TEST FANTIC XXF450 2023

Πριν από μερικά χρόνια η Fantic επέστρεψε στο αγωνιστικό προσκήνιο των χωμάτινων αγώνων μοτοσυκλέτας, πετυχαίνοντας εταιρικές συνεργασίες που την έφεραν φέτος να αγωνίζεται ακόμα και στον κορυφαίο θεσμό τις αγωνιστικής μοτοσυκλέτας, το MotoGP. Οι προσπάθειες της εταιρείας μετουσιώθηκαν και στην ελληνική αντιπροσωπεία Fantic Motor Hellas, που επένδυσε δυνατά στους ελληνικούς αγώνες του motocross και του enduro την φετινή σεζόν. Αποτέλεσμα αυτών των προσπαθειών, ήταν να καταλήξει στα χέρια μας μια Fantic XXF450 2023, σε μια σπάνια δοκιμή για την Ευρώπη αλλά και παγκοσμίως.

Να ‘χα μια Yamaha…σε Fantic!
Η βιομηχανία οχημάτων και κυρίως η αυτοκινητοβιομηχανία μας έχει συνηθίσει στις συγχωνεύσεις εταιρειών αλλά και στην παραγωγή κοινών μοντέλων που με ελάχιστες αλλαγές βγαίνουν στην αγορά με διαφορετικές μάρκες. Τα τελευταία χρόνια ο όμιλος ΚΤΜ υιοθέτησε αυτή την πρακτική προσφέροντας διαφορετικές μεν μοτοσυκλέτες, πάνω όμως σε κοινή βάση, διευρύνοντας την γκάμα της και το πελατολόγιο της. Βέβαια, αυτή δεν ήταν η πρώτη φορά που είχαμε κοινά στοιχεία στην χωμάτινη μοτοσυκλέτα καθώς τις δεκαετίες του ’60 και του ’70 βρίσκαμε τον ίδιο κινητήρα πάνω σε διαφορετικές μάρκες μοτοσυκλετών, κυρίως ανάμεσα σε ευρωπαϊκές. Πάνω σε αυτή την λογική βασίστηκε και η νέα διοίκηση της Fantic στις αγωνιστικές χωμάτινες μοτοσυκλέτες της. Αναζήτησε συνεργασία με δοκιμασμένα πετυχημένες εταιρείες στους αγώνες και μάλλον δεν χρειάστηκε να ψάξει και πολύ, αφού αντίστοιχα και η Yamaha αναζητούσε μια ευρωπαϊκή εταιρεία για να ομολογκάρει τις αγωνιστικές της enduro μοτοσυκλέτες στην Ευρώπη, με τους πιεστικούς περιβαλλοντικούς περιορισμούς Euro. Κάπως έτσι, η Fantic βρέθηκε ξανά μετά από πάρα πολλά χρόνια με ανταγωνιστικές μοτοσυκλέτες να συμμετέχει σε motocross, enduro και Rally ενώ η ιταλική εταιρεία πήγε φέτος και αρκετά παραπέρα, συμμετέχοντας στο MotoGP(Moto2). Στις χωμάτινες μοτοσυκλέτες της, μπορεί ο κύριος και βασικός κορμός τους να είναι από τα αντίστοιχα μοντέλα της Yamaha, όμως η Fantic όπως και η ΚΤΜ στα Husqvarna και GasGas, έχει προσφέρει τα δικά της στοιχεία που τις κάνουν ξεχωριστές.

