ΤΑ MICHELIN POWER SLICKS ΚΑΤΑΚΤΟΥΝ ΤΙΣ ΜΙΚΤΕΣ ΚΑΙΡΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΣΤΟ MUGELLO
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ – • Ο Francesco Bagnaia (Ducati Lenovo Team) κερδίζει τον αγώνα στο Mugello • Ο Bagnaia σημειώνει νέο ρεκόρ αγώνα με χρόνο 1’46.588 • Νέο ρεκόρ τελικής ταχύτητας MotoGP™ με 363.6 χλμ/ώρα για τον Jorge Martin (Prima Pramac Racing)
Ήταν μια εντός έδρας νίκη για τον αναβάτη της Ducati, Francesco Bagnaia, καθώς κέρδισε τον ιταλικό αγώνα MotoGP στο Mugello κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου με παράξενες καιρικές συνθήκες και κυμαινόμενες θερμοκρασίες, με αποκορύφωμα τις θερμοκρασίες που σημειώθηκαν στον αγώνα της Κυριακής, που ήταν περίπου 10 βαθμούς χαμηλότερες από ό,τι ήταν την Παρασκευή και το Σάββατο. Στη δεύτερη και τρίτη θέση τερμάτισαν ο Fabio Quartararo (Monster Energy Yamaha MotoGP) και ο Aleix Espargaro (Aprilia Racing), αντίστοιχα.
Κατά τη διάρκεια του αγώνα, ο Bagnaia σημείωσε νέο ρεκόρ αγώνα με χρόνο 1’46.58, εκμεταλλευόμενος τα εμπρός μεσαία και πίσω μεσαία μείγματα γόμας των ελαστικών MICHELIN Power slicks. Πιο πίσω στην κατάταξη του αγώνα, ο Jorge Martin σημείωσε ένα απίστευτο νέο ρεκόρ τελικής ταχύτητας MotoGP με 363.6 χλμ/ώρα.
Στον τρίτο γύρο του Παγκοσμίου Κυπέλλου FIM Enel MotoE™, που έκανε το ντεμπούτο του στο Mugello, ο Dominique Aegerter (Dynavolt Intact GP MotoE) αφού ξεκίνησε από την pole position, κέρδισε τον πρώτο αγώνα το Σάββατο. Το απόγευμα της Κυριακής, ο Matteo Ferrari (Felo Gresini MotoE) με αντίστοιχες επιδόσεις, πήρε τη νίκη στο δεύτερο αγώνα.
Με τις μεταβαλλόμενες καιρικές συνθήκες το Σάββατο και την πτώση της θερμοκρασίας την Κυριακή, η επιλογή των ελαστικών έγινε ιδιαίτερα πολύπλοκη υπόθεση για τις ομάδες, καθώς είχαν τη δυνατότητα μόνο κατά τη διάρκεια του πρωινού Warm Up να δοκιμάσουν και να αξιολογήσουν ποια είναι τα καταλληλότερα ελαστικά MICHELIN Power Slicks για τον αγώνα, αλλά αυτό αλλάξε επειδή η πίστα ήταν βρεγμένη, μετά τη βροχή κατά τη διάρκεια της νύχτας. Αυτό οδήγησε σε ένα συνδυασμό επιλογών ελαστικών, με την πλειοψηφία να επιλέγει το εμπρός μεσαίο και οι υπόλοιπες όμαδες το σκληρό μείγμα γόμας, ενώ για τα πίσω οι περισσοτεροι επελέξαν τα μεσαία κι οι υπόλοποι τα μαλακά μειγματα γόμας.
Την Παρασκευή, οι ελεύθερες δοκιμές ξεκίνησαν σχεδόν με ένα σχετικά ήπιο ξεκίνημα στο FP1 το πρωί και κορυφώθηκαν με αυτό που έχει γίνει το ανεπίσημο shoot-out προκριματικών στο FP2, με τους αναβάτες να προσπαθούν να πετύχουν μερικούς γρήγορους χρόνους ζώνες, ενώ ο καιρός ήταν στεγνός. Οι χρόνοι ήταν αρκετά κοντά με τους 15 κορυφαίους αναβάτες να έχουν λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο μεταξύ τους, στο τέλος της ημέρας.
