρ καυσίμου

Το νέο ρεζερβουάρ καυσίμου από πολυαιθυλένιο 1.9 γαλονιών (7.2 λίτρων) ενσωματώνουν βιδωτό πώμα πλήρωσης και ενσωματωμένη αντλία καυσίμου στα μοντέλα Rockstar Edition. Μια νέα μονοκόμματη αντλία καυσίμου με ενσωματωμένο φίλτρο παρέχει βελτιωμένη παροχή καυσίμου και επιτρέπει την περαιτέρω εκκένωση του ρεζερβουάρ σε χαμηλές στάθμες καυσίμου. Το εξωτερικό σωληνάκι καυσίμου είναι ειδικά τοποθετημένο έτσι ώστε να είναι λιγότερο εκτεθειμένο και ευαίσθητο σε ζημιές.

  • Νέο ρεζερβουάρ καυσίμου 1.9 γαλονιού (7.2 λίτρα) από πολυαιθυλένιο → μεγαλύτερη χωρητικότητα για παρατεταμένους χρόνους λειτουργίας
  • Νέα μονοκόμματη αντλία καυσίμου και φίλτρο για βελτιωμένη παροχή καυσίμου → Το ρεζερβουάρ μπορεί να αδειάσει περαιτέρω σε χαμηλές στάθμες καυσίμου
  • Νέο εξωτερικό σωληνάκι καυσίμου → λιγότερο εκτεθειμένο και ευαίσθητο σε ζημιές

Πρόσβαση στο φίλτρο αέρα και χωρίς εργαλεία

Το βελτιστοποιημένο airbox CFD έχει σχεδιαστεί με επακριβώς τοποθετημένους αγωγούς εισόδου για να αποτρέπεται η παραμόρφωση του αέρα και να διασφαλίζεται η μέγιστη ροή αέρα και τη προστασία του φίλτρου. Το φίλτρο αέρα είναι εύκολα προσβάσιμο, χωρίς εργαλεία, αφαιρώντας την αριστερή πλευρά. Η εύκολη συντήρηση είναι εγγυημένη από το στοιχείο φίλτρου Twin Air και τη σχεδίαση του κλωβού φίλτρου, που διαθέτει ένα απλό σύστημα στερέωσης για ασφαλή και ακριβή εγκατάσταση φίλτρου.

  • Βελτιστοποιημένο airbox CFD → βελτιωμένη ροή αέρα και μεγιστοποιημένη προστασία φίλτρου
  • Διαισθητικό σύστημα τοποθέτησης φίλτρου → ασφαλής και ακριβής προστασία από τη βρωμιά
  • Πρόσβαση φίλτρου χωρίς εργαλεία → γρήγορη και εύκολη συντήρηση
  • Κάλυμμα airbox υψηλής ροής στο by-pack → πρόσθετη δυνατότητα προσαρμογής της απόκρισης του κινητήρα

Εργοστασιακό σετ τροχών

Οι μαύρες ανοδιωμένες ζάντες DirtStar υψηλής αντοχής της DID είναι δεμένες σε υψηλής ποιότητας μαύρες ανοδιωμένες πλήμνες με μηχανική CNC, χρησιμοποιώντας ελαφριές ακτίνες και μαύρα καψούλια ανοδιωμένου αλουμινίου για μέγιστη εξοικονόμηση βάρους και βελτιστοποιημένο χειρισμό και σταθερότητα στις πιο ακραίες συνθήκες μοτοκρός.

  • Ελαφριά αλλά ισχυρή και αξιόπιστη κατασκευή → ελάχιστο μη αναρτημένο βάρος

Ελαστικά

Τα ελαστικά Dunlop Geomax MX33 Motocross με την αποδεδειγμένη σχεδίαση «block-in-a-block» για πιο προοδευτικές στροφές και ανώτερη πρόσφυση τοποθετούνται στάνταρ.