FANtasTICo…
Ας περάσουμε σιγά σιγά στο πολυαναμενόμενο μοντέλο της Fantic το XXF450 2023, που δεν ήταν πολυαναμενόμενο μόνο στην έκδοση Fantic αλλά και το αντίστοιχο της YZF450 της Yamaha, και αυτό γιατί το 2023 ή ιαπωνική εταιρεία ήθελε να περάσει σε μια ριζική ανανέωση του μοντέλου χωρίς όμως να θυσιάσει τα τεχνολογικά στοιχεία που το χαρακτήριζαν. Και όταν μιλάμε για YZF, το στοιχείο που χαρακτηρίζει την μοτοσυκλέτα είναι η ανεστραμμένη κεφαλή, με την εισαγωγή μπροστά και την εξαγωγή πίσω. Το γεγονός αυτό έφερε το μοντέλο με πλεονεκτήματα όπως ήταν η ενισχυμένη απόδοση αλλά και μειονεκτήματα όπως ήταν ο όγκος του φιλτροκουτιού μπροστά, αλλά και την αλλόκοτη σχεδίαση της εξάτμισης που γυροφέρνει τον κινητήρα. Για να βελτιώσει τα μειονεκτήματα που παρουσίαζαν τα προηγούμενα μοντέλα, η Yamaha δεν βιάστηκε, μέχρι να είναι σίγουρη ότι ο πρωταθλητής της στο ΑΜΑ Supercross Eli Tomac, ήταν απόλυτα ικανοποιημένος με την μοτοσυκλέτα για να συνεχίσει την καριέρα του με Yamaha αλλά και γενικότερα. Έτσι το μοντέλο δεν ήρθε στην αγορά το καλοκαίρι του 2022 όπως γίνεται με τα περισσότερα αντίστοιχα μοντέλα του ανταγωνισμού, αλλά στο τέλος της χρονιάς και λίγο πριν μπει το 2023. Αυτή η καθυστέρηση, όπως μάλλον ήταν λογικό, ήταν μεγαλύτερη για την Fantic καθώς θα έπρεπε να προσθέσει τα δικά της κομμάτια στο παζλ της νέας μοτοσυκλέτας. Και ποια είναι αυτά τα νέα κομμάτια; Καταρχήν, για να έχει το XXF450 2023 τον δικό του Fantic χαρακτήρα, το πλαστικό κοστούμι και τα γραφικά της μοτοσυκλέτας είναι διαφορετικά από το αντίστοιχο YZF450 ενώ η Fantic επένδυσε και σε πιο ουσιώδεις αλλαγές, προσφέροντας εξάτμιση τιτανίου της Arrow που μειώνει αισθητά το βάρος της μοτοσυκλέτας. Η μεγαλύτερη όμως αλλαγή και προσθήκη της Fantic στο XXF450 2023 είναι το ηλεκτρονικό σύστημα της GET το RX1 EVO που χρησιμοποιούν οι εργοστασιακές ομάδες στο παγκόσμιο MXGP. Αυτά τα ηλεκτρονικά αντικαθιστούν το λογισμικό και την ηλεκτρονική της Yamaha που έχει επίσης ένα αντίστοιχο σύστημα όχι όμως τόσο εξελιγμένο σε συγκεκριμένους τομείς όπως το GET. Η μεγάλη διαφορά, είναι στην συσκευή του μπροστινού φτερού που βοηθάει τον αναβάτη στην εκκίνηση, τον χειρισμό του traction control κ.α.

Διπλό Τεστ!
Ακολουθώντας την νέα δυναμική που προσφέρει η νέα διοίκηση της Fantic, η ελληνική αντιπροσωπεία Fantic Motor Hellas, επέλεξε να μπει δυνατά στους χωμάτινους αγώνες το 2023 με την μεταγραφή του πολυπρωταθλητή motocross Παναγιώτη Κουζή, που εντάχθηκε σε μια ομάδα που άρχισε να χτίζεται σταδιακά με αθλητές στις κύριες κατηγορίες του ελληνικού πρωταθλήματος motocross. Το αρχικό σχέδιο της εταιρείας ήταν ο Κουζής να αγωνιστεί με το νέο XXF450 2023 όμως όπως αναφέραμε και πιο πάνω, το μοντέλο καθυστέρησε να έρθει στην αγορά και κατ’ επέκταση στα χέρια του πολυπρωταθλητή. Πριν μερικές εβδομάδες η αναμονή τελείωσε και η μοτοσυκλέτα ήρθε στην Ελλάδα η οποία πήγε κατευθείαν στα χέρια του Κουζή για να ετοιμαστεί για το ελληνικό πρωτάθλημα motocross. Κάπου εκεί αρχίζει και η εμπλοκή η δική μας, όπου μας έγινε πρόταση από την ομάδα του, να πάρουμε την μοτοσυκλέτα για test, με σκοπό να την δοκιμάσουμε αλλά και να την στρώσουμε, καθώς είχε μόλις μερικά λεπτά λειτουργίας. Αυτό μας έδινε την δυνατότητα να οδηγήσουμε την μοτοσυκλέτα σχεδόν όπως βγαίνει από το κουτί της αλλά μας υποσχέθηκαν ότι θα είχαμε ακόμα μια μέρα μετά τον αγώνα, με τις ρυθμίσεις του Παναγιώτη Κουζή. Η κατάσταση αυτή, έκανε τα πράγματα αρκετά ενδιαφέρον και δεν χάσαμε την ευκαιρία για ένα διπλό Test, μιας μοτοσυκλέτας που δεν έχει κυκλοφορήσει ιδιαίτερα στον ειδικό Τύπο στη Ευρώπη αλλά και παγκοσμίως!

