MXON 2022 – ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΗΚΕ Η ΟΜΑΔΑ ΤΗΣ ΝΟΤΙΟΥ ΑΦΡΙΚΗΣ

Η ομάδα της Νότιας Αφρικής ανακοίνωσε τη σειρά αναβατών της για το Monster Energy FIM Motocross of Nations που θα πραγματοποιηθεί στο Red Bud στις 23, 24 και 25 Σεπτεμβρίου.

Φέτος η ομάδα φέρνει διεθνή εμπειρία και πολλούς τίτλους πρωταθλήματος. Ανυπομονούμε να τους δούμε σε δράση στο RedBud Motocross στις ΗΠΑ.

MX1 – Tristan Purdon
MX2 –  Camden Mc Lellan 
MX Open – Cameron Durow


Discover more from mxin.gr

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

2508 More posts in MOTOCROSS category
Recommended for you
AMA MX 2026 – Ο Α.CAIROLI ΔΗΛΩΣΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΉ ΣΤΟ RED BUD…ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΕΝΑΝ ΑΓΩΝΑ ΤΟΥ PRO MOTOCROSS!

Ο εννέα φορές παγκόσμιος πρωταθλητή; motocross Antonio Cairoli ποτέ δεν έκρυψε το πάθος του για...