  • Αναπτύχθηκε σε κορυφαίο επίπεδο AMA Supercross και Motocross → βελτιωμένη αίσθηση χειρισμού, στροφών και διεύθυνσης
  • Ευρύ φάσμα εφαρμογών που περιλαμβάνει άμμο, λάσπη, χαλαρή επιφάνεια και σκληρή συσκευασία
  • Αυξημένη αντοχή και αντοχή στις ρωγμές μέσω μιας καινοτόμου ένωσης από καουτσούκ

Κοστούμι

Τα μοντέλα Rockstar Edition διαθέτουν πλαστικά που δείχνουν ξεκάθαρα την προοδευτική προσέγγιση της Husqvarna Motorcycles στις μοτοσικλέτες εκτός δρόμου και τα εντυπωσιακά ασπρόμαυρα γραφικά κοσμούν κομψά τη σχεδίαση έμπνευσης από την Σουηδία.

Ένα βελτιωμένο τρίγωνο αναβάτη για καλύτερη επαφή με τα γόνατα, ειδικά όταν οδηγείτε σε όρθια θέση, εμπνέει εμπιστοσύνη στους αναβάτες κάθε ικανότητας και τους επιτρέπει να αποδίδουν στο υψηλότερο επίπεδο για μεγάλες χρονικές περιόδους. Οι λεπτές επιφάνειες επαφής στα πλαστικά επιτρέπουν στον αναβάτη να μετακινείτε πιο εύκολα πάνω στην μοτοσυκλέτα μέσα στην πίστα και βελτιώνει τη συνολική οδική συμπεριφορά και την ευελιξία.

Το επίπεδο προφίλ σέλας, σε συνδυασμό με το αγωνιστικό κάλυμμα υψηλής πρόσφυσης GUTS, προσφέρει ανώτερο έλεγχο σε όλες τις συνθήκες. Μια εσοχή τσέπη κάτω από το κάθισμα, ακριβώς πάνω από το airbox, επιτρέπει το κράτημα και την ανύψωση της μοτοσυκλέτας.

Τα γραφικά των ολοκαίνουργιων εκδόσεων Rockstar μοιάζουν πολύ με την εμφάνιση των αγωνιστικών μοτοσυκλετών της Factory Husqvarna για τη σεζόν 2022. Τα λογότυπα των χορηγών και τα στοιχεία γραφικού σχεδιασμού υλοποιούνται χρησιμοποιώντας ανθεκτική τεχνολογία in-mold. Εγγυημένη εργοστασιακή εμφάνιση υψηλής ποιότητας, ακόμη και μετά από ώρες έντονης οδήγησης.

  • Προοδευτικό κοστούμι πλαστικών → διακριτική εμφάνιση, μοντέρνα σχεδίαση και γραφικά
  • Βελτιωμένο τρίγωνο αναβάτη για καλύτερη επαφή με στα γόνατα, ειδικά όταν οδηγείτε σε όρθια θέση
  • Πρόσθετη επιφάνεια επαφής → επιτρέπει βελτιωμένο κράτημα και ευκολότερη κίνηση της μοτοσυκλέτας
  • Τσέπες με εσοχή → επιτρέποντας καλύτερο κράτημα για την ανύψωση της μοτοσυκλέτας
  • Σέλα → επίπεδο προφίλ καθίσματος και υψηλής πρόσφυσης Εργοστασιακό κάλυμμα για εξαιρετική άνεση και έλεγχο σε όλες τις συνθήκες

ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ FC450 ROCKSTAR EDITION 2022