Η πρώτη επαφή
Όταν παραλάβαμε την μοτοσυκλέτα από την ομάδα του Παναγιώτη Κουζή, όπως αναφέραμε είχε ελάχιστα λεπτά λειτουργίας και το μόνο που είχαν προλάβει να αλλάξουν ήταν το τιμόνι και το κάλυμμα σέλας. Με την Fantic XXF450 2023 στα χέρια μας κατευθυνθήκαμε στο δικό μας “δοκιμαστήριο” που δεν είναι άλλο από το Dervenochoria MX Park, μια πίστα που μας δίνει την δυνατότητα να δοκιμάσουμε τις μοτοσυκλέτες σε πολλές διαφορετικές στροφές με αρνητική κλίση, ανηφόρες, κατηφόρες, πολλά γκάζια και άλματα μέτριας δυσκολίας. Αφού ρυθμίσαμε τα χειριστήρια, το πίσω δυνατό φρένο και τον λεβιέ ταχυτήτων στα μέτρα μας, ανεβήκαμε στην μοτοσυκλέτα για την πρώτη επαφή. Η XXF450 2023 είναι μια ψηλή σχετικά μοτοσυκλέτα που της αρέσει να βάζει τον αναβάτη περισσότερο πάνω της παρά μέσα της, δίνοντας σου ακόμα περισσότερο την αίσθηση ότι βρίσκεσαι ψηλά. Σε αντίθεση με το ύψος της μοτοσυκλέτας τα μασπιέ βρίσκονται και αυτά σχετικά ψηλά, γεγονός που σε κάνει να πιστεύεις όταν κάθεσαι ότι η μοτοσυκλέτα είναι χαμηλή! Η θέση οδήγησης καθιστός στην σέλα είναι πραγματικά ιδιαίτερη και μοναδική χωρίς να θυμίζει κάποιο άλλο μοντέλο της εταιρείας ή του ανταγωνισμού(θυμίζει λίγο το ΤΜ ΜΧ450 2016). Θέλει πραγματικά συνήθεια για να βρεις την θέση σου όταν κάθεσαι στην μοτοσυκλέτα ενώ αντίθετα τα πάντα έρχονται μαγικά στην θέση τους όταν είσαι όρθιος. Είναι από τις πιο εύκολες μοτοσυκλέτες να οδηγείς όρθιος που έχουμε συναντήσει, και αυτό γίνεται αμέσως αντιληπτό από τα πρώτα μέτρα. Η θέση τον μασπιέ και του τιμονιού(το είχαμε στην πίσω θέση από τις δύο στην βάση της πάνω τιμονόπλακας) και το άνοιγμα της μοτοσυκλέτας ανάμεσα στα πόδια ήταν απόλυτα εναρμονισμένα προσφέροντας άνετη όρθια οδήγηση. Τα ανθεκτικά πλαστικά της μοτοσυκλέτας, τα γραφικά και το άσπρο χρώμα πληγώνουν την σιλουέτα της μοτοσυκλέτας στο μάτι, δείχνοντας την κάπως φαρδιά. Όμως αυτό δεν ισχύει, καθώς η XXF450 2023 είναι μια πραγματικά λεπτή μοτοσυκλέτα προσφέροντας άνετες κινήσεις στον αναβάτη της.