Το Σάββατο οι καιρικές συνθήκες ήταν στεγνές και ηλιόλουστες, ενώ στο FP3 είδαμε τους περισσότερους αναβάτες να τοποθετούν τα εμπρός μεσαία και πίσω μαλακά ελαστικά MICHELIN Power Slicks προς το τέλος του session για να πιέσουν για άμεση πρόκριση στο Q2, με το Francesco Bagnaia (Ducati Lenovo Team) να ξεχωρίζει, σημειώναντας τον καλύτερο χρόνο αγώνα με χρόνο 1’45.393. Στο FP4 η βροχή άρχισε να πέφτει νωρίς στο session, φέρνοντας τους αναβάτες στα pits και ουσιαστικά σταμάτησαν να δοκιμάζουν τις επιλογές ελαστικών για τον αγώνα. Η ελαφριά βροχόπτωση συνεχίστηκε μέχρι το απόγευμα, μαζί με βροντές και κεραυνούς, που οδήγησε σε μικτές συνθήκες στα προκριματικά και έδωσε το πάνω χέρι σε όσους αναβάτες ήταν αρκετά γενναίοι και ικανοί να πάρουν μια καλή αίσθηση για τη βρεγμένη επιφάνεια της πίστας. Την pole position κέρδισε ο πρωτάρης Fabio Di Giannantonio (Gresini Racing MotoGP), εκμεταλλεύομενος τα εμπρός μεσαία και πίσω μαλακά ελαστικά MICHELIN Power Slicks με τις ακόλουθες τέσσερις θέσεις να πηγαίνουν επίσης στους αναβάτες της Ducati.
Σχολιάζοντας τον αγώνα του Σαββατοκύριακου, ο Piero Taramasso, Michelin Two-Wheel Motorsport Manager, δήλωσε: «Γνωρίζουμε πολύ καλά την πίστα Mugello, οπότε αν και η πρόσφυση μειώθηκε ελαφρώς λόγω των υψηλών θερμοκρασιων τόσο την Παρασκευή όσο και το απόγευμα του Σαββάτου, δεν υπήρχαν εκπλήξεις για εμάς όσον αφορά τις επιδόσεις πρόσφυσης και σταθερότητας των ελαστικών μας – οι οποίες ήταν και οι δύο σε πολύ καλό επίπεδο. Επιπλέον, το γεγονός ότι οι κορυφαίοι 15 περίπου αναβάτες είχαν λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο διαφορά μεταξύ τους στις στεγνές περιόδους των ελεύθερων δοκιμών, αποδείχνυει ότι η γκάμα των ελαστικών μας λειτούργησε καλά για όλες τις ομάδες κατά τη διάρκεια του αγώνα. Η επιλογή ελαστικών ήταν δύσκολη λόγω της αλλαγής της θερμοκρασίας την Κυριακή σε συνδυασμό με το γεγονός ότι δεν υπήρχε δυνατότητα να γίνουν δοκιμές σε στεγνή πίστα στο FP4, αλλά παρόλα αυτά οι αναβάτες χρησιμοποίησαν τις περιορισμένες πληροφορίες που είχαν και έκαναν την επιλογή τους. Αυτές οι προκλήσεις δεν είχαν αρνητικό αντίκτυπο στον αγώνα και τα ελαστικά μας λειτούργησαν πολύ καλά, προσφέροντας γρήγορη προθέρμανση, πρόσφυση και σταθερότητα που οδήγησε σε διάρκεια αγώνα περίπου δύο δευτερολέπτων παραπάνω από τη συντομότερη που έχει καταγραφεί ποτέ, με νέο ρεκόρ γύρου αγώνα και νέο κορυφαίο ρεκόρ ταχύτητας MotoGP».