Τύπος κινητήρα: Μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος τετράχρονος
Κυβισμός: 449.9cc
Διάμετρος / διαδρομή: 95 / 63.4 mm
Συντελεστής συμπίεσης: 13.1: 1
Μίζα/Μπαταρία: Ηλεκτρικός Μίζας / Ιόντων Λιθίου 12.8 V, 2 Ah
Μετάδοση: 5 γρανάζια
Σύστημα καυσίμου: Keihin EFI, Σώμα πεταλούδας 44 mm
Λίπανση: Λίπανση πίεσης με 2 αντλίες λαδιού
Κύρια μετάδοση: 29:72
Τελική κίνηση: 13:51
Ψύξη: Υγρή ψύξη
Συμπλέκτης: Wet Multi-Disc DDS-Clutch, Brembo Hydraulics
Ανάφλεξη: Keihin EMS
Πλαίσιο: Κεντρικό διπλού λίκνου τύπου 25CrMo4 Steel
Υποπλαίσιο: Αλουμίνιο / Πολυαμίδιο Fiber Glass
Τιμόνι: ProTaper, Αλουμίνιο Ø 28mm/22 mm
Μπροστινή ανάρτηση: WP XACT USD Fork, Ø 48mm
Πίσω ανάρτηση: WP XACT Monoshock με Linkage
Διαδρομή ανάρτησης Εμπρός/Πίσω: 310mm / 300mm
Εμπρός / πίσω φρένα: Δισκόφρενο 260mm / 220mm
Ζάντες εμπρός/πίσω: 1.60 x 21” / 2.15 x 19” DID
Ελαστικά εμπρός/πίσω: 80/100-21” / 120/80-19” Dunlop MX33
Αλυσίδα: 5/8 x 1/4 in
Σιγαστήρας: Αλουμίνιο
Γωνία διεύθυνσης: 26.1º
Off set: 22mm
Μεταξόνιο: 58.8 ± 0.4 in / 1,494 ± 10 mm
Απόσταση από το έδαφος: 343mm / 13.5 in
Ύψος σέλας: 954mm / 37.5 in
Χωρητικότητα ρεζεβουάρ, περίπου: 7.2 L / 1.9 gal
Βάρος (χωρίς καύσιμο), Περίπου: 101 κιλά / 228.1 λίβρες

FC450 ROCKSTAR EDITION ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΟΦΕΛΗ

Κινητήρας

Ο πρόσφατα σχεδιασμένος κινητήρας FC250 Rockstar Edition έχει κλίση 2 μοιρών προς τα πίσω και επομένως διαθέτει έναν επανατοποθετημένο γρανάζι κίνησης που είναι 3mm χαμηλότερα σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά. Το συνολικό ύψος του κινητήρα μειώθηκε κατά 8 mm για να βελτιωθεί η συγκέντρωση μάζας και να μειωθεί το βάρος (περίπου 60 γραμμάρια).

Οι προστιθέμενοι δείκτες σέρβις στον κινητήρα (▲) δείχνουν ξεκάθαρα πού να χρησιμοποιούνται τα πιεστικά, κάνοντας τη συντήρηση και το σέρβις πιο εύκολα από ό,τι στο παρελθόν.

Όλα τα κύρια εξαρτήματα και οι διατάξεις των αξόνων είναι προσεκτικά σχεδιασμένα και τοποθετημένα ώστε να ταιριάζουν καλύτερα με τα χαρακτηριστικά απόδοσης και χειρισμού του συνολικού πακέτου, και ένα πρόσθετο πλεονέκτημα αυτής της νέας σχεδίασης είναι η βελτιωμένη συμπεριφορά κατά του squat από ολόκληρο το πλαίσιο.

Ο κινητήρας των 250 κυβικών δεν είναι μόνο ελαφρύς στις 57.5 ​​λίβρες (26.11 κιλά) αλλά και αξιοσημείωτα ισχυρός με επανασχεδιασμένη απόδοση στις μεσαίες στροφές.

  • Νέος σχεδιασμός κινητήρα → ελαφρύς και συμπαγής για βελτιστοποιημένη συγκέντρωση μάζας
    • Κινητήρας με κλίση 2 μοιρών προς τα πίσω με επανατοποθετημένο γρανάζι (3 χιλιοστά χαμηλότερα)
    • Βελτιωμένη συμπεριφορά πλαισίου κατά του squat
  • Το ύψος του κινητήρα μειώθηκε κατά 8 mm για βελτιωμένη συγκέντρωση μάζας μειωμένο βάρος (περίπου 60 γραμμάρια)
  • Σχεδιασμός χαμηλής τριβής → μειώνει τη συνολική αντίσταση και τους κραδασμούς
  • Εξαιρετικός κινητήρας υψηλών στροφών → βελτιωμένη απόδοση στις μεσαίες στροφές
  • Βελτιωμένη δυνατότητα συντήρησης των εσωτερικών στοιχείων του κινητήρα με πρόσθετους δείκτες σέρβις

Κεφαλή κινητήρα

Η πλήρως επανασχεδιασμένη κυλινδροκεφαλή DOHC διαθέτει κοκοράκια βαλβίδων με επίστρωση DLC για ελάχιστη τριβή και βέλτιστη απόδοση. Αυτές ενεργοποιούν μεγάλες βαλβίδες τιτανίου (εισαγωγή 32.5 mm, εξάτμιση 27.5 mm) που μέχρι τις 14,000 rpm, ανοίγουν και κλείνουν πολλές φορές κάθε δευτερόλεπτο εισάγοντας μείγμα καυσίμου/αέρα στον προσεκτικά σχεδιασμένο θάλαμο καύσης για να παρέχουν αποτελεσματική και βέλτιστη ισχύ σε όλο το εύρος στροφών .