Αφού καταφέραμε να βολευτούμε πάνω στην μοτοσυκλέτα έπρεπε μετά να βολευτούμε και μέσα στην πίστα ρυθμίζοντας τις άστρωτες αναρτήσεις της Kayaba στα μέτρα μας. Φυσικά ήταν σκληρές και έπρεπε να στρωθούν για να αρχίσουν να δουλεύουν σωστά αλλά με ένα μαλάκωμα στην συμπίεση καταφέραμε να βρούμε ένα άνετο σημείο χωρίς όμως να έχουμε απαιτήσεις. Εδώ να αναφέρουμε το πόσο βοηθούν οι πεταλούδες ρύθμισης της συμπίεσης του πιρουνιού, που επιτρέπουν να επέμβεις χωρίς εργαλεία, κάτι που ελπίζουμε να δούμε και στις υπόλοιπες ρυθμίσεις των αναρτήσεων της μοτοσυκλέτας στο μέλλον. Οι σφικτές αναρτήσεις έκαναν την μοτοσυκλέτα στιβαρή και σταθερή σε κάθε εμπόδιο αλλά και στις ευθείες αποτρέπωντας το πλανάρισμα. Γενικά έχεις την αίσθηση ότι οι τροχοί είναι βιδωμένοι κάτω και δύσκολα επηρεάζονται από ανωμαλίες ή κακοτράχαλα σημεία. Η XXF450 2023 ακολουθεί αβίαστα την τροχιά της μέσα στις στροφές έχοντας τους τροχούς της σταθερά στο έδαφος χωρίς κουνήματα και αλλαγές κατεύθυνσης. Σε επίπεδες στροφές, με ή χωρίς αρνητική κλίση, στο άνοιγμα του γκαζιού θα ακολουθήσει την τροχιά που θα της δώσεις όμως στα λούκια παρουσιάζει μια ιδιαιτερότητα σπρώχνοντας τον μπροστινό τροχό προς το εσωτερικό της στροφής, λίγο πριν την έξοδο. Σε αυτό το σημείο θέλει λίγο βοήθεια από τον αναβάτη και ίσως να παίζει ρόλο η θέση του σώματος, που όπως είπαμε είναι κάπως περίεργη όταν κάθεσαι, και πρέπει να βρεις την σωστή σε κάθε περίπτωση, ειδικά στις στροφές με λούκια.

Σε αυτό ίσως να παίζει ρόλο και η ιδιαίτερη λειτουργία του κινητήρα που παρουσιάζει δύο ρυθμούς γραμμικότητας. Στο άνοιγμα του γκαζιού και μέχρι το 10%, ο κινητήρας αποδίδει ένα αργό ρυθμό γραμμικής επιτάχυνσης ενώ από εκεί και μετά παρουσιάζει έναν αρκετά πιο γρήγορο ρυθμό, που μπορεί να μην σε προβληματίζει αλλά σίγουρα θέλει συνήθεια. Ο αργός ρυθμός επιτάχυνσης στο άνοιγμα του γκαζιού, βοηθάει 100% σε αργά κομμάτια της πίστας ή αργά κακοτράχαλα όπου είναι ενοχλητική η άμεση επιτάχυνση των σύγχρονων 450 injection. Από εκεί και μετά το XXF450 2023 πιάνει γρήγορο ρυθμό και αρχίζει και μαζεύει φόρα μικραίνοντας τις ευθείες, χωρίς όμως να σου τεντώνει τα χέρια. Πλαίσιο, αναρτήσεις και κινητήρας φαίνεται να συνεργάζονται άψογα προσφέροντας απροβλημάτιστα γρήγορη οδήγηση. Στα σύγχρονα 450, μπορείς εύκολα να ξεκινήσεις με δευτέρα στο σαμάν και με μια τρίτη να κάνεις όλη την πίστα, ειδικά εδώ στην Ελλάδα. Αυτό δεν συμβαίνει όμως με το XXF450 2023. Είναι εμφανές, ότι δεν του αρέσει να πηγαίνει με μια ταχύτητα πάνω και αν επιμείνεις, το μόνο που θα καταφέρεις είναι να ζορίσεις τον εξαιρετικό σε αίσθηση, μαλακό συμπλέκτη. Εδώ να σημειώσουμε ότι η Yamaha στο αντίστοιχο μοντέλο της προσφέρει και την επιλογή αντί της κλασικής ντίζας, και υδραυλικό σύστημα ως αξεσουάρ. Σε πρώτη φάση, αλλάξαμε τον χάρτη της χαρτογράφησης από τον μπουτόν της GET, αλλά δε είδαμε καμία διαφορά στην απόδοση του κινητήρα τουλάχιστον σε αυτό το κομμάτι. Μετέπειτα, σκεφτήκαμε ότι ένα μεγαλύτερο πίσω γρανάζι θα βελτίωνε την κατάσταση ή ένα πιο ανοιχτό καπάκι φίλτρου. Είναι πραγματικά εντυπωσιακό το πως αναπνέει αυτή η μοτοσυκλέτα με ένα τόσο περιορισμένο φιλτροκούτι. Μπροστά του, οι υπόλοιπες μοτοσυκλέτες της αγοράς έχουν αίθουσα συνεδριάσεων! Η λύση όμως δόθηκε από την ομάδα του Κουζή την οποία θα δείτε παρακάτω στην δεύτερη επαφή.

