ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ KAWASAKI KX450 2024

Τις τελευταίες πέντε δεκαετίες, η σειρά Kawasaki KX™ βοήθησε να ανοίξει ο δρόμος προς τα πρωταθλήματα για τους ήρωες του motocross του σήμερα. Η οικογένεια KX παραμένει μία από τις πιο κυρίαρχες μάρκες μοτοσυκλετών motocross και Supercross που διατίθενται σήμερα, με την KX™450 να συνεχίζει να είναι μία από τις κορυφαίες μοτοσυκλέτες στην κατηγορία της. Με στοιχεία ανάπτυξης που λαμβάνονται από την εργοστασιακή αγωνιστική ομάδα Monster Energy® Kawasaki, το ολοκαίνουργιο KX450 είναι ένα από τα πιο δυνατά μηχανήματα εκτός δρόμου στην πίστα. Τα ολοκαίνουργια χαρακτηριστικά για το 2024 περιλαμβάνουν νέα κυλινδροκεφαλή, ελαφρύ πλαίσιο αλουμινίου, κεντρική εξάτμιση και για πρώτη φορά στο Kawasaki KX περιλαμβάνουν λαβές ODI Lock-On, φρένα Brembo® και Kawasaki TRAction Control (KTRC) λειτουργία που ενεργοποιείται με διακόπτη τοποθετημένο στο τιμόνι και συνδεσιμότητα Bluetooth® χρησιμοποιώντας το RIDEOLOGY THE APP.

Η μοτοσυκλέτα KX450 είναι η μοτοσυκλέτα που φτιάχνει πρωταθλητές. Οι αναβάτες απολαμβάνουν το πλεονέκτημα του κορυφαίου δικτύου υποστήριξης Team Green™ που μπορεί να βρεθεί στις πίστες σε σημαντικές εκδηλώσεις.

Αλλάγές στο νέο ΚΧ450 2024

  • ΝΕΟ Ρύθμιση κινητήρα
  • ΝΕΑ Κυλινδροκεφαλή
    ΝΕΑ Ευθεία θύρα εξάτμισης και κεντρική εξάτμιση
  • ΝΕΑ συνδεσιμότητα smartphone
  • ΝΕΟΣ Διακόπτης ελέγχου πρόσφυσης τοποθετημένος στο τιμόνι
  • ΝΕΟ Σύστημα φρένων Brembo
  • ΝΕΟ Ελαφρύ περιμετρικό πλαίσιο αλουμινίου
  • ΝΕΕΣ λαβές ODI Lock-On
  • ΝΕΟ Πλαϊνό κάλυμμα που αφαιρείται εύκολα
  • ΝΕΑ Λεπτή εργονομική θέση οδήγησης
  • ΝΕΑ KTRC και τρόποι οδήγησης
  • ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

Για το 2024, η Kawasaki άλλαξε τη διάταξη ολόκληρου του συστήματος εισαγωγής, μέχρι τις βαλβίδες, οι οποίες τροποποιήθηκαν σε ιδανικό σχήμα θύρας και μετατοπίστηκαν κατακόρυφα για να είναι συμμετρικές με τις θύρες εισαγωγής και εξαγωγής. Οι θύρες εισαγωγής και εξαγωγής τροποποιήθηκαν επίσης για πιο ευθεία ροή αέρα και βελτιωμένη απόδοση. Ως αποτέλεσμα, η ισχύς βελτιώνεται σε όλες τις περιοχές, σε οποιαδήποτε θέση γκαζιού ή στροφές κινητήρα.

Ο σωλήνας εξάτμισης έχει μετακινηθεί στο κέντρο της μοτοσυκλέτας, συμβάλλοντας τόσο στην κορυφαία ισχύ όσο και στη δυνατότητα ελέγχου, ενώ παράλληλα επιτρέπει το πιο λεπτό πλαίσιο. Το τελικό της εξάτμισης μετακινήθηκε επίσης προς τα εμπρός, συμβάλλοντας στη μαζική συγκέντρωση για μια πιο σταθερή αίσθηση.

ΝΕΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
Ένα ολοκαίνουργιο ελαφρύ περιμετρικό πλαίσιο αλουμινίου διατηρεί τον επαινετικό χαρακτήρα χειρισμού του προηγούμενου μοντέλου, με βελτιστοποιημένη ακαμψία και διαστάσεις που βοηθούν στη βελτίωση της αίσθησης και της πρόσφυσης στο μπροστινό μέρος κατά την οδήγηση σε διάφορες συνθήκες.

ΝΕΑ ΦΡΕΝΑ
Για πρώτη φορά στην ιστορία του KX, σύστημα πέδησης της Brembo θα κοσμεί το μπροστινό μέρος του KX450, συμπεριλαμβανομένου της τρόμπας και της δαγκάνας φρένου για εξαιρετικό έλεγχο ισχύος ακινητοποίησης. Ένα σύστημα πέδησης Nissin θα παραμείνει στο πίσω μέρος της μοτοσικλέτας για ένα συνδυασμένο πακέτο πέδησης που παράγει πολύ γρήγορους χρόνους.

ΝΕΑ ΕΡΓΟΝΟΜΙΑ
Η βελτίωση της συνολικής εργονομίας διατηρώντας παράλληλα το καθαρό αγωνιστικό στυλ της μηχανής KX ήταν προτεραιότητα για τους μηχανικούς της Kawasaki. Το 2024 KX450 θα διαθέτει ολοκαίνουργιο πλαίσιο που επιτρέπει στους αναβάτες να αλλάζουν τη θέση οδήγησης πιο εύκολα. Τα πλαϊνά καλύμματα και το πίσω φτερό έλαβαν όλα νέες ενημερώσεις στη σχεδίασή τους, συμπυκνώνοντας τη συνολική εμφάνιση του KX450 για μια πιο ανάλαφρη αίσθηση ενώ προσθέτουν στη μαζική συγκέντρωση της ίδιας της μοτοσυκλέτας. Μια νέα σχεδίαση γρήγορης απελευθέρωσης θα εμφανίζεται στο πλαϊνό κάλυμμα, διευκολύνοντας την εύκολη πρόσβαση στο φίλτρο αέρα χωρίς εργαλεία.

Για μεγαλύτερη άνεση του αναβάτη, οι λαβές ODI Lock-On θα διατίθενται στάνταρ στο KX450. Αυτό το καινοτόμο σύστημα λαβής βιδώνει τις λαβές στο τιμόνι και θα απλοποιήσει τη διαδικασία αντικατάστασης των λαβών. Οι λαβές θα τονιστούν με πράσινες λεπτομέρειες στις λαστιχένιες άκρες και το υλικό τοποθέτησης, συνεχίζοντας την ευκρινή αγωνιστική εικόνα της μοτοσυκλέτας.

ΝΕΑ ΟΡΓΑΝΑ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
Ένας νέος διακόπτης traction control και power mode στο τιμόνι, σηματοδοτεί άλλη μια πρωτιά για τη σειρά μοτοσυκλετών KX. Οι αναβάτες θα μπορούν να επιλέξουν το επίπεδο υποβοήθησης KTRC (ισχυρή, αδύναμη ή απενεργοποιημένη), να προσαρμόσουν τις λειτουργίες ισχύος (κανονική ή ήπια απόκριση) και να ενεργοποιήσουν τον έλεγχο εκκίνησης με το πάτημα ενός κουμπιού.

Η αντιστοίχιση λειτουργίας Power μπορεί τώρα να ρυθμιστεί χρησιμοποιώντας το RIDEOLOGY THE APP, για πρώτη φορά σε KX. Αντί να χρησιμοποιούν το τρέχον κιτ αξεσουάρ FI, οι αναβάτες θα μπορούν πλέον να προσαρμόζουν τον χρονισμό καυσίμου και ανάφλεξης και να τηρούν ένα αρχείο συντήρησης χρησιμοποιώντας συνδεσιμότητα Bluetooth από το smartphone τους.

4033 More posts in ΓΕΝΙΚΑ ΝΕΑ category
Recommended for you
ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ…ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!

Σας ευχόμαστε καλές πασχαλινές γιορτές και Καλή Ανάσταση σε όλους!