Η νέα βαλβίδα εξαγωγής 27.5 mm είναι αποτέλεσμα της νέας αναλογίας οπής/διαδρομής, παρέχοντας βελτιστοποιημένη ροή αερίου. Οι χρονισμοί βαλβίδων έχουν προσαρμοστεί στις νέες μετρήσεις βαλβίδων, λειτουργώντας σε τέλεια αρμονία με τον επανασχεδιασμένο εκκεντροφόρο.

Για βελτιωμένη δυνατότητα συντήρησης και εργασίες συντήρησης εντός του κινητήρα, η επανασχεδιασμένη γέφυρα δακτυλίου ρύθμισης βιδώνεται και αυξάνει την ακαμψία. Επίσης, η φλάντζα κεφαλής διαθέτει νέο σχεδιασμό, μειώνοντας τις ταλαντώσεις του κενού στεγανοποίησης που προκαλούνται από την πίεση.

  • Πλήρως επανασχεδιασμένη κυλινδροκεφαλή → βελτιωμένη αντοχή και δυνατότητα συντήρησης
  • Κοκοράκια βαλβίδων με επίστρωση DLC → μειώνουν την τριβή και εγγυώνται βέλτιστη απόδοση
  • Μεγάλες βαλβίδες τιτανίου (εισαγωγή 32.5 mm, εξαγωγή 27.5 mm) με νέα βαλβίδα εξαγωγής 27.5 mm → βελτιστοποιημένη ροή αερίου με αναθεωρημένη αναλογία διάτρησης/διαδρομής
  • Επανασχεδιασμένος εκκεντροφόρος → προσαρμοσμένος χρονισμός βαλβίδων σε νέες μετρήσεις βαλβίδων
  • Νέα γέφυρα ρύθμισης που αυξάνει την ακαμψία και βελτιώνει τη λειτουργικότητα (βιδωτή σχεδίαση)
  • Νέα φλάντζα κυλινδροκεφαλής → μείωση των ταλαντώσεων του διακένου στεγανοποίησης που προκαλούνται από την εσωτερική πίεση

Κύλινδρος και έμβολο

Ο νέος κύλινδρος διαμέτρου 81 mm φιλοξενεί ένα σφυρήλατο έμβολο τύπου bridge box κατασκευασμένο από CP με εξαιρετικά μικρό βάρος μόνο 150 γραμμάρια. Τόσο ο κύλινδρος όσο και το έμβολο είναι επαγγελματικά κατασκευασμένα από αλουμίνιο υψηλής αντοχής με αποτέλεσμα εξαιρετική απόδοση και αξιοπιστία. Η διαδρομή έχει προσαρμοστεί στα 48.5 mm και η αναλογία συμπίεσης έχει αυξηθεί σε 14.5:1 για πρόσθετη ροπή και μέγιστη απόδοση.

Χάρη στον βελτιστοποιημένο CFD θάλαμο καύσης, η θύρα εισόδου μπορεί και είναι μικρότερη σε διατομή με αποτέλεσμα την βελτιωμένη απόκριση του κινητήρα.

