ΑΜΑ ΜΧ/SX 2022 – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ ΟΜΑΔΑΣ MONSTER ENERGY KAWASAKI

Το 2022 η ομάδα της Monster Energy Kawasaki θα προχωρήσει την πορεία της στα πρωταθλήματα AMA Supercross και AMA Motocross στην μεγάλη κατηγορία με δύο αναβάτες, έχοντας στις τάξεις της τον Adam Cianciarulo για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά ενώ δεν θα έχει τον Eli Tomac μετά από κοινού διάλυση του συμβολαίου τους. Ως γνωστόν ο Tomac πήγε στην Yamaha και την θέση του στην πράσινη ομάδα πήρε ο Jason Anderson. Δείτε παρακάτω εκπληκτικές φωτογραφίες από την παρουσίαση της ομάδας.


Discover more from mxin.gr

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

2508 More posts in MOTOCROSS category
Recommended for you
AMA MX 2026 – Ο Α.CAIROLI ΔΗΛΩΣΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΉ ΣΤΟ RED BUD…ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΕΝΑΝ ΑΓΩΝΑ ΤΟΥ PRO MOTOCROSS!

Ο εννέα φορές παγκόσμιος πρωταθλητή; motocross Antonio Cairoli ποτέ δεν έκρυψε το πάθος του για...