Παραμένοντας στον κινητήρα, το XXF450 2023 παρουσιάζει μια μεγάλη παραμετροποίηση με το σύστημα GET RX1 EVO που διαθέτει. Η Yamaha έχει το δικό της σύστημα στην δικιά της μοτοσυκλέτα που είναι διαφορετικό. Και τα δύο συστήματα όμως συνδέονται με wifi με το smartphone του ιδιοκτήτη μέσω ενός application που διαθέτουν, τα οποία διανέμονται δωρεάν. Εκεί ο ιδιοκτήτης μπορεί να δει σχεδόν όλες τις παραμέτρους που ελέγχει ή ενημερώνεται η ηλεκτρονική της μοτοσυκλέτας, αλλά και να επέμβει στην λειτουργία του κινητήρα. Στο σύστημα της GET, μπορεί να ενεργοποιήσει τρεις χαρτογραφήσεις ηλεκτρονικής Hard, Soft και Standard αλλά και να κατεβάσει νέες από το λογισμικό της GET στο internet ή να δημιουργήσει εξολοκλήρου δικές του, τις οποίες δύο, μπορεί μετά να περάσει στον διακόπτη επιλογής χαρτογραφήσεων στο τιμόνι. Στην συσκευή που είναι τοποθετημένη στο εμπρός φτερό, ο αναβάτης μπορεί με ένα κουμπί στο τιμόνι να επιλέξει ανάμεσα σε δέκα στάδια traction control, από τα οποία δοκιμάσαμε τα πρώτα τρία όπου είδαμε σημαντική διαφορά στην απόδοση του κινητήρα. Επίσης από την ίδια συσκευή και μπουτόν ενεργοποιείται το Launch Control όπου και πάλι ο αναβάτης μπορεί να δει τις στροφές του κινητήρα έτσι ώστε να μην βασίζεται στον ήχο της μοτοσυκλέτας του που έτσι κι αλλιώς δύσκολα θα διακρίνει όταν έχει άλλες 39 μοτοσυκλέτες δίπλα του. Όλα αυτά μαζί συνθέτουν μια προηγμένη μοτοσυκλέτα και πιο επαγγελματικά εξοπλισμένη από το αντίστοιχο μοντέλο της Yamaha, προσδίδοντας στην Fantic XXF450 2023 τον δικό της χαρακτήρα.

Η δεύτερη επαφή
Σε λιγότερο από ένα μήνα η XXF450 2023 του Παναγιώτη Κουζή επέστρεψε στα χέρια μας έχοντας δυο αγώνες motocross στα χέρια του πολυπρωταθλητή, με σχετικά θετικά αποτελέσματα. Για να μπορέσουμε να έχουμε καλύτερα συμπεράσματα δεν αλλάξαμε πίστα και επιστρέψαμε στο Dervenochoria MX Park, που τώρα βρισκόταν σε πιο στεγνές συνθήκες. Στην μοτοσυκλέτα είχαν περαστεί νέα γραφικά, γρανάζια και αλυσίδα και σχεδόν τίποτα άλλο δεν είχε αλλαχθεί από την πρώτη μας επαφή. Από την θέση οδήγησης, ελάχιστα πράγματα είχαν αλλάξει και σχεδόν κανένα από αυτά δεν μας ενοχλούσε, οπότε και επιλέξαμε να μην επέμβουμε σε κάτι. Η μοτοσυκλέτα πλέον είχε στρωμένες αναρτήσεις και με καλύτερες ρυθμίσεις από αυτές που είχαμε την πρώτη φορά γεγονός που μας εντυπωσίασε καθώς ανέβασε ακόμα περισσότερο την σταθερότητα της μοτοσυκλέτας, αν και λόγω διαφοράς κιλών και ταχύτητας με τον Κουζή, οι ρυθμίσεις ήταν προς την σκληρή μεριά για τα γούστα μας. Η XXF450 2023 μας έδινε ακόμα περισσότερη εμπιστοσύνη, ήταν απολύτως προβλέψιμη δίνοντας μας σιγουριά στα άλματα ενώ σε περίπτωση λάθους ήταν εύκολο να το διορθώσεις. Εκεί όμως που η μοτοσυκλέτα μεταμορφώθηκε ήταν στον κινητήρα. Μπορεί να μην έφυγαν τα δύο στάδια ρυθμού επιτάχυνσης που αναφέραμε παραπάνω, όμως τώρα η μοτοσυκλέτα μπορούσε να τραβήξει με μια ταχύτητα πάνω χωρίς την χρήση συμπλέκτη κάτι που στην πρώτη μας επαφή δεν το είχαμε. Η αλλαγή αυτή ήρθε σύμφωνα με την ομάδα του Κουζή από την αφαίρεση της τάπας του τελικού της εξάτμισης που διαθέτει η Arrow, επιτρέποντας στην μοτοσυκλέτα να ανασάνει πιο γρήγορα αλλά και την χρησιμοποίηση άλλης χαρτογράφησης την οποία δεν μας αποκάλυψαν. Σε αυτόν τον κινητήρα πάντως, υπάρχουν κι άλλα κρυμμένα άλογα που εύκολα μπορούν να βγουν, κάτι που μας αποκάλυψε η μοτοσυκλέτα με την αφαίρεση της τάπας του τελικού. Το μοτέρ τώρα θέλει περισσότερο αέρα και το ρούφηγμα του αέρα από το φιλτροκούτι ακούγεται, δείχνοντας ότι από μπροστά είναι “πνιγμένο”.