  • Νέα οπή 81 mm με διαδρομή 48.5 mm (MY22 = 78 mm/52.3 mm)
  • Μεγαλύτερη οπή 81 mm και βαλβίδες εξαγωγής μεγαλύτερης διαμέτρου → υψηλές στροφές, γρήγορη απόκριση
  • Βελτιστοποιημένος θάλαμος καύσης CFD → μικρότερη θύρα εισόδου για βελτιωμένη απόκριση κινητήρα
  • Ο λόγος συμπίεσης αυξήθηκε σε 14.5:1 → μεγαλύτερη ροπή και μέγιστη ισχύς
  • Σφυρήλατο έμβολο τύπου γεφυρωμένου κιβωτίου → υψηλή απόδοση και αξιοπιστία

Συμπλέκτης DS

Το FC250 διαθέτει συμπλέκτη DS (Diaphragm Steel). Τα αποκλειστικά χαρακτηριστικά αυτού του συστήματος περιλαμβάνουν μια πλάκα πίεσης από χάλυβα μονού διαφράγματος αντί για τα παραδοσιακά σπειροειδή ελατήρια.

Το καλάθι του συμπλέκτη έχει αναθεωρηθεί και έχει την ίδια σχεδίαση με το FC450, προσαρμοσμένο στη νέα σχέση μετάδοσης. Είναι ένα μονοκόμματο χαλύβδινο εξάρτημα κατεργασμένο με CNC που επιτρέπει τη χρήση λεπτών χαλύβδινων επενδύσεων και συμβάλλει στη συμπαγή σχεδίαση του κινητήρα.

  • Νέο καλάθι συμπλέκτη με ίδια σχεδίαση με το FC450 → προσαρμοσμένο για νέα σχέση μετάδοσης
  • Συμπλέκτης DS → ελαφρύς με σταθερή διαμόρφωση και εξαιρετική αντοχή

ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ FC250 ROCKSTAR EDITION 2022

Τύπος κινητήρα: Μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος, τετράχρονος
Κυβισμός: 249.92 cc
Διάμετρος / Διαδρομή: 81.0 mm / 48.5 mm
Συντελεστής συμπίεσης: 14.5: 1
Μίζα / Μπαταρία: Ηλεκτρικός Μίζας / 12.8V, 2 Ah
Μετάδοση: 5 γρανάζια
Σύστημα καυσίμου: Keihin EFI, Σώμα πεταλούδας 44 mm
Λίπανση: Λίπανση πίεσης με 2 αντλίες λαδιού
Κύρια μετάδοση: 24:72
Τελική κίνηση: 14:51
Ψύξη: Υγρή ψύξη
Συμπλέκτης: Wet Multi-Disc DS-Clutch, Brembo Hydraulics
Ανάφλεξη: Keihin EMS
Σκελετός: Central Double-Cradle-Type 25CrMo4 Steel
Υποπλαίσιο: Αλουμίνιο / Πολυαμίδιο Fiber Glass
Τιμόνι: ProTaper, Αλουμίνιο Ø 28mm/22mm
Μπροστινή ανάρτηση: WP XACT USD Fork, Ø 48mm
Πίσω ανάρτηση: WP XACT Monoshock με Linkage
Διαδρομή ανάρτησης μπροστά / πίσω: 310mm / 12.2 in; 300 mm / 11.81 ίντσες
Φρένα εμπρός/πίσω: Δισκόφρενο 260mm / 10.24 in; 220 mm / 8.66 ίντσες
Ζάντες εμπρός/πίσω: 1.60 x 21” / 2.15 x 19” DID
Ελαστικά εμπρός/πίσω: 80/100-21” / 110/90-19” Dunlop MX33
Αλυσίδα: 5/8 x 1/4 in
Σιγαστήρας: Αλουμίνιο
Γωνία διεύθυνσης: 26.1º
Off set: 22mm
Μεταξόνιο: 1,493mm ± 10mm / 58.77 ± 0.4 in
Απόσταση από το έδαφος: 343mm / 13.5 in
Ύψος σέλας: 954mm / 37.5 in
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ, περίπου: 7.2 L / 1.9 gal
Βάρος (χωρίς καύσιμο), Περίπου: 99.5 κιλά / 225 λίβρες

4126 More posts in ΓΕΝΙΚΑ ΝΕΑ category
Recommended for you
TEST – ΔΟΚΙΜΑΖΟΥΜΕ ΤΑ ΤΑΚΑΚΙΑ ΤΗΣ AP RACING…OFF ROAD KAI RACING OFF ROAD

Μία από τις παλαιότερες εταιρείες, με μεγάλη εμπλοκή στους μηχανοκίνητους αγώνες και όχι μόνο, έχει...