ENDUROGP 2022 – ΜΕ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΗΣ BETA O T.ESPINASSE

Μετά από μια χαμένη σεζόν με τραυματισμούς και ανάμεικτα αποτελέσματα, ο Théo Espinasse αποφάσισε να αλλάξει χρώματα αφήνοντας το Honda Red Moto. Ο δεύτερος του της κατηγορίας Junior του 2020 παίρνει το τιμόνι που άφησε κενό ο Christophe Charlier στην Beta-Oxmoto και θα αγωνιστεί στην E1 με 250. Επίσης θα κάνει και την επιστροφή του στο γαλλικό πρωτάθλημα της Ε2.


Discover more from mxin.gr

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

716 More posts in ENDURO - RALLY category
Recommended for you
ENDUROGP 2026 – ΝΙΚΗ ΞΑΝΑ ΓΙΑ ΤΟΝ J.GARCIA ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΗΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ..ΙΙ

Γρήγοροι και ξέφρενοι αγώνες οδήγησαν τον Josep Garcia της Red Bull KTM Factory Racing να...