Εύκολα…γρήγορα!
Η εξέλιξη των σύγχρονων μοτοσυκλετών motocross έχει έρθει σε υψηλά πλέον επίπεδα, επιτρέποντας να πιάσεις σύντομα τον ρυθμό σου, πηγαίνοντας εύκολα…γρήγορα. Η νέα XXF450 2023 της Fantic έχει πάει αυτό το επίπεδο ακόμα παραπέρα καθώς με τα ηλεκτρονικά συστήματα της GET, σου δίνει την δυνατότητα να βελτιώσεις την ευκολία της μοτοσυκλέτας πηγαίνοντας ακόμα πιο γρήγορα, και είχαμε την ευκαιρία να το διαπιστώσουμε αυτό οδηγώντας την μοτοσυκλέτα με stock ρυθμίσεις αλλά και με τις ρυθμίσεις του πολυπρωταθλητή και πρωτοπόρου της βαθμολογίας του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος MX1 Παναγιώτη Κουζή. Χωρίς ιδιαίτερες αλλαγές, αλλά με τις σωστές ρυθμίσεις, η Fantic XXF450 2023 έχει αποδείξει ότι μπορεί να κερδίζει αγώνες σχεδόν όπως βγαίνει από το κουτί!

ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ 5
ΕΚΚΙΝΗΣΗ Μίζα
ΔΙΑΔΡΟΜΗ 60.8 mm
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ 97 mm
ΣΥΜΠΛΕΚΤΗΣ Υγρός πολύδισκος
ΚΥΒΙΣΜΟΣ 249.9 cm³
EMS TCI
ΤΥΠΟΣ Μονοκύλινδος Τετράχρονος

ΠΛΑΙΣΙΟ
ΒΑΡΟΣ (Χωρίς Καύσιμα) 111kg
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ (APPROX.) 6,2l
ΕΜΠΡΟΣ ΦΡΕΝΟ Δισκόφρενο 270 mm
ΠΙΣΩ ΦΡΕΝΟ Δισκόφρενο 240 mm
ΑΛΥΣΙΔΑ 520
ΣΧΕΔΙΟ Περιμετρικό αλουμινίου
ΕΜΠΡΟΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗ Kayaba 48 mm
ΠΙΣΩ ΑΝΑΡΤΗΣΗ Kayaba με μοχλικό
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ 965mm
ΠΛΑΤΟΣ 825mm
ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΜΗΚΟΣ 2185mm
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ 1485mm
ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΕΔΑΦΟΣ 336 mm
ΓΩΝΙΑ ΤΙΜΟΝΙΟΥ 63.9 °
TRAIL 119mm
ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΕΜΠΡΟΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ 310 mm
ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΠΙΣΩ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ 317 mm

Φωτογραφίες: CP Productions(συνεργάστηκαν Ι.Μαρκάκης Α.Λιάπης)

1637 More posts in ΝΕΑ category
Recommended for you
ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΚΤΜ ORANGE SAFETY TOUR ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟΣ!

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - Με δυνατή συμμετοχή 70 συμμετοχών το Σαββατοκύριακο 14-15 Δεκεμβρίου, αναβάτες